VW Klub

VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Aleksandar_89 Februar 20, 2012, 05:47:26 posle podne

Naslov: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 20, 2012, 05:47:26 posle podne
ugradio bi cip pre stavljanja vecih felni zato sto bi verovatno auto bio trom pri startu i digla bi mi se potrosnja pa bi vas zamolio posto imate mnogo veca iskustva od mene pri odabiru. nzm dal da ugradjujem ovaj od 250 ili od 350 iz razloga sto nzm kako bi uticalo tih 46 ks mozda je to previse za taj motor.Naravno po vasim pricama i iskustvima sam i servis za to odabrao jos samo da utvrdim sta mi je bolje za ugraditi  ;) hvala!

http://www.smchiptuning.com/586/vw-golf-iv-1.9-tdi-90 (http://www.smchiptuning.com/586/vw-golf-iv-1.9-tdi-90) 
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 20, 2012, 05:51:22 posle podne
Ja bi jako voleo kad bi mogo tako nesto da uradim.ali veliki znak pitanja je kako bi to podneo motor.naravno u dobrom je stanju nego da ne vrisne toga se cimam.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: MACNE_GTI Februar 20, 2012, 06:06:00 posle podne
laaka:ja nznm dal se zajebavas ili ne,ako se ne zajebavas,imam jedno pitanje za tebe,dal si ti normalan?? lollol
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aca Zemun Februar 20, 2012, 06:07:22 posle podne
Mani se druze ovih chipova, prva stvar sto ce ti kako ti kazes "vrisnuti" lamela(ako ne proklizavace sve dok ne strada), zatim zamajac, i na kraju po obicaju javlja se preveliki zazor u lezajevima turbinskog vratila sto uslovljava i njeno otkazivanje.
Ako vec hoces malo vise snage nadji nekoga da ti odradi remap na 20-30 Nm obrtnog vise i vozi se ko covek, nece ti te felne toliko bas usporiti auto...
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 20, 2012, 06:13:41 posle podne
Pa nzm u zabludi sam sto se toga tice jer niam bas upucen u te stvari :) vidim da bi se potrosnja smanjila nakon cipovanja  tj mislim da bi se ona smanjila za onoliko koliko bi vece gume podigle potrosnju. ma to i mi nije bitno bitno mi je da ostane samo kako i jeste startan i da ne bude trom. ja sad trenutno imam R15 na kolima zimske na alu felnama pa bi kupio R18 za letnje.to je i razlog zasto bi cipovao svoj auto. nemam pojma sackacu da vidim sta bi bilo najbolje resenje. :) hvala vam na brzim odgovorima  ;)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 20, 2012, 06:14:51 posle podne
naravno voleo bi kad bi snagu mogo malo da poboljsam ali koliko je to dobro za motor  :rolleyes:
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Nikola Calasan Februar 20, 2012, 06:16:41 posle podne
ako ti je motor ok uradi ovaj sm optimum, nemas potrebe za jacim cipom..auto redovno odrzavaj, normalno vozi i nista mu nece biti..ako se izivljavas na kolima, cip nije dobra stvar...lepo zagrejes auto svaki put kad ga vozis, posle zestoke voznje ga ohladis, redovno servisiras i to je to...znam par drugara koji su cipovali kola i ni jedan se do sad nije pozalio..
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 20, 2012, 06:19:12 posle podne
bas cu da se raspitam za tog iz surdulice i da porazgovaram sa njim sta bi bilo najbolje. mada me podjednako interesuju i vasa iskustva jer cu ovde naci sigurno daleko iskrenije odgovore ;)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 20, 2012, 06:23:24 posle podne
Ja se prema autu tako ponasam i bez cipa. znaci ti likovi su zadovoljni sa tim optimum-om od 25ks?
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 20, 2012, 06:40:19 posle podne
pa zar ti nije jednostavnije da ugradis u sm chip tuning to ti je u zemunu posto vidim da si odatle?
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 20, 2012, 06:43:25 posle podne
brate imaju 10-ak servisa sirom bosne i par njih kod nas. meni je to vise nego pouzdano , nzm sad mozda gresim.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 20, 2012, 06:52:19 posle podne
i ja mislim da je ok deluje mi ozbiljno nekako.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 20, 2012, 06:54:13 posle podne
Ma jutros dok sam menjao gumu, a lepo sam skuter digao na stender ali ispadne dizalica i jbg ode sve do pancevackog mosta. I zvao sam ovo iz Surdulice i obecao da ce srediti ali da sacekam malo, ima puno posla oko cipovanja.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: branislav89 Februar 20, 2012, 08:07:44 posle podne
koji trolovi majko mila...
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Miro MNE Februar 20, 2012, 09:16:35 posle podne
outlaw & laaja kakvi ste vi carevi  lollol   

@postavljacu teme: nema trika da ces dobit toliku konjazu neko te zesce lozi i tih 46ks na motoru od 90ks je tesko izvedivo a da je po motor bezbjedno ... sasvim ti je dovoljno na nekih 115/120ks da se to odradi ... mada i najslabiji chip ako se lose uradi moze da bude stetniji nego neki najaci ... nije toliki problem u podizanju snage kolko u parametrima koji se prilikom tog tretmana podesavaju i prepravljaju.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 20, 2012, 09:29:21 posle podne
@Miro
 
Pa imas li nekog majstora za predloziti? :)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Miro MNE Februar 20, 2012, 09:47:35 posle podne
ja imam al taj ti je malo pre daleko .... nekih cca 800km od mjesta BeoGrad glavni grad :)))
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: martini_u_kuci Februar 20, 2012, 10:57:52 posle podne
@outlaw @laaja
u cemu je vas problem ? sa ovakvim ponasanjem mozete samo da dobijete ban...ukoliko vam se ne svidja tema zaobidjite je...ukoliko mislite da ne moze da se dobije tolika snaga dajte neke cinjenice, posavetujte momka...a ne tako da lupate gluposti...kako bi bilo da vas neko zajebava za neke stvari u koje niste dovoljno upuceni a trazite savet na forumu?stvarno nije u redu....preterali ste...
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 20, 2012, 11:00:30 posle podne
OK u pravu si.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Nikola Calasan Februar 20, 2012, 11:54:34 posle podne
ako hoces ozb cip, moj savet ti je mtm ili o.ct tuning...ali msm da kod njih cipovi kostaju i po 500e...http://mtm.rs/index.php/proizvodi1?CarID=GOLF4TDI66 (http://mtm.rs/index.php/proizvodi1?CarID=GOLF4TDI66)  i   http://www.oct-tuning.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=227&category_id=589&option=com_virtuemart&Itemid=38&lang=en (http://www.oct-tuning.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=227&category_id=589&option=com_virtuemart&Itemid=38&lang=en)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: LEMI Februar 21, 2012, 12:00:16 posle podne
@outlaw @laaja Poslednja opomena za ovakvo ponasanje, i na ovoj temi, i na ostalima. Nema smisla.


@Aleksandar_89 Koji auto uopste vozis? Ne treba ti tolika dodatna konjaza, ti iz SM-a rade vrhunski, ako imas da das toliki kes za ovaj jaci, uradi, ja bi isto tako, jer sam pricao vec sa momkom koji je tu u zemunu, inace nas clan sa foruma TT_tuning.  Ali mozes i za dosta manje para da nadjes u svom okruzenju ili da dodjes do BG-a, svako ce ti reci bar 3 dobrih majstora koji nece zeznuti mape.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 21, 2012, 03:00:20 posle podne
Vozim mk IV 1.9 tdi 90 ks. Pa ja bi taj jaci uradio. Pozvacu sutra direktno ljude iz sm pa cu sa njima porazgovarati ili cu potraziti savet od tt-a posto je on vec tamo. hvala na savetu  ;)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Kosta Februar 21, 2012, 03:18:50 posle podne
Za taj jaci su potrebne i dodatne modifikacie i naravno ulaganja oko mehanike kako bi dobio nesto a ne samo na papiru.
Razumem da neko to radi na motoru koji ima 150 ks fabricki kao Martinijev npr.
Moj savet uradi neki optimum i uzivaj a ako ti treba vise KS menjaj auto i kupi 1,8T  ;)



 

Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 21, 2012, 03:40:28 posle podne
a za ovaj optimum nisu potrebne nikakve modifikacije? taj cu i da uradim.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 21, 2012, 03:49:37 posle podne
Kako tako lako kazete nekom da promeni auto, jedva skupimo kintu da kupimo neki auto i onda pokusavamo malo da mu dodamo snage.... jer u coveku je da uvek tezi necem visem jacem lepsem itd, I ja sam ovde postavljao pitanje kako malo pojacati motor 1.4 benzin od Golfa 6 a decko mi kaze prodaj to i kupi jace. 
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 21, 2012, 03:56:27 posle podne
Koliko li trosi IV 1.8T? Kakva li je sa odrzavanjem,jer je skupa?
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: outlaw Februar 21, 2012, 04:00:19 posle podne
@outlaw @laaja Poslednja opomena za ovakvo ponasanje, i na ovoj temi, i na ostalima. Nema smisla.
Dobro dobro šalili smo se mao. Meni je samo nemoguće da auto koji ima 90KS poveća čipom snagu za 50%.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 21, 2012, 04:03:22 posle podne
I meni je nemoguce zato sam se juce malo vise zezao ali izvinjavam se Aleksandru. I isto tako mislim da je pametnije da odradi taj optimum chip
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 21, 2012, 04:18:54 posle podne
Ispado ja  boodala mislio sam da ste ozbiljni . stvarno se ne razumem pa sam pitao. meni je 90 ks sasvim dovoljno nego sam shvatio iz vasih prica da auto izgubi dosta snage stavljanjem vecih felni pa mi je zato taj cip delovao kao neko idealno resenje za taj problem. ako je ugradjivanje cipa greska dodacu lovu na moj golf i uzecu neku jacu cetvorku ima  ih i od 130 ks. mozda je to i najpametnije  :rolleyes:
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 21, 2012, 04:21:20 posle podne
A koje ti felne i gume imas sad, a koje felne i gume bi hteo da stavis, prvo to da resimo.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 21, 2012, 04:25:14 posle podne
http://www.polovniautomobili.com/oglas1866719/alu_felne_mam_18coli_5x100_5x112mm_vw_audi_seat_skoda/#5 (http://www.polovniautomobili.com/oglas1866719/alu_felne_mam_18coli_5x100_5x112mm_vw_audi_seat_skoda/#5)
ili ovakve
http://www.google.com/imgres?hl=en&gbv=2&tbm=isch&tbnid=lKbK7ZA3dsS5uM:&imgrefurl=http://www.motor-talk.de/marktplatz/17-sommerreifen-vw-golf-iv-225-45zr17-alu-santa-monica-t2648835.html&docid=CFEFVa9eeBvbQM&imgurl=http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/6/3707/17392314/img-1269-65325.jpg&w=640&h=480&ei=bbVDT4WvMPGQ4gSVneidCA&zoom=1&iact=rc&dur=306&sig=115903180603973491423&page=1&tbnh=140&tbnw=196&start=0&ndsp=16&ved=0CG8QrQMwCg&tx=101&ty=56&biw=1247&bih=656 (http://www.google.com/imgres?hl=en&gbv=2&tbm=isch&tbnid=lKbK7ZA3dsS5uM:&imgrefurl=http://www.motor-talk.de/marktplatz/17-sommerreifen-vw-golf-iv-225-45zr17-alu-santa-monica-t2648835.html&docid=CFEFVa9eeBvbQM&imgurl=http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/6/3707/17392314/img-1269-65325.jpg&w=640&h=480&ei=bbVDT4WvMPGQ4gSVneidCA&zoom=1&iact=rc&dur=306&sig=115903180603973491423&page=1&tbnh=140&tbnw=196&start=0&ndsp=16&ved=0CG8QrQMwCg&tx=101&ty=56&biw=1247&bih=656)

A sada imam 195/65/15 to su mi zimske gume.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: outlaw Februar 21, 2012, 04:28:24 posle podne
Izvini druže, stvarno smo hteli malo da se našalimo. Fora je u tome što domaći "čiptjuneri" postoje da bi našem napaćenom narodu uzeli određenu svotu para kako bi im digli moral uz neki vid satisfakcije kad ti "stručnjak" kaže da si nakon čipa dobio 50 konjskih snaga, ili više. Auto nakon čipa sigurno bolje ide i vuče (pogotovo TDI motori gde malo povećaju pritisak u turbini, ili podese ranije paljenje turbine), ali tebi nakon čipa ne pokazuju adekvatan dokaz u vidu stavljanja na valjke, odn dyno test gde bi mogao da proveriš da li si stvarno dobio tih 50 ks koje si platio određenom svotom novca.
Niko u srbiji ne praktikuje dyno test pre i posle čipa i niko ti ne odgovara za posledice urađene nakon čipa. Niko (bar da sam ja čuo) ne pravi mape na licu mesta, već skidaju sa interneta ili plaćaju mape stranim firmama koje se bave čiptjuningom, pa tebi u tvoj auto puste mapu sa nekog drugog motora, iste slovne oznake. Što po meni nije merodavno, jer svaki motor se razlikuje. Motor je potošan "materijal" u automobilu i svaki motor je drugačije potrošen, pa makar mu i ista kilometraža bila kao na motoru čiji si čip dobio. Svako vozi svoj auto drugačije i svaki se motor drugačije troši.
Mapa da bi se kvalitetno odradila - mora je raditi stručnjak koji se razume i u mehaniku i u "čiptjuning". Da sedne u auto, provoza, zapiše podatke - kad vuče, kad ne vuče, kad treba da vuče i šta bi bilo dobro da se uradi, a da ne šteti motoru, turbini, zamajcu i sl. Ili da ga stavi na valjke i isto tako beleži podatke. Ti na kraju dobiješ neku krivu gde ti piše dobio si toliko i toliko konja, ali to dok se ne proveri na valjcima nije merodavno.
Zato sam ja protivnik svega toga, jer mislim da ovdašnji renomirani čiptjuneri zgrću pare tuđim radom (odnosno time što ubace tuđu mapu u tvoj auto), i običnim lažima i prevarama. Odvezeš auto i za sat vremena, auto ti odjednom ima 50ks više, povećanjem pritiska turbine (koji čak i nije sam programirao, remapirao, kakogod). Ti probaš auto, bolje vuče, ti zadovoljan. On uzeo pare, i on zadovoljan.
Da ne pričam o atmosferskim motorima...
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 21, 2012, 04:34:12 posle podne
Bez teksta sam ostao. Svaka cast. Aleksandra a koliko kilometara je presao taj tvoj Golf 4 1.9td
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 21, 2012, 04:36:36 posle podne
uzecu ja te felne pa cu da vidim kako stoje stvari. ako to nije to skinem felne prodam auto i dodam za jacu cetvorku i resen problem. ovaj auto sam kupio od prijatelja bio je stranac i ja sam mu drugi vlasnik zato sam hteo da odradim sve ovo. najmanji je problem zameniti auto a i da taj bude isti kao prosli. nista ne uzimam vam za zlo malu zezalicu  ;) pozdrav i hvala na savetu  mahac
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 21, 2012, 04:39:07 posle podne
170000 provereno . bivsi vlasnik mi je dobar prijatelj i on je prvi vlasnik i on opet vozi cetvorku samo 2003 :)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 21, 2012, 04:45:25 posle podne
Druze mnogo je to kilometara da bi ga sad cipovao. Tu je vec i turbina naceta klipovi karike ventili bregasta itd. Uzivaj malo u voznji i kad skupis kintu i uspes da prodas auto, kupi onda nesto ali po meni obavezno TDI SA MAKSIMUM 50000KM PA MU U RADI CHIP. A ONDA STAVLJAJ VECE GUME.  Iako bi ja da sam na tvom mestu stavio te felne i gume sto si nasao.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 21, 2012, 04:48:46 posle podne
Mislis na one sa oglasa ili na SM? :)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 21, 2012, 04:55:53 posle podne
One iz Nemacke lepo izgledaju ali dal su krive to niko nezna. One gume su sranje sara im je losa. A ove sa polovni automobili nemogu da vidim. Felne su stvar ukusa.(http://s18.postimage.org/5c9d2dkl5/IMG_1412.jpg)
 Ja imam ovakve felne za prolece
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 21, 2012, 04:58:55 posle podne
extra su  ;) Videcu sta cu sad sam u tripu da zamenim auto :D jbs ti to kad ne mozes da nakacis vece gume a nisam o tome razmisljao tada :)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: outlaw Februar 21, 2012, 05:00:52 posle podne
zašto prvo ne probaš da staviš felne na auto, možda i nećeš primetiti neku veliku razliku. Sve zavisi od same težine i načina izrade felne. Ne mora da znači da su 18" teže od 15".
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 21, 2012, 05:01:31 posle podne
Evo ti plus za trip.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 21, 2012, 05:08:27 posle podne
Pa to cu da uradim. Stavicu mu te felne i videcu onda. ako nije ok skidam uzecu neku jacu TDi.
@laaja hvala za plus :D
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Miro MNE Februar 21, 2012, 05:32:24 posle podne
Druze mnogo je to kilometara da bi ga sad cipovao. Tu je vec i turbina naceta klipovi karike ventili bregasta itd. Uzivaj malo u voznji i kad skupis kintu i uspes da prodas auto, kupi onda nesto ali po meni obavezno TDI SA MAKSIMUM 50000KM PA MU U RADI CHIP. A ONDA STAVLJAJ VECE GUME.  Iako bi ja da sam na tvom mestu stavio te felne i gume sto si nasao.

ti se opet zekis malo  biggrin ?

ako auto ima provjerenih 170kkm i radjeni su servisi i drugi je vlasnik a zna sve u prvom vlasniku takvog auta se ne treba tako lako trsit pogotovo zbog manjka snage ... znas kad ce da nadje vise cetvroku od 130ks sa pravom km :D nikad a mozda ni tad :D   a ako je nadje platice omrceno ... ;)

radi chip auto ce da prodise samo pazi kod koga radis, na 170kkm motor ako je vozen kako treba i odrzavan je u najboljoj formi ...

ja moj bivsi TDI 90ks chipovao kad je imao 200kkm i sad ima 250kkm i radosno pr(e)ducka ... ulja trosi manje nego pola ovih od 50kkm ide i radi kao pravi ;)  a pojacan je sa 90 na 128ks (pardon serijski je na 200kkm imao 101ks ;) )

kupi felge osjetices razliku ali to je zanemarljivo .. kao da si izgubio mozda 5ks i to u naglim ubrzanjima tipa sa semafora na semafor ... o chipu razmisljaj posle montaze felgi ako bude potrebe za njime ...

da prodaje neko auto zbog felgi ... lele to jos nisam cuo  bonk
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Wele Februar 21, 2012, 05:47:57 posle podne
Koliko li trosi IV 1.8T? Kakva li je sa odrzavanjem,jer je skupa?
po meni ovakva pitanja su ... katastrofa... jer doticnu osobu je mrzelo da potrazi ili procita bilo sta na forumu vec samo spamuje svoja pitanja u zelji da nauci u tri recenice sve sto ostali godinama uce. A ovakva je tema od samog pocetka.
Tu su prijatelji kluba koji se bave tuniranjem moze da ih kontaktira ili da se informise nanjihovom sajtu, gugl, strani forumi i onda na kraju pitanja dolaze prava pitanja ukoliko ih ima.
Ovako sve su pitanja "lezi lebu da te jedem" i ne doprinosi kvalitetu informacija koji (po mom misljenju) treba ovakav jedan forum da ima.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Aleksandar_89 Februar 21, 2012, 06:29:25 posle podne
ja se izvinjavam ako sam narusio izgled ili status foruma. nisam imao u planu nista lose sem malo informacija sta kako i gde da uradim.jasna stvar je da jos uvek nzm clanove foruma koji se bave time a guglanjem sam potrazio ali kontam da ce forumasi sa ovog foruma uputiti me na sigurno mesto. sto se mene tice tema moze da bude obrisana . pozdrav!
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: TT_tuning Februar 21, 2012, 11:17:59 posle podne
Mani se druze ovih chipova, prva stvar sto ce ti kako ti kazes "vrisnuti" lamela(ako ne proklizavace sve dok ne strada), zatim zamajac, i na kraju po obicaju javlja se preveliki zazor u lezajevima turbinskog vratila sto uslovljava i njeno otkazivanje.
Ako vec hoces malo vise snage nadji nekoga da ti odradi remap na 20-30 Nm obrtnog vise i vozi se ko covek, nece ti te felne toliko bas usporiti auto...

Kvalitetna mapa kad se uradi na autu ne moze nista da strada,delovi se trose kao i na fabricku mapu.

Korpa lamela i zamajac se brze trose ako sa u mapi na malim obrtajima oslobodi veliki broj obrtnog momenta,tu menjac i delovi trpe previse opterecenja i najpre strada set kvacila.

Kvalitetnom mapom se obrtni moment oslobadja kroz broj obrtaja linearno i time se cuva motor od preopterecenja.

Sto se tice turbine ona crkava tako sto se u mapi namesti da ona prepunjava odnosno da se podesi da pravi pritisak veci nego sto njeni delovi mogu da trpe,time previ veliki broj obrtaja mnogo vise se greje i lezajevi se zapale.Posle takve havarije turbo mora na remont,ne daj boze da pukne osovina u turbini ili pak peraja,tada ti delovi ulecu u usis motora i mogu napraviti oziljnu havariju.

@Aca Zemun ,ne znam na osnovu cega si zakljucio da se mane SM chip tuninga,kad je to jedna od kvalitetnijih firmi koje se bave ovom delatnosti  ?
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: gedora Februar 21, 2012, 11:20:13 posle podne
tt objasni im da se na atmo m bmw e36 321ps moze podici cipom 24ps ali u minhenu
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: TT_tuning Februar 21, 2012, 11:25:08 posle podne
outlaw & laaja kakvi ste vi carevi  lollol   

@postavljacu teme: nema trika da ces dobit toliku konjazu neko te zesce lozi i tih 46ks na motoru od 90ks je tesko izvedivo a da je po motor bezbjedno ... sasvim ti je dovoljno na nekih 115/120ks da se to odradi ... mada i najslabiji chip ako se lose uradi moze da bude stetniji nego neki najaci ... nije toliki problem u podizanju snage kolko u parametrima koji se prilikom tog tretmana podesavaju i prepravljaju.

Sa dobrom tubinom ,mislim da je 100% ispravna,moze bez problema da se digne na tu snagu.Ja sam ih radio puno a da ne pricam koliko je ukupno tih motora izaslo iz SMa (distributeri i centar SMa),taj motor je mrcina moze puno da trpi,i moze icii preko te snage ako se zameni turbo,ulosci brizgaljki,protokomer i map senzor,ide i na 180ks
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: TT_tuning Februar 21, 2012, 11:30:02 posle podne
Ispado ja  boodala mislio sam da ste ozbiljni . stvarno se ne razumem pa sam pitao. meni je 90 ks sasvim dovoljno nego sam shvatio iz vasih prica da auto izgubi dosta snage stavljanjem vecih felni pa mi je zato taj cip delovao kao neko idealno resenje za taj problem. ako je ugradjivanje cipa greska dodacu lovu na moj golf i uzecu neku jacu cetvorku ima  ih i od 130 ks. mozda je to i najpametnije  :rolleyes:

Slobodno otvori google nadji firmu koja kvalitetno radi chip i miran si.Kakvo menjanje auta,to su gluposti,cak je ovaj motor koji imas jeftiniji za odrzavanje i manje trosi jer je obicna Bosch pumpa na njemu,a na 130ks motorima imas PD sistem sa kojim kola vise trose i skuplja su kad ti crkne pumpa.

Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: TT_tuning Februar 21, 2012, 11:32:25 posle podne
tt objasni im da se na atmo m bmw e36 321ps moze podici cipom 24ps ali u minhenu

Ma moze svuda gde se ozbiljno radi i gde ima kvalitetnog goriva. Ali Nemci su Nemci :)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: gedora Februar 21, 2012, 11:33:52 posle podne
ajde dok si prisutan, jedno pitanje za remap mk3 16v 2,0 abf. koliko para i koliko garantujes da se dobija kw  cipom?
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: TT_tuning Februar 21, 2012, 11:45:07 posle podne
Ne znam koja mapa te zanima,javi se na pp  ;)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: gedora Februar 21, 2012, 11:49:22 posle podne
necu na pp daj ovde javno sta mozes uraditi od tog 2,0 110 kw
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: TT_tuning Februar 22, 2012, 12:04:15 pre podne
Izvini druže, stvarno smo hteli malo da se našalimo. Fora je u tome što domaći "čiptjuneri" postoje da bi našem napaćenom narodu uzeli određenu svotu para kako bi im digli moral uz neki vid satisfakcije kad ti "stručnjak" kaže da si nakon čipa dobio 50 konjskih snaga, ili više. Auto nakon čipa sigurno bolje ide i vuče (pogotovo TDI motori gde malo povećaju pritisak u turbini, ili podese ranije paljenje turbine), ali tebi nakon čipa ne pokazuju adekvatan dokaz u vidu stavljanja na valjke, odn dyno test gde bi mogao da proveriš da li si stvarno dobio tih 50 ks koje si platio određenom svotom novca.
Niko u srbiji ne praktikuje dyno test pre i posle čipa i niko ti ne odgovara za posledice urađene nakon čipa. Niko (bar da sam ja čuo) ne pravi mape na licu mesta, već skidaju sa interneta ili plaćaju mape stranim firmama koje se bave čiptjuningom, pa tebi u tvoj auto puste mapu sa nekog drugog motora, iste slovne oznake. Što po meni nije merodavno, jer svaki motor se razlikuje. Motor je potošan "materijal" u automobilu i svaki motor je drugačije potrošen, pa makar mu i ista kilometraža bila kao na motoru čiji si čip dobio. Svako vozi svoj auto drugačije i svaki se motor drugačije troši.
Mapa da bi se kvalitetno odradila - mora je raditi stručnjak koji se razume i u mehaniku i u "čiptjuning". Da sedne u auto, provoza, zapiše podatke - kad vuče, kad ne vuče, kad treba da vuče i šta bi bilo dobro da se uradi, a da ne šteti motoru, turbini, zamajcu i sl. Ili da ga stavi na valjke i isto tako beleži podatke. Ti na kraju dobiješ neku krivu gde ti piše dobio si toliko i toliko konja, ali to dok se ne proveri na valjcima nije merodavno.
Zato sam ja protivnik svega toga, jer mislim da ovdašnji renomirani čiptjuneri zgrću pare tuđim radom (odnosno time što ubace tuđu mapu u tvoj auto), i običnim lažima i prevarama. Odvezeš auto i za sat vremena, auto ti odjednom ima 50ks više, povećanjem pritiska turbine (koji čak i nije sam programirao, remapirao, kakogod). Ti probaš auto, bolje vuče, ti zadovoljan. On uzeo pare, i on zadovoljan.
Da ne pričam o atmosferskim motorima...

Vecinom si u pravu za ovo ali ipak postoji i koja firma koja to radi mnogo ozbiljnije i kvalitetnije.

Posto je i SM na neki nacin pomenut tu sam da odgovorim,rade se mape za svaki auto posebno.Zasto? prosto jer da stavimo 50 istih modela auta sa istim godistem i motorom i snagom moze da se desi da nijedan nema isti hardwer i softwer,kad nas u Srbiju dolaze kola sa svih krajeva sveta i sa raznih trzista i fabrika gde su sklapani,pa je i logicno da nemaju isti softwere u ECU.Mozda se 1 u 1000 pogodi da je isti ali iskopati tu mapu u arhivi je teze nego je napraviti iznova.

Po tome se razlikujemo mi SM od drugih sto svaku mapu radimo POSEBNO i doradjujemo je po autu koji se radi,jer nisu svi motori isti,isto presli,nije isto stanje turba,pumpe (mislim na dizele) pa ne moze i isto prihvatiti mapu.Tu se mora koligovati, negde dodati, negde oduzeti.

Ja sam prvi za merenje na valjcima jer je i meni lakse posle kad se vlasnik uveri da je dobio to sto je trazio,mnogi idu na osecaj (ima razlike i ja sam zadovoljan)

Ozbiljna firma koja ima godine iskustva i mnogo odradjenih motora sebi ne bi dozvolila da obecava neku laznu snagu jer se to lako moze saznati i proveriti.Ne bi trajalo i ne bi se sirilo to ime svih ovih godina da je to laz i manipulacija.Pored toga svi odradjeni motori i dalje rade i ljudi se voze i kad kupe nov auto opet dolaze kod nas,jer smo svojim radm stekli veliko poverenje.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: TT_tuning Februar 22, 2012, 12:09:14 pre podne
Sa drugom
necu na pp daj ovde javno sta mozes uraditi od tog 2,0 110 kw

Sa drugom izduvnom granom i 100oktana gorivom izmereno 183ks

Sad ne znam da li te interesuje SM race ili nesto slabije
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: gedora Februar 22, 2012, 12:10:06 pre podne
ma daj brate puno je to
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: TT_tuning Februar 22, 2012, 12:12:20 pre podne
Moze i slabije,zato pitam koja mapa te interesuje.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: golf 1 1.8/16v Februar 22, 2012, 12:13:51 pre podne
Ma ajde bre pa jos  K&N i bregaste 280ks
Gedora dzaba si toliko pare bacio trebao si da cipuje tvoj
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: gedora Februar 22, 2012, 12:14:59 pre podne
ajde uradicu ja mehaniku na zdravom i u top stanju motoru. grana 4-2-1 i bregaste 268- 11,03 lift.
hoces li se ti prihvatiti i obecati 183 ks?
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: golf 1 1.8/16v Februar 22, 2012, 12:21:37 pre podne
TT_tuning

Aj meni objasni kako abf sa fabrickim 225cc dizne mozes ti izvuci 183ks kad ti je teoretski za 183 potrebno min 280cc
 boodala
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: TT_tuning Februar 22, 2012, 12:23:43 pre podne
Sto da ne,ovo je Srdjan radio u Bosni i merio na valjcima,ja sam radio jedan ovde letos,nije imao granu ali je ozbiljno isao i zvuk mu je bio kao na VR-u.Nije ga merio i sugurno ne bi izbacio tu snagu zbog goriva jer je vozio na 95oktana.

Sa dobrim gorivom ide na tu snagu sigurno  ;)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Nikola Calasan Februar 22, 2012, 12:32:47 pre podne
TT_tuning    koliko sam ja shvatio, ti si SM diler..znaci Srdjan pravi mapre, a ti ih uspisujes...interesuje me kako Srdjan onda moze da zna u kakvom je auto stanju da bi tu mapu taco prilagodio tom autu ? ako sam negde pogresio, ispravi me..pozz
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: golf 1 1.8/16v Februar 22, 2012, 12:33:43 pre podne
Ja cu odma diplomu da pocepam sad ocigledno neznam da racunam
Evo ja cu da doniram 130 oktana gorivo da odradis mapu za abf idemo na valjcima ako ima preko 160ps na tockovima dobijas sta hoces
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: LEMI Februar 22, 2012, 12:37:57 pre podne
170k je mnogo km? Ljudi sto vas toliko pucaju komplexi o kilometrima? Sta mislite da moze neko da vam garantuje da taj auto nije obrnuo 2x toliko? 60% automobila su ubili boga oca pa su vracani ...pa opet deluju utegnutije nego neciji koji je presao pravih 100k ali je vozen i "pazen" sacuvaj boze! Ne kazem da km nisu bitna stvar, ali i da nisu merilo stanja motora/auta.

SM chip sam ja ispitivao dosta, i razgovarao sa @TT_Tuningom dosta o istom, i tako ce i biti po pitanju mog auta.

A ti Aleksandre, savetujem ti da prvo stavis auto na tockove, vodis neki da kazem zapis i pratis ponasanje auta pre felni i posle. Pa zakljuci kakva je razlika. Sto se potrosnje tice, svi kazu da su velike razlike, ja nisam video neke drasticne razlike kad sam sa 16" presao na prve 18" e sad razlika u konjima izmedju tvog i mog je 26, ali opet... vidi proveri. Ti da si hteo da uzimas auto brz i startan verujem da ne bi uzeo dizela od 90ks. A posto hoces 18" tu nema puno divljanja i brze voznje, stavi te felnice, svaler gas i uzivaj :)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: TT_tuning Februar 22, 2012, 01:04:58 pre podne
TT_tuning    koliko sam ja shvatio, ti si SM diler..znaci Srdjan pravi mapre, a ti ih uspisujes...interesuje me kako Srdjan onda moze da zna u kakvom je auto stanju da bi tu mapu taco prilagodio tom autu ? ako sam negde pogresio, ispravi me..pozz

Pa tome i sluze dileri,da provere auto ispitaju provozaju,i ocene stanje motora.Uvek se radi bazicna mapa kako bi se radila na svakom autu sa tim motorom,e sad nije svaki motor isti,isto presao,ist odrzavan,pa se desi da neki malo vise dimi (moguce da je remontovana pumpa) pa se to koriguje i dovede na normalu,i x stvari koje se na licu mesta moraju popraviti,znamo svi da se km vraca i da su realno nasa kola iz uvoza presla min po 250000km i dosla do nas sa "samo" 120000km,a ja cu to znati tek kad probam auto posle chipa,jer ne ponasa se isto auto sa manjom km i sa duplo vecom. 
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: TT_tuning Februar 22, 2012, 01:18:37 pre podne
Ja cu odma diplomu da pocepam sad ocigledno neznam da racunam
Evo ja cu da doniram 130 oktana gorivo da odradis mapu za abf idemo na valjcima ako ima preko 160ps na tockovima dobijas sta hoces

Ne znam koju diplomu imas ali to moze da se uradi i stojim iza toga.

Mogu i reci da je napravljen i motor iz Opela 2.0 c20xe sa 150ks fabrickih i samo prepravkom usisa i chipom i 100oktana gorivom imao 175ks.I napravili smo dual mapu odnosno dve mape u ECU da kad se stisne dugme od Nitra vraca paljenje da bi mogao dobiti cak 120ks nitra.Ja sam licno vozio auto sa tim motorom na Dragu i imao vreme 12.6sec na 402m>auto je bio sa zadnjom vucom i tezak oko 750kg.Bilo je i auta sa istim motorom koji su isli i brze.

Ne hvalim se niti me to interesuje,samo hocu da vas uverim da to moze da se napravi i da radi i pravi rezultate i nije jednom probano nego vise puta,i te price atmo ne moze da se uradi vise od 10ks to pricaju ljudi koji ne mogu vise da naprave,itekako moze i ABF je odlican motor i moze dosta da pruzi

Sa minimalnim prepravkama,da se prepravi na turbo sa fabrickim klipovima moze da trpi preko 200ks,to samo govori kvalitetu motora.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: gedora Februar 22, 2012, 01:21:45 pre podne
tt, nemoj nista licno da shvatas. nemam nista protiv cip tuninga, tebe ili tvoje firme.
 za 183ks na ABF treba sigurno oko 1300eu raznih cuda i prepravki.
to sto sm garantuje za 183ks okaci macku o rep
 
nemoj sa ovim motorom mijesati ni porediti c20xe
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: TT_tuning Februar 22, 2012, 01:38:05 pre podne
Daleko od toga da poredim ta dva motora nego dajem primer sta atmo motor moze,i ABF trpi dosta nitra bez havarija ;) A u pravu si da ABF ne moze da se poredi sa c20xe B)

Pazi SM je napravio mapu i izmerio snagu,kako i sta je radio to samo on zna,i po tome je i poznat sto moze da uradi sto mnogi na nasim prostorima ne mogu.Ja verujem da moze i video sam veliku razliku kad sam radio tog ABFa i drugaciju zvuk i rad motora.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: gedora Februar 22, 2012, 01:40:17 pre podne
jebiga sa SLS ima oko 162ks ali pravih.
hvala na odg u svakom slucaju beer
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: golf 1 1.8/16v Februar 22, 2012, 01:46:07 pre podne
tt nemoj da mesas stvari
abf atmosverac moze da se odradi i do 300 konja ali ne sa chip tuning ima tu dosta stvari e sad c20xe ima vece dizne 245cc tako da ima i teoretske mogucnosti da se odradi vise od abf ali ne bog zna sta zasto nisu samo dizne u pitanje nita pa chip,
e sad dual mapu bez eeprom emulator na dugme prvi put cujem sem ako niste napravili neki amplifier na knock sezoru tako da be vratio kasnije palenje ali i to je druga svera
koliko se ja razumem kod atmosverca cipovanje bez drugi prapravki vrh ti je 15ps da dobijes ono sto je fabrika ugusila zbog
emisija izduvnih gasova itd a turbo motori su druga prica gde moze da se dobije realno vise konja
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: gedora Februar 22, 2012, 01:51:53 pre podne
@makedonac koliko god ti slazes informaciju knok senzora o detonacijama u bloku koju on salje kompu, koliko god tad vratio paljenje na kasnije ili ranije... koliko god slazes informacije lambde i ovoga i onoga mislim da je pravih 183 nemoguce
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: golf 1 1.8/16v Februar 22, 2012, 01:57:29 pre podne
gedora 100% si u pravu nisam ni reko da moze 183 to je nemoguce nego tt spominjo neku dual mapu za nitro
i samo sam uporedio stock abf vs c20xe da moze nesto vise c20xe ali i to je za nijansu ;)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: gedora Februar 22, 2012, 02:02:39 pre podne
c20xe sa istim diznama kompom i lambdom samom ugradnjom usisne lexmaul sa 150 ide na 161ks.
dual mapa je moguca ali komplikovana. neznam ko bi se prihvatio tako nekog odgovornog i opasnog posla
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: golf 1 1.8/16v Februar 22, 2012, 02:18:51 pre podne
(http://www4.slikomat.com/11/0222/fu-SDC142.jpg)

Moguce je i vise mapa evo moj komp sa emulatorom mogu menjati mapu tokom vozne koju hocu i praviti mapu kakvu hocu real time data logging
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: TT_tuning Februar 22, 2012, 10:42:11 pre podne
tt nemoj da mesas stvari
abf atmosverac moze da se odradi i do 300 konja ali ne sa chip tuning ima tu dosta stvari e sad c20xe ima vece dizne 245cc tako da ima i teoretske mogucnosti da se odradi vise od abf ali ne bog zna sta zasto nisu samo dizne u pitanje nita pa chip,
e sad dual mapu bez eeprom emulator na dugme prvi put cujem sem ako niste napravili neki amplifier na knock sezoru tako da be vratio kasnije palenje ali i to je druga svera
koliko se ja razumem kod atmosverca cipovanje bez drugi prapravki vrh ti je 15ps da dobijes ono sto je fabrika ugusila zbog
emisija izduvnih gasova itd a turbo motori su druga prica gde moze da se dobije realno vise konja

Prosto i jednostavni i bez ikakvih emulatora i ostalo,mape su napravljene preko emulatora u live tun rezimu na valjcima ali se posle upisuju u eprom i povezivanjem odredjenih pinova na epromu ,na pritisak tastera on u mili sec. prebacuje na drugacije paljenje da bi mogao sto vise nitra primiti bez gorenja klipova.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: TT_tuning Februar 22, 2012, 10:51:31 pre podne
c20xe sa istim diznama kompom i lambdom samom ugradnjom usisne lexmaul sa 150 ide na 161ks.
dual mapa je moguca ali komplikovana. neznam ko bi se prihvatio tako nekog odgovornog i opasnog posla

Pa o tome ti pricam da nije ozbiljna prica i da nije decko uporan,ne bi stigao dokle je sada.Ja sam vozio to cele sezone,na motoru koji nisam ni pipnuo izvukao ga iz stranca ubacio povezao i pun gas,na saltanju nisam pustao nitro,znaci maxinmalno maltretiranje motora,da bi na kraju sezone zaglavio ventil stigao ga klip i iskrivio ventil i malo ostetio klip.To je najveca havarija ali mojom krivicom da sam vodio racuna ne bi se to ni desilo,a na motor od 150ks dodati oko 120ks nije uopste malo i velik je rizik da motor pukne ,ali sa dobrom mapom to se nije desilo.

Evo nasao sam link od decka koji je radio tog golfa na 183ks pa pogledajte ako vas ne mrzi

http://www.bhtuning.com/das-auto-projekt-zwo-video-ubrzanja-t-21141.html (http://www.bhtuning.com/das-auto-projekt-zwo-video-ubrzanja-t-21141.html)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Nikola Calasan Februar 22, 2012, 11:33:34 pre podne
tt_tuning  jesi ti radio crnu trojku abf iz banovaca je? msm nosi na kolima tvoju nalepnicu, pa predpostavljam da si ti radio cip na njoj..koliko sam ja razumeo radjen je taj cip za 100 oktana..ako se secas auta, na koliko ste ks nju izvlacili ?
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: TT_tuning Februar 22, 2012, 11:56:28 pre podne
Pa taj auto ima tu mapu,letos sam ga radio.Taj auto je ko casa ispravan i utegnut,nije meren posle chipa,ali je razlika osetna,on doduse nema granu (fabricka je) tako da ne verujem da je toliko dobio.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 22, 2012, 11:58:58 pre podne
Druze ajde mi malo objasni oko te grane sta se manja i kakva se grana stavlja. Auto je golf6  59 kw 1.4 motor benzin
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Nikola Calasan Februar 22, 2012, 12:27:11 posle podne
Pa taj auto ima tu mapu,letos sam ga radio.Taj auto je ko casa ispravan i utegnut,nije meren posle chipa,ali je razlika osetna,on doduse nema granu (fabricka je) tako da ne verujem da je toliko dobio.

po meni je glupo sto se mapa radila na 100 oktana gorivo, kad decko vozi stalno na 95 oktana...auto jeste dobar, ali ne ide po meni kako treba..ja ga sa golf 4 1.9tdi dobijem na 400m a i drugar ga moj dobijao par puta sa seat ibicom 2.0 8v 115 ks...ali moram da dodam da auto ima strasno dugacak menjac, pa verovatno tu gubi na ubrzanju..
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: TT_tuning Februar 22, 2012, 01:10:55 posle podne
I ja sam mu to rekao,ali tako je trazio,kao moze da nabavi 100oktana,problem je sto ni tih 95 oktana kod nas nije cak ni 90oktana. Tako da na gorivo moze dobiti ogromnu razliku.Ja generalno imam veliki problem da radim benzince jer nam je gorivo katastrofa,a svi kad dodju hoce max snagu,a dobro gorivo je osnov za dobar tuning.

A sto se trke tice ima dosta i do vozaca,guma,lamele,tezine auta,saltanja brzina itd .

I ja se slazem da taj auto nema sigurno tu snagu,ali bi voleo da ga izmeri da vidim sta kaze na nase gorivo.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: outlaw Februar 22, 2012, 03:45:20 posle podne
Pa taj auto ima tu mapu,letos sam ga radio.Taj auto je ko casa ispravan i utegnut,nije meren posle chipa,ali je razlika osetna,on doduse nema granu (fabricka je) tako da ne verujem da je toliko dobio.

po meni je glupo sto se mapa radila na 100 oktana gorivo, kad decko vozi stalno na 95 oktana...auto jeste dobar, ali ne ide po meni kako treba..ja ga sa golf 4 1.9tdi dobijem na 400m a i drugar ga moj dobijao par puta sa seat ibicom 2.0 8v 115 ks...ali moram da dodam da auto ima strasno dugacak menjac, pa verovatno tu gubi na ubrzanju..

ako je to ista trojka iz banovaca koju je vozio nex gti, evo ja neću ništa da pričam - neka kaže on razliku u vožnji kad je seo u moju trojku, upoređivajući sa njegovom "čipovanom"
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: NEX-GTI Februar 22, 2012, 04:00:06 posle podne
Calasan brate odusevio sam se pecinom trojkom za razliku od moje,trojka mu ubija kako ide bez cipa...napucava ko luda
Cuo sam za tu trojku iz starih da jede malu decu, i da su pricali da bi oduvao me  sad ne znam da li su to price ili stvarnost...
Koliko sam cuo da je olaksan zamajac da ima chip i kracen prenos menjaca.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Nikola Calasan Februar 22, 2012, 04:49:37 posle podne
ne mogu da kazem da auto ide lose, ali ja sam ocekivao vise...ne secam se kako je tvoja bivsa trojkica isla,ali sam cuo da je isto cipovana... a vozio sam se u toj crnoj trojki i trkao sam se sa njom...auto je cipovan, olaksan zamajac na 3,5 kg i glava je radnjena, polirani kanali itd...

outlaw  jel tvoj auto stock ili si radio nesto na njumu ?
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: NEX-GTI Februar 22, 2012, 05:00:50 posle podne
Brate to su price da je bila cipovana,ja kad sam trebao da uzmem on kao cipovanan 170 ks i kad sam pricao sa njim kaze da nije ni bio cip jede *ovna...
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Nikola Calasan Februar 22, 2012, 05:05:54 posle podne
xaxax...ja kad sam hteo da kupim tvoju bivsu trojku pre jedno 5 god, prvo mi je rekoa da ima 200 ks, a ja tad imao 15 god, bio napaljen klinac, nisam znao nista i verovato mu, ali trazio mi je 5 ili 5500 e, pa sam tu odustao :D prica da auto ima tolike konje a ne ide ni za onih 150 fabricki sto ima :)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: NEX-GTI Februar 22, 2012, 05:28:00 posle podne
Pa to brate i ja kad sam je uzeo mislio sam da ima 500ks a ne 150" i kad sam cuo kako i sta nzm dal je imala 150ks...
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: outlaw Februar 22, 2012, 05:57:55 posle podne
@ Nikola Moja je stock sa izduvnom 4-2-1 i uskoro bregastim 268°. Imaš sve u mojoj temi
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Nikola Calasan Februar 22, 2012, 06:03:22 posle podne
znaci da ti je masina zdrava bas cim ide toliko bolje od nexove bivse trojke :) gledao sam temu, ali uglavnom gledam slike samo :D
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Nikola Calasan Februar 22, 2012, 06:06:15 posle podne
e outlaw, moras da mi ucinis jednu uslugu..ako dolazis kod knaufa i na mesta gde se vikednom odrzava 402, da otreses lika koji vozi nexovu bivsu trojku, decko je umislio da je mnogo brz, treba neko malo da ga spusti na zemlju, a ubilo bi ga kad bi ga otresla trojka kao njegova :) zna nex o cemu ja pricam..
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: outlaw Februar 22, 2012, 06:19:12 posle podne
Ne rastu mi muda na potezanju na 402, niti mi je u cilju da ikoga spuštam na zemlju.
Ako budem svraćao do Knaufa, svako ko bude izrazio želju da mu izađem na crtu, učiniću to. I to ne da bi pokazao kako je moj auto nešto specijalno brz- već čisto iz zezanja i da proverim mogućnosti mog automobila. I vratimo se na temu.
Neću da ispadne da pričam kako je moja trojka brza, samo stojim i pokrivam onu svoju priču, da smatram da na atmosferskom motoru bez dodatnih mehaničkih modifikacija čip nema poentu.


PS. Svoj auto modifikujem uz Gedorine savete, ne da bi se kurčio po kraju i pričao o brojkama, već samo i isključivo iz razloga lične satisfakcije koju dobijem u trenutku kada stisnem papučicu gasa do kraja.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 22, 2012, 06:25:11 posle podne
E jbg a ja hteo cip da uradim.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Nikola Calasan Februar 22, 2012, 06:28:29 posle podne
naravno da auto radis iz svog licnog zadovoljstva kao i ja i skroz mi se svidja tvoj stav, ali ja obozavam kad neko spusta na zemlju umisljene likove koji se igraju konjima...i ja taj 402 shvatam kao duzenje i zezanje, ali likovi koji mnogo pricaju i sebe uzdizu mi strasno idu na nerve..  izvinjavam se za off

laaja  vozi taj autic i uzivaj..kad budes bio u prilici, kupi neki turbo, pa ga cipuj...da si uzeo onaj 1.4t onda bi mogao da ga cipujes...gledao sam snimke, autic mnogo lepo ide
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 22, 2012, 06:31:37 posle podne
Malo mi je 80ks a u sm chip mogu da mi dodaju 8ks imam kn filter mozda bi to bilo nesto, nego nemam pojma o toj izduvnoj grani koju svi spominjete. A ovaj auto nisam moga da odbijem posto je ponuda bila nepristijna.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Nikola Calasan Februar 22, 2012, 06:39:07 posle podne
razumem ja tebe skroz, ali meni je suludo raditi 1.4 atmo motor..msm mozes ti malo da ga zivnes, ali daces velike pare, a neces dobiti puno snage..ja sam cuo od lika koji je cipovao audi a3 1.6 fsi da nista bukvalno nije dobio, da mu auto samo vise trosi..da se zajebao sto je radio cip, ali ne znam gde ga je radio..ako si povoljno uzeo auto i ako si u mogucnosti, prodaj ga, pa uzmi nesto sto ce ti i u fabrickom stanju biti dovoljno, a ko i to bude malo onda neki cip...
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 22, 2012, 06:44:59 posle podne
E druze moj imao sam pre ovog auta Skodu Superb 2009god 20tdi 170 konja ali sam je morao prodati (finansije). I onda mi se javi drugar kaze ima Golf6 covek u problemu ili glava ili pare i ja ga kupim za 9000eura, sve sa dodatnim alu felnama i gumama 2010god sa 16000km i nisam mogao da odolim. Jbg sad necu da ga prodam posto mi se svidja ali mi je slabasan motor. Nemoze i jare i pare.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Wele Februar 22, 2012, 07:02:32 posle podne
nepristojno ga prodaj, pa kupi nesto sa turbom
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 22, 2012, 07:05:50 posle podne
Necuuuuuuuuuuuuuuuu svidja mi se ali niko nece da mi objasni o izduvnoj grani sa kojom se dobija 10ks.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Nikola Calasan Februar 22, 2012, 07:08:50 posle podne
xexex...stavi izduvnu granu 4-2-1, skini katalizator i stavi protocne lonce, uradi cip, stavi k&n panel filter i vidi sa gedorom za neke bregaste i bices zadovoljan :D
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 22, 2012, 07:14:25 posle podne
HEHEHEHE imam KN filter. Gde da nadjem Gedoru?
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: outlaw Februar 22, 2012, 07:17:15 posle podne
Necuuuuuuuuuuuuuuuu svidja mi se ali niko nece da mi objasni o izduvnoj grani sa kojom se dobija 10ks.

lakše diše motor i brže cirkulišu izduvni gasovi. pričam o 4-2-1 grani u odnosu na 4 u 1 grani

Gedoru nađi u Hercegovačkoj 16 ili na broju 064 989 50 39
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 22, 2012, 07:19:45 posle podne
Hvala druze, kontaktiracu Gedoru.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Miro MNE Februar 23, 2012, 12:14:28 pre podne
@laja: chip dobar se isplati na tvom motoru jer će ti potrošnja ostat ista a eliminisaćeš npr gubitak snage kad upališ klimu tj ljeti sa klimom će ti ić kao zimi bez klime ... što se osjeti ... ali samo pod uslovom da je dobar i kvalitetan chipS staveljen  ;)

inače probaj ako ima toga gore da sipaš etanol E85 ili nešto tako ... npr u Češkoj to koriste masovno ... sipa se u raznim odnosima metodom pokušaja dok ne dobiješ željeno i dobija se baš dosta na snazi i ljepšem radu motora a potrošnja il se malo smanjuje il ostaje ista ... likovi su mjerili na škodi feliciji 1,3 multipoint sa 8v sa 50kw na 57kw samo što su sipali ovaj etanol. Kažu da su 1,4 16v VW motori kao stvoreni za to i da dobitci mogu biti veći ...   s ovim se ništa ne može pokvarit ali ako se prećera sa etanolom auto teže pali zimi ako prćeraš sa etanolom u benzinu nemoš ni upalit  biggrin  ali baš sam čitao imam opširan test i tekst o ovome i sam da vozim benzinca o ovome bih definitivno razmišljao

a kad pomenu šta da radiš od te tvoje mrcine ... pa odradi izduvnu (mora da ima da se poruči sa neta sad nzm za 1,4 motor al nije to preskupo), izduv viđi nzm kakav je sa kolko krivina i raznih prepreka i čuda - nije pod obvezno da ga moraš mijenjat i micat katalizatore - danas su izduvni sistemi predimenzionisani nije kao prije 20god, pregasta oštija je dobra solucija, malo izportovati glavu i tek onda chip na sve to i na valjcima taj chip odradit ... uz kvalitetno gorivo auto će ti ić pa ajde da ne pretjeram al kao 102ks 1,6 možda i ljepše jer je 16v   

ili da se razguglaš malo pa da vidiš šta odgovara tvom motoru sa motora 1,4 16v od 74kw (mislim da je usis, dizne i chip jedina razlika i da prepakuješ sve to u tvoj motor pa na takav motor da odradiš chip  ;)  to bi značilo nekih solidnih 100-110ks  ;)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Guarana Februar 23, 2012, 08:05:45 pre podne
ubaci wankel i eto ti 1.3 sa 260ks  lollol

salu na stranu.. ne isplati ti se nista od toga realno ... meni jeste stariji auto pa su motori jeftiniji.. ali kad saberes cip+grana+pecurka itd itd... dodje 3-4x skuplje nego da zamenim za 1.6 recimo.. a na isto cu doci sa konjima
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 23, 2012, 08:45:49 pre podne
Miro misli m da si potpuno u pravu za chip tako da cu kontaktirati ljude iz sm chiptunyng-a. A za Etanol cu mali izguglati. Hvala ti na objasnjenju.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: branislav89 Februar 23, 2012, 10:29:15 pre podne
Sta znaci portovati glavu motora?
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Miro MNE Februar 24, 2012, 07:40:27 posle podne
ubaci wankel i eto ti 1.3 sa 260ks  lollol

salu na stranu.. ne isplati ti se nista od toga realno ... meni jeste stariji auto pa su motori jeftiniji.. ali kad saberes cip+grana+pecurka itd itd... dodje 3-4x skuplje nego da zamenim za 1.6 recimo.. a na isto cu doci sa konjima

pa zavisi sve od cijena, recimo ako covjek planira da zadrzi auto ... nije skupo, takodje ako je chip nekih 150-200e takodje nije skupo iz gore navedenog razloga ... a ovo sa etanolom nista ga ne kosta da proba, nek izgugla covjek ... sigurno u srbiji toga imate ovamo u CG je to malo oskudan resurs tako da sve i da oce neko da koristi jedino rakiju da sipamo :P
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Miro MNE Februar 24, 2012, 07:41:28 posle podne
Sta znaci portovati glavu motora?

obraditi glavu, polirati i prosiriti usisne i izduvne kanale, nzm sad dal u tu terminologiju spada i obrada ventila
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: gedora Februar 24, 2012, 09:11:54 posle podne
na tom motoru ed etanola ce prvo izgoriti sonde. posle njih sva 4 klipa.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Miro MNE Februar 25, 2012, 10:57:43 posle podne
e nzm more bit da si u pravu, gore po češkoj ga koriste na svemu i svačemu od 1,3 škodinih do novih VW 1,6 16v i sl .... i kažu da što više ventila i pogotovo VW-ovih to bolje
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Strbac Februar 25, 2012, 10:59:07 posle podne
Nemam ja poverenja u to.
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Miro MNE Februar 27, 2012, 09:48:54 pre podne
samo predlog ... jer baš kad se vodila polemika oko pojačavanja snage na tvom motoru ... meni pod ruke došao ovaj tekst pa sam eto napisao ...

ali ako auto misliš zadržavati svakako par tih mehaničkih prepravki pa chip na sve to ...  ;) 
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Simon69 Februar 27, 2012, 10:53:15 pre podne
Imam chip za TDI 110,mislim da je najbolja varijanta jer je lak za skinuti-staviti a nikakve posledice ne ostavlja.
(http://img46.imageshack.us/img46/2030/20120114124356.jpg)
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Miro MNE Februar 27, 2012, 12:47:42 posle podne
Pauwa box  biggrin ?   
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Simon69 Februar 27, 2012, 03:08:57 posle podne
Da,power box..
Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: PJRevs Februar 28, 2012, 09:33:08 posle podne
Mislim da ti je Powerbox najlosije resenje.
To je sprava koja "laze" motor i te kako moze da ga osteti.

Naslov: Odg: mala pomoc oko cipovanja?
Poruka od: Zrnojed Februar 28, 2012, 09:41:59 posle podne
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=25466.msg244765;topicseen#msg244765 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=25466.msg244765;topicseen#msg244765)

Evo mozes pogledati pricu o Power box-u.