ne mozes da poredis turbo i atmosferac
G60 : 8v: 118 kilowatts (160 PS; 158 bhp) @ 5,800 rpm; 225 newton metres (166 lbf·ft) @ 4,000 rpm
VR6: 150 kilowatts (204 PS; 201 bhp) @ 6,200 rpm; 265 newton metres (195 lbf·ft) @ 3,400 rpm
boldovano je sta je bitno kod potezanja.. nema veze i da ima milion KS, ako nema obrtni momenat.. kilovati su bitni za maksimalnu brzinu i to dvoje ne mora da bude direktno povezano
onda sto je veci motor to je i tezi.. snaga prema tezini se menja.. mene bi verovatno osisao bilo koji golf sa preko 110-120ks
drugaciji motori imaju drugacije menjace.. isti auto sa drugacijim konacnim odnosom menjaca ne ide isto.. ili dobija na ubrzanju ili na maksimalnoj brzini
najbitnije... ako pogledas bolje.. kod svih auta sa "manjom" kubikazom je obrtni momenat relativno visoko.. sto u svakodnevnoj voznji znaci da moras non stop da ga teras u obrtaje da bi postigao isto sto taj VR uradi bez stresa. apsolutno nebitno kad se trkas sa nekim.. jako bitno kad hoces lagodnu voznju po autoputu ili nekoj magistrali recimo. i za sam auto je bolje.