VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: AndrijaVR6 Novembar 11, 2010, 11:22:30 pre podne
-
Intersuje me sto bih mogao da prepakujem u moje zvone da bih dobio kraci prenos mahac Gedora? Ostali? coilleo2tj
-
.
-
izjasni se tascno sta hoces, da ti auto bude startniji, brze ubrzava do 100 ili veci v max
Ocu da mi auto bolje ubrzava da skratim svaku brzinu od 5 do 20kmh
-
.
-
Meni preko 200 ne treba nista brzine jer nemamo ni puteva za to ali ocu do 200-220 da ubija da takne petom blokadu i kraj tapsac
-
/
-
Evo sam dobio predlog menjac od tdi, znam da su menjaci od tdi dugi ali nema kud duzi od mog blabla
-
Produži ti njih još sa tim menjačem...
-
.
-
Nema kud duzi boodala
-
blabla
-
moj ide 180 petom u 7000, dokazano
-
.
-
taj menjac je dosao sa motorom, jer je bio u vladinoj pratnji golf iz kojeg je izvadjen motor, nista ja nisam dirao. merak je merak i takva pitanja su glupa...
-
.
-
nisam rekao da se rade specijalne trojke, samo navodim to jer je mozda neko prije preslagao menjac iz tih razloga. ako si glupav neka si
-
.
-
samo bez nervoze...
-
beer
-
Pa do kakvog zakljucka dodjosmo da se stavi taj od tdi,imao ga je drug na trojku 16v i isao mu je svakom brzinom identicno skoro kao meni sad a vrti 500 obrtaja vise tapsac
-
.
-
prvo mjenjac od tdi nemozes staviti na svoj auto, morao bi rastaviti svoj mjenjac i sve iz tog novog prepakovati u kuciste od vr-a.
sve to kad uradis imaces za 10 do 15 posto duzi prenos nego sto si imao.
ako arh ima mjenjac sa skracenjima brzina i diferencijala nek ti da da probas pa vidi da li je to ono sto ti trazis..ja licno neznam ni za jedan serijski odnos diferencijala i finalni prenos mjenjaca koji saltuju na sajle da neide preko 200 i plus km/h.
ako njegov ima taj finalni prenos i ako ti se to svidi onda mozes prekopirati njegov
beer
Njegov je premnogo kratak pa nije konkurentan bez prva i druga treba nesto i za posle ostavit batine
-
/
-
Slazem se, ja bih volio da je i meni fabricki prenos.
-
Cini mi se da mi bolje ide trecom no drugom driving
-
Izbaci taj glupi motor i ubaci 1,8T,jer ti VR6 samo dobro zvuče,a uopšte ne idu!
Citavi zivot cu motore da mijenjam u kola a to sto ne ide dovedi slobodno koji oces 1.8t moze i chipovan u cetvorku da vidis kako ce da prodje batine
-
Izbaci taj glupi motor i ubaci 1,8T,jer ti VR6 samo dobro zvuče,a uopšte ne idu!
Citavi zivot cu motore da mijenjam u kola a to sto ne ide dovedi slobodno koji oces 1.8t moze i chipovan u cetvorku da vidis kako ce da prodje batine
uh uh uh vecc je usao u crveno bleh lollol
-
.
-
i ja danas pomet kisa iz neba iz zemlje,ja fino klimica,grijac sica,grijac zadnjeg stakla i retrovizora i laganica muzikica i do jaja ma ne smeta mi nista... a mogu i da se trkam kad treba... 1.8T u MK4, moj ex-MK3 GTI 8V je bio brzi od takvog auta
-
I ja isto, samo sto nije padala kisa, malko oblacno, klima, muzikica, naocare, sedista nisam ni palio na 24 +, malo prozor otvorio, zapalio dzoju i lagano, svir svir guzlama na trotoarima... blink :huh: wacko
-
svir svir guzlama na trotoarima... blink :huh: wacko
lollol tapsac
-
sviraj,sviraj samo ne zaboravi ovo lollol
http://img89.imageshack.us/img89/7426/image783.jpg
-
tapsac tapsac tapsac
ona bila bizi danas biggrin
-
/
-
Extra mu je ovaj sad prenos jer nema trka nema nista samo lagano ponedje mu ga dam za svoj merak i to je to mahac
-
beer
-
Evo sad procitah da mu je najbolje da se stavi neki menjac od pasata 90 konja samo toliko pise
-
.
-
tapsac lollol
-
Pozdrav svima
Mene intersuje dali se može staviti menjač od vr6 2.8 na motor 2.9 vr6?
Znam da je 2.9 syncro ali meni treba samo prednja vuča.
Dali ima neko predstavu kolko moglo da izađe motor 2.9 i manuelni menjač 2.8?
-
Kako je na 2.9 synchro kad ja na Corradu imam 2.9 i imam samo prednju vucu,ili se varam? boodala
-
Izbaci taj glupi motor i ubaci 1,8T,jer ti VR6 samo dobro zvuče,a uopšte ne idu!
Citavi zivot cu motore da mijenjam u kola a to sto ne ide dovedi slobodno koji oces 1.8t moze i chipovan u cetvorku da vidis kako ce da prodje batine
vr je vrh po svemu,1.8 t je igracka za njega
-
I ja se slazem da je VR zakon,moze preci veliku kilometrazu sa izivljavanjem,a nadrkani 1.8 motori zacas riknu......V motor je V motor.....
-
bez velike kubikaze nema motora,uvek bilo i ostalo :rolleyes:
-
Upravo to biggrin!!!!!!!!!!!!!!!
-
.
-
neznaju zemo ljudi misle daj samo sto vecu kubikazu,ono jes da urla al perfomanse nikakve,evo primera abf i aaa 0-100 abf mu bjezi za duzinu dva auta a za 1.8t znas da ce da izgura dokle mu svecica ne izgori bicedobro
-
da je sve u kubikazi, svi bi vozili americka auta sad... a japanci ne bi imali auto industriju...
1.4 TSI ti je skoro isto konja kao 2.8 vr6
-
vr6, peta brzina 180 km/h na 7000 obrtaja?? Toliko ide ova moja mazga, samo nema toliko obrtaja lollol
-
kadir aga i ti vlado nemate vi blage veze sta je 1,8 turbo zato budite mirni
ti si se dokazao ,MAJSTORE biggrin...jade bre,svi znaju da su napucani motori sa malom kubikazom kratkog daha,do 100 ce ubrzat i mozda brzi bit of vr-a a ja daih vidimo do 200,tek se tad vide ta dva klipa razlike,paz nam po mom 330 d,sestak je sestak,pa bio od bmw-a ili od golfa,sve mu dodje isto,vr6 je nesto najbolje sto je ikad golf izbacio..i da....vise vredi onaj zvuk vr-a nego 100 1.8 turbo motora
-
da je sve u kubikazi, svi bi vozili americka auta sad... a japanci ne bi imali auto industriju...
1.4 TSI ti je skoro isto konja kao 2.8 vr6
jeste,propali su motori sa velikom kubikazom zbog skupog goriva,potrosnje a taj 1,4 tsi ce na 150000km da ispusti dusu,dok vr6 sljaka i preko 300000 km,batica iz np,moj drugar ima vr-a sa 320000km,dusu mu vadi,gume menja mesecno lollol,motor i dalje prede ko da je juce napravljen
-
i na 3-4l /100 koliko je razlika posle 150000km imas 4500e u dzepu ne za novi motor, nego za nov auto
ne moze brate atmosferac da pridje turbu, kao sto dizel ne moze benzincu...
uzmi recimo neki americiki V8 .. 7000 kubika..zvuci kao da ce da poleti..a pojesce ga 2.0T japanac ko keks...
sem toga nino zna materiju iz prve ruke, ima po youtube-u bleh
-
Ljudi slazem sa ja sa vama,znam sta je turbo ZLO kida kako ide,ali jel ste videli sta radi VR6 sa jednom ili dve turbine :rolleyes:?
-
Ali ok,naravno respect Japancima,njihovi rotacioni motori jebu kevu........Samo sto nikad necemo moci da ih priustimo badmood!!!!!
-
nissan gtr je v6
supre su l6
evo je l4
wankel jedino mazde imaju koliko se secam
wrx je imao boxter, sad je na l4
od svega ovoga trenutno na dragtimes-u je prvi evo8 .. pa brdo v6 i l6 i ostalih.. nije sve u kubikazi biggrin
-
wznkel je smece,to bi trebao da znas...trosu ulje ko da su dvotaktni motori lollol,a ne pominjes bmw m3 e36 jos pre 20 godina 3200 kubika 321 ks,dalje e 46 iz 3200 kubika 343 ks,pa m5 e 39 iz 5000 kubika 400 konja ,cisti atmosferci,i na kraju slag,kraljevski v10,5000 kubika 507 konja...namerno pominjem relativno visoko serijske automobile,da ne pominjem lamba,ferarija...razmisli zasto oni nemaju turbo...zato sto se snaga najravnomernije izvlaci iz atmosferca...toliko o tome,,,ne pominjem danasnje bisere od bmw sa dva ili tri turb,to su vec druge price ....
-
Dobro ljudi, ovo je tema o kracem prenosu na vr6 big_boss
-
slazem se...izvinjavam se za off
-
Sorry ali ja jos nisam dobio odgovor na pitanje!!!!! badmood
-
nissan gtr je v6
supre su l6
evo je l4
wankel jedino mazde imaju koliko se secam
wrx je imao boxter, sad je na l4
od svega ovoga trenutno na dragtimes-u je prvi evo8 .. pa brdo v6 i l6 i ostalih.. nije sve u kubikazi biggrin
nissan gtr je isto redni sestak kao i supra... V6 motor ima nissan 300zx. WRX i dalje ima boxer motor a ne L4, odakle ti ta glupost?
-
wikipedija za nissan ...sem ako ne obelezavaju redni 6 sa v6 biggrin .... za wrx sam ja nesto zabagovao s mozgom boodala
-
Ako mislis na najnoviji model gtr-a onda si u pravu, on je v6 , ako mislis na ranije modele oni su svi redni sestaci kao i supra. ;)
-
ranije je bio kao podvrsta skyline-a i bio l6 .. od 2007 je poseban model i v6 ... na njega sam mislio... no mislim da moze lock ovde, ode u off opako...