ljudi batalite se tih seljackih predrasuda da TDI nije za te rabote i da se na njemu ne može ništa dobit, smješna je ta priča, ako se potrudi može da mu napravi zvuk kakvog će se postiđet i GTI i neki 16v20vturbo benzinac trta vrta ... ali kod izduva već može da eksperimentiše a dobiće masu ukoliko prije toga priopremi ostale zezancije na motoru ... ali budući da nisam znao za podatak da je tako malo prešao onda za sad sem chip tuninga je bilo šta greota radit jer ćeš micat dobre i nove djelove za zamjenske tuning ... a i sa njime može dobit masu masu i da bude mnogo brži od 2,0 TDI
taj motor može da se navida na 145-150ks sa chipom i nekih 320-350nm (ako se sve radi kako treba) i ima da pucaš od sreće sa postignutim za uložene pare ...
pa vremenom diznice neke, pa izduvnu granu, pa interkuler veći pa na sve to opet remap (chip) pa ćeš da vidiš što je mašina bijesna ... naravno ako si za sve to raspoložen da radiš ... jer imaš dobru osnovu malo pređenih km i ako budeš to auto održavao kako pravila nalažu i vozio kako pravila nalažu možeš da ga navidavaš na snage i obrtne momente na ovim prostorima neshvaljtive ... cijela se evropa i amerika okrenula dizelima i pojačavanju istih i ljudi postižu nenormalne rezultate i uspjehe ... samo kod nas pametnih je i dalje benzinac za trke a dizel za potrošnju
edit: kod pasata micanjem katalizatora nema nikakvih nus posledica, kod četvorki, octavija i sl malo više auto bruji na određenim obrtajima pod opterećenjem ali kod paje je jedina nus posledica što smrdi ko sam đavo pogotovo ledan ... kao tamić
samo iz tog razloga ne diram moj katalizator
inače bi davno letio fijuuuu