Nediraj ništa i ne brini,to što automatik hoce nekada da trzne je sasvim normalna pojava i ne mora da znaci uopšte da mu je blizu kraj.Vozim vec treceg automatika u svom vozackom stazu od cega su 2 bila Audi,a ovaj sada je Pasat b5.5 tiptronik.Legenda o tome da su Vw automatici loši potiče od nepoznatih kilometraza vozila iz uvoza pa naši ljudi misle da im je automatik crkao,a malo je prešao.Stojim iza toga da sa normalnom voznjom cak i tjunirani prelaze minimum 400000km.U mom bliskom okruzenju kolega ima Audije 1,6 automatika iz 82 godine koji je prešao...ne zna se koliko i nikada mu nije menjano ulje.Ovi noviji zahtevaju ipak redovno odrzavanje tj zamenu ulja na oko 60000km i bez izivljavanja mogu preci veoma mnogo.Klasican automatik hoce nekada da trzne sto je kod novijih DSG menjaca iskljuceno.Vozi ga slobodno tako pogotovo ako ukoliko i dodje do nekog kvara imaš nameru da ga prebacis na manuelni,jer se ne moze sjebati ništa drugo vec samo menjac.A ako baš ne zelis da neko posle prepravke provali da je bio automatik mozes zameniti i sat ili samo raskaciti dzek sa malog ekrančića što pokazuje brzine na satu...