Angel Eyes su postali prepoznatljiv detalj na BMW kolima.
Kao jedna od najcescih zelja musterija kad su izmene izgleda fara u pitanju navode se ili angel eyes prstenovi kao sa BMW modela, ili daylight trake kao sa Audija.
Evo jedan kratak prikaz kako to funkcionise, naravno kad su originalni prstenovi u pitanju. Obzirom da smo radili 4 para farova, slike sam napravio na brzinu, i kroz neku improvizaciju, ali se opet vidi sta treba.
Vecina nije bila u prilici da vidi otvoren far BMW-a koji ima angel eyes, pa evo malo da Vas upoznam.
Izvor svetla [prikaz sa fara E60].
Sto je jaca sijalica na izvoru svetla to je jaci intenzitet svetla samih prstenova.
Na slici se vidi da i sama sijalica za prstenove ima svoju malu soljicu.
Zato upotreba LED svetla dalje bolje rezultate po pitanju intenziteta svetla samih prstenova.
Kod BMW 5 E60 ristajling to je malo drugacije reseno.
Svetlo prstenova potice od svetla iza sociva dnevnog svetla.
Na slici se vidi da to nije klasicno socivo kao sa drugog dela fara gde je bixenon.
Jedan deo same instalacije, tj kako se pruza crevo do samih prstenova.
E60 ristajl ima fantasticno resenje: jedan "top" sa socivom je dnevno svetlo iz kog se "napajaju" prstenovi, dok je drugi bixenon.
Evo kako izgleda klapna koja pravi bixenon. Ista se moze "prepakovati" u far koji nema bixenon.
Svaki BMW far koji ima fabricki angel eyes ima ovu optiku.
Jedan kraj prihvata svetlo od izvora, sa kojom nije u direktnom kontaktu. Mnoge to zbunjuje i misle da sijalica ulazi direktno u sam prsten.
Kraj ove optike moze biti dvojak, zaviso koliko otvora ima sam prsten.
Prsten moze imati dva otvora, ili se spajati u jedan.
Evo slike kraja optike koju sam slikao i koristio za ovaj prikaz
Prsten koji ima dva otvora se postavlja na kraj ove optike. Dva kraja - dva prstena.
U ovom slucaju, od jednog izvora svetlosti idu dva dela, sa po dve optike posto prstenovi imaju dva otvora. Isto je resenje ako prsten ima jedan otvor, samo ima pola optike manje.
U sustini - svetlo od izvora tj same sijalice, pocetak optike prihvata, prenosi je kroz one kablove i emituje na samom kraju.
Uzeo sam baterijsku lampu radi improvizacije.
Sama optika sa svtlom.
Posto sam koristio baterijsku lampu prstenove nisam postavio na kraj optike posto se nista ne bi videlo.
Mi koji se bavimo farovima ovo dozivljavamo kao jednu od revolucija u izgledu i funkcionisanju istih. Od jedne obicne stvari, kako da se razlikuju vda BMW modela, da se se postigne i napravi ovako nesto - zasluzuje svaku pohvalu!
Meni je ovo jako zanimljivo, i nadam se da je i Vama bilo dok ste ovo procitali i videli.