Autor Tema: Zamena motora !!!  (Pročitano 5450 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 19424
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +347/-36
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi C7 S-line ® Black edition
Zamena motora !!!
« poslato: Mart 22, 2006, 11:32:54 posle podne »
Poshto sam odlucio da uskoro zamenim motor interesuju me sledece stvari... naravno  prvo da zavrsim sa styling radovima do kraja sledeceg meseca.. i onda bi poceo da se bakcem sa motorom i pakovanjem neceg jakog )) iskreno citajuci po raznim forumima.. niko bas bas ne hvali taj VR6 motor.. tako da bi mi trebalo dosta kinte i majstorije da od njega napravim neshto... proces ubacivanja turbine nije toliko komplikovan.. al treba mnogooo para... zato sam se opredelio za sledecu varijantu.. naravno u koliko je moguce to strpati u moj auto !! naime..
razmisljao sam o audijevom motoru 1.8T
imam par pitanja u vezi toga..  
da li je taj 1.8T isti kod a3 - a4 - a6, TT,  golfa IV  ???
da li to moze da se strpa kod mene, tj znam da moze.. ( sve moze) ali kolike prepravke bi morao da radim da li je to mnogo komplikovano..
zatimmm koliko fabricki KS imaju ti motori... bez i sa chipom.. i na koji dodatni nacin mogu jos da mu pojacam snagu...

hvalaaa

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
    • BlaBlaTeam
  • Auto: Golf 5
Zamena motora !!!
« Odgovor #1 poslato: Mart 23, 2006, 03:38:29 posle podne »
Nesto sto sam vec napisao u nekoj od ranijih tema:
MOTOR 1.8T (sa intercooler-om) JE ISTI KOD SVIH VOZILA VW-AUDI-SKODA-SEAT
Naime,kod manjih vozila (MK4,A3...) postavljen je poprecno
http://www.motormagazinesha.co.jp/medialog..._engine1696.jpg
dok je kod vecih (Passat,A4...) postavljen uzduzno
http://www.motormagazinesha.co.jp/medialog...101/engine1.jpg
Fabricka snaga motora je 150KS,s tim sto je u audiju TT cipovan u 2 izvedbe-180KS i 225KS (ovaj drugi je i u audiju S3),posle 2001.god. u MK4 se fabricki stavlja i ovaj od 180KS.
Kad su vec mogli da ga \"strpaju\" u Golfa1,sto ti ne bi mogao u MK3!!!
A za naknadno cipovanje imas na raspolaganju 180KS,200KS i 225KS.Preporucujem 180KS,jer je 200 previse za motor 1.8.
A i bez cipovanja ce biti sasvim dovoljan za tvog Golfica.

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 19424
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +347/-36
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi C7 S-line ® Black edition
Zamena motora !!!
« Odgovor #2 poslato: Mart 23, 2006, 06:16:05 posle podne »
hmm bez cipovanja znaci 150.. to mi se cini nekako malo..  (kao obican gti 16v) a moze li se nekako jos povecati.. zamenom turbine il neshto slicno ?!?  kakva je situacija sa motorom 2.8T jer bi moglo to da se ubaci ?!? i kolika je njegova konjaza ?

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
    • BlaBlaTeam
  • Auto: Golf 5
Zamena motora !!!
« Odgovor #3 poslato: Mart 23, 2006, 08:44:55 posle podne »
Sigurno mislis na 2.7T (biturbo),on ima 250KS ali cisto sumnjam da ga mozes ubaciti a sigurno je mnogo sqp.
Na 1.8T mozes povecati snagu i zamjenom hladnjaka intercooler-a za 40-50KS.
Predlazem ti da stavis 1.8T i cipujes ga na 180KS i time maksimalno smanjis turbo rupu.To bi islo kao zmaj!
A taj motor je mnogo stedljiviji od bilo kog sa pribliznom konjazom (na otvorenom nekih 7.5
 litara)
Ja ga jos uvijek vozim na 150KS i razmisljam da ga cipujem na 180.

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 19424
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +347/-36
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi C7 S-line ® Black edition
Zamena motora !!!
« Odgovor #4 poslato: Mart 23, 2006, 10:15:42 posle podne »
ok hvala ti puno na savetu !!! najverovatnije cu tako i uraditi !!!

Van mreže David G60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 524
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
Zamena motora !!!
« Odgovor #5 poslato: Mart 28, 2006, 06:35:09 posle podne »
Sto se tice izbora motora \"TURBO\" je u pravu ali nisam siguran ali motor u A4, A6 je drugacije postavljen tako da se moze i napraviti razlika u kacenju na menjac a u A3 i Golfu 4 tvoj menjac moze da ostane tako da ti to dosta smanjuje troskove. Za pojacavanje 1.8T motora postoji kit intercoolera i cevi koje su posrednik izmedju turbine,intercoolera i usisa, a posto ces morati da pravis izduv jer neverujem da ce se inace uklopiti mogao bi da napravis izduvnu granu 4-2-1 gde ces dobiti jos snage, da ga cipujes i da stavis dizne od VR6 jer za manje vreme ubrizgaju vise goriva nego tvoje fabricke ali moras OBAVEZNO da istovremeno stavis pecurku inace ce samo da se gusi.

Nenad

  • Gost
Zamena motora !!!
« Odgovor #6 poslato: Mart 29, 2006, 12:16:08 pre podne »
Svi motori za Golf,skodu,TT i A3 su poprecni. Za A4,A6,Passat su uzduzni.

Uzmi 1.8T 150 ks, to je odlicna baza za tjuning,ne treba da razmisljas o drugima. Kada budes radio motor gledaj da dovuces sve iz SAD, tamo su kitovi 2-3 puta jeftiniji nego Nemacki ili drugi evropski.

340KS za +/-4000Eura nigde neces naci u Evropi.Treba jos da se kupi interkulr kit +/-1000Eura, koji inace nije pod obavezno.

Za ove pare u Evropi ces maksimum izvuci 240KS

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 19424
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +347/-36
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi C7 S-line ® Black edition
Zamena motora !!!
« Odgovor #7 poslato: Mart 29, 2006, 10:31:25 posle podne »
hmm 4000... za pocetak cu biti samo zamenom ovog 2.0 8v sa 1.8 T i 150 ks.. pa polako

Nenad

  • Gost
Zamena motora !!!
« Odgovor #8 poslato: Mart 29, 2006, 10:50:26 posle podne »
2.0L 8v?

Ne moras ni da ga menjas  
Bahn Brenner Motorsport  http://www.bahnbrenner.com
Stage I 2 699$, 177 ks




Stage II 549$,  +20ks



Stage III 1 249$, +33 ks = total 230 ks

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 19424
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +347/-36
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi C7 S-line ® Black edition
Zamena motora !!!
« Odgovor #9 poslato: Mart 29, 2006, 11:09:59 posle podne »
hmm zaista zanimljivo.. nisam razmisljao o toj varijanti... moze li turbina kasnije na taj motor...

cek ovako.. ustvari  reci ti meni nenade.. koja je najbolja varijanta za mene.. koji motor moze najvise da se na puca.. za shto manje pare... gledao sam ja moze i vr6 da se nagruva do 600ks.. ali boga oca para... da li je bolji i jeftiniji za tuniranje.. atmosferski motor.. pa da se ubacuje turbina.. da li cu dobiti vise snage.. ili vec neki turbo..

da li da ostavljam ovaj moj..  ubacim gti 2.0 dohc 16v.. vr6 2.9   1.8T , 2.7T bi turbo.. ili shta vec ?!? shta je najpodloznije za ostale zahvate ?!? ako vec moram da pucam kesh bolje da se napnem za motor.. i u startu da uzmem neki dobar.. pa posle kako mi finansiska sretstva budu dopustala da ulazem u njega dalje.. cip kitovi itd... shta je najbolje po tebi ?!?

Nenad

  • Gost
Zamena motora !!!
« Odgovor #10 poslato: Mart 29, 2006, 11:51:12 posle podne »
Prednost ce uvek imati fabricki turbo motori zato sto je i blok i glave i cilindri i klipovi vec fabricki ojacan/i.
Oprosti se od ideje \"za najmanje para\". Ako hoces stvarno da stedis onda moras prvo da postavis sebi cilj. Npr. hocu da moj Golf ima 400ks ili 600ks. Koji motor-donor mi odgovara? Ako si siguran da neces preko 400ks onda je bolje uzeti 1.8T-jeftiniji je od 2.7T.
Ako hoces 600ks onda 2.7T. Tu imas opet dilemu, tj. trilemu. 2.7T sa obicnog A6=250 ks,
2.7T sa S4=265ks, 2.7T sa RS4=380 ks. Cene za polovne motore su drasticno razlicite za ova 3 motora.

Onda se upitas da li da kupim gotovo resenje-kit ili sam da budzim i ustedim nesto para. Ako kupujes gotovo resenej imas jak motor za 1-2 ddana koliko treba da se sve ugradi. Ako hoces da stedis onda ce kola biti vise ili stalno u garazi rasklopljena-nego na ulici.

Ako ides samostalno. Onda se upitas,imam motor sta mi treba da dodje do 400/600 ks. Veci turbo,veci IC sistem,drugi ECU,drugi softver,klipovi,mozda klipnjace,novi srafovi za glave,bolje hladjenje ulja a mozda i suvi karter,dizne, itd.
To je bio motor a da li ce toliku snagu izdrzati fabricke poluosovine,kosevi? Onda na red dodje menjac,korpa,kvacilo,itd.

Najgore je ako kupis takav motor pa ga cipujes a onda za neki mesec krenes da doradjujes ozbiljno.Ispada da si bacio pare na cip, a svaka banka ti treba.
1.osmisli projekt, znaci sta ti je cilj,sta hoces da dobije kao rezultat
2.budzet i planiranje budzeta
3.podeli po fazama projekt,tako da svaku fazu mozes da zavrsis relativno brzo da kola ne bi visila u garazi.
4.nadji odgovarajuceg donora-motor

Ovo od APR sto sam ti dao pre neki dan, ima 3 faze tako da ne moras da odmah ulozis onih 5000+1000 odmah, nego postepeno.
Imaj na umu da su kitovi i uopste sve za kola mnoooogo jeftiniji u SAD nego u Evropi.
Uzgred, tamo imaju fenomenalno trziste za Golfove svih generacija od I do V, mnogo bolji izbor tjuning delova nego u Evropi. Nemoj da te plasi sto je tako daleko, nadji nacin da dovuces u Bgd to sto te interesuje i bices presrecan veruj mi.

Ovaj kit za 5000 i 340 ks iz SAD- u Eropi nesto slicno kod B&B ili Dahlback kosta otprilike 10-12 000 Eura tj. 2.5-3 puta vise. Racunica je jasna.

Nenad

  • Gost
Zamena motora !!!
« Odgovor #11 poslato: Mart 29, 2006, 11:57:00 posle podne »
Evo ti primer.
http://www.goapr.com/VW/products/tvk04.html konverzija turbine i novi soft=240ks od 150ks fabrickih. Cena 1700$. U Nemackoj kod dobrog tjunera obican chip kosta 700-1000Eura, ne pricam o divcama koje su kopirane.

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 19424
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +347/-36
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi C7 S-line ® Black edition
Zamena motora !!!
« Odgovor #12 poslato: Mart 31, 2006, 10:03:42 posle podne »
posle svega shto si mi napisao.. definitivno bi se odlucio za neki 2.7T samo da li moze to da se ugura kod mene  



vec sam zaposlio neke drugare koji su bas danas otisli preko da se raspitaju za neku takvu masinu.. da vidim okvirno koliko ce to biti...

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 38
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Zamena motora !!!
« Odgovor #13 poslato: Mart 31, 2006, 11:28:36 posle podne »
e pa drugar za toliko ulaganja, pa lakse ti je da odmah uzmes neki porse ili japanca nekog od 300-400 ks, da se ne mucis toliko....mada mislim da tolika snaga nema stvarno gdje da se upotrijebi na nasim prostorima, od rupa ne moze da se ide ni 60 gradom, a kamoli 250 hahaha.
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 19424
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +347/-36
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi C7 S-line ® Black edition
Zamena motora !!!
« Odgovor #14 poslato: April 01, 2006, 01:13:08 pre podne »
eee al fora je.. da nekog nabedjenog klinca u m3.. odvalis sa tricom  a ne sa nekim porseom ili japancem...

Van mreže Bojan_GTI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 835
  • Age: 33
  • Lokacija: Bijelo Polje
  • Karma: +2/-3
    • http://
Zamena motora !!!
« Odgovor #15 poslato: April 02, 2006, 12:50:15 pre podne »
Moj predlog je sledeci a i ja cu to da uradim:
Posto je tvoj golf 8v gti tebi  odgovara glava od 16v koja kosta oko 100 evrica,pa tu glavu odneses na masinsku obradu da prosire usise i izduve,olaksaju ventile,ispoliraju sve
uradis izduvni sistem 4 u 1,onda chip,filter i sl.Mislim da treba na tu glavu izvuci sa svim do 50ks,a ona je nekih  150KS (ZNACI 200KS) i sto je najvaznije instalacija je ista pumpe i to je isto
dok od drugog motora  mora sve drugo a to je veliki posao i skupo je a cak na ovaj motor ne znam kako bi plin radio,jer je to velika kubikaza,dok na 16v radi bez problema.
I sto je najvaznije treba obratiti paznju na to jer ako se masina koju ti zelis  ne daj boze
pokvari ili nesto teko je doci do nje i kvar otkloniti, a od 16v to nije problem.
Kasnije moze nitro i tu dobijes nekih mozda 50ks i full,ima da leti,a mozes da uradis haubu
i blatobrane od poliestera i ima da leti,samo stavis krila kasnije.   :wink:

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 19424
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +347/-36
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi C7 S-line ® Black edition
Zamena motora !!!
« Odgovor #16 poslato: April 05, 2006, 10:53:40 posle podne »
hmm 200 ks.. maloooooooooo  salim se.. videcu prvo da zavrsim styling i ozvucenje.. pa cu onda videti.. to bi budzio najverovatnije na zimu u garazi kad manje vozim auto... mogu da arcim neki drugi.. ovaj neka se pakuje natenane...  btw.. plin mi nije bitan poshto bi ga sigurno izbacio !!

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 19424
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +347/-36
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi C7 S-line ® Black edition
Zamena motora !!!
« Odgovor #17 poslato: April 24, 2006, 11:20:28 posle podne »
Moze li kod mene da se ubaci ovaj motor i da li je to zapravo taj rs4 ?!? 2.7T

Nenad

  • Gost
Zamena motora !!!
« Odgovor #18 poslato: April 28, 2006, 05:02:45 posle podne »
Cisto sumnjam zato sto je to uzduzni motor i takva mu je menjacka kutija. Znaci da ce izlazi iz menjaca za poluosovine biti "preduboko".
To na slici je jedan od dva 2.7T (230 ili 265 ks;250ks je na Allroad-u) ali nije 2.7T RS, bar se ne vidi hladnjak ulja iz motora-koji se nalazi ispod glavnog hladnjaka a i krila mu nisu naduvana a i sedan je umesto karavan.
« Poslednja izmena: April 28, 2006, 07:09:03 posle podne od strane Nenad »