Autor Tema: turbo  (Pročitano 8037 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13073
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
turbo
« Odgovor #20 poslato: Maj 23, 2007, 01:20:23 posle podne »
Nenade, kad si vec spomenuo za menjanje brzine na 3k rpm-a, to vazi i za dizele?
Pitam, jer recimo moja keva kao i svaka zena, naucena je da menja na 2k obrtaja(sto me uzasno nervira  ), jer ja mislim da ako postoji turbina, ona mora bre i da se koristi, jer se kod mene ''pali'' tek od 2k obrtaja...

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
turbo
« Odgovor #21 poslato: Maj 23, 2007, 01:32:46 posle podne »
Sacekaj da se zagreje malo masina,jer nije zdravo ni za jedan motor da se forsira hladan( kod g60 je to obavezno)i onda mozes da mu radis sta hoces ali NAJVAZNIJE je da sacekas posle voznje da se ulje malo ohladi i tek onda gasis auto a opasno je ako odma ugasis auto a turbina nije prestala da se vrti ,moze svasta da bude.
U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13073
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
turbo
« Odgovor #22 poslato: Maj 24, 2007, 10:22:59 pre podne »
Znam da ne valja da se tera kad je hladan, ne radim to nikad, nego kako to mislish da ga ne gasim dok se ulje ne ohladi? Mislim ne mogu uvek da stojim parkiran u leru 10 min..   A, imam pokazivac pritiska turbine, tako da ne gasim dok se ne spusti na 0.

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
turbo
« Odgovor #23 poslato: Maj 24, 2007, 11:07:11 pre podne »
To je obavezno kod g60   nemora se  stajati,nego se vozis lagano pred kraj voznje da malo padne temperatura.....
U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !

Van mreže Kanarinac

  • VW Početnik
  • Poruke: 197
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
turbo
« Odgovor #24 poslato: Maj 24, 2007, 03:03:10 posle podne »
U principu kad ga peglash jache a odmah posle toga parkirash pusti da auto radi par minuta da se  malo ohladi komresor.Tako ide sa turbinama e sad verovatno je sl situacija sa kompresorima...

I love my