Autor Tema: Tesko pali.....  (Pročitano 19199 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Bole_Legenda

  • VW Početnik
  • Poruke: 146
  • Lokacija: Budva :D
  • Karma: +4/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #20 poslato: Januar 29, 2012, 04:42:32 posle podne »
ovako, cuo sam za to mjerenje kompresije da je zivo njeSra, poslusaj mene, zagrij motor, i dok radi dignes stap za mjerenje ulja i vidis ako prska ulje ili ako dimi da je los motor, koliko ti trosi ulja? da li si provjerio filter nafte i vazduha, mozda treba samo da naspes aditiv za ciscenje ubrizgavanja goriva, jer ako si vozio na ovom nasem smecu od goriva, moguce je da je to. Ima jos 1000 stvari do kojih to moze biti, samo di govorim nesto sto mozes iskontrolisati.Nadam se da ce ti ovo biti od pomoci

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #21 poslato: Januar 29, 2012, 04:54:04 posle podne »
Ma izmeri kompresiju, pa onda sve ostalo. Dizel pali na pritisak
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Miroslavg

  • VW Početnik
  • Poruke: 72
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6 tdi
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #22 poslato: Januar 29, 2012, 05:13:33 posle podne »
kad je zagrejan auto ne dimi ni trunku dima,jedino kad mu se stisne do daske,ulje ne trosi i ne prska kad se skine cep,problem je pri prvom paljenju,posle mogu 20 puta da se pali,pali na pola kljuca... Uvek je redovno servisiran i uvek stavljam ful sintetiku i sve filtere menjam na 10000 km

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2595
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #23 poslato: Januar 29, 2012, 05:16:42 posle podne »
Trebaš sniziti servisni interval.
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #24 poslato: Januar 29, 2012, 06:17:48 posle podne »
Ako dimi dok vergla znači da ima goriva u cilindrima a to što neće da zapali tu naftu moguće je što kaže Gedora da je slaba kompresija, što je opet po meni malo verovatno sobziorm na kilometražu !

Probaj vrati "film u nazad", seti se da li se nešto desilo pre nego što je počeo loše da pali. Da se nije pregrejao ili ostao bez ulja, loše gorivo, filter, grejači, elektrika..

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #25 poslato: Januar 29, 2012, 07:09:04 posle podne »
ovako, cuo sam za to mjerenje kompresije da je zivo njeSra, poslusaj mene, zagrij motor, i dok radi dignes stap za mjerenje ulja i vidis ako prska ulje ili ako dimi da je los motor, koliko ti trosi ulja? da li si provjerio filter nafte i vazduha, mozda treba samo da naspes aditiv za ciscenje ubrizgavanja goriva, jer ako si vozio na ovom nasem smecu od goriva, moguce je da je to. Ima jos 1000 stvari do kojih to moze biti, samo di govorim nesto sto mozes iskontrolisati.Nadam se da ce ti ovo biti od pomoci

nema hiljadu stvari ima samo 3
4 ispravna grijaca
da u pumpi ima goriva
da valja motor

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #26 poslato: Januar 29, 2012, 07:57:36 posle podne »
ma ajde? tdi pali sa sva 4 neispravna grijaca da si ti ziv i zdrav.  u pitanju je 1,9tdi a ne 1,6d

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #27 poslato: Januar 29, 2012, 08:05:28 posle podne »
tdi sa sva 4 neispravna grijaca pali bez problema kad je sve ostalo u redu. 
procitaj 3 stavke koje sam mu rekao da pogleda i ne izvrci ono sto sam mu napisao.
sad ako ti je taj motor nepoznat to je druga stvar i nema veze sa ovom temom

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #28 poslato: Januar 29, 2012, 08:12:08 posle podne »
rekao si dovoljno i vidi se koliko znas.
 nemoj offovati temu sa svojim nagadjanjima.
procitaj pravila foruma i ne pisi ono za sta nisi sto posto siguran
tdi na -10 sa dobrim motorom i ispravnim bosch sistemom PALI BEZ PROBLEMA!

Van mreže Miroslavg

  • VW Početnik
  • Poruke: 72
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6 tdi
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #29 poslato: Januar 29, 2012, 08:52:44 posle podne »
motor nije nikad pregrejan,uvek je sve na njemu radjeno na vreme,probacu od novih grejaca,pa cu ici redom jedno po jedno....hvala puno na informacijama, stvarno i mene pocinje nervirati kad ujutru vergla ko nenormalan...

Van mreže Xenon

  • VW Početnik
  • Poruke: 129
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #30 poslato: Januar 29, 2012, 09:39:03 posle podne »
Poslusaj gedoru izmjeri kompresiju ako je to ok onda kreni od goriva.Po ovome sto pises to mi lici da pumpa ostane bez goriva i vergla dok ne navuce naftu pa zato mu je tesko prvo paljenje a ostala idu lako tacnije pali iz prve.
Ovo za grijace je tacno TDI moze da upali da mu ni jedan grijac ne radi ali su grijaci ubaceni iz tog razloga da se motor ne pati i lakse je raditi u toplom nego u hladnom naravno.

Van mreže Bole_Legenda

  • VW Početnik
  • Poruke: 146
  • Lokacija: Budva :D
  • Karma: +4/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #31 poslato: Januar 29, 2012, 09:49:14 posle podne »
cim dimi iz auspuha dokle vergla, sistem dovoda goriva je ok.covjek je rekao da mu ne dimi na cepu od ulja, pa ne moze da mu je losa kompresija

Van mreže darcofreezer

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 45
  • Lokacija: Knjazevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #32 poslato: Januar 29, 2012, 10:27:48 posle podne »
meni su na dijagnostici rekli da su mi crkla 3 grejaca,jos letos,cekao sam zimu i docekao danas rekordnu temp.ispod nule u mom kraju, minus 12, auto mi je u garazi otvorenoj na promaji, 1.9 tdi, UPALIO NA POLA KLJUCA BEZ IKAKVIH PROBLEMA, e sad to za grejace stvarno ne znam sta da kazem...?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #33 poslato: Januar 29, 2012, 11:01:53 posle podne »
cim dimi iz auspuha dokle vergla, sistem dovoda goriva je ok.covjek je rekao da mu ne dimi na cepu od ulja, pa ne moze da mu je losa kompresija
legendo ja mu pokusavam pomoci koliko mogu ovako na daljinski i iz nekog jebenog iskustva.
 radim ta auta svaki dan
neznam cim se ti bavis osim sto u isto vrijeme visis na 15 razlicitih foruma i postavljas pitanja sto ti pasat duva na iber i tesko pali. evo pomozi mu ti sa svojim iskustvom sa vrelih guma.
ja se iskljucujem iz teme

Van mreže Xenon

  • VW Početnik
  • Poruke: 129
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #34 poslato: Januar 29, 2012, 11:42:46 posle podne »
Mislim da je najbolje da sacekamo miroslava da to sredi pa da nam kaze sta je uradio.

Van mreže Miroslavg

  • VW Početnik
  • Poruke: 72
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6 tdi
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #35 poslato: Januar 30, 2012, 09:10:21 pre podne »
Sad probani svi grejaci i svaki je ok, sledeca stvaka mi je merenje kompresije pa javljam kad izmerimo....

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #36 poslato: Januar 30, 2012, 10:25:38 pre podne »
Slazem se sa gedorom, a da kazem na licnom primeru. Cale vozi A4 1.9TDi PD 130KS, kad je otisao na redovan servis u martu 2011. konstatovali su mu da 3 grejaca ne rade. A secate se da je prosle godine bila temperatura ispod -10c u februaru. E pa on je palio skoro normalno, samo se malo drmusao prvih par sekundi jer nije zagrejana smesa. Inace auto je tada imao oko 135k km na satu, pravih naravno, 2004. godiste, tj. prva reg. 2005.
A grejaci su tu da lakse upali i da se zagreje smesa, naravno treba promenuti neispravne grejace, ali da pali kad je motor dobar pali.

A ako stoji u toploj garazi pa ne pali,, a skoro si menjao filter goriva mozda je i do njega ili negde vuce fals vazduh ako je odjednom poceo lose da pali.
« Poslednja izmena: Januar 30, 2012, 10:30:06 pre podne od strane dag81 »

Van mreže Niki Lauda

  • VW Početnik
  • Poruke: 175
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-1
  • Pol: Muškarac
  • JeRi DiZel?
  • Auto: B6, Mk2, Yaris
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #37 poslato: Januar 30, 2012, 03:09:13 posle podne »
Imao sam četvorku sa istim motorom (imala je još i chip, ali to je sad manje bitno)... Sličan problem mi se javio oko 220k. Kada su niske temperature, na prvom paljenju sam je šlepao, drugog načina nije bilo. Nakon toga cijeli dan pali kao mina, do sljedećeg jutra.  Razlog - slaba kompresija, dotrajale karike... Ne znam zašto ljudi bježe od mjerenja kompresije. Moj prvi korak je bio grijači, drugi kompresija, da znam na čemu sam. B)
My philosophy is: It’s none of my business what people say of me and think of me. I am what I am and I do what I do. I expect nothing and accept everything. And it makes life so much easier.

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #38 poslato: Januar 30, 2012, 03:26:18 posle podne »
E ja bi prvo gledao akumulator i alnaser... Kad oslabe vergla ali ne sastavlja... tako je meni bilo... Pa onda grejace, pa filter za naftu, pa tek onda kompresiju i karike... Nisam majstor, to ja na osnovu nekog mog vozackog iskustva pricam, i iskustva sa ovom cetvorkom koju vozim...
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #39 poslato: Januar 30, 2012, 03:54:20 posle podne »
meni je jutros jedva saastavio,isti je motor u pitanju 90hp,ali problem je akumulator,jedva vergla
da li ce punjenje od 12 sati malo oporaviti akumulator