Autor Tema: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...  (Pročitano 101223 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« poslato: Mart 07, 2011, 09:34:10 pre podne »
PozdraVW svim clanovima VW kluba! clap

Posle skoro deceniju iskustva u radu sa farovima, odlucili smo da svoju ponudu prosirimo i predstavimo putem interneta tj auto foruma.

Vrsimo usluge:

#1 profesionalne restauracije farova sto podrazumeva:
- poliranje, spolja i iznutra, u cilju sanacije matiranih povrsina,
- nanosenje trajne zastite na spoljasnju povrsinu fara u komori,
- poliranje, ciscenje, i sredivanje reflektujucih povrsina i sociva,
- po potrebi ponovno hromiranje ostecenih povrsina,
- resavanje problema kondenzovanja unutar fara.

Pravo poliranje se radi na otvorenim farovima, spolja i iznutra, uklanja se - resava se problem matiranosti i zutila, i posle se obavezno nanosi trajna zastita.
Dobro poliranje se razlikuje od onih ''kaladont'' i sl ''instant'' metoda, po tome sto za razliku od njih nema ponovnog matiranja za par meseci.
Poliranjem i ciscenjem reflektujucih povrsina, ciscenjem sociva omogucava se da svetlo ''bije bez smetnji'' i samim tim je bolja vidljivost.
Resavanje problema sa kondenzovanjem/ostecenim/propalim hromiranim povrsinama omogucava bolju vidljivost, izbegava se cesto pregorevanje sijalica kao i opasnost ostecenja same instalacije.
Farove treba dovesti u fabricko stanje, kako sa aspekta funkcionalnosti, tako i sa estetike. Funkcionalnost je na prvom mestu, i svima je to jasno. Los far, lose svetlo, losa vidljivost...i potencijalno ugrozena bezbednost, kako licna tako i drugih ucesnika u saobracaju.
Estetika je na drugom mestu.
Sredivanjem farova otvara se mogucnost nekih izmena poput bojenja u crno svih dozvoljenih povrsina, tj. povrsina koje ne uticu na samo svetlo.
Kao primer, pogledajte fotografije farovaa Fiat Punta mk2b i Golfa V kod kojih su u crno obojene nereflektujuce povrsine.
Na ovaj nacin, far se vraca u fabricko stanje.
Na sve radove dajemo garanciju od 12 meseci.  tapsac

#2 popravku i izradu nosaca farova.
Takodje, vrsimo sve popravke na branicima: zabice, spojeci, prelomi..

#3 modifikacije farova: projektori, angel eyes prstenoci, xenon svetla.

#4 mogucnost nabavke farova


Nalazimo se u Zemunu, Krajiska ulica.

Ukoliko neko nije u mogucnosti da dodje, ili zivi van BG, farove moze poslati nekom kurirskom sluzbom.

Posto je ovo VW forum, evo nekih okvirnih cena za pojedine modele.
Napomena: cena se odnosi na restauraciju - poliranje sa zastitom, ciscenje i poliranje unutrasnjosti, i na svaki rad se dobija garancija od 12 meseci.

Golf 5: 30e/far tj. 60e oba fara.
Golf 4: ovde postoji "problem" posto su stakleni. Ukoliko neko ima potrebu za sredjivanjem na mk4 Golfu neka me kontaktira da vidimo o cemu se radi.
Pasat B5 - 25e/far tj. 50e oba fara.
Pasat B5+ ristajling 35e/far tj. 70e oba fara.
Pasat B6 50e/far tj. 100e oba fara.
Polo 25-35e/far.



Svi REGISTROVANI clanovi VW kluba ostvaruju popust od 10%, a na dodatne radove poput projektora, hromiranja i sl. i do 20%.

Kada se u potpunosti zavrse farovi na Cayennu i Lexusu, koje smo zapoceli, i njih cu Vam pokazati.

U slucaju da Vas interesuje za neku drugu marku vozila, slobodno pitajte!



Dosta je pisanja i citanja, evo za pocetak fotografija nekih nasih radova.
Ja cu Vam vremenom pokazivati nase radove, sa fotografijama pre i posle, da vidite sta je i kako moguce uraditi!  B) tapsac

Naravno, prvi ce biti Golf V.  clap
Farovi su uradjeni da imaju izgled kao GTI far, black edition. :)
 
 
 

Micubisi farovi, koji su kao "tursko kupatilo".  wacko
   
 
 
 champ1

Jedan Audi.  driving
Evo kakav je bio pre "tretmana".

A evo i rezultata dvodnevnog sredjivanja.


Punto mk2b - black headlights
Uradjeno je takodje sve gore opisano osim hromiranja.
PRE restauracije-sredjivanja

POSLE restauracije-sređivanja:



Posle montaže na kola:
   
 


Cena restauracije farova zavisi od vrste intervencije kao i modela-tipa fara.
Zato je najbolje da pozovete i pitate radi vise informacija.

** Svi clanovi VW kluba ostvaruju popust od 10 do 20% na ukupnu cenu rada, uz vazecu clansku karticu kluba.


Kontakt: 060/377-83-82  Stevan thumbup
« Poslednja izmena: Oktobar 25, 2011, 06:00:33 posle podne od strane Devil »
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #1 poslato: Mart 08, 2011, 08:21:29 pre podne »
Re: sreckoas, hvala na postavljenom pitanju.

Potreba za hromiranjem se vrsi u slucajevima kada se hrom povrsina, bilo reflektujuca oko sijalice, bilo ostala unutar fara: osteti, "ogari" i potamni, oksidira, cak ponekad pozuti celom povrsinom. To se desava ako far kondenzuje, pa se u nekim mestima nakuplja "barica", ako je sijalica eksplodirala, ili ako far nema poklopac pozadi, pa se prljavstina i vlaga nakupljaju unutra.


Evo jedan primer hromiranja tzv. "soljica" iz fara.
[reflektujuce povrsine oko sijalice]

PRE:

Na donjem delu se vidi kao ogarenost povrsine. Crno-braon boje, kruznog-ovalnog oblika. Na pocetku je bilo malo, ali se sirilo. Samim tim je svetlo slabilo, toliko da je postalo nepodnosljivo i nesigurno.

POSLE:


Odmah da kazem da se hromiranje vrsi "standardno", kroz ceo hemijski proces.
Ako nekog zanima  mogu opisati, ali mislim da nema potrebe.
Ne primenjujemo "sprej metode" posto one nisu postojane, i ne mozemo dati garanciju da se ta naprskana boja nece "ljustiti".

Najcesce je raspon cena po faru od 20-25e do 30-35e sto zavisi od broja i velicine hromiranih povrsina.
Neretko se srecemo da klijent zeli hromiranje, ali se za istim nema potrebe kada se uradi detaljno ciscenje unutrasnjosti fara, sto se podrazumeva kada radimo restauraciju. 

Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #2 poslato: Mart 08, 2011, 11:22:53 pre podne »
Restauracija farova na Mercedes CLS-u.

Kao sto se vidi: far je matirao, sociva su postala zamucena.
Svetlo je bilo osetno slabije. Uz to je far na kolima "ruznio i rusio" sliku jako lepog auta.  psujem1



Neophodno je bilo otvoriti far, uraditi detaljno ciscenje, poliranje, uz naravno zastitu. 


Posle restauracije-sredjivanja.   kolce




 

 drive yupi3ti  thumbup
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #3 poslato: Mart 09, 2011, 08:53:41 pre podne »
Citat
#2
Takodje, vrsimo sve popravke na branicima: zabice, spojeci, prelomi..

Evo jednog primera kako od starog branika za A8 moze da se napravi novi!
Verovatno znate kako na starijem modelu A8 izgleda prednji branik, a kako na novom.
Ovde je na stari branik ugradjena nova prednja maska, znatno dublja i veca, koja ima lep hrom detalj po celom obodu, te izgleda masivnije-mocnije, tj impresivnije.
Stara je uklonjena, izvrsena je prepravka branika na mestu stare tako da se nova uklapa savrseno. Na drugoj i trecoj slici se vidi apsolutna simetricnost izmedju leve i desne strane, kao i jednakost celom duzinom izmedju ivice maske i kraja branika.
Posle visednevnog rada, i mora biti tako - savrseno, kao i sve sto izlazi i nase "kuhinje".   :)
Dosta pisanja - evo slika!

 

 

Sada ostaje samo farbanje komplet branika.
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #4 poslato: Mart 14, 2011, 12:14:50 posle podne »
Lexus - restauracija farova, resavanje problema kondenzovanja
   
      
   
   






Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #5 poslato: Maj 02, 2011, 04:58:34 posle podne »
Mercedes E klasa, mozda ristajling :) - restauracija farova, poliranje, zastita spoljasnje povrsine fara, ciscenje sociva i unutrasnjosti farova

PRE
   
POSLE
   



BMW 5 - ciscenje unutrasnjosti fara i sociva, poliranje, zastita spoljasnje povrsine fara, izrada nosaca fara


 
 



 



Ford Focus - bojenje nereflektujucih povrsina unutar fara u crno



« Poslednja izmena: Maj 24, 2011, 02:25:05 pre podne od strane Madison »
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20534
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #6 poslato: Avgust 02, 2011, 10:27:07 posle podne »

Opel Vectra C - restauracija i day light trakica

 
 
 


BMW X5 2010: restauracija, resavanje problema sa kondenzom i kompjuterom

 
 
 


Renault Laguna - ugradnja projektora

 
 
 


BMW1, M paket opreme - bojenje u crno

 
 
 

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20534
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #7 poslato: Avgust 18, 2011, 02:20:56 posle podne »

Nissan Primera, mislim da je 2002/03
Farovi su skinuti, otvoreni, polirani, ocisceni iznutra, zasticeni spolja, zatvoreni, vraceni na auto.
Pre tretmana svetlo je bilo slabijeg intenziteta, i po recima vlasnika auto je za druge bio slabije vidljiv.

Pre restauracije


Posle restauracije
 



Mercedes CL
Veoma zahtevan rad. Sistem zatvaranja ovog fara je komplikovan, vise "lepkova" je koristeno, i trebalo je poprilicno vremena da se on atraumatski otvori.
Znanje i iskustvo su na nasoj strani pa smo dobili ovaj projekat - da ih vratimo u fabricko stanje.
Slike pokazuju kako smo i koliko u tome uspeli. :)

PRE


POSLE




Audi A8 ristajling





[/quote]

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20534
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #8 poslato: Septembar 21, 2011, 10:09:06 posle podne »

Nove cene:
- Morimoto projektori, bixenon - 80e
- xenon H1 sijalice za projektore - 60e
- ugradnja projektora od 50e, zavisno od tipa fara

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20534
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #9 poslato: Septembar 26, 2011, 09:32:34 posle podne »
VW Sharan - projektori


BMW 3, 2005/06 - projektori



Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20534
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 01, 2011, 05:47:12 posle podne »

Evo, posto je aktuelna prica oko projktora da vidite jos jedan nas rad.
Fiat Stilo - Morimoto mini projektori, H1 xenoni, bojenje u crno 




Evo kako izgleda kada mi radimo otvaranje i zatvaranje.   8-)










Kratak klip kako rade projektori .. http://tinypic.com/player.php?v=f0u9s8&s=7
Na poziciji oborenog je projektor i pri paljenju dugog svetla obara se klapna i "pusta" se svetlo[st], a ujedno se pale fabricka oborena.



Radili smo i branik Porse Panamere ...
 

Za koji dan slike Pezoa 307 CC - radili smo sredjivanje farova, ciscenje sociva, i bojenje u crno.

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20534
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 05, 2011, 10:14:46 posle podne »

Poliranje, ciscenje sociva i bojenje farova u crno na Peugeot-u 307 CC je zavrseno, evo slika, ispalo je   tapsac.





Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20534
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 23, 2011, 12:03:51 pre podne »
Ford Galaxy feat. Morimoto bixenon projektori feat. bojenje u crno
[ovaj rad je jedan od najlepsih, auto se preporodio izgledom]



Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20534
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #13 poslato: Oktobar 24, 2011, 07:55:45 posle podne »
Fiat Punto Sporting, mk2b - poliranje farova, ciscenje unutrasnjosti, bojenje u crno

Pre

Posle

I najlepsa na kraju

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20534
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #14 poslato: Novembar 12, 2011, 08:21:47 posle podne »

BMW 5 2002 M paket
[radili smo 4 ovakva fara, jedan par je petice M, a drugi par je sa "obicne" petice]
Slike su sa M petice, a na kraju se vide i drugi par farova koji ce proci isti tretman.



Svetlo je bilo u najmanju ruku ocajno! Nocu, po mokrom asfaltu vidljivost je bila minimalna. Matirani farovi, prljavi iznutra, fleke na senilu, zamuceno socivo, i jedan tipican problem sa BMW farovima - sva cetiri nosaca sociva su pukla! Preko svake neravnine far je "djuskao".

Ovako su izgledali farovi kad smo ih dobili na rad.



Fleke na senilu. Vidi se kao da je nesto "stricnulo" po ovom rebrastom delu.
Sve se ocistilo bez ostecenja hroma.



Stanje i izgled prednjeg providnog dela fara pre restauracije.


Nakon tretmana. Pre samog sastavljanja fara jos jednom se detaljno ciste.

Na spoljasnju povrsinu je nanesena zastita!!

Izgled kucista fara sa ociscenim socivom i senilom posle ciscenja, pre skalapanja.


U medjuvremenu su izradjena 4 nova nosaca sociva koji ce dozivotno trajati.
Fabricki nosaci sociva su izradjeni od veoma lose, nekvalitetne i pre svega krte plastike. Nije nam dosao ni jedan BMW a da mu bar 2 od 4 nisu bila ostecena.
Na svakom izradjujemo sva 4 ukoliko vlasnik-musterija zeli, da se ne bi desilo nemilo pucanje u narednom periodu, sto bi iziskivalo ponovno otvaranje fara, u prevodu nepotreban trosak. "Bolje spreciti nego leciti".

Posle 28 sati farovi su vraceni u zivot!






Jedna fotka za kraj gde se vide 2 potpuno restaurirana fara BMW 5, i dva koja treba da se sklope, sa drugarima [Audi A8, Mercedes S klase 2009, 3x E klasa].


Kad sredim slike, okacicu zavrsene radove i one koje smo zapoceli:
- S klasa [problem sa kondenzovanjem, bukvalno je bila "barica" u faru]
- BMW 5 E60 [problem sa kondenzovanjem farova - oba kod migavaca]
- BMW 3 E46 [imam slike posle tretmana, dok slike pre koje su kao i od ove petice ^ nemam]
- Renault Laguna 2010 - bojenje u crno, da ima izgled xenon fara
- E klasa[e]
- Mercedes CLS - upasivanje zadnjeg branika
- Audi A8, A6 sa socivom, A6 bez sociva - restauracija farova
- VW Bora - kad vidite pitacete se kako se moglo voziti! Oborena su izgledala kao pozicije!
- VW Polo 2011 [ostecen far u udesu - prednji deo fara je bio zestoko izgreban, ostecen je nosac fara, + sredjivanje i farbanje krila i branika]
- jedna ekskluziva iz garaze - Porshe 911 Ruf Bi-Turbo [restauracija farova, upasivanje branika, farbanje krila i vrata]

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20534
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #15 poslato: Novembar 13, 2011, 11:14:16 posle podne »
CLS - upasivanje zadnjeg branika

Pre par dana smo radili upasivanje prednjeg i zadnjeg branika na CLS-u.

Po meni ovo je jedan od najlepsih Mercedesa!
Ovaj konkretno ima crveno-bordo kozu, mislim da bi mu neka bez ili siva bolje stajala.

Elem, branik je "zinuo".

Skinuli smo tocak i podkrilo [koje smo takodje reparirali sa dosta muke - izradjeno je od poliamida]


Da bi se sve upasovalo, i da bi se pristupilo svim srafovima mora se prici kroz gepek, nakon skidanja-odvajanja tapacirunga.

Posle korekcija, prepravki, i muke sa cuvenim Mercedes zabicama, zavrsismo posao.



Mercedes S klase 2009 - resavanje problema kondenzovanje fara.

Konkretno - S550 4MATIC.

Izgled i stanje fara kad je stigao kod nas.

Ispekcijom fara spolja nije se video trag-mesto popustanja sto je uzrok kondenzovanja.
Poklopci su stajali na mestu, kuciste fara je intaktno, masa za zatvaranje fara je bila prisutna po celom obimu.
Postavljalo se pitanje odakle toliki kondenz u faru ako je sve na svom mestu?
Skinuli smo far sa auta i pregledali jos jednom - ovaj put i donji deo kucista.

Opet je sve bilo kako treba.

Iskustvo i znanje su ucinili svoje, i odmah po otvaranju fara smo nasli uzrok!

Ocistili smo komplet unutrasnjost, sa akcentom na socivo da posle ne potamni ili da se ne zamuti.


Uzrok svega je bio prednjem-spoljasnjem delu fara.

Konkretno ova mala rupica velicine 3-4mm!!

Ovaj deo se nije mogao videti golim okom posto su ga gornji deo kucista fara i masa za zatvaranje fara prekrivali.

Nakon zatvaranja ove rupice, i ciscenja tog prednjeg dela fara, sve smo sastavili, vratili na auto.
Padala je kisa, auto je opran i kondenz se nije vratio! :D Pobeda!

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20534
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #16 poslato: Novembar 18, 2011, 12:09:12 pre podne »
Najnovija Laguna 2011 - bojenje u crno





Skoda Octavia - ugradnja Morimoto H1 bixenon projektora


Ovi farovi su nam stigli na rad kao posledica rada "majstora".
Na ovoj ^ slici, pogledajte deo oko migavca ... vidite kao je ogareno, da ne kazem spaljeno. "Majstor" je da bi prikrio gresku zbog LED pozicija vezao sijalicu i ostavio je u kucistu fara. Naravno, ona je spalila plastiku, i celo staklo je stradalo. Sve je bilo dim tamno sivo. Katastrofa. Nekoliko ljudi je pokusavalo da sredi stvar, i na kraju je momak iz Novag sada dosao kod nas.
Ugradili smo mu bixenon projektore, sredili stakla, resili problem greske. Farovi kao novi.
 











Lancia Lybra - restauracija farova: ciscenje iznutra, poliranje, zastita ...
PRE


POSLE



Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #17 poslato: Novembar 26, 2011, 03:29:12 posle podne »
VW Polo - ugradnja Morimoto projektora, H1 xenona, poliranje ''stakla'' sa zastitom, ciscenje unutrasnjosti.

Na slikama se vidi stanje farova: na oko dobro, ali jako lose. Cela povrsina je u tackicama, pocelo je da matira, iznutra da se pece sto se vidi kao ogaravljeno, senilo je bilo kao zapraseno.
Uz to na jednom faru su bile 2 ogrebotine.
Naravno, sve smo sredili, tako da farovi izgledaju bukvalno kao novi!


Desni far [vide se ogrebotine u bocnom delu]


Levi far [vidi se crno-braon, kao da je staklo osmudjeno].


Evo kakvo je stanje ''stakla'' koje na slikama izgleda kao da je dobro.


Posle restauracije - poliranja i ciscenja farova, sa ugradjenim Morimoto mini H1 bi-xenon projektorima.


Novi VW Polo bi-xenon farovi, posle naseg rada.


Kratak klip kako rade: ravna linija, cut-off je fantastican, klapna reaguje na blicanje ili paljenje dugih svetala.
http://www.youtube.com/user/StevaAnya#p/a/u/0/-eO-2Ib7xLg
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #18 poslato: Novembar 26, 2011, 10:37:24 posle podne »

Audi A6 S-Line
[bez sociva], restauracija farova: ciscenje iznutra, poliranje spolja i iznutra, zastita spolja ...

PRE

Na slikama se vidi matiranost i prljavstina iznutra: na "staklu" i senilu.
Samo jos jedan primer kako se trebaju komplet srediti farovi, a ne samo spolja [bez zastite pa ponovo matiraju za par meseci].



POSLE - farovi su bukvalno kao novi, potpuno vraceni u fabricko stanje




Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #19 poslato: Novembar 27, 2011, 11:54:26 pre podne »
Opel Astra H
Farovi su bili u katastrofa stanju.
Spolja izgrebani, matirani, zuto-zeleni.
Iznutra matirani. Cesto su kondenzovali sto je doprinelo losem stanju.
Kakvi su bili pre naseg rada.



Posle 2-3 data napornog rada farovi su vraceni u tip-top stanje, kao novi.
Nas rad je obuhvatio: otvaranje i zatvaranje farova, ciscenje unutrasnjosti - senila i rozetne, poliranje spolja i iznutra, zastita spolja, prepravke zbog kondenzovanja, i izrada nosaca senila posto je puklo.

Levi far posle naseg rada





Desni far posle naseg rada.





Ono sto bi zeleo da istaknem i pokazem je izgled fara, konkretno spoja kucista i ''stakla'' nakon naseg rada!



Mi ne primenjujemo "rerna" i sl metode ''kupusanja'' farova radi otvaranja.
Desetogodisnje znanje i iskustvo ovo naprave!!
Kad u bilo kom trenutku budete otvarali haubu [dosipanje tecnosti, provera ulja, mali i veliki servis, i na kraju prodaja auta] da Vas ne bude sramota kako izgelda to, i da Vam neko ne zamera na izgledu fara, i da ne bude da je auto bio havarisan i sl.
Astra H je pakleno teska za otvaranje!

Imam slike farova Punta mk2a, koji su bili u mnogo losijem stanju od ove Astre.
Medjutim imam samo 2-3 slike posle naseg rada, sto je radnik uslikao pri montiranju farova na Punta. Ako od musterije ne dobijem jos neku sliku, okacicu te sto imam.
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)