VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: AFN-slabost April 13, 2012, 08:01:11 posle podne
-
Pozdrav svima.Zanima me dal bi bilo dobro vvw passat tdi 110ks obstojece dizne su 0,205mm zamijeniti sa recimo 0,210mm ili 0,216mm zardi dobivanja snage?Dal neko ima iskustva sa tim.Pozdrav
-
pa sto ne pita te na tim forumima?
-
nemoj da pises velikim slovima
-
Mozda, vrlo malo uz znatno vecu potrosnju goriva. Po meni je mnogo bolja solucija cipovanje. Jer u slucaju uvecanja kolicine goriva, treba dodati i kolicinu vazduha, inace ce se motor grubo gusiti od prevelike kolicine goriva u smesi, ili ga gutati kako kazu u narodu "zivim".
-
Čemu veće dizne kad ECU traži istu količinu goriva?!
-
pa o tome se radi, kad se stave dizne treba chip odradit. A kad ih samo onako stavis, osjetice se malo, ali ce da dimi. Zasto se radi chip ;) Npr na moj motor ALH od 90 konja sa diznama p764 se dobija oko 128 konja a kad se stavi chip snaga ide na 145konja
-
Pozdrav svima.Zanima me dal bi bilo dobro vvw passat tdi 110ks obstojece dizne su 0,205mm zamijeniti sa recimo 0,210mm ili 0,216mm zardi dobivanja snage?Dal neko ima iskustva sa tim.Pozdrav
kad to sve prepakujes imaces manje snage nego sto sad imas.
-
Grubo receno, ono sto sad ima, ugusice sa vecom kolicinom goriva bez vazduha u smesi....
-
ma zanima me to jer tdi 66kw imaju dizne 0.185mm a recimo ista potrosnja goriva je kao i 81kw.zato sam mislio da stavise dizne dal bi snagu dobio.Al et vidim da je ulaganje bezveze pa vjerojatno odustajem.
-
pa odradi mu chip... dobices toliko... ali skratices vek motoru sta god da uradis...
-
cus ove price...
na 66kw kad stavis 81kw dizne, osjetice se nesto malo, zato bi trebalo da se odradi chip, i imao bi oko 140/145konja...
-
nece osjetiti nista ako ugradi samo dizne.
-
dobro.
-
afn ima dizne sa navojem isto kaoi 1,6d.
bilo koje druge-jace dizne kad bi postavio morao bi podici pritisak u bosch pumpi.
-
pa odradi mu chip... dobices toliko... ali skratices vek motoru sta god da uradis...
to je vec 100 puta prepricana prica ... ako se sve pametno i promisljeno radi ... nece skratiti vijek motoru ;)
pa kad mu chip dosadi i krene da radi dizne ili turbo ... onda posle toga mora opet da remapuje sve zasto da 2x daje pare ako misli nesto malo ozbiljnije ???
ako ne zeli nista ozbiljnije slazem se da uradi samo chip, smanji interval zamjene ulja na 10kkm, koristi kvalitetno ulje, ne vozi sa punim gasom, ladi turbo i ima da mu traje kao bez chipa ... a manje ce da trosi ;)
-
o kakvoj ozbiljnijoj prici ti pricas kad motor ima 66kw ??? jedino da ugradi jos dva crnca u gepek da ga guraju... ako ce taj motor da munji toliko,onda se vise isplati da proda auto i kupi jaci... a sto se tice chipa,ne znam za ispricane price,ali na koji god chipovan auto da sam zakacio instrument turbina mu je punila kao nenormalna,prepunjavala je,nije je gasio ni u 5000 obrtaja... samo sto ne explodira... Onaj ludi Sloba sa Novog Beograda sto radi turbine se krstio kad sam mu dovezao moj cipovan auto... rekao je da posle svakog chipa turbina treba da se ogranici na geometriji da kad motor udje u obrtaje iskljuci jer u obrtajima nema nikakvu funkciju sem sto se vrti kao blesava...
-
kakve veze ima sto ima 66kw ??? 66kw se rade na nenormalne vrijednosti ukoliko se radi kako treba ... tom motoru na serijske klipove i bregastu i glavu nije ni 150ks nepoznata stvar ;)
a to sto si ti kacio na instrumente ko zna kako i ko je chipovao ... nemoj trpat sve u istu vrecu ... ima ljudi koji rade chip bolje nego neki majstor tamo u garazi koji obeca 50+ konja od jednog pritiska na dugme
-
pa dobro,ako ti tako kazes,da moze da se poveca snaga motoru a ne skratis mu vek onda ok... nema diskusije...
-
ma samo rokajte te cipove i podizite pritiske. ako moze i na 200ks.
majstori ce imati vise posla.
-
pa i formula 1 na 2.400 kubika ima 1.000ks i vrti se do 15 000 obrtaja,ali motor se menja posle svake trke...
-
MISLIM da svako ozbiljnije dizanje snage,ne može samo sa čipom,ili samo mijenjanjem dizni.
-
MISLIM da svako ozbiljnije dizanje snage,ne može samo sa čipom,ili samo mijenjanjem dizni.
naravno da ne ... to sve prati jedno drugo uz optimalno iskoriscavanje tih komponenti pametnim chipovanjem ... da ne bi doslo do ovakvih slucajeva o kojim se bave gospoda Ggagi&Gedora
-
pa mi navijamo za to da bude sto vise lose chipovanih i budzenih... jos ako usisa turbinu u motor,e to su pare... hehehe
-
Xaxaxaxa,taj rad. E dobar si.
-
Dao sam ulozke dizni sa obstojeci 0,205mm na 0,216mm i nesto snage sam dobio bolje receno dosta snage,al recimo da mi je potrosnja goriva skocila na malo vise.Pumpu nisam nista diro sad neznam sta bi bilo pametno odraditi sledece da bude sve ok i da tu potrosnju stabilizujem,a inace auto potegne bas ono super.Hvala svima unapred driving