VW Klub

VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: AndrijaVR6 Novembar 11, 2010, 11:22:30 pre podne

Naslov: Kraci prenos na VR6
Poruka od: AndrijaVR6 Novembar 11, 2010, 11:22:30 pre podne
Intersuje me sto bih mogao da prepakujem u moje zvone da bih dobio kraci prenos  mahac Gedora? Ostali?  coilleo2tj
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: gedora Novembar 11, 2010, 11:38:41 posle podne
.
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: AndrijaVR6 Novembar 12, 2010, 07:47:14 pre podne
izjasni se tascno sta hoces, da ti auto bude startniji, brze ubrzava do 100 ili veci v max
Ocu da mi auto bolje ubrzava da skratim svaku brzinu od 5 do 20kmh
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: gedora Novembar 12, 2010, 11:24:19 posle podne
.
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: AndrijaVR6 Novembar 12, 2010, 11:58:31 posle podne
Meni preko 200 ne treba nista brzine jer nemamo ni puteva za to ali ocu do 200-220 da ubija da takne petom blokadu i kraj  tapsac
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: gedora Novembar 13, 2010, 12:25:34 pre podne
/
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: AndrijaVR6 Novembar 13, 2010, 10:55:05 pre podne
Evo sam dobio predlog menjac od tdi, znam da su menjaci od tdi dugi ali nema kud duzi od mog  blabla
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: cabrio Novembar 13, 2010, 07:51:30 posle podne
Produži ti njih još sa tim menjačem...
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: gedora Novembar 13, 2010, 11:44:18 posle podne
.
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: AndrijaVR6 Novembar 14, 2010, 02:14:07 pre podne
Nema kud duzi  boodala
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: Bole - MNE Novembar 14, 2010, 05:35:52 posle podne
 blabla
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: mk2vr6 Novembar 19, 2010, 12:36:34 pre podne
moj ide 180 petom u 7000, dokazano
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: gedora Novembar 19, 2010, 12:40:36 pre podne
.
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: mk2vr6 Novembar 19, 2010, 12:55:54 pre podne
taj menjac je dosao sa motorom, jer je bio u vladinoj pratnji golf iz kojeg je izvadjen motor, nista ja nisam dirao. merak je merak i takva pitanja su glupa...
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: gedora Novembar 19, 2010, 01:01:11 pre podne
.
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: mk2vr6 Novembar 19, 2010, 01:05:14 pre podne
nisam rekao da se rade specijalne trojke, samo navodim to jer je mozda neko prije preslagao menjac iz tih razloga. ako si glupav neka si
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: gedora Novembar 19, 2010, 01:06:32 pre podne
.
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: mk2vr6 Novembar 19, 2010, 01:08:30 pre podne
samo bez nervoze...
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: gedora Novembar 19, 2010, 01:08:50 pre podne
 beer
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: AndrijaVR6 Novembar 19, 2010, 08:22:36 pre podne
Pa do kakvog zakljucka dodjosmo da se stavi taj od tdi,imao ga je drug na trojku 16v i isao mu je svakom brzinom identicno skoro kao meni sad a vrti 500 obrtaja vise  tapsac
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: gedora Novembar 19, 2010, 09:49:23 posle podne
.
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: AndrijaVR6 Novembar 20, 2010, 12:29:40 pre podne
prvo mjenjac od tdi nemozes staviti na svoj auto, morao bi rastaviti svoj mjenjac i sve iz tog novog prepakovati u kuciste od vr-a.
sve to kad uradis imaces za 10 do 15 posto duzi prenos nego sto si imao.
ako arh ima mjenjac sa skracenjima brzina i diferencijala nek ti da da probas pa vidi da li je to ono sto ti trazis..ja licno neznam ni za jedan serijski odnos diferencijala i finalni prenos mjenjaca koji saltuju na sajle da neide preko 200 i plus km/h.
ako njegov ima taj finalni prenos i ako ti se to svidi onda mozes prekopirati njegov
 beer
Njegov je premnogo kratak pa nije konkurentan bez prva i druga treba nesto i za posle ostavit  batine
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: gedora Novembar 20, 2010, 12:34:18 pre podne
/
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: mk2vr6 Novembar 20, 2010, 12:58:17 pre podne
Slazem se, ja bih volio da je i meni fabricki prenos.
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: AndrijaVR6 Novembar 20, 2010, 02:04:53 pre podne
Cini mi se da mi bolje ide trecom no drugom  driving
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: AndrijaVR6 Novembar 21, 2010, 10:24:03 pre podne
Izbaci taj glupi motor i ubaci 1,8T,jer ti VR6 samo dobro zvuče,a uopšte ne idu!
Citavi zivot cu motore da mijenjam u kola a to sto ne ide dovedi slobodno koji oces 1.8t moze i chipovan u cetvorku da vidis kako ce da prodje  batine
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: Skodamaniak Novembar 21, 2010, 11:13:58 pre podne
Izbaci taj glupi motor i ubaci 1,8T,jer ti VR6 samo dobro zvuče,a uopšte ne idu!
Citavi zivot cu motore da mijenjam u kola a to sto ne ide dovedi slobodno koji oces 1.8t moze i chipovan u cetvorku da vidis kako ce da prodje  batine

uh uh uh vecc je usao u crveno bleh lollol
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: gedora Novembar 21, 2010, 09:35:09 posle podne
.
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: Bole - MNE Novembar 22, 2010, 02:45:50 posle podne
i ja danas pomet kisa iz neba iz zemlje,ja fino klimica,grijac sica,grijac zadnjeg stakla i retrovizora i laganica muzikica i do jaja ma ne smeta mi nista... a mogu i da se trkam kad treba... 1.8T u MK4, moj ex-MK3 GTI 8V je bio brzi od takvog auta
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: pimbe Novembar 22, 2010, 05:23:11 posle podne
I ja isto, samo sto nije padala kisa, malko oblacno, klima, muzikica, naocare, sedista nisam ni palio na 24 +, malo prozor otvorio, zapalio dzoju i lagano, svir svir guzlama na trotoarima...   blink :huh: wacko
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: Bole - MNE Novembar 22, 2010, 08:38:11 posle podne
svir svir guzlama na trotoarima...   blink :huh: wacko
lollol tapsac
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: micko Novembar 22, 2010, 08:46:33 posle podne
sviraj,sviraj samo ne zaboravi ovo  lollol

http://img89.imageshack.us/img89/7426/image783.jpg

Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: pimbe Novembar 22, 2010, 11:11:51 posle podne
 tapsac tapsac tapsac
ona bila bizi danas  biggrin
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: gedora Novembar 28, 2010, 05:36:27 posle podne
/
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: AndrijaVR6 Novembar 28, 2010, 05:53:03 posle podne
Extra mu je ovaj sad prenos jer nema trka nema nista samo lagano ponedje mu ga dam za svoj merak i to je to  mahac
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: gedora Novembar 28, 2010, 05:54:05 posle podne
 beer
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: AndrijaVR6 Decembar 03, 2010, 09:27:25 pre podne
Evo sad procitah da mu je najbolje da se stavi neki menjac od pasata 90 konja samo toliko pise
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: gedora Decembar 03, 2010, 10:37:26 posle podne
.
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: Ivan Decembar 03, 2010, 10:39:35 posle podne
 tapsac lollol
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: atisu89 Jun 17, 2011, 06:43:38 posle podne
Pozdrav svima
Mene intersuje dali se može staviti menjač od vr6 2.8 na motor 2.9 vr6?
Znam da je 2.9 syncro ali meni treba samo prednja vuča.
Dali ima neko predstavu kolko moglo da izađe motor 2.9 i manuelni menjač 2.8?
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: vladairon Jun 17, 2011, 08:58:22 posle podne
Kako je na 2.9 synchro kad ja na Corradu imam 2.9 i imam samo prednju vucu,ili se varam? boodala
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: kadi Jun 17, 2011, 09:04:43 posle podne
Izbaci taj glupi motor i ubaci 1,8T,jer ti VR6 samo dobro zvuče,a uopšte ne idu!
Citavi zivot cu motore da mijenjam u kola a to sto ne ide dovedi slobodno koji oces 1.8t moze i chipovan u cetvorku da vidis kako ce da prodje  batine
vr je vrh po svemu,1.8 t je igracka za njega
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: vladairon Jun 17, 2011, 09:06:14 posle podne
I ja se slazem da je VR zakon,moze preci veliku kilometrazu sa izivljavanjem,a nadrkani 1.8 motori zacas riknu......V motor je  V motor.....
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: kadi Jun 17, 2011, 09:08:49 posle podne
bez velike kubikaze nema motora,uvek bilo i ostalo :rolleyes:
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: vladairon Jun 17, 2011, 09:10:33 posle podne
Upravo to  biggrin!!!!!!!!!!!!!!!
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: gedora Jun 19, 2011, 11:44:46 pre podne
.
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: cicero Jun 19, 2011, 12:32:37 posle podne
neznaju zemo ljudi misle daj samo sto vecu kubikazu,ono jes da urla al perfomanse nikakve,evo primera abf i aaa 0-100 abf mu bjezi za duzinu dva auta a za 1.8t znas da ce da izgura dokle mu svecica ne izgori bicedobro
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: Guarana Jun 19, 2011, 09:05:49 posle podne
da je sve u kubikazi, svi bi vozili americka auta sad... a japanci ne bi imali auto industriju...
1.4 TSI ti je skoro isto konja kao 2.8 vr6
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: bogdan1 Jun 19, 2011, 09:20:33 posle podne
vr6, peta brzina 180 km/h na 7000 obrtaja??  Toliko ide ova moja mazga, samo nema toliko obrtaja  lollol
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: kadi Jun 20, 2011, 12:45:33 posle podne
kadir aga i ti vlado nemate vi blage veze sta je 1,8 turbo zato budite mirni
ti si se dokazao ,MAJSTORE biggrin...jade bre,svi znaju da su napucani motori sa malom kubikazom kratkog daha,do 100 ce ubrzat i mozda brzi bit of vr-a a ja daih vidimo do 200,tek se tad vide ta dva klipa razlike,paz nam po mom 330 d,sestak je sestak,pa bio od bmw-a ili od golfa,sve mu dodje isto,vr6 je nesto najbolje sto je ikad golf izbacio..i da....vise vredi onaj zvuk vr-a nego 100 1.8 turbo motora
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: kadi Jun 20, 2011, 12:53:17 posle podne
da je sve u kubikazi, svi bi vozili americka auta sad... a japanci ne bi imali auto industriju...
1.4 TSI ti je skoro isto konja kao 2.8 vr6
jeste,propali su motori sa velikom kubikazom zbog skupog goriva,potrosnje a taj 1,4 tsi ce na 150000km da ispusti dusu,dok vr6 sljaka i preko 300000 km,batica iz np,moj drugar ima vr-a sa 320000km,dusu mu vadi,gume menja mesecno lollol,motor i dalje prede ko da je juce napravljen
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: Guarana Jun 20, 2011, 01:14:44 posle podne
i na 3-4l /100 koliko je razlika posle 150000km imas 4500e u dzepu ne za novi motor, nego za nov auto
ne moze brate atmosferac da pridje turbu, kao sto dizel ne moze benzincu...
uzmi recimo neki americiki V8 .. 7000 kubika..zvuci kao da ce da poleti..a pojesce ga 2.0T japanac ko keks...

sem toga nino zna materiju iz prve ruke, ima po youtube-u  bleh
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: vladairon Jun 20, 2011, 01:21:01 posle podne
Ljudi slazem sa ja sa vama,znam sta je turbo ZLO kida kako ide,ali jel ste videli sta radi VR6 sa jednom ili dve turbine  :rolleyes:?
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: vladairon Jun 20, 2011, 01:23:05 posle podne
Ali ok,naravno respect Japancima,njihovi rotacioni motori jebu kevu........Samo sto nikad necemo moci da ih priustimo  badmood!!!!!
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: Guarana Jun 20, 2011, 01:34:50 posle podne
nissan gtr je v6
supre su l6
evo je l4
wankel jedino mazde imaju koliko se secam
wrx je imao boxter, sad je na l4

od svega ovoga trenutno na dragtimes-u je prvi evo8 .. pa brdo v6 i l6 i ostalih.. nije sve u kubikazi  biggrin
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: kadi Jun 20, 2011, 08:49:16 posle podne
wznkel je smece,to bi trebao da znas...trosu ulje ko da su dvotaktni motori lollol,a ne pominjes bmw m3 e36 jos pre 20 godina 3200 kubika 321 ks,dalje e 46 iz 3200 kubika 343 ks,pa m5 e 39 iz 5000 kubika 400 konja ,cisti atmosferci,i na kraju slag,kraljevski v10,5000 kubika 507 konja...namerno pominjem relativno visoko serijske automobile,da ne pominjem lamba,ferarija...razmisli zasto oni nemaju turbo...zato sto se snaga najravnomernije izvlaci iz atmosferca...toliko o tome,,,ne pominjem danasnje bisere od bmw sa dva ili tri turb,to su vec druge price ....
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: Madison Jun 20, 2011, 09:22:03 posle podne
Dobro ljudi, ovo je tema o kracem prenosu na vr6  big_boss
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: kadi Jun 20, 2011, 09:33:15 posle podne
slazem se...izvinjavam se za off
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: atisu89 Jun 20, 2011, 11:59:36 posle podne
Sorry ali ja jos nisam dobio odgovor na pitanje!!!!! badmood
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: svrle Jul 01, 2011, 01:43:09 pre podne
nissan gtr je v6
supre su l6
evo je l4
wankel jedino mazde imaju koliko se secam
wrx je imao boxter, sad je na l4

od svega ovoga trenutno na dragtimes-u je prvi evo8 .. pa brdo v6 i l6 i ostalih.. nije sve u kubikazi  biggrin

nissan gtr je isto redni sestak kao i supra... V6 motor ima nissan 300zx. WRX i dalje ima boxer motor a ne L4, odakle ti ta glupost?
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: Guarana Jul 01, 2011, 07:27:05 pre podne
wikipedija za nissan ...sem ako ne obelezavaju redni 6 sa v6  biggrin ....  za wrx sam ja nesto zabagovao s mozgom  boodala
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: svrle Jul 01, 2011, 05:46:03 posle podne
Ako mislis na najnoviji model gtr-a onda si u pravu, on je v6 , ako mislis na ranije modele oni su svi redni sestaci kao i supra.  ;)
Naslov: Odg: Kraci prenos na VR6
Poruka od: Guarana Jul 01, 2011, 06:45:50 posle podne
ranije je bio kao podvrsta skyline-a i bio l6 .. od 2007 je poseban model i v6 ... na njega sam mislio... no mislim da moze lock ovde, ode u off opako...