Autor Tema: mala pomoc oko cipovanja?  (Pročitano 18613 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 20
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #40 poslato: Februar 21, 2012, 05:01:31 posle podne »
Evo ti plus za trip.
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže Aleksandar_89

  • VW Početnik
  • Poruke: 54
  • Age: 35
  • Lokacija: Majdanpek
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #41 poslato: Februar 21, 2012, 05:08:27 posle podne »
Pa to cu da uradim. Stavicu mu te felne i videcu onda. ako nije ok skidam uzecu neku jacu TDi.
@laaja hvala za plus :D

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #42 poslato: Februar 21, 2012, 05:32:24 posle podne »
Druze mnogo je to kilometara da bi ga sad cipovao. Tu je vec i turbina naceta klipovi karike ventili bregasta itd. Uzivaj malo u voznji i kad skupis kintu i uspes da prodas auto, kupi onda nesto ali po meni obavezno TDI SA MAKSIMUM 50000KM PA MU U RADI CHIP. A ONDA STAVLJAJ VECE GUME.  Iako bi ja da sam na tvom mestu stavio te felne i gume sto si nasao.

ti se opet zekis malo  biggrin ?

ako auto ima provjerenih 170kkm i radjeni su servisi i drugi je vlasnik a zna sve u prvom vlasniku takvog auta se ne treba tako lako trsit pogotovo zbog manjka snage ... znas kad ce da nadje vise cetvroku od 130ks sa pravom km :D nikad a mozda ni tad :D   a ako je nadje platice omrceno ... ;)

radi chip auto ce da prodise samo pazi kod koga radis, na 170kkm motor ako je vozen kako treba i odrzavan je u najboljoj formi ...

ja moj bivsi TDI 90ks chipovao kad je imao 200kkm i sad ima 250kkm i radosno pr(e)ducka ... ulja trosi manje nego pola ovih od 50kkm ide i radi kao pravi ;)  a pojacan je sa 90 na 128ks (pardon serijski je na 200kkm imao 101ks ;) )

kupi felge osjetices razliku ali to je zanemarljivo .. kao da si izgubio mozda 5ks i to u naglim ubrzanjima tipa sa semafora na semafor ... o chipu razmisljaj posle montaze felgi ako bude potrebe za njime ...

da prodaje neko auto zbog felgi ... lele to jos nisam cuo  bonk

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #43 poslato: Februar 21, 2012, 05:47:57 posle podne »
Koliko li trosi IV 1.8T? Kakva li je sa odrzavanjem,jer je skupa?
po meni ovakva pitanja su ... katastrofa... jer doticnu osobu je mrzelo da potrazi ili procita bilo sta na forumu vec samo spamuje svoja pitanja u zelji da nauci u tri recenice sve sto ostali godinama uce. A ovakva je tema od samog pocetka.
Tu su prijatelji kluba koji se bave tuniranjem moze da ih kontaktira ili da se informise nanjihovom sajtu, gugl, strani forumi i onda na kraju pitanja dolaze prava pitanja ukoliko ih ima.
Ovako sve su pitanja "lezi lebu da te jedem" i ne doprinosi kvalitetu informacija koji (po mom misljenju) treba ovakav jedan forum da ima.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Aleksandar_89

  • VW Početnik
  • Poruke: 54
  • Age: 35
  • Lokacija: Majdanpek
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #44 poslato: Februar 21, 2012, 06:29:25 posle podne »
ja se izvinjavam ako sam narusio izgled ili status foruma. nisam imao u planu nista lose sem malo informacija sta kako i gde da uradim.jasna stvar je da jos uvek nzm clanove foruma koji se bave time a guglanjem sam potrazio ali kontam da ce forumasi sa ovog foruma uputiti me na sigurno mesto. sto se mene tice tema moze da bude obrisana . pozdrav!

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #45 poslato: Februar 21, 2012, 11:17:59 posle podne »
Mani se druze ovih chipova, prva stvar sto ce ti kako ti kazes "vrisnuti" lamela(ako ne proklizavace sve dok ne strada), zatim zamajac, i na kraju po obicaju javlja se preveliki zazor u lezajevima turbinskog vratila sto uslovljava i njeno otkazivanje.
Ako vec hoces malo vise snage nadji nekoga da ti odradi remap na 20-30 Nm obrtnog vise i vozi se ko covek, nece ti te felne toliko bas usporiti auto...

Kvalitetna mapa kad se uradi na autu ne moze nista da strada,delovi se trose kao i na fabricku mapu.

Korpa lamela i zamajac se brze trose ako sa u mapi na malim obrtajima oslobodi veliki broj obrtnog momenta,tu menjac i delovi trpe previse opterecenja i najpre strada set kvacila.

Kvalitetnom mapom se obrtni moment oslobadja kroz broj obrtaja linearno i time se cuva motor od preopterecenja.

Sto se tice turbine ona crkava tako sto se u mapi namesti da ona prepunjava odnosno da se podesi da pravi pritisak veci nego sto njeni delovi mogu da trpe,time previ veliki broj obrtaja mnogo vise se greje i lezajevi se zapale.Posle takve havarije turbo mora na remont,ne daj boze da pukne osovina u turbini ili pak peraja,tada ti delovi ulecu u usis motora i mogu napraviti oziljnu havariju.

@Aca Zemun ,ne znam na osnovu cega si zakljucio da se mane SM chip tuninga,kad je to jedna od kvalitetnijih firmi koje se bave ovom delatnosti  ?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #46 poslato: Februar 21, 2012, 11:20:13 posle podne »
tt objasni im da se na atmo m bmw e36 321ps moze podici cipom 24ps ali u minhenu

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #47 poslato: Februar 21, 2012, 11:25:08 posle podne »
outlaw & laaja kakvi ste vi carevi  lollol   

@postavljacu teme: nema trika da ces dobit toliku konjazu neko te zesce lozi i tih 46ks na motoru od 90ks je tesko izvedivo a da je po motor bezbjedno ... sasvim ti je dovoljno na nekih 115/120ks da se to odradi ... mada i najslabiji chip ako se lose uradi moze da bude stetniji nego neki najaci ... nije toliki problem u podizanju snage kolko u parametrima koji se prilikom tog tretmana podesavaju i prepravljaju.

Sa dobrom tubinom ,mislim da je 100% ispravna,moze bez problema da se digne na tu snagu.Ja sam ih radio puno a da ne pricam koliko je ukupno tih motora izaslo iz SMa (distributeri i centar SMa),taj motor je mrcina moze puno da trpi,i moze icii preko te snage ako se zameni turbo,ulosci brizgaljki,protokomer i map senzor,ide i na 180ks

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #48 poslato: Februar 21, 2012, 11:30:02 posle podne »
Ispado ja  boodala mislio sam da ste ozbiljni . stvarno se ne razumem pa sam pitao. meni je 90 ks sasvim dovoljno nego sam shvatio iz vasih prica da auto izgubi dosta snage stavljanjem vecih felni pa mi je zato taj cip delovao kao neko idealno resenje za taj problem. ako je ugradjivanje cipa greska dodacu lovu na moj golf i uzecu neku jacu cetvorku ima  ih i od 130 ks. mozda je to i najpametnije  :rolleyes:

Slobodno otvori google nadji firmu koja kvalitetno radi chip i miran si.Kakvo menjanje auta,to su gluposti,cak je ovaj motor koji imas jeftiniji za odrzavanje i manje trosi jer je obicna Bosch pumpa na njemu,a na 130ks motorima imas PD sistem sa kojim kola vise trose i skuplja su kad ti crkne pumpa.


Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #49 poslato: Februar 21, 2012, 11:32:25 posle podne »
tt objasni im da se na atmo m bmw e36 321ps moze podici cipom 24ps ali u minhenu

Ma moze svuda gde se ozbiljno radi i gde ima kvalitetnog goriva. Ali Nemci su Nemci :)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #50 poslato: Februar 21, 2012, 11:33:52 posle podne »
ajde dok si prisutan, jedno pitanje za remap mk3 16v 2,0 abf. koliko para i koliko garantujes da se dobija kw  cipom?

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #51 poslato: Februar 21, 2012, 11:45:07 posle podne »
Ne znam koja mapa te zanima,javi se na pp  ;)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #52 poslato: Februar 21, 2012, 11:49:22 posle podne »
necu na pp daj ovde javno sta mozes uraditi od tog 2,0 110 kw

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #53 poslato: Februar 22, 2012, 12:04:15 pre podne »
Izvini druže, stvarno smo hteli malo da se našalimo. Fora je u tome što domaći "čiptjuneri" postoje da bi našem napaćenom narodu uzeli određenu svotu para kako bi im digli moral uz neki vid satisfakcije kad ti "stručnjak" kaže da si nakon čipa dobio 50 konjskih snaga, ili više. Auto nakon čipa sigurno bolje ide i vuče (pogotovo TDI motori gde malo povećaju pritisak u turbini, ili podese ranije paljenje turbine), ali tebi nakon čipa ne pokazuju adekvatan dokaz u vidu stavljanja na valjke, odn dyno test gde bi mogao da proveriš da li si stvarno dobio tih 50 ks koje si platio određenom svotom novca.
Niko u srbiji ne praktikuje dyno test pre i posle čipa i niko ti ne odgovara za posledice urađene nakon čipa. Niko (bar da sam ja čuo) ne pravi mape na licu mesta, već skidaju sa interneta ili plaćaju mape stranim firmama koje se bave čiptjuningom, pa tebi u tvoj auto puste mapu sa nekog drugog motora, iste slovne oznake. Što po meni nije merodavno, jer svaki motor se razlikuje. Motor je potošan "materijal" u automobilu i svaki motor je drugačije potrošen, pa makar mu i ista kilometraža bila kao na motoru čiji si čip dobio. Svako vozi svoj auto drugačije i svaki se motor drugačije troši.
Mapa da bi se kvalitetno odradila - mora je raditi stručnjak koji se razume i u mehaniku i u "čiptjuning". Da sedne u auto, provoza, zapiše podatke - kad vuče, kad ne vuče, kad treba da vuče i šta bi bilo dobro da se uradi, a da ne šteti motoru, turbini, zamajcu i sl. Ili da ga stavi na valjke i isto tako beleži podatke. Ti na kraju dobiješ neku krivu gde ti piše dobio si toliko i toliko konja, ali to dok se ne proveri na valjcima nije merodavno.
Zato sam ja protivnik svega toga, jer mislim da ovdašnji renomirani čiptjuneri zgrću pare tuđim radom (odnosno time što ubace tuđu mapu u tvoj auto), i običnim lažima i prevarama. Odvezeš auto i za sat vremena, auto ti odjednom ima 50ks više, povećanjem pritiska turbine (koji čak i nije sam programirao, remapirao, kakogod). Ti probaš auto, bolje vuče, ti zadovoljan. On uzeo pare, i on zadovoljan.
Da ne pričam o atmosferskim motorima...

Vecinom si u pravu za ovo ali ipak postoji i koja firma koja to radi mnogo ozbiljnije i kvalitetnije.

Posto je i SM na neki nacin pomenut tu sam da odgovorim,rade se mape za svaki auto posebno.Zasto? prosto jer da stavimo 50 istih modela auta sa istim godistem i motorom i snagom moze da se desi da nijedan nema isti hardwer i softwer,kad nas u Srbiju dolaze kola sa svih krajeva sveta i sa raznih trzista i fabrika gde su sklapani,pa je i logicno da nemaju isti softwere u ECU.Mozda se 1 u 1000 pogodi da je isti ali iskopati tu mapu u arhivi je teze nego je napraviti iznova.

Po tome se razlikujemo mi SM od drugih sto svaku mapu radimo POSEBNO i doradjujemo je po autu koji se radi,jer nisu svi motori isti,isto presli,nije isto stanje turba,pumpe (mislim na dizele) pa ne moze i isto prihvatiti mapu.Tu se mora koligovati, negde dodati, negde oduzeti.

Ja sam prvi za merenje na valjcima jer je i meni lakse posle kad se vlasnik uveri da je dobio to sto je trazio,mnogi idu na osecaj (ima razlike i ja sam zadovoljan)

Ozbiljna firma koja ima godine iskustva i mnogo odradjenih motora sebi ne bi dozvolila da obecava neku laznu snagu jer se to lako moze saznati i proveriti.Ne bi trajalo i ne bi se sirilo to ime svih ovih godina da je to laz i manipulacija.Pored toga svi odradjeni motori i dalje rade i ljudi se voze i kad kupe nov auto opet dolaze kod nas,jer smo svojim radm stekli veliko poverenje.

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #54 poslato: Februar 22, 2012, 12:09:14 pre podne »
Sa drugom
necu na pp daj ovde javno sta mozes uraditi od tog 2,0 110 kw

Sa drugom izduvnom granom i 100oktana gorivom izmereno 183ks

Sad ne znam da li te interesuje SM race ili nesto slabije

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #55 poslato: Februar 22, 2012, 12:10:06 pre podne »
ma daj brate puno je to

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #56 poslato: Februar 22, 2012, 12:12:20 pre podne »
Moze i slabije,zato pitam koja mapa te interesuje.

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #57 poslato: Februar 22, 2012, 12:13:51 pre podne »
Ma ajde bre pa jos  K&N i bregaste 280ks
Gedora dzaba si toliko pare bacio trebao si da cipuje tvoj
g-lader

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #58 poslato: Februar 22, 2012, 12:14:59 pre podne »
ajde uradicu ja mehaniku na zdravom i u top stanju motoru. grana 4-2-1 i bregaste 268- 11,03 lift.
hoces li se ti prihvatiti i obecati 183 ks?

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: mala pomoc oko cipovanja?
« Odgovor #59 poslato: Februar 22, 2012, 12:21:37 pre podne »
TT_tuning

Aj meni objasni kako abf sa fabrickim 225cc dizne mozes ti izvuci 183ks kad ti je teoretski za 183 potrebno min 280cc
 boodala
g-lader