Autor Tema: 1.4 TDI 75 PD  (Pročitano 3381 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže McGruja

  • VW Početnik
  • Poruke: 32
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
1.4 TDI 75 PD
« poslato: Septembar 19, 2008, 02:08:07 posle podne »
Nov sam na forumu, i radio sam Search ko niko pre, trebalo mi je 45 minuta da shvatim da nema podataka o ovom motoru

U svakom slu?aju, trebaju mi svi saveti i informacije za ovaj motor.
Pre

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: 1.4 TDI 75 PD
« Odgovor #1 poslato: Septembar 19, 2008, 02:58:00 posle podne »
Chip manje vishe, mozes da izvuces i do 95 KS ali kosta dosta, mislim da fabija lepo ide i sa 75. Sta reci osim da je to stari wagenov motor oproban u Lupu pa u Polu 6N2 pa na dalje i Audiju A2, Pouzdan ekonomican, jeftin za registraciju a pristojne snage, naravno s obzirom da je Fabija na platforni Pola tu nema nikakve bitne razlike. Mala je to kilometraza tako da nemas problema sa njim, bitno je redovno menjanje kvalitetnog ulja, generalno malo ko ima problema sa VW motorima, pre ces imati sa bilo cim drugim na Skodi.

Van mreže McGruja

  • VW Početnik
  • Poruke: 32
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.4 TDI 75 PD
« Odgovor #2 poslato: Septembar 19, 2008, 03:36:40 posle podne »
Dobro on ide, nije to problem  alealeee

Redovno ga servisiram, 505.01 i sve to...

Smara me malo

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13064
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: 1.4 TDI 75 PD
« Odgovor #3 poslato: Septembar 19, 2008, 03:48:26 posle podne »
Isti problem je i kod mene, do 2000 obrtaja je mrtav, jbg ti dizeli sa malom zapreminom su jednostavno tako konstruisani...Jedino ako nadjes neki chip za koji ti oni garantju da povecava obrtni moment u nizim obrtajima ;)
Kod vecih agregata, kao kod 1,9 maximanlni obrtni moment je vec na 1900, a recimo kod mene 2800 obrtaja. Znaci ako radish chip, obavezno gledaj sta i u kom opsegu dobijash.

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 38
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: 1.4 TDI 75 PD
« Odgovor #4 poslato: Septembar 19, 2008, 04:43:38 posle podne »
za njega na chipu mozes da dobijes jos 25-30 konja zavisi de radis i oko 30nM obrtnog momenta...a sigurno ti i max obrtni momenat spusta za jedno 100 obrtaja nize...

Van mreže sreckoas

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4515
  • Age: 34
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +43/-16
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.4 TDI 75 PD
« Odgovor #5 poslato: Septembar 19, 2008, 05:06:23 posle podne »
 

Van mreže McGruja

  • VW Početnik
  • Poruke: 32
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.4 TDI 75 PD
« Odgovor #6 poslato: Septembar 19, 2008, 05:58:42 posle podne »
Da li je neko ovde radio ne

Van mreže sreckoas

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4515
  • Age: 34
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +43/-16
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.4 TDI 75 PD
« Odgovor #7 poslato: Septembar 19, 2008, 06:29:31 posle podne »
mogao bi da nam predstavis auto u automobili clanova,da vidimo kako izgleda
 

Van mreže McGruja

  • VW Početnik
  • Poruke: 32
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.4 TDI 75 PD
« Odgovor #8 poslato: Septembar 19, 2008, 06:34:52 posle podne »
I ho?u, samo mi treba malo vremena da za to izdvojim.

Onda bih kupio felne neke 15", i za