VW Klub

VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: AlexVW Decembar 08, 2013, 06:29:54 posle podne

Naslov: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: AlexVW Decembar 08, 2013, 06:29:54 posle podne
Koliko bi zapravo kostala ugradnja blowoff ventila i da li bi za optimalan rad, bilo potrebno zameniti jos nesto?
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: pekar Decembar 08, 2013, 06:36:30 posle podne
zavisi koji blowoff hoces staviti,od njega ti zavisi i cena,a ne treba nista drugo menjati zbog njega,samo fabricki izbacis i stavis novi koji hoces ;)
ja kod mene imam ovaj HKS koji ujedno i prodajem takve

http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=53872.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=53872.0)
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: AlexVW Decembar 08, 2013, 06:45:25 posle podne
Kul! Koje su sve prednosti BOV osim onog super zvuka kada se oduzme gas? Jel komplikavana instalacija? Citao sam negde i da hoce bord kompjuter da prijavi gresku, zbog cega se to desava?
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: madmax 81 Decembar 08, 2013, 07:31:28 posle podne
nema ti nikakvih prednosti izuzev finansijkih troskova.
neki je inzenjer u vw konstruisao taj ventil namenski za taj motor pa valjda zato i treba da ostane na svom mestu ako je ispravan
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: pekar Decembar 08, 2013, 07:50:21 posle podne
naravno da nema ako samo njega zameni ;)
sto se tice prijavljivanja greske,to je lupetanje gluposti,jer nema curenja vazduha iz ovog ventila u atmosferi sve dok se ne oduzne gas ili prilikom saltanja, to su i meni mnogi pricali koji su negde nesto procitali,a u praksi nula,provereno kod vise auta i nema paljenja greske,sem ako ti na autu nesto drugo nije uredu.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: madmax 81 Decembar 08, 2013, 08:26:51 posle podne
a sta bi sa onim da je ecu kalibrisan prema tom fabrickom ventilu,i hoce li sa tim novim da ima isti boost na kao sa fabrickim na razlicitim obrtajima?ako nece mozda zato ecu registruje gresku ko zna?
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: pekar Decembar 08, 2013, 09:45:25 posle podne
Pazi,sa njim neće imati ni veći ni manji boost,ovo kažem jer je to još pre tri godine provereno ;) e ako  majstori kažu drugacije onda to postujem  :26
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Dzinn16v Decembar 08, 2013, 11:09:00 posle podne
nesluzi nicemu osim sexy zvuka :53
A i da ako stavis smece od blow-off-a dobit ces da ti auto losije ide :45
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: AlexVW Decembar 08, 2013, 11:18:23 posle podne
Dakle ili ovaj HKS ili nista :) Al' morate priznati, zvuk jeste jako sexy :D
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Wele Decembar 09, 2013, 01:48:34 posle podne
Nema nikakvih grešaka zbog BoV, količina boosta ne ovisi o BoV, e sad koliko brže zatvara od fabričkog BoV je pitanje...
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Sarajlic Decembar 09, 2013, 04:52:09 posle podne
A sta je sa maf-om?
Jer fabricki je recirkulirajuci,koji vrca zrak u sistem,ali poslije mafa,tj vec je "uracunat" taj zrak,a klasicni BOV ga izbacuje u atmosferu,a po pravilu trebao bi nazad u sabijanje a da ne govorim da ga je maf registrovao ali vise ga nema :)
Radije uzmi fabricku nadogradnju,ja msm da stavljaju od S3 ili naruci neki markirani ali o5 recirkulirajuci :)
Po meni ako uzimas samo radi zvuka,onda ti je bezveze i trosak a i mozes imati tih problema i problemcica radi mafa :)
Eh sad jedino da ukines i maf i da ti ga neko izbrise iz ECU-a kao sto su radili vec :)
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: pekar Decembar 09, 2013, 07:13:23 posle podne
i kako moze imati probleme,kad sam prvi ja reko da nece imati,jer vec 3god. ga vozam i govorim iz iskustva i prakse,pa se javio wele koji takodje ima HKS, i da ne nabrajam jos koji takodje su stavili drugi boov koji nije fabricki, ispade sad mi koji smo zamenili i vozimo bez ikakvih problema, da nemamo pojma i lupamo gluposti boodala
AlexVW... teraj ti to bratac kako ga fabrika krstila i uzivaj, mani se ovih budzenja ;)
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: gedora Decembar 09, 2013, 07:23:03 posle podne
A sta je sa maf-om?
Jer fabricki je recirkulirajuci,koji vrca zrak u sistem,ali poslije mafa,tj vec je "uracunat" taj zrak,a klasicni BOV ga izbacuje u atmosferu,a po pravilu trebao bi nazad u sabijanje a da ne govorim da ga je maf registrovao ali vise ga nema :)
Radije uzmi fabricku nadogradnju,ja msm da stavljaju od S3 ili naruci neki markirani ali o5 recirkulirajuci :)
Po meni ako uzimas samo radi zvuka,onda ti je bezveze i trosak a i mozes imati tih problema i problemcica radi mafa :)
Eh sad jedino da ukines i maf i da ti ga neko izbrise iz ECU-a kao sto su radili vec :)


sarajlija ajd ako ti nije problem pojasni mi u cemu je razlika kad off ventil venta u izduvnu granu visak od onog ventanja u atmosferu?
sta ima maf senzor sa tom minimalnom kolicinom ili eventualno lambda sonda?
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: madmax 81 Decembar 09, 2013, 08:39:33 posle podne

ako stavis ovaj zamenski ventil ima da dobijes izmedju 200 i 300ks u zavisnosti od trenutnog kursa eura u odnosu na dinar,a tek sto ce da se cuje kad pustis gas ima da prepadas ljude. :)
ljudi ima li ko ovde normalan?
pa nece ti ventili da se cuju na malom boostu tek preko 1 bar se cuje kako treba.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Dzinn16v Decembar 09, 2013, 11:30:24 posle podne
prijatelj je zadnji 402 street race vozio 5-6 puta sa blow off-om (HKS) svaki put vrijeme oko 15.5+++ nikako ispod...pridje nam jedan racer kaze skini to smece pa probaj ponovo na tvornickom,tako i uradio i prva voznja 14,7sec majstor1
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Sarajlic Decembar 10, 2013, 11:36:55 pre podne
Okej ljudi izvinjavam se,sta znaju ljudi koji su po 20 godina u tim vodama,samo stavljajte :)
@dzin od sm chiptuninga do reva svi su rekli da to nije preporucljivo i desava se to sto kazes a da ne govorim da su vecina tih blowoff-va samo kopije na kojima pise hks i slicna imena  :)
Jos jednom sta ja znam,samo stavljajte,izvinjavam se na pisanju gluposti  bicedobro
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: pekar Decembar 10, 2013, 12:56:39 posle podne
eh da nam nisu te trke na 402m da nas prosvetle malo, kava mi jadni nista nebi znali, ja sam cuo i da intercooler ne valja da se menja sa vecim ;) da se ne nadje neko uvredjen jer to mi nije bila namera,nego po meni je to nikakvo uporedjenje, ako hoces da tacno proveris kako je sasportskim boovom ili fabrickim,stavi ga na valjke sa i bez,pa vidi sta kazu parametri, sto se tice ciptuning kuca,bas naprotiv,jer svi preporucuju zamenu fabrickog bova ako se radi ozbiljnije povacanje snage auta, sto se tice hks. moguce da je tvom prijatelju iso losije sa njim ako je imao 1 ili 2 generaciju hks,oni su ispustali boost u atmo. kako motor ulazi u obrtaje i nikad nije mogo imati max. boost sa tim hks-om. dok kod 4 generacije nema toga,max. drzi bost kako ulazi u obrtaje motor,sva tri sam imao na autu i znam o cemu pricam i necu ga zameniti nikad.tj. vratiti fabricki ;)
ali poenta je sto je momak pitao:

Koliko bi zapravo kostala ugradnja blowoff ventila i da li bi za optimalan rad, bilo potrebno zameniti jos nesto?

a o cemu smo poceli sve da pisemo ovde? na kraju preporucice mo momku da mora i klipove zameniti na autu zbog bova biggrin
aj ziveli ljudi  :26
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Dzinn16v Decembar 10, 2013, 02:48:01 posle podne
Auto je serijski 150ks bez ikakvih pojacanja a bow je HKS nemam pojma koje  generacije znam samo da je njemu bilo tako i ja sam se uvjerio svojim ocima ( i jedino i vjerujem 100% u stvari koje vidim) za ostalo neznam i ne zelim ulaziti u rasprave. congratulations
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 10, 2013, 06:20:35 posle podne
prijatelj je zadnji 402 street race vozio 5-6 puta sa blow off-om (HKS) svaki put vrijeme oko 15.5+++ nikako ispod...pridje nam jedan racer kaze skini to smece pa probaj ponovo na tvornickom,tako i uradio i prva voznja 14,7sec majstor1

Bilo da je fabricki li je neki drugi proizvodjac za Blow-off to mu je veoma tanko vreme za turbo motor,toliko imaju ljudi  140 do 160 ks sa atmosfercom.

Poenta je da to uopste nije merilo  za ovo sto je decko pitao,po meni, drzi se druze fabrickog ventilaa i fabrickog sistema blow-offa,kako neko iz mase rece TO JE NEKO NEGDE KONSTRUISAO I ISPITAO DA TO RADI NAJ OPTIMALNIJE.Stavljaj drugi ventil samo onda kada na to budes primoran. :26

Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Wele Decembar 10, 2013, 08:12:15 posle podne
Logikom "to je neko negde u nemackoj konstruisao" ispada da nijedan naknadno tuniran auto ne bi trebalo da postoji
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Guarana Decembar 10, 2013, 08:37:01 posle podne
ima istine.. a i nema..
konstruisan je za neki raspon uslove u kojima ce biti koriscen.. da radi na -40 i +40, za onaj od 100ks i onaj od 150ks, za neku tolerancu razlike u svakom motoru, itd itd..  jer konstruktor doticnog ne zna gde ce biti koriscen, kako ce biti koriscen i ostalo...
ti kao vlasnik znas da recimo zelis auto za drag.. znas da ces ga voziti na +10-40, koje su ti karakteristike motora.. i da prilagodis sve te delove tome.. turbinu,bov,mapu,ulje,itd.. tako da i na potpuno fabrickom autu imas neku marginu za poboljsanje.. kad kreces da menjas i dodajes delove treba i ostalo to da prati..
mada je sve sto sam rekao scifi za vecinu ljudi jbg
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: madmax 81 Decembar 10, 2013, 08:40:07 posle podne
pa da logika postoji taj motor od 150 konja ne bi bio turbo,smesno je da motor ima tako malo konja i da je turbo.
svaki ozbiljniji 16v ima vise od 150, i sada neka mi neko objasni zasto  menjati taj ventil ako nece imati efekta nikakvog i samo moze da pravi probleme na tom motoru koji ima 9,5 kompresioni odnos i turbina mu sluzi samo da mu prizvede tek toliko zraka da se ne bi ugasio tj da bi mogao da radi.
zato je i glupo o tome raspravljati.
 i nije mi jasno o kakvom prilagodjavanju turbine se ovde prica kad je svima jasno da je ko3 u rangu fena za kosu,a o tuniranju motora sa 19mm bolcnama i klipnjacama malo debljim od cackalice je smesno pricati. sto se tice dizanja pritiska turbine svakom ko se bar malo razume u motore je jasno da sa tolikim stepenom kompresije nema sigurnog dizanja pritiska iste.

taj motor da bi se propisno nadrkao treba vise para nego da se atmosferac prepravi na turbo.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Guarana Decembar 10, 2013, 09:06:07 posle podne
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7482368&show=1&avto=Volkswagen%20Golf%204motion%202.0%20TSI%20650%20KM (http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7482368&show=1&avto=Volkswagen%20Golf%204motion%202.0%20TSI%20650%20KM)
evo kolko para treba :)
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: AlexVW Decembar 10, 2013, 09:48:50 posle podne
Aj kad smo vec skrenuli sa teme, koliko li je tek para ulozeno u ovo:
550 HP Audi A4 1.8 Liter (http://www.youtube.com/watch?v=IvtV8StrLC8#ws)
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 10, 2013, 10:14:17 posle podne
Logikom "to je neko negde u nemackoj konstruisao" ispada da nijedan naknadno tuniran auto ne bi trebalo da postoji

Wele druze,prati malo o cemu govorimo i sta je poenta ovog izvakanog naglabanja,covek je pitao dali mozee,sta moze,i dali treba jos nesto,ima nas ovde nekoloicina koji imamo i skole i iskustva pa znamo sta govorimo.Guarana je lepo opisao pa necu da ponavljam.Svaka nadogradnja povlaci nesto drugo i to se zove tjuning.Tjuning nisu samo pojacavanje goriva i pritiska turbine pa ti sve to prsne u 3 PM.

Postoji fabricki opseg rada nekog motora i sve je prilagodjeno tome,od softvera u kompjuteru do hardvera u motoru,cemu poenta menjati nesto na motoru sto vec savrseno radi i savrseno je ispitano .Jesu li inzenjeri glupi po fabrikama sto stavljaju da blow of ponovo vraca rasterecen pritisak na sabijanje.Postoji VELIKA razlika izmedju TRKACKOG motora i tjuniranog motora za ulicu,necu da pricam o stvarima za koje 90% ljudi ovde nezna ni kako izgleda a kamoli da su culi za to.

Naj bolje je da ubedimo decka da samo odradi MAPU i imace 240-250 ks jer mu je neko rekao da to ima toliko i obavezno da stvi 2 blow off ventila jer ce tako da se cuje 2 puta jace........
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: madmax 81 Decembar 10, 2013, 10:16:06 posle podne
sigurno je ulozeno blizu 10 000 e. uzimajuci u obzir da mu je ostao fabricki ostao samo blok i radilica i jos neke sitnice.
i da ti ga da neko za dz.gde bi ga sipao kad ide na 105 oktana gorivo.
 e da vidis da je na ovoliku konjicu ostavio fabricki ventil toliko o tome da ne valja a ovaj sigurno vozi preko 2 bara
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Dzinn16v Decembar 10, 2013, 10:21:16 posle podne
prijatelj je zadnji 402 street race vozio 5-6 puta sa blow off-om (HKS) svaki put vrijeme oko 15.5+++ nikako ispod...pridje nam jedan racer kaze skini to smece pa probaj ponovo na tvornickom,tako i uradio i prva voznja 14,7sec majstor1

Bilo da je fabricki li je neki drugi proizvodjac za Blow-off to mu je veoma tanko vreme za turbo motor,toliko imaju ljudi  140 do 160 ks sa atmosfercom.

Poenta je da to uopste nije merilo  za ovo sto je decko pitao,po meni, drzi se druze fabrickog ventilaa i fabrickog sistema blow-offa,kako neko iz mase rece TO JE NEKO NEGDE KONSTRUISAO I ISPITAO DA TO RADI NAJ OPTIMALNIJE.Stavljaj drugi ventil samo onda kada na to budes primoran. :26

To je odlicno vrijeme za auto od 1000kg i150ks, nevidim zasto si ovo napisao,stani na semafor pa ces vidjeti :46 kani se mjerenja stopericom od 0-100 i koliko auto "uhvati" u odredjenoj duzini ;)
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 11, 2013, 11:44:47 pre podne
Kad si to vec pomenuo taj auto ima 150 ks po toni,izvini druze ali kod mene je to malo vise,sto se tice semafora to mogu kad pozelis ali samo u pare AKO SMES,kola sam pravio i tjunirao kad su ovi mladi momci sa foruma vozali bicikle,negovorim ovo uvredljivo jer sam i ja nekada ganjao biciklu.Poenta je 1,8T od 150ks je jedan od kilavijih vagenovih motora,o razlici u 1 celoj sekundi na 402 sa zemenom blow offf ventila su price za ljude koji se nerazumeju.Takva razlika moze biti samo ako jedan od ventila neradi kako valja.
Za razliku od mnogih koji kace samo slike a nijedan klip ja sam moja kola terao na valjke jos kada je to u SRBIJI imao samo centar BOBAN.Konjima i vremenima se negadjam vec govorim cinjenice potkovane nekim podatcima i nekim papirom.

Cinjenice su sledece 1,8T 150ks,205Nm i u proseku oko 1300kg  150ks na 1000kg

Bilo da je moj auto ili tudji

Sirocco ili golf 1    1,8 16v KR ili 9A 140ks  180-190 Nm  860kg.     162ks na 1000kg

Ovo nisu merenja stopericom nego cinjenice

Ako uporedim moj auto sa ovim podatcima koji je 900kg i ima 167ks na tockovima to se dobije 185ks na 1000kg.

Toliko o merenju stopericom i o nekoj razdaljini koliko auto ubrza,sto se tice pravog merenja ja sam moj auto merio na celiju bar jedno 30 puta,na osnovu toga sam i praivio motor.

Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Dzinn16v Decembar 11, 2013, 03:44:28 posle podne
Kad sam rekao na semafor mislio sam na semafor na street raceu koji mjeri vrijeme na 402m...to sto ti spominjes semafor i pare nema veze sa ovim sto sam ja napisao :45

Kazem ti da je taj HKS bow bio smece sto posto sad jeli bio neispravan ili neznam sta ne ulazim u to,samo kazem da sam ocima vidio da je pravio bolje vrijeme bez njega...

Ako sam dobro razumio tvoju poruku,ti hoces reci da je 14,7sec na 402m lose vrijeme za auto od 150ks i 1000kg?
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: AlexVW Decembar 11, 2013, 04:03:35 posle podne
Audi A4 ima inace 1520kg, ne 1000.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Dzinn16v Decembar 11, 2013, 05:26:28 posle podne
tko bi rekao lollol lollol
Procitaj prvo o cemu pisemo pa komentiraj beer
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 11, 2013, 07:35:46 posle podne
Kad sam rekao na semafor mislio sam na semafor na street raceu koji mjeri vrijeme na 402m...to sto ti spominjes semafor i pare nema veze sa ovim sto sam ja napisao :45

Kazem ti da je taj HKS bow bio smece sto posto sad jeli bio neispravan ili neznam sta ne ulazim u to,samo kazem da sam ocima vidio da je pravio bolje vrijeme bez njega...

Ako sam dobro razumio tvoju poruku,ti hoces reci da je 14,7sec na 402m lose vrijeme za auto od 150ks i 1000kg?

To uopste nije lose vreme za 150ks.cak to je veoma dobro vreme za 150ks atmosferac ali lose vreme za 150ks TURBO benzinac pogotovu ako je auto tezak 1000kg.
Nisam upoznat u koji se to auto od 1000kg ubacivao 1,8T osim ako je ubacen u nekog golfa 1 siroka,golfa 2 itd.
Ima jedno veliko ALI,ako taj motor tera audija ili pasata od 1500kg na 402 za 14,7 sekundi onda skidam kapu i priznajem da nisam u pravu.Opet kazem jedno veliko ALI,ovo sto sam naveo je vrlo tesko izvodljivo sa fabrickim 1,8T u serijiskom autu. jer je odnos konja i mase veoma mali negde 98 do 110ks na 1000kg u zavisnosti u kom je autu.

Sto se tice semafora,izvini,nismo se razumeli.... :26
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Dzinn16v Decembar 11, 2013, 09:00:53 posle podne
ja nikako ne razimijem sto hoces reci lost006
14.7 je odlicno vrijeme za 1.8 t 150ks u autu od 1000kg a nema toga Boga koji ce natjerati 150ks od 1300-1400kg za to vrijeme...nema sanse....

Vrijeme golfa 4 GTI 150 ks sa tim motoro je 16,5s
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Madison Decembar 11, 2013, 09:13:33 posle podne
I ja sam iskreno skapirao da pricas o mk4 sa 1.8t, pa mi nije jasno kako 1000kg :)
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 11, 2013, 09:38:53 posle podne
ja nikako ne razimijem sto hoces reci lost006
14.7 je odlicno vrijeme za 1.8 t 150ks u autu od 1000kg a nema toga Boga koji ce natjerati 150ks od 1300-1400kg za to vrijeme...nema sanse....

Vrijeme golfa 4 GTI 150 ks sa tim motoro je 16,5s

Uprosticu, i upravo ti to pokusavam objasniti

U proseku atmosferski motori bez turba 4 cilindra oko 150 ks i 1000kg mase na 402 imaju oko 15s,svi ti motori su oko 170-180Nm obrtnog momenta

AKO 1,8T sa 150ks 1000kg mase i 205Nm obrtnog momenta ima 14,7 onda sracunaj sam kakvo mu je prolazno vreme....

Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Dzinn16v Decembar 11, 2013, 09:58:25 posle podne
boga mi malo ih je.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Wele Decembar 11, 2013, 10:18:20 posle podne
Masa Golfa je oko 1350kg
Masa Korada G60 je 1100kg
Masa mk1 GTI je oko 850kg
Cenim svacije znanje i trud. Ja sam auto entuzijasta amater i svakog volim da saslusam i uvek da naucim nesto novo, mislim da brkate sustinu oko 1.8T motora u Golfu. Ovaj model od 150KS je napravljen da bude brz, ali ne najbrzi. Klarkson je lepo opisao Golfa4 GTI. Jeste sporiji je i od Forda RS i MGa i Astre OPC, ali to je po njemu i dalje od svih njih najbolji "hot hatch" koji moze da bude i sportski auto i da sluzi za voznju dece u skolu. Nije pravljen kao ulicni trkac. Stepen sigurnosti i pouzdanosti mu je bio na prvom mestu, a ne performanse.
Snaga motora 1.8T moze da se meri i sa jako slicnim modelom od 224KS, a uz minimalno ulaganja remapiranjem da se dobije jos solidno snage. Da kazemo on je pravljen da bude "trkac". 260KS i obrtni 333Nm iz ~1400kg. To ispada 186KS po toni
Golf1 GTI ima 110KS iz njegovih 850kg, ajde da kazemo repmapiran ima 120ks tj 140KS/T
Korado G60 remapiran 153KS/T
Jeste da remapiranje donosi prednost za 1.8T, ali ulaganje u remapiranje je minimalno i zasto ne iskoristiti nesto sto je novija tehnologija omogucila?
Ako sam nesto pogresno skapirao ovo o cemu ste govorili odnos snage i mase ili izracunao pogresno slobodno me ispravite.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: AlexVW Decembar 11, 2013, 10:20:43 posle podne
tko bi rekao lollol lollol
Procitaj prvo o cemu pisemo pa komentiraj beer
Pogubio sam se nesto, zanemarite  lollol
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: madmax 81 Decembar 11, 2013, 10:34:31 posle podne
wele druze sta ti mislis koliko se tim remapom moze izvuci iz tog motora a da bude pouzdan na duze staze bez da se otvara taj motor,a pri tome uzmi u obzir da nema bas prostora da se na njemu znacajno podize boost
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Wele Decembar 11, 2013, 10:38:41 posle podne
Ne znam, da kucnem u drvo, ja za sada sam presao 45.000 bez ikakvih problema uz adekvatno odrzavanje.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: gedora Decembar 11, 2013, 10:43:33 posle podne
wele druze sta ti mislis koliko se tim remapom moze izvuci iz tog motora a da bude pouzdan na duze staze bez da se otvara taj motor,a pri tome uzmi u obzir da nema bas prostora da se na njemu znacajno podize boost

 da ostane sve fabricko mislim oko 188ks ako hoces na duze staze, da ne trpi zamajac i ostala cuda
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: madmax 81 Decembar 11, 2013, 10:47:31 posle podne
tako sam i ja mislio 190 plafon 200 i ko zna da ne bi poceo detonirati motor zbog velikog odnosa.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: gedora Decembar 11, 2013, 10:51:04 posle podne
nismo se razumili. ako hoces da mu podignes pritisak i kolicinu da ne trpi motor i kvacilo negdje oko 190ks je maximum. za vise kw treba mu hiljadu penisa koji uopste nisu jeftini
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: madmax 81 Decembar 11, 2013, 10:56:37 posle podne
ja sam mislio na tom std motoru bez da se dohvati motor,a da se ozbiljnije nadrka treba mu pored turbine klipova klipnjaca i druge glave jos 100 jada,
tako da se konacno slozimo sa onim sto ja pokusavam da kazem u ovoj temi da je taj motor kao osnova za tuning goli penis.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 11, 2013, 11:34:55 posle podne
To ja pokusavam da objasnim ljudima da taj motor i nema neke posebne performanse za turbo motor,kao sto gedora i madmax kazu treba mu sto penisa da bi imao preko 180-190 ks a da to malo potraje.Da se toliki konji dobijaju remapiranjem pa nebi trkacki timovi na WRC-u davali po neku stotinu hiljada evra na razvoj motora koji ima par stotina konja,svi bi angazovali cip tjunere da im remapiraju racunare,izgleda da to inzenjeri po fabrikama neznaju.

Sto se tice 1,8T od 150 i 225ks oni su samo slicni ali daleko jedan od drugog u mnogo cemu....
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Wele Decembar 12, 2013, 01:46:44 pre podne
u cemu se razlikuju?

niko nije ni govorio preko tih sto penisa vec do sto penisa je smesna cena, a oseti se razlika
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Desmo Decembar 12, 2013, 02:05:55 pre podne
WRC
The FIA requires all WRC engines to have a 34mm restrictor in the air intake.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: shone190 Decembar 12, 2013, 01:38:14 posle podne
A sta je sa maf-om?
Jer fabricki je recirkulirajuci,koji vrca zrak u sistem,ali poslije mafa,tj vec je "uracunat" taj zrak,a klasicni BOV ga izbacuje u atmosferu,a po pravilu trebao bi nazad u sabijanje a da ne govorim da ga je maf registrovao ali vise ga nema :)
Radije uzmi fabricku nadogradnju,ja msm da stavljaju od S3 ili naruci neki markirani ali o5 recirkulirajuci :)
Po meni ako uzimas samo radi zvuka,onda ti je bezveze i trosak a i mozes imati tih problema i problemcica radi mafa :)
Eh sad jedino da ukines i maf i da ti ga neko izbrise iz ECU-a kao sto su radili vec :)


sarajlija ajd ako ti nije problem pojasni mi u cemu je razlika kad off ventil venta u izduvnu granu visak od onog ventanja u atmosferu?
sta ima maf senzor sa tom minimalnom kolicinom ili eventualno lambda sonda?
Razlika je u tome sto je fabricki motor sa Diverter Valve-om projektovan tako da koristi MAF da "vidi" koliko vazduha je uslo u sistem, a ECU koristeci MAF, TPS, MAP (ako ga ima), RPM, Lambda sondu/e... odredjuje kako ce dizne da "rade". Ako je bilo gde u sistemu doslo do gubljenja onog vazduha koji je na pocetku sistema izmeren (a jeste jer si ubacio Blow Off umesto Diverter valve-a), ECU to nece znati i sta se desava? Desava se da smesa postaje prebogata jer nedostaje vazduha, dizne "nalivaju" jer ECU misli da ima vise vazduha nego sto ga stvarno ima.

Eto, nadam se da jasno :)

Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: gedora Decembar 12, 2013, 06:56:15 posle podne
teoretski tacno a u praksi skoro nemoguce.
protokomjer je izmjerio kolicinu a komp je to registrovao i ok, vozio si do 4500, pustio gas i saltao vecu brzinu. u momentu saltanja pustio si gas, hks je visak pritiska izbacio napolje, to je trajalo sekun mozda manje mozda malo vise. izduvni gasovi su ostali isti, kolicina usisanog vazduha mjereno kroz protokomjer ostala ista. u tom momentu pustanja gasa na saltanju i reakcije hks ventila i zonda nece moci odreagovati tom brzinom da su CO2 prebogati ili mrsavi da bi stojer izvrsio korekciju sa kolicinom benzina.
teoretski DA! ali prakticno i receno jezikom prostog naroda "nema picke"
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 12, 2013, 09:06:47 posle podne
WRC
The FIA requires all WRC engines to have a 34mm restrictor in the air intake.

Da ali na svaki cilindar posebno jer svi KORISTE ITB,tako da to uopste nije malo,malo pogledaj koliki su fabricki restriktori na ulasku u filter kutiju normalnih motora pa ces onda videti koliko je ovo na WRC-u veliko
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: madmax 81 Decembar 12, 2013, 10:17:14 posle podne
ma jebes wrc ilija kad su auta ustrojena na 300 konja.hobi je zakon :)
nego oces li mi poravnati diskove na strugu da ja zavrsavam kocnice sutra :)
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: shone190 Decembar 12, 2013, 10:30:00 posle podne
teoretski tacno a u praksi skoro nemoguce.
protokomjer je izmjerio kolicinu a komp je to registrovao i ok, vozio si do 4500, pustio gas i saltao vecu brzinu. u momentu saltanja pustio si gas, hks je visak pritiska izbacio napolje, to je trajalo sekun mozda manje mozda malo vise. izduvni gasovi su ostali isti, kolicina usisanog vazduha mjereno kroz protokomjer ostala ista. u tom momentu pustanja gasa na saltanju i reakcije hks ventila i zonda nece moci odreagovati tom brzinom da su CO2 prebogati ili mrsavi da bi stojer izvrsio korekciju sa kolicinom benzina.
teoretski DA! ali prakticno i receno jezikom prostog naroda "nema picke"
10 godina sam vozio Audi 2.2T 20V motor koji ima diverter valve i nema sta nisam radio oko tog motora, tako da ne pricam napamet. Isto tako, pogledaj na S2Central forumu sta se ljudima desava kada stave BOV umesto DV. Na redovnoj bazi se upali Check engine lampica, a nije retko ni da "bljune vatru" kroz auspuh u trenucima prebogate smese. Takodje se cesto desi i da se motor ugasi (sto je recimo bio slucaj i kod mene), tako da to "nema picke" prolazi samo u Srbiji gde svi sve znaju, a niko nista od toga u zivotu nije iskusio niti video.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: gedora Decembar 12, 2013, 10:32:31 posle podne
a jesi li imao katalizator i jesi li imao gubitke pritiska od turba do usisne grane?
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: madmax 81 Decembar 12, 2013, 11:16:06 posle podne
provereno znam da ni vr6 turbo nece da radi sa bov om tj.gasi se.pa je lik presao na dv i vr laje bez problema
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: gedora Decembar 12, 2013, 11:19:20 posle podne
zavisi ko je sta radio i kako. imas i vr turbo koji na bovu radi kako treba. ne samo vr nego i dosta drugih
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: shone190 Decembar 13, 2013, 07:36:50 pre podne
a jesi li imao katalizator i jesi li imao gubitke pritiska od turba do usisne grane?
Nisam nikada imao katalizator i to nije predstavljalo nikakav problem sa DV-om. Boost leak takodje ne, punio je odlicno (kada je radio kako treba jer taj motor posle 15-20g eksploatacije ne moze da sastavi preko mesec dana normalnog rada). Naravno, postoje BOV-ovi za ovakve sisteme i oni 50% vazduha vracaju u granu, a 50% u atmosferu, sasvim dovoljno da "zazvizdi", a isto tako dovoljno da ne dovede do bogatije smese i problema, samo sto nisu ni najmanje jeftini.

Naravno da moze da se napravi da i sa BOV-om motor sa Closed Loop sistemom radi kako treba, ali potrebno je izmedju ostalog i mapiranje. Generalno, decko nece sjebati motor, tako da ako mu je bas stalo da zvizdi po ulicama, napred :) :) :)
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: AlexVW Decembar 13, 2013, 01:36:20 posle podne
Znaci suma sumarum, nista od BOV :C
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: pekar Decembar 13, 2013, 04:22:47 posle podne
nisam imao internet dva dana pa sam bio kao bez noge biggrin i evo me odmah u najpopularniju temu alealeee
shone@ svaka cast na detaljnom objasnjenju,sto teoretski jeste tako,ali kako bora corba kaze u pesmi:  teoretski ljubav lepo zvuci,malcice je drukcije u praksi, monolog toga jos uvek se uci...!
tako da se u potpunosti slazem sa GEDOROM da je u praksi druga prica,ne samo za ovo, nego vec i dosta drugih stvari,i da ne bude da lupetam gluposti,jer dosta njih ovde pricaju kako su culi ili negde procitali da ne moze i da auto luduje brljavi i da se gasi, jer nije samo staviti drugi BOV,treba i znati koj i koje su njegove mogucnosti,ali da ne pametujem ja tu mnogo to je nesto prvo i osnovno sto treba znati,najlakse je staviti ali sta staviti? ja cu lepo dokumentovati sve o cemu sam reko da bov moze radeti na 1.8t bez ikakvih problema,tipa gasenja auta neravnomeran rad i paljenje zute sijalice itd.
sobzirom da mi je auto cipovan i stavljan na valjke pre i posle cipa,a BOV je bio na autu daleko pre cipa,postavicu diagram sa dino testa gde se vidi kako je bilo pre i posle cipa sa BOV-om i koliko lose je on uticao na nepravilan rad motora gubljenje snage itd. vecina znaju kad se radi remap da se prvo ocitavaju svi parametri motora dok je auto na valjcima,kolika mu je kolicina goriva,vazduha i ostalih zebancija, kod mene su svi parametri pre cipa sa BOV-om bili perfektni,nije bilo visak ubrizgavanja goriva sa manjkom vazduha, ko ne veruje,moze slobodno pozvati saleta u revo i pitati kakva je bila pekarova cetvorka pre cipa ;)
evo prvo dijagrama sa dino testa:
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/IMAG0149.jpg) (http://s277.photobucket.com/user/pekar_2008/media/IMAG0149.jpg.html)

pa onda evo snimka na valjcima kad je bio na cipovanje gde se cuje HKS

25022012022 (http://www.youtube.com/watch?v=WLznijOnhsw#ws)

i evo  snimka koliko auto neravnomerno radi i gasi se zbog BOV-a biggrin a mislim da je i wele u nekoj od tema stavio snimak mirnoce rada motora sa flasom vode na njemu koji takodje ima HKS

Mk 4 1.8 T (http://www.youtube.com/watch?v=Sk4eAJpFRcU#ws)


i za kraj evo snimka koliko lose auto ide zbog HKS ;) i obratite paznju prilikom saltanja kako sastavlja brzine

golf mk IV GTI 192hp i 340 Nm (http://www.youtube.com/watch?v=JnzR8JexTKk#ws)

i za divno cudo nigde nijedne zute lampice da upali... toliko o tome sa moje strane da 1.8t ne moze radeti sa drugim BOV.om :46
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: AlexVW Decembar 13, 2013, 06:50:30 posle podne
Ja sam odusevljen tvojim Golfom :O
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: gedora Decembar 13, 2013, 07:57:23 posle podne

10 godina sam vozio Audi 2.2T 20V motor koji ima diverter valve i nema sta nisam radio oko tog motora, tako da ne pricam napamet. Isto tako, pogledaj na S2Central forumu sta se ljudima desava kada stave BOV umesto DV. Na redovnoj bazi se upali Check engine lampica, a nije retko ni da "bljune vatru" kroz auspuh u trenucima prebogate smese. Takodje se cesto desi i da se motor ugasi (sto je recimo bio slucaj i kod mene), tako da to "nema picke" prolazi samo u Srbiji gde svi sve znaju, a niko nista od toga u zivotu nije iskusio niti video.

ja sam svo vrijeme mislio na 1,8t. a pise i u naslovu.
 od pocetka teme niko nije ni pominjao motor sa 5 cilindara nego sa 4. isto sto sam napisao ne pricam na pamet.
 dal ima picke ili nema pitaj nekoga ko bolje poznaje 1,8 20v ako si skeptican prema ovim koji se ovde javljaju.
niko nezna sve pa ni ja. ali ti mogu reci da u citavom beogradu ima manje od 5 majstora koji poznaju turbobenzin motor.
a u to dal u srbiji svi sve znaju, sta su vidili a sta ne, ne ulazim niti me interesuje.
ja znam koliko znam. 25god zivim od svog znanja i ruku.
 :46
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 13, 2013, 09:26:09 posle podne
Lepo ti ovo radi Pekar,dobru su ti mapu uradili,poboljsanje u KS je 22%,bas sam prostudirao dijagram,veoma korektno i realno,jedan si od retkih koji je dokumentovao i nije palamudio da se cipom izvlaci imaginarnih 250 pa i vise konja iz tog motora.
-Ja cenim realne ljude pa od mene imas plus za to
-Nino od mene plus za tebe sto imas muda da kazes PRAVU REALNU ISTINU da u Beogradu ima manje od 5 majstora koji poznaju turbo benzinac motor.

 :26

Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: madmax 81 Decembar 13, 2013, 11:55:21 posle podne
oce li nam ko objasniti sta bi sa ovim motorom na 5500 obrtaja na drugom dijagramu :)
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Pile Decembar 17, 2013, 10:49:42 posle podne
Srbija je kur!
Gle sta su ozbiljne firme i sta rade sa Remapom , jos daju  i garancija na njihova zezanja.
Golf 4 GTi sa 150ks na -->.....     bez cip tuning i tih fora.

http://www.masperformance.co.za/vehicles/VW-ecu-remapping/ (http://www.masperformance.co.za/vehicles/VW-ecu-remapping/)
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Wele Decembar 19, 2013, 11:08:12 pre podne
nego oce neko da mi pojasni konacno koja je razlika u motoru u Golfu i S3?
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 19, 2013, 12:16:03 posle podne
Usisna grana,dizne,regulator pritiska,stepen kompresije,turbina,izduvna grana,kompjuter,bregaste.....

Nadam se da je dovoljno dugacak spisak.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 19, 2013, 12:37:53 posle podne
Da nebude zabune,govorim o motorima 1,8T u golfu i audiju S3.

Spisak je i duzi ovo su samo osnovne razlike,Nemoze to cipovanjem sa 150ks na 225ks,nikad nije moglo i nikada nece moci,ta dva motora samo veoma lice kada se podigne hauba.

Nema ergele konja dok ne umastis ruke a tek na kraju na to dodje mapa kao finis,pre toga sto muda, Blow OFF ventila i jos raznoraznih skupih govana u motor....
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Wele Decembar 19, 2013, 01:19:52 posle podne
Usisna grana,dizne,regulator pritiska,stepen kompresije,turbina,izduvna grana,kompjuter,bregaste.....

Nadam se da je dovoljno dugacak spisak.
S3 ima turbo K03s isto kao i Golf imam kod sebe. Koristi i K04 sto kosta 250e. Imam negde specifikaciju i cini mi se da je K03s fabricka. Provericu
S3 ima 317cc dizne kao i Golf imam kod sebe
S3 ima 4bara regulator pritiska goriva, a 3bara kod Golfa bolje radi nego 4Bara. Ukoliko hoces da ipak stavis 4Bara to kosta smesnih 20e
S3 ima kovane klipove iste kao i Golf imam kod sebe
Za ovo ostalo nisam siguran, nisam ni strucan da proverim, valjda neko zna. Pokusacu da proverim
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 19, 2013, 06:58:13 posle podne
Druze,trudi se da komemtarises ono sto znas dobro jer ovo sto si naveo nema veze sa zivotom a ja nisam dokon da bih  nekoga poducavao motoristiku.

Motor od 150ks
A4 stock (AEB engine code, 150 hp) injectors (Bosch 0280150447) are 210cc @ 3bar (242.5 cc @ 4 bar).

Motor od 180ks
T stock (AWP engine code, 180 hp) injectors (Bosch 0280156061 ) are 317 cc (30#) @ 3bar, (366 cc @ 4 bar)

Motor od 225ks
TT for 225hp, ( Bosch 280 155 811) are 362 cc @ 3 bar and 380 @ 4 bar.

Nemoj da mrsis druge  kodove motora sa ovim,drugi kod motora u istoj konjazi moze biti u drugom autu ili godistu.
Turbina K03 oznacava TIP-vrstu ostatak broja oznacava tip i vrstu turbinskih lopatica koji je za razlicit motor drugaciji,kod nas to zovu novi-stari tip iako nije tako....

Svi motori 1,8T imaju kovane klipove sa drugacijom zapreminom komore u celu klipa a ta komora i komora glave motora oznacavaju stepen kompresije ili KOMPRESIONI OMJER a ne pritisak u cilindru.Sto je veci stepen, motor ima manju turbinu i manji stepen dizanja pritiska pa je i konjaza ogranicena.Motor sa manjim stepenom nosi drugacije lopatice turbnine ili cele druge turbine i trpi veci pritisak punjenja i veci je stepen dizanja konjaze.

Pa molim te da ubuduce prvo proveris dobro informacije pre nego sto pocnes da poklapas nekoga sa druge strane tastature jer neznas sa cim se taj tamo bavi.

Sve ovo sto sam ti napisao mozes da proveris u ovlascenom servisu ako neverujes meni i ovim podatcima........

Dobio si odgovor pa ako ti se isti nesvidja ti probaj da ga nacipujes na 225ks,verovatno ces uspeti.
POZDRAV......

 :26
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: madmax 81 Decembar 19, 2013, 09:45:13 posle podne
svaka cast ilija dobro si mu objasnio ako mu ista vredi.
ja bih samo jos dodao da ni glava motora od tog fena za kosu od 150ks nema veze sa ovim motorom od 225ks
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 19, 2013, 10:35:24 posle podne
Ja stvarno nerazumem kako drugacije da objasnim,sto rekao Gedora,da je to dzaba pricati,svaka mu je pametna.

Ako covek misli da je to isto neka ga cipuje i na 300ks ako moze,ja mu zelim srecu u tom poduhvatu.

U Srbiji izgleda Remap resava sve prepreke u dizanju konjaze,jos malo ce menjati klipove preko lap topa.

Nikako ljudi da shvate da mehanika daje KS i Nm a struja to kontrolise da bi potrajalo.

Treba lepo izvaditi motor,ostaviti kompjuter sa mapom, vozati se bez motora posto to u proseku u Srbiji daje od minimalnih 50 do 150 ks cipovanjem i to ljudi ubise silu kilometara,niko nista nepipa to se nekvari.Ja sam cak cuo da sve vece svetske auto kuce hoce da salju njihove inzenjere kod nas u Srbiju da se malo poduce oko tih elektronskih konja,

to je sada IN. biggrin
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: pekar Decembar 20, 2013, 06:16:20 posle podne
svaka cast ilija dobro si mu objasnio ako mu ista vredi.
ja bih samo jos dodao da ni glava motora od tog fena za kosu od 150ks nema veze sa ovim motorom od 225ks
aj mi reci u cemu je razlika izmedju  glave,pitam ovako laicki, ili kod TT od 225ks. to je valjda isto kao kod S3, pa pitam za njega jer danas jednom takvom je sklopljena glava ovde u garazi, pa me bas zanima u cemu je razlika izmedju njegove glave i glave golfa 4 od 150ks AGU oznake motora?
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 20, 2013, 06:56:09 posle podne
Razlika je u zapremini komore,u bregastim,u uglovima usisnih i iduvnih portova ali to se golim okom nevidi,vidi se samo merenjem.

S3 ili TT imaju stepen kompresije 9:1 a klasican AGU ima stepen 9,5:1.Ovo je osnova za podizanje pritiska turbine pri mapiranju,ako nateras AGU da ima isti pritisak NADPUNJENJA kao i S3 90% je verovatnoca da ce motor da prsne pre nego sto istera 225ks.
Lift na bregastim kao i ugao razvoda i DURATION-trajanje otvorenih ventila naj vise doprinose protocnoj moci glave motora, a to je = KS

Siroka je to tema i sve je povezano kao creva u turbo motoru,dosta stvari zavise jedna od drugih.

Ima ovde mnogo vecih doktora od mene u ovoj oblasti,mogu to mnogo bolje pojasniti od mene,ja se jesam skolovao za ovo i to mi je uza struka ali se sa tim nebavim profesionalno pa nemogu pricati o nekim preciziranim modelima u detalje.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Desmo Decembar 20, 2013, 08:25:17 posle podne
Ja sam mislio da su svi turbo motori manje više fen za kosu/usisivač zavisno od veličine turbine.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: madmax 81 Decembar 20, 2013, 08:58:57 posle podne
nisu svi fen za kosu to samo vazi za ovaj vw promasaj od 150ks i da k03 turbina  jeste fen za kosu to svako zna kad pogleda kompresorsku mapu od iste sa koje se  vidi da ista vec oko 1 bar pritiska pocinje da greje previse sabijeni vazduh pa nema tog interkulera koji ce ga ohladiti pa je sasvim jasno da je ona fen za kosu.
previse grejanja istog dolazi do pada kiseonika u istom i samim tim je jasno da nema ni ks.

predlog za k-du Zaklucati ovu bezpotrebnu raspravu,jer je stvar jasna kao dan da ovaj motror ima potencijala sa njim bi experimentisao boba motoring i pravio bi extremne konjaze da je isti pogodan za to ali jednostavno nije.

svaka cast ilija dobro si mu objasnio ako mu ista vredi.
ja bih samo jos dodao da ni glava motora od tog fena za kosu od 150ks nema veze sa ovim motorom od 225ks
aj mi reci u cemu je razlika izmedju  glave,pitam ovako laicki, ili kod TT od 225ks. to je valjda isto kao kod S3, pa pitam za njega jer danas jednom takvom je sklopljena glava ovde u garazi, pa me bas zanima u cemu je razlika izmedju njegove glave i glave golfa 4 od 150ks AGU oznake motora?

objasni ti ilija dobro do detalja. a ti ako ne verujes merne uredjaje u ruke pa uporedi
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: pekar Decembar 20, 2013, 09:23:14 posle podne
svaka cast iliji, jeste objasnio je do detalja,cenim i postujem to ;) i ne kazem da nije tako, ali ja se ipak drzim prakse da taj motor tj. AGU sto je kod mene gura bez problema preko 200ks bez ikakvih problema i bez otvaranja motora i skidanje glave, naravno ne sa njegovom fabrickom turbinicom,vec sa drugim turbom,znam licno 3 takva auta, a boze zdravlja bice postavljen i moj sa svime sta je odradjeno i koliko je ispalo, da se ne shvati pogresno,nije nikakvo prepucavanje, postujem svako misljenje i znanje i svako ima prava na svoje misljenje, pa nek se posle razleti sve zivo ako mu je doslo da se razleti,nagura ce se druga raketa ako se razleti,sve je zamenjivo pa cak i motor ;) a sobzirom da volim sve da znam o ovom motoru i uvek se nesto novo uci, evo i jednog linka ako nekog zanima sta se moze snjim u granicama normale i naravno nije srbija u pitanju,a i dosta snjima sam pricao o svemu tome, boze zdravlja zivi bili pa videli sta ce na kraju ispasti :26

http://uk-mkivs.net/topic/9679-k03-to-k03s-swap-and-remap-outline/ (http://uk-mkivs.net/topic/9679-k03-to-k03s-swap-and-remap-outline/)
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 20, 2013, 09:43:08 posle podne
To sa zamenom turbine je totalno druga prica i prava stvar na tom motoru.
Ovaj dijagram iz linka je perfektan i mnogo je bolji nego ovaj iz Revo.Nije iz Revo los ali moze da bude mnogo bolji sa malo manje Nm
Pojasnicu
Stara mapa na dijagramu je odlicna jer je rast snage linearan i resiprocan obrtajima do spica obrtaja a pad Nm blag,novi dijagram pokazuje nagli rast snage koji je ravan do 5500 obrtaja dok su Nm pali za 70% sa maksimuma a na fabrickom 20% od maksimuma.
Na novom dijagramu u 5500 obrtaja motor ima 160ks sto je pogresno jer stari dijagram pokazuje 157-8ks,imas poboljsanje od jedva 15% u Nm u 5500 obrtaja i par procenata u Ks kada je to naj potrebnije.
Po dijagramu bi se reklo da se auto ponasa kao Dizel,jako cima iz malih obrtaja i krene da putuje preko 4000.Znaci na 200km/h u 6000  obrtaja ti imas manje ks nego sa fabrickom mapom.

Uporedi Revo mapu sa dijagramom iz linka i videces o cemu govorim,revo mapa je dobra od stopa do stopa,da je malo manje Nm to bi izgledalo totalno drugacije i Ks bi bila bolje rasporedjena u svim obrtajima.

Imas iznad tabelu sto je okacio Pile pa vidi koliko ks i Nm ima remapiran klasican 150Ks.

Niko nekaze da se nemoze pojacati ali je veoma malo prostora sa fabrickom mehanikom,ako zamenis turbinu to dobija totalno drugi smisao.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: madmax 81 Decembar 20, 2013, 09:53:57 posle podne
moze druze sve da se uradi ali previse kosta. moras da uzmes drugu turbinu klipove da smanjis stepen niskoomske visokoprotocne dizne da izburgijas glavu jace klipnjace leteci lezeci lezji i jos svasta okolo i tek onda da se uradi remap da bi se dobila konjaza.
imamo ovde klasican primer tog  std.motora izmapiranog ne secam se tacno ko je okacio sliku sa dijagramom pa se na istoj moze videti nakon remapa sta se desva tom motoru nakon 5500 obrtaja znaci jasno se vidi da obrtni moment i snaga pocinju da padaju sto ne bi smelo da se dogadja ako je remap dobar.na prvom dijagramu pre remapa se vidi fabricka kriva snage i momenta da raste sve do limitatora pa sam i napisao u nekom od predhodnih postova sta bi sa ovim motorom

taj motor ima visok stepen kompresije skoro kao neki atmosferac i ne verujem da ce da iztrpi drasticno dodavanje boosta. menjanjem same turbine ili podizanjem pritiska moze samo da gore klipovi od detonacija zbog visokog pritiska u cilindrim. znaci mora da se smanji kompresioni odnos na min 9 1 i to je malo za extremne konjaze a za to trebaju wiseco,woosner,ili je klipovi koji kostaju ko petra kajgana a  i po pitanju bloka na tom motoru su oprecna misljenja jer ima dosta slucajeva da isti pukne napola kada se priblizi cifri od 500ks bar sam ja imao prilike da pratim dva takva projekta.mozda se samo njima desilo a mozda je i istina sto vlasnici tvrde.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 20, 2013, 10:08:53 posle podne
A da gubitqak sa motora na tockove je 10% za menjace ravnim zubima a 12% za menjace kosim zubima,a ide i do 20% u zavisnosti tipa zupcanika.

Price kako imas 180ks na tockovima a 250ks na zamajcu nemaju veze sa istinom.

Motor koji izbaci 150 ks na tockovima u naj losijem slucaju moze imati 180ks,motor od 200ks na tockovima naj veci gubitak menjac sa kosim zubima 240ks,na zamajcu.

Motor koji ima 240ks na zamajcu gubitak sa menjacem sa ravnim zubima 10% znaci 216ks na tockovima sa kosim zubima 200ks na tockovima itd.itd.itd.....
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: pekar Decembar 20, 2013, 10:09:17 posle podne
ih bre prijatelju ti ga sad pretera sa 500ks, nisam ja pricao o toj konjazi, vec do nekih 250-260ks.ne pravim auto za trke nego za svoj merak ;)
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 20, 2013, 10:19:07 posle podne
Ono sto MAX verovatno hoce da kaze da ostala mehanika ima svoj limit sa stepenom od 9,5:1   ,uz novu turbinu moras staviti bar malo vece dizne da to isprate sa gorivom da se nebi desilo ovo sto MAX govori.Imas na netu kalkulator proizvodjaca dizni koji protok je poreban za odredjenu konjazu a evo ti i masinski obrazac

                      trazena snaga
protok dizni=           :                       x    koeficijent 5,5 za turbo motor      li koeficijent 4 za ATMO motor.
                      brojem cilindara
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: gedora Decembar 21, 2013, 10:11:30 posle podne
ih bre prijatelju ti ga sad pretera sa 500ks, nisam ja pricao o toj konjazi, vec do nekih 250-260ks.ne pravim auto za trke nego za svoj merak ;)

pekar gdje si ti medjed te razbio?
nebi ja nikad prelazio granicu od 215-220ks na tvom mjestu a ti kako hoces.
puno se grije taj motor. motor koji se grije ima i veliku temperaturu ulja.
nisi u mogucnosti da utices na to bez vecih i ozbiljnijih ulaganja a prilicno si ogranicen sa prednjim branikom i ostalim cudima.
motor koji ima veliku temperaturu ulja ima obicaj da ga na vecim obrtajima napusti 1 ili dvije klipnjace.
e onda ga jebi
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Fica Decembar 21, 2013, 11:43:29 posle podne
A kolika ja ta velika temperatura ulja 110 stepeni ili jaci tipa 130?
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: madmax 81 Decembar 22, 2013, 02:45:21 pre podne
dovoljna da motor izgubi protisak ulja i da ode u pm.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: pekar Decembar 22, 2013, 10:54:15 pre podne
ih bre prijatelju ti ga sad pretera sa 500ks, nisam ja pricao o toj konjazi, vec do nekih 250-260ks.ne pravim auto za trke nego za svoj merak ;)

pekar gdje si ti medjed te razbio?
nebi ja nikad prelazio granicu od 215-220ks na tvom mjestu a ti kako hoces.
puno se grije taj motor. motor koji se grije ima i veliku temperaturu ulja.
nisi u mogucnosti da utices na to bez vecih i ozbiljnijih ulaganja a prilicno si ogranicen sa prednjim branikom i ostalim cudima.
motor koji ima veliku temperaturu ulja ima obicaj da ga na vecim obrtajima napusti 1 ili dvije klipnjace.
e onda ga jebi
a jebemu lemilicu bratac,sve se zagubismo :)
nagurace mo mu veci hladnjak za ulje ;) sve delove sam nabavio ostalo je samo turbina i mapiranje,razmisljao sam preko zime da ga stavim u oglase jer vise sam za qvatro biggrin a lepsa polovina svim silama se trudi da ga ne prodajem i sad mi rekla da ce me castiti sa turbinom ali uslov je nema prodaje posle,a i ovi delovi po kucu poceli da me nerviraju,tako da ce to da naguramo sve pod haubu i vatra posle ;)
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Nikola Calasan Decembar 22, 2013, 01:44:26 posle podne
Jedno pitanje samo. Vidi se da je fabricki dijagram pekarovog 1.8t bio pergektan, a  kad su ga cipovali, snaga je na 5500rpm pocela da opada. Jel moguce da njegova fabricka turbina ne moze da odrzi vecu snagu na vecim obrtajima? Sto znaci da se postavkom vece turbine i IC moci da ispegla taj dijagram da bude kao fabricki?

Ako lepsa polovina poklanja turbinu, pocni ti to da sklapas  lagano i bice to sve kako treba :)
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 22, 2013, 02:17:02 posle podne
Upravo tako,pokusao sam da objasnim da taj motor ima mehanicki limit za podizanje konjaze ali me slabo cuju.Druga turbina resava jedan deo problema,ipak ostaje onaj drugi problem stepen od 9,5:1 sto je za drugu turbinu i preko 200ks mnogo.Taj motor naj bolje radi kako su Gedora i Max jednom prilikom rekli od 180 do 190ks i maksimalno do 270-280Nm obrtnog momenta.Ostala mehanika nemoze da isprati pravilan dijagram za vise ks.Sto ga vise podizes,veca su izoblicenja,kako sam rekao,REVO dijagram nije los ali ima dosta nedostataka,otprilike je to negde i granica pre nego sto kriva pocne mnogo da oscilira.

 Onaj dijagram je dovoljno dizelski a ne benzinski,svi znamo da benzinac treba da puca od snage u 5500-6500 obrtaja.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: pekar Decembar 22, 2013, 05:02:22 posle podne
evo sad cu pojasniti razliku u snazi izmedju dijagrama, jer nije u pitanju losa mapa vec turbine koje idu u taj motor k03 i k03s, mislim da je clan STAGE2 dosta pisao o tome a i na netu ima dosta tih podataka sto se tice rada tih turbina.
kod mene pritisak turba na k03 fabricki je 0.6 bara od pocetka pa sve do kraja kako ulazi u obrtaje, nakon cipovanja pritisak je 1.2 bara e od 5500 obrtaja pritisak turba pocinje da otpusta kako dalje ulazi u obrtaje i pada na nekih 0.8bara kada dodje u crveno,zato  na drugom dijagramu linija pocinje da pada nakon 5500 obrtaja, sto je u neku ruku i dobro jer u visokim obrtajima otpusta kako nebi razletelo sve zivo, zato svi koji rade taj motor sa tim turbinama vise paznju poklanjaju na sto vise NM da izvuku u niskim obrtajima, jer jednostavno te dve turbine nikada ne mogu nakon mapiranja da drze isti boost od pocetka pa sve do kraja, za kostatan boost da imas su druge turbine, t28. t30 itd. ali to vec povlaci mnogo druge stvari,otvaranje motora instalacije i jebem li ga sta vec, i kod njih nema opadanja boosta u obrtajima i tad preko 5500 obrtaja puca od snage biggrin
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 22, 2013, 05:36:43 posle podne
Sve je to druze ok sto ti kazes ali ti nevozis TDI vec GTI,u cemu je onda poenta mapiranja ako sa svim fabrickim ti u 5500 obrtaja imas 158ks a sa novom mapom imas 165ks u 5500 obrtaja.Znaci ti si dobio sve u 3000 obrtaja umesto na 5500 obrtaja.Ja sam to lepo pojasnio u nekim mojim postovima,ipak je orginalnu mapu pravio citav tim inzenjera i ispitao da je to naj OPTIMALNIJE za taj motor.|Za sve ostalo ide drugi turbo i sve pratece stvri uz njega, ili te obicno napuste 1 ili 2 klipnjace kako rece Gedora.Pravilan dijagram pri mapiranju mora biti kao fabricki samo sa poboljanjem KS i NM ili kao onaj iz linka koji si postavio. :26
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Wele Decembar 28, 2013, 11:09:43 pre podne
Druze,trudi se da komemtarises ono sto znas dobro jer ovo sto si naveo nema veze sa zivotom a ja nisam dokon da bih  nekoga poducavao motoristiku.

Motor od 150ks
A4 stock (AEB engine code, 150 hp) injectors (Bosch 0280150447) are 210cc @ 3bar (242.5 cc @ 4 bar).

Motor od 180ks
T stock (AWP engine code, 180 hp) injectors (Bosch 0280156061 ) are 317 cc (30#) @ 3bar, (366 cc @ 4 bar)

Motor od 225ks
TT for 225hp, ( Bosch 280 155 811) are 362 cc @ 3 bar and 380 @ 4 bar.

Nemoj da mrsis druge  kodove motora sa ovim,drugi kod motora u istoj konjazi moze biti u drugom autu ili godistu.
Turbina K03 oznacava TIP-vrstu ostatak broja oznacava tip i vrstu turbinskih lopatica koji je za razlicit motor drugaciji,kod nas to zovu novi-stari tip iako nije tako....

Svi motori 1,8T imaju kovane klipove sa drugacijom zapreminom komore u celu klipa a ta komora i komora glave motora oznacavaju stepen kompresije ili KOMPRESIONI OMJER a ne pritisak u cilindru.Sto je veci stepen, motor ima manju turbinu i manji stepen dizanja pritiska pa je i konjaza ogranicena.Motor sa manjim stepenom nosi drugacije lopatice turbnine ili cele druge turbine i trpi veci pritisak punjenja i veci je stepen dizanja konjaze.

Pa molim te da ubuduce prvo proveris dobro informacije pre nego sto pocnes da poklapas nekoga sa druge strane tastature jer neznas sa cim se taj tamo bavi.

Sve ovo sto sam ti napisao mozes da proveris u ovlascenom servisu ako neverujes meni i ovim podatcima........

Dobio si odgovor pa ako ti se isti nesvidja ti probaj da ga nacipujes na 225ks,verovatno ces uspeti.
POZDRAV......

 :26

Ovako, ja sam napisao ko sam i sta sam, ne bavim se ovim poljem, ali eto silom prilika razumem po nesto. Daleko od strucnjaka niti se deklarisem tako. Majstora cenim po onome sta napravi, a ne po onome sta kopira sa neta. Za sve ostale imam uvazavanje za ono cime se bave u zivotu. Ti ako si dokon da objasnjavas sta onda trazis na forumu? I to u svakom drugom postu? Ako ti vreme ili ponos ne dozvoljava da predocis SVOJE znanje onda zaobidji. Ne znam da li uocavas kontradiktornost svojih reci i postupaka.
Moja greska je sto sam skoro ja mislim sa Stevom diskutovao o razlici izmedju motora od 180 i 150KS te sam to napisao. Pomesao sam Audijev 180ks i S3 u brzopletosti  bonk
Sve ovo stoji sto si napisao, ali ja cim vidim da neko iznosi argumente na engleskom jeziku sve mi deluje da je copy/paste strucnjak u pitanju. Odmah pomislim evo ga jos jedan Kristina990 koji je izmislio gugl.
Sto se tice prepravljanja "loseg" 1.8T motora na 225KS nadam se da cu i to imati prilike da pokazem uz tacnu racunicu koliko to kosta. Ja ne znam nisam to radio niti planiram, meni je dovoljno da sisti po gradu i ide kako ide sad, ali ima drugar koji je to uradio. Od pre par dana clan foruma. Koliko para i kako gazi. Video i probao. Nekome je 100e para, nekome 1500 nije nista. Novac je relativan, koliko para toliko i muzike, uvek bilo, ali bitno je da moze da se pojaca koliko neko ima mogucnosti.
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: scirocco 16vg60 Decembar 28, 2013, 05:46:52 posle podne
Sto se tice engleskog ,neke izraze je tesko prevesti u nase majstorske termine da ih svi razumeju,a sto se tice copy paste majstora,pa eto dovoljno je da kazem da treba da dodjes do mene u servis da vidis sta je pravi tjuning a ne onaj za tastaturom i novom mapom u epromu.O takvim radovima se ovde nepise jer 97% clanova je samo culo neke izraze iz masinstva a tesko da znaju o cemu se radi.Posto mi je radni dan 12 sati ja svoje postove kacim kasno uvece,previse sam premoren da bih pisao 5 puta jednu istu stvar i objasnjavao nesto o cemu niko nema pojma sta pricam.Dovoljno sam skolovan iz ove oblasti da nemam potrebu niti me muci sujeta da se ubedjujem sa nekim do besvesti.
Niko nekaze da to nemoze da se napravi vec nemoze CIPOM i novom MAPOM,ljudi naprave juga 1,3 na 120ks ali to kosta 4000e i dalje ostaje JUGO,koga pare nisu kostale i za koga je 1500e sica slobodno neka pravi sta mu volja,ja sam toliko potrosio na trapove....... ali i dalje tvrdim da su to velike pare da se ulozi u nesto sto ima mali efekat.

 :46
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: Pile Decembar 30, 2013, 01:40:05 posle podne
Dobro zboris !
Naslov: Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
Poruka od: cicero Decembar 30, 2013, 08:49:17 posle podne
+1 za uzicki region  thumbup