Autor Tema: 1.8GTI u 1.3  (Pročitano 4229 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže aleksandreto

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Karma: +0/-0
1.8GTI u 1.3
« poslato: Januar 27, 2009, 06:33:56 posle podne »
Imam Golf 2 1.3 benziku, motor `prolupao` treba da se radi generaalka :( brat mi radi sa kolima, vrlo lako moze da mi nabavi bilo kog stranca ili motor... razmisljao sam da ubacim GTI u sasiju sadasnjeg 1.3. Brat mi rece da to moze da se uradi bez vecih problema a opet sa druge strane neki kazu drugacije... Da li ima neko iskustva sa prebacivanjem motora i time sto ja zelim? koliki je to posao? da li se uopste i isplati?

 Unapred HVALA!!!! 

e da u pitanju je golf 2 `86 god.
« Poslednja izmena: Januar 27, 2009, 06:49:37 posle podne od strane aleksandreto »

Van mreže Mily

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 834
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +18/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GTI
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #1 poslato: Januar 27, 2009, 07:04:32 posle podne »
Nije problem dal moze,moze sve da se ubaci...pitanje je sta sve treba da se promeni a to je poveci spisak delova sem samog motora da bi to funkcionisalo kako treba.

-Motor
-Agregati
-Motorna instalacija
-Menjac
-Grane ( pozeljno ceo izduvni sistem )
-Benzinske pumpe

Ostalo ti je sto je veoma preporucljivo kompletan trap(amortizeri,opruge,diskovi,klesta,km sat...)


sve u svemu nije isplatljivo ako vec nemas gti osnovicu da bilo sta radis

Van mreže aleksandreto

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #2 poslato: Januar 27, 2009, 07:18:58 posle podne »
pa da ali kada bi mi dovezao KOMPLETNOG  GTI stranca (ceo auto), zar ne bi moga sve te sporeddne delove sa gti da  upotrebim na skoljku 1.3?

Van mreže Mily

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 834
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +18/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GTI
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #3 poslato: Januar 27, 2009, 07:23:51 posle podne »
Ne ! Seci skoljku  biggrin Moras obe skoljke da rasturis do srafa sem vrata,stakala....ujedno dobar gti neces naci ispod 1000 evra stranca pa gde je prepakivanje,majstor,pa carina motora , itd....Takve se varijante slabo isplate. prodas lepo tvoj,izvuces kolko mozes para i malo dodas,kupis gti...izadje te tako upola jeftinije.

stavi na papir pa vidi sta i kako.

Van mreže aleksandreto

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #4 poslato: Januar 27, 2009, 08:55:27 posle podne »
pa da, u pravu si  blink

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2662
  • Age: 33
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 4
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #5 poslato: Januar 27, 2009, 08:59:31 posle podne »
Em je skuplje,em ce da potraje to prebacivanje motora...pa neke komplikacije ne planirane....  blabla
Zatamnjivanje stakala LLumar 063-8206500

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10900
  • Age: 29
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +164/-68
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #6 poslato: Januar 27, 2009, 09:18:31 posle podne »
Ili ako neces bas GTi, lakse ces ubudziti "obican" 1.8 od 90 konja, tj neces morati mnogo stvari da menjas  ;)

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2662
  • Age: 33
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 4
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #7 poslato: Januar 27, 2009, 09:58:02 posle podne »
Uglavnom dosta ljudi odustane kada se sve stavi na papir i doda jos 200 eura za ne planirane troskove.
Zatamnjivanje stakala LLumar 063-8206500

Van mreže aleksandreto

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #8 poslato: Januar 28, 2009, 09:12:33 pre podne »
Uglavnom dosta ljudi odustane kada se sve stavi na papir i doda jos 200 eura za ne planirane troskove.

a cekaj znaci ima i ta verzija motora? razmisljao sam ii da ubuzim obican koji sam i imao (1.3) to bih uvek mogao, ali eto primamljivo mi je taj od 1.8 koliko bih tu motrao da radim prepravki?

p.s.cuo sam da 1.6 se i nisu bas pokazali kao dobri motori

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10900
  • Age: 29
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +164/-68
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #9 poslato: Januar 28, 2009, 09:45:08 pre podne »
Evo ovde imas sve motore koji su se ubacivali u mk2
http://rapidshare.com/files/138602291/Golf_2.pdf.html

Znaci postoji i 1.8 koji nije GTi i ima 90 konja, mada i on ima 2 verzije; jedna je karburator a druga kod nas nazvana polu-injection, ili ti monopoint. Laksi je za ugradnju onaj sa karburatorom, jer ovaj monopoint ima 2 benzinske pumpe i automatski sauh i tako to...

SALE GTI

  • Gost
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #10 poslato: Januar 28, 2009, 01:39:15 posle podne »
GTI je GTI sve ostalo su sitnice  bleh bleh bleh

Van mreže s.radonjic

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +15/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #11 poslato: Januar 28, 2009, 04:14:45 posle podne »
I verzija sa pierburg-ovim karburatorom ima automatski sauh.Imam trenutno u mom wagenu taj motor.Kazu ljudi da je najpouzdaniji,ali ako ti ode karburator-nema ti spasa.Potrosnja skace k'o luda.Moj trosi 15-18l.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10900
  • Age: 29
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +164/-68
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #12 poslato: Januar 28, 2009, 04:49:39 posle podne »
Mnogo je to. Taj motor u gradu trosi 12-13l plina, na otvorenom oko 10 i to solidnom voznjom, znaci sa preticanjima  ;)

Van mreže aleksandreto

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #13 poslato: Januar 30, 2009, 10:36:46 pre podne »
EDIT BY SALE GTI :JO
« Poslednja izmena: Januar 30, 2009, 03:14:48 posle podne od strane SALE GTI »

Van mreže mk2vr6

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 874
  • Age: 27
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +48/-20
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2 vr6
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #14 poslato: Januar 30, 2009, 09:02:03 posle podne »
Nije problem dal moze,moze sve da se ubaci...pitanje je sta sve treba da se promeni a to je poveci spisak delova sem samog motora da bi to funkcionisalo kako treba.

-Motor
-Agregati
-Motorna instalacija
-Menjac
-Grane ( pozeljno ceo izduvni sistem )
-Benzinske pumpe

Ostalo ti je sto je veoma preporucljivo kompletan trap(amortizeri,opruge,diskovi,klesta,km sat...)


sve u svemu nije isplatljivo ako vec nemas gti osnovicu da bilo sta radis

mozes li da mi pojasnis pojam agregata? zar nije agregat drugi naziv za motor, npr. dizel motori (agregati)...
low life

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 12584
  • Age: 38
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +196/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: WV/2N
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #15 poslato: Januar 30, 2009, 09:07:15 posle podne »
U agregate spadaju: alnaser, karburator (ako je benzinac), BOSCH pumpa (ako je dizel),alternator. Tako stoje stvari po KS otpadima.

Van mreže vladar

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Age: 34
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +1/-0
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #16 poslato: Februar 13, 2009, 08:31:31 posle podne »
e ajd sad pazi vako... ja sam spremio 1.8 8V takozvani GT od 90 KS.... moj motor je iz passata izvadjen al sve ti je to isto sr.... jedino

Van mreže Vitko87

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 30
  • Lokacija: Krusevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B 5.5 1.8T
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #17 poslato: Oktobar 05, 2009, 11:39:05 posle podne »
E ljudi ja sam nesto razmislajo da menjam motor..imam u Golfa 3 onaj od 55KW 75Konja..a hteo bih da postavim isto 1.8 GT od 66KW..e sad nesto sam pricao sa Madisonom kaze da ne moram menjati motor,mogu samo da zamenim karburator :huh:..sta mi vi kazete jel moze tako samo da promenim karbutraor ili moram ipak ceo motor?? boodala..akoneko nesto zna o tome neka kaze..haval  unapred.. mahac

Van mreže nikola_gti16v

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 277
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #18 poslato: Oktobar 06, 2009, 01:43:05 pre podne »
Zbog 11 kW se nikako ne isplati da menjas ceo motor.... Ako vec hoces vise snage, uradi nesto na tom motoru (usis, izduv, glava, cip..... sve jedno). A pored toga znas na cemu si, a onako ko zna kakav je to motor koji bi uzeo...

Van mreže Vitko87

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 30
  • Lokacija: Krusevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B 5.5 1.8T
Odg: 1.8GTI u 1.3
« Odgovor #19 poslato: Oktobar 06, 2009, 09:48:36 pre podne »
U pravu si,ali mene zanima da li moze samo karburator da se zameni i montiram onaj od "GT" ili moram ceo motor da menjam?To me zanima wacko..