Autor Tema: Kraci prenos na VR6  (Pročitano 5754 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže vladairon

  • Pure German style
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2359
  • Age: 28
  • Lokacija: Velika Plana-Beograd
  • Karma: +53/-37
  • Pol: Muškarac
  • GERMAN CARS
  • Auto: Scirocco MK2 & Corrado 2.9 VR6
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #40 poslato: Jun 17, 2011, 08:58:22 posle podne »
Kako je na 2.9 synchro kad ja na Corradu imam 2.9 i imam samo prednju vucu,ili se varam? boodala
Call me a relic,
Call me what you will,
Say I'm old fashion,
Say I'm over the hill,
Today's music ain't got the same soul,
I like that old time Rock and Roll!

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1609
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +42/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #41 poslato: Jun 17, 2011, 09:04:43 posle podne »
Izbaci taj glupi motor i ubaci 1,8T,jer ti VR6 samo dobro zvuče,a uopšte ne idu!
Citavi zivot cu motore da mijenjam u kola a to sto ne ide dovedi slobodno koji oces 1.8t moze i chipovan u cetvorku da vidis kako ce da prodje  batine
vr je vrh po svemu,1.8 t je igracka za njega
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže vladairon

  • Pure German style
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2359
  • Age: 28
  • Lokacija: Velika Plana-Beograd
  • Karma: +53/-37
  • Pol: Muškarac
  • GERMAN CARS
  • Auto: Scirocco MK2 & Corrado 2.9 VR6
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #42 poslato: Jun 17, 2011, 09:06:14 posle podne »
I ja se slazem da je VR zakon,moze preci veliku kilometrazu sa izivljavanjem,a nadrkani 1.8 motori zacas riknu......V motor je  V motor.....
Call me a relic,
Call me what you will,
Say I'm old fashion,
Say I'm over the hill,
Today's music ain't got the same soul,
I like that old time Rock and Roll!

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1609
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +42/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #43 poslato: Jun 17, 2011, 09:08:49 posle podne »
bez velike kubikaze nema motora,uvek bilo i ostalo :rolleyes:
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže vladairon

  • Pure German style
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2359
  • Age: 28
  • Lokacija: Velika Plana-Beograd
  • Karma: +53/-37
  • Pol: Muškarac
  • GERMAN CARS
  • Auto: Scirocco MK2 & Corrado 2.9 VR6
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #44 poslato: Jun 17, 2011, 09:10:33 posle podne »
Upravo to  biggrin!!!!!!!!!!!!!!!
Call me a relic,
Call me what you will,
Say I'm old fashion,
Say I'm over the hill,
Today's music ain't got the same soul,
I like that old time Rock and Roll!

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9373
  • Karma: +532/-249
  • Pol: Muškarac
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #45 poslato: Jun 19, 2011, 11:44:46 pre podne »
.
« Poslednja izmena: Decembar 25, 2011, 08:55:58 posle podne od strane gedora »

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2923
  • Lokacija: munze
  • Karma: +73/-50
  • Pol: Muškarac
  • Auto: MK5 SREBRNI TDI
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #46 poslato: Jun 19, 2011, 12:32:37 posle podne »
neznaju zemo ljudi misle daj samo sto vecu kubikazu,ono jes da urla al perfomanse nikakve,evo primera abf i aaa 0-100 abf mu bjezi za duzinu dva auta a za 1.8t znas da ce da izgura dokle mu svecica ne izgori bicedobro
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3273
  • Age: 33
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +85/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Rapid
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #47 poslato: Jun 19, 2011, 09:05:49 posle podne »
da je sve u kubikazi, svi bi vozili americka auta sad... a japanci ne bi imali auto industriju...
1.4 TSI ti je skoro isto konja kao 2.8 vr6
lollol

Van mreže bogdan1

  • VW Početnik
  • Poruke: 184
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #48 poslato: Jun 19, 2011, 09:20:33 posle podne »
vr6, peta brzina 180 km/h na 7000 obrtaja??  Toliko ide ova moja mazga, samo nema toliko obrtaja  lollol

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1609
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +42/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #49 poslato: Jun 20, 2011, 12:45:33 posle podne »
kadir aga i ti vlado nemate vi blage veze sta je 1,8 turbo zato budite mirni
ti si se dokazao ,MAJSTORE biggrin...jade bre,svi znaju da su napucani motori sa malom kubikazom kratkog daha,do 100 ce ubrzat i mozda brzi bit of vr-a a ja daih vidimo do 200,tek se tad vide ta dva klipa razlike,paz nam po mom 330 d,sestak je sestak,pa bio od bmw-a ili od golfa,sve mu dodje isto,vr6 je nesto najbolje sto je ikad golf izbacio..i da....vise vredi onaj zvuk vr-a nego 100 1.8 turbo motora
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1609
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +42/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #50 poslato: Jun 20, 2011, 12:53:17 posle podne »
da je sve u kubikazi, svi bi vozili americka auta sad... a japanci ne bi imali auto industriju...
1.4 TSI ti je skoro isto konja kao 2.8 vr6
jeste,propali su motori sa velikom kubikazom zbog skupog goriva,potrosnje a taj 1,4 tsi ce na 150000km da ispusti dusu,dok vr6 sljaka i preko 300000 km,batica iz np,moj drugar ima vr-a sa 320000km,dusu mu vadi,gume menja mesecno lollol,motor i dalje prede ko da je juce napravljen
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3273
  • Age: 33
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +85/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Rapid
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #51 poslato: Jun 20, 2011, 01:14:44 posle podne »
i na 3-4l /100 koliko je razlika posle 150000km imas 4500e u dzepu ne za novi motor, nego za nov auto
ne moze brate atmosferac da pridje turbu, kao sto dizel ne moze benzincu...
uzmi recimo neki americiki V8 .. 7000 kubika..zvuci kao da ce da poleti..a pojesce ga 2.0T japanac ko keks...

sem toga nino zna materiju iz prve ruke, ima po youtube-u  bleh
lollol

Van mreže vladairon

  • Pure German style
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2359
  • Age: 28
  • Lokacija: Velika Plana-Beograd
  • Karma: +53/-37
  • Pol: Muškarac
  • GERMAN CARS
  • Auto: Scirocco MK2 & Corrado 2.9 VR6
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #52 poslato: Jun 20, 2011, 01:21:01 posle podne »
Ljudi slazem sa ja sa vama,znam sta je turbo ZLO kida kako ide,ali jel ste videli sta radi VR6 sa jednom ili dve turbine  :rolleyes:?
Call me a relic,
Call me what you will,
Say I'm old fashion,
Say I'm over the hill,
Today's music ain't got the same soul,
I like that old time Rock and Roll!

Van mreže vladairon

  • Pure German style
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2359
  • Age: 28
  • Lokacija: Velika Plana-Beograd
  • Karma: +53/-37
  • Pol: Muškarac
  • GERMAN CARS
  • Auto: Scirocco MK2 & Corrado 2.9 VR6
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #53 poslato: Jun 20, 2011, 01:23:05 posle podne »
Ali ok,naravno respect Japancima,njihovi rotacioni motori jebu kevu........Samo sto nikad necemo moci da ih priustimo  badmood!!!!!
Call me a relic,
Call me what you will,
Say I'm old fashion,
Say I'm over the hill,
Today's music ain't got the same soul,
I like that old time Rock and Roll!

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3273
  • Age: 33
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +85/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Rapid
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #54 poslato: Jun 20, 2011, 01:34:50 posle podne »
nissan gtr je v6
supre su l6
evo je l4
wankel jedino mazde imaju koliko se secam
wrx je imao boxter, sad je na l4

od svega ovoga trenutno na dragtimes-u je prvi evo8 .. pa brdo v6 i l6 i ostalih.. nije sve u kubikazi  biggrin
lollol

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1609
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +42/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #55 poslato: Jun 20, 2011, 08:49:16 posle podne »
wznkel je smece,to bi trebao da znas...trosu ulje ko da su dvotaktni motori lollol,a ne pominjes bmw m3 e36 jos pre 20 godina 3200 kubika 321 ks,dalje e 46 iz 3200 kubika 343 ks,pa m5 e 39 iz 5000 kubika 400 konja ,cisti atmosferci,i na kraju slag,kraljevski v10,5000 kubika 507 konja...namerno pominjem relativno visoko serijske automobile,da ne pominjem lamba,ferarija...razmisli zasto oni nemaju turbo...zato sto se snaga najravnomernije izvlaci iz atmosferca...toliko o tome,,,ne pominjem danasnje bisere od bmw sa dva ili tri turb,to su vec druge price ....
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10980
  • Age: 29
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +164/-68
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #56 poslato: Jun 20, 2011, 09:22:03 posle podne »
Dobro ljudi, ovo je tema o kracem prenosu na vr6  big_boss

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1609
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +42/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #57 poslato: Jun 20, 2011, 09:33:15 posle podne »
slazem se...izvinjavam se za off
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže atisu89

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Age: 29
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Trabant VR6 :)
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #58 poslato: Jun 20, 2011, 11:59:36 posle podne »
Sorry ali ja jos nisam dobio odgovor na pitanje!!!!! badmood
Tata i jabi....
Trabant je zakon :D:D:D:D:D

Van mreže svrle

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2445
  • Age: 29
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +27/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Superb II TDI
Odg: Kraci prenos na VR6
« Odgovor #59 poslato: Jul 01, 2011, 01:43:09 pre podne »
nissan gtr je v6
supre su l6
evo je l4
wankel jedino mazde imaju koliko se secam
wrx je imao boxter, sad je na l4

od svega ovoga trenutno na dragtimes-u je prvi evo8 .. pa brdo v6 i l6 i ostalih.. nije sve u kubikazi  biggrin

nissan gtr je isto redni sestak kao i supra... V6 motor ima nissan 300zx. WRX i dalje ima boxer motor a ne L4, odakle ti ta glupost?
Neprimeren potpis