VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: BAKI95 Jun 22, 2017, 12:11:46 posle podne
-
Planiram da uradim straight pipe na mom autu.Passat b5.5 tdi 74 kw.
Interesuje me da li ima nekih mana sto se tice toga?
I da li da stavim malo veci precnik cevi ili da ostavim fabricki a da samo uklonim lonce?
-
Zavisi na sta ciljas, tj. sta planiras sa autom. Znam da je poznanik odradio straight pipe na njegovom autu. Nije mu bilo preterano tesko da napravi i zavari, najskuplje u celom projektu su bile cevi, sve ostalo je odradio sam. Meni se licno ne svidja, njegov auto je sad previse bucan, bar po meni, i nekako nema vise taj prefinjen zvuk koji je imao. Nisam strucan, ali mislim da bi izduvni sistem trebao da ima neki otpor zbog motora, bar sam tako cuo. Najbolje da odes u neki servis koji je specijalizovan za auspuhe i izduvne sisteme, pa vidi sa njima.
-
Sto bi to radio?
-
Prednost je sto ce potrosnja biti manja jer ces ga voziti manje zbog buke a to mu je i mana :75
-
ja vozim 2.5 godine tako. u ibizi, a passat ima bolju izolaciju nego ibiza sigurno
-
nema poentu na tdi 74kw...
-
Nesto sam i razmisljao da ostavim samo zadnji lonac... Sta mislite o tome?
Cuo sam da kad se izvadi katalizator auto bolje ide...
-
ja vozim 2.5 godine tako. u ibizi, a passat ima bolju izolaciju nego ibiza sigurno
Koji motor imas?
-
1.9 pd 96kw
-
Ako uklonis katalizator, neces dobiti osetnu razliku u snazi auta, evo sta sam ja uradio na svom autu, i shvatio da je totalno bacanje para...
-EGR delete (fizicki i softverski iskljucen)
-Cold Air Intake (K&N filter postavljen dalje od motora)
-Katalizator skinut, zamenjen sa obicnom cevi
-Odradjen Chip
-Stavljen Remus-ov lonac
-Ociscene cevi od onih naslaga cadji
Posle svega toga, u snazi tj. odzivu na pedalu gasa, VRLO mala razlika. Ako vec zelis brzi, jaci i startniji auto, razmisli o tome da kupis jaci motor, nesto tipa 2.3 v5 ili tako nesto, ako vec zelis da ti zvuci dobro i ide dobro, ali i trosi dosta clap
Probao sam da stavim VNT17 turbinu, tad se osetila razlika, ali je ta turbina previse skupa za moja dzep. Na kraju sam shvatio da je bolje imati prosecan, ali mehanicki siguran auto, nego neku sklopociju koja ima 200KS+...
-
Sve si nabrojano uradio, cak i remap, i vrlo mala razlika??
Koji motor?
-
Kod Kacerca je bosh pumpa 90ks
-
Da, bosh pumpa, 90KS. Navodno sad bi, po rečima ovih koji su odradili čip, auto trebao da ima oko 110-115KS. Iskreno, ja to ne osećam. Vozio sam 150KS PD, VELIKA razlika u odzivu na pedalu u odnosu na ovaj moj.
Ne mogu da grešim dušu, kad smo probali sa tom većom turbinom, jeste auto bio osetno startniji i odziv je bio bolji, ali mislim da se to ne isplati. Ta VNT17 bi me koštala 250$, plus bih morao da odradim veći interkuler i verovatno još nešto da se odradi na računaru auta kako bi pravilno iskoristio snagu nove turbine. Po nekim pred kalkulacijama morao bih da odvojim barem 400-500€, za to poboljšanje, meni se toliko ne daje, bar ne trenutno.
Mada sve opet zavisi od tebe, šta hoćeš od auta. Ja sam odlučio mi treba pouzdan i kvalitetan auto, bar dok ne kupim nešto mlađe, tad ću se pozabaviti ovom 4-kom i pojačanjem snage 😂
-
A turbina je standardna sa 90 ks?
-
Na mom autu je trenutno fabrička turbina.
-
Kacerac jesi li se zapitao koliko ti je konja ćopavo od tih 90? :53
-
Mislis sipljivo . . .
-
Pimbe ergela mu brzo ostane bez daha sto posto
-
Pa copav je konj jbga samo za klanicu, a dok sipljiv (astmatican ili sa tuberkulozom) moze da radi ;)
-
probali ste gt1749vb sa ARL motora? koliko se secam svi su te lepo savetovali, da na tom motoru se to ne isplati. a ta turbina vuce milion sitnica, ne samo taj IC, to je najmanji problem. npr pogledaj samo kolika je razlika u precniku kucista protokomera kod tebe i na ARL motoru. mogu ti izmeriti.
-
Kacerac jesi li se zapitao koliko ti je konja ćopavo od tih 90? :53
Izgleda da je dosta bonk
-
probali ste gt1749vb sa ARL motora? koliko se secam svi su te lepo savetovali, da na tom motoru se to ne isplati. a ta turbina vuce milion sitnica, ne samo taj IC, to je najmanji problem. npr pogledaj samo kolika je razlika u precniku kucista protokomera kod tebe i na ARL motoru. mogu ti izmeriti.
Da, nije problem modifikacija, prijatelj je kupio stranca njemu za kozmeticke delove, motor mu ne treba, ali nema papire od motora, tako da bi to meni odgovaralo da prepakujem sta treba, znam da treba DOSTA i novca i vremena, zato sam odustao.
Sad kad si pomenuo protokomer, ima li neko ispravan protokomer (orginal ne kinez) za ovaj moj 1.9TDI 66kw ALH ?
-
A nije mi cilj tako sto cu da izvadim katalizator da dobijem neku snagu.Svestan sam toga,da e to nemoguce.Samo kazem sta sam cuo.Da auto malo bolje ide.
A straight pipe bi najvise uradio zbog zvuka,jer sta znam dopada mi se nekako.
https://www.youtube.com/watch?v=VfQL8pcT_uU
Interesuje me samo dal bi bilo neke mane za motor kad bi stavio samo cev ili da ostavim bar zadnji lonac...
-
baki, na turbo motoru, nemas mane za motor, ako stavis samo cevi.
za katalizator osetices razliku, samo pod uslovom da ti je trenutno kat zapusen, pa gusi motor.
ja bi ti mozda savetovao zadnji lonac, posto samo sa cevima na leru jako ruzno zvuci. imaces neki zvuk na ubrzavanjima (nije to zvuk r32, vise ja bucan kao kamion)
a sto se tice buke, kod mene u 6-toj na 100km/h ne cuje se uopste.
-
Hvala druze na odgovoru.Tako ce i biti.Izvadicu katalizator i srednji lonac.
-
ovo sa borom je ocaj ,pocupo bi odmah sve nazad,kod mene je izvadjen kat i oba lonca mi stoje i nije uopste bucan niti se cuje turbo da zvizdi
-
cicero, sta da cupa ovaj sa borom? biggrin on mora da vraca majstor1
-
Pa ovo sto je nabudzio da sve skine i vrati nazad na fabriku