VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Miroslavg Januar 29, 2012, 02:13:25 posle podne
-
Imam problem sa mojim golfom 4 1.9 tdi a ne znam kako da ga resim pa bih zamolio ako je neko imao slican problem da mi objasni o cemu je rec...u pitanju je to sto kad stoji npr duze od 12 sati tesko pali,bio sam na dijagnostiku ne pokazuje nista, grejaci svi ispravni,akumulator dobar a auto vergla 10 sekundi dok upali a kad upali svako drugo paljenje npr posle sat-dva pali iz prvog........
-
Na ovim temperaturama je normalno da teze pali...
-
TDI mora da pali na pola kljuca, samo reci koji je motor: pumpa-dizna ili bosch pumpa?
-
Ako je tako kao što si naveo, nije ništa čudno, grejači su verovatno prva ugradnja, znači nisu novi, a pogotovo kada auto prenoći ili sto ji dugo na otvorenom.Vidiš koliko je HLADNO.Moj ti je savet kada ga pališ prvi put a ovolika je zimoća : ključ na prvi položaj okreni pa kada se ugase grejači na instr. tabli, vrati ga na ''0'', pa opet u prvi položaj dok se ne ugase grejači na tabli, i tako 2-3 puta, pa posle kreši, i ne bi trebalo da ga forsiraš puno da vergla(više od 5-6 puta), nego probaj ovo sa paljenjem, tako sam ja radio...
-
u pitanju je bosh pumpa, 1.9 tdi 90ks 151000 km pravih posto sam ja jedini vlasnik,nikad nije bio problem sa paljenjem,uvek je palio kao mina a sad pocelo da ga yeya nesto bonk bonk bonk
-
Probao sam i to sto kazes ali ista stvar isto je sve, probao sam po 2-3 puta da palim grejace ali nece, bio sam zamenio i senzor temperature mislio sam da laze da je uvek vruc motor a nije ni to nista pomoglo..... a desi se nekad da u deset dana da jednom upali kako valja....
-
Jesi mozda skoro radio veliki servis? Da nije pomjereno paljenje?
-
A normalno vergla ili malo slabije? Nista strasno, meni se to isto desava na istom golfu sa istim motorom, zaverglam malo, pa oduzmem kontakt, opet sacekam grejace i odmah upali :) Moguce zato sto ko zna kakvo gorivo sipamo, mozda je i filter za naftu los, grejaci, akumulator... Ipak je to auto koji je star preko 10 godina. Na koliko stepeni se pale grejaci inace kod mk4?
-
meni se na passatu 130ks pale na -4 C vjerovato je tako i na MK4, prijatelju, ako ti dimi na auspuhu i ako cima dokle vozis onda ti je paljene nastelovano pogresno, koje si grijace uzeo, ako si uzeo one najeftinije onda je mozda do njih
-
Veliki servis sam radio 2008 na 94000 km od tad samo ulja i filteri al to je pocelo da mi se desava da teze pali od pre mesec dana, grejace sam menjao pre dve godine,boshove sam stavio, vergla normalo nije da nema snage,samo sto ne upali odmah nego mu treba dosta vremena....
-
meni se na passatu 130ks pale na -4 C vjerovato je tako i na MK4, prijatelju, ako ti dimi na auspuhu i ako cima dokle vozis onda ti je paljene nastelovano pogresno, koje si grijace uzeo, ako si uzeo one najeftinije onda je mozda do njih
Dimi dok vergla,to sam primetio...
-
Ponekad se desi da ima malo vazduha u cevcici koja vodi od filtera goriva do pumpe da i to nema mozda neke veze???
-
nemas motora tj nemas kompresije
-
Kad nema kompresije to mu dodje da je motor pri kraju, sta preporucujes dalje da ispitam.......
-
parkiraj ga veceras u neku toplu garazu i u jutro ce ti upaliti na "pola kljuca"
otidji do majstora nek ti prekontrolise kompresiju na sva 4
-
Probao sam i to, bio mi je u garazi gde ima radijator i uvek je toplo ali isto je ujutru tezko upalio......yar nije malo rano da izgubi kompresiju na 151000km.....
-
151000km ima sad kod tebe na satu
100000km je ostalo kod onoga sto ti je prodao i 100000km kad je posao iz zemlje iz koje je uvezen
ako ti ne upali u toploj garazi kako bi upalio da stoji na ovom minusu? nikako.
ta kilometraza koja ti je trenutno ne znaci nista
-
ja sam jedini vlasnik,novog smo ga kupili.....
-
bez razlike. otidji i prekontrolisi kompresiju. nikakvo cudo da je motor los
-
ok, hvala puno na savetima,ici cu ovih dana do majstora sto mi odrzava golfa pa cu da javim sta sam zavrsio....
-
ovako, cuo sam za to mjerenje kompresije da je zivo njeSra, poslusaj mene, zagrij motor, i dok radi dignes stap za mjerenje ulja i vidis ako prska ulje ili ako dimi da je los motor, koliko ti trosi ulja? da li si provjerio filter nafte i vazduha, mozda treba samo da naspes aditiv za ciscenje ubrizgavanja goriva, jer ako si vozio na ovom nasem smecu od goriva, moguce je da je to. Ima jos 1000 stvari do kojih to moze biti, samo di govorim nesto sto mozes iskontrolisati.Nadam se da ce ti ovo biti od pomoci
-
Ma izmeri kompresiju, pa onda sve ostalo. Dizel pali na pritisak
-
kad je zagrejan auto ne dimi ni trunku dima,jedino kad mu se stisne do daske,ulje ne trosi i ne prska kad se skine cep,problem je pri prvom paljenju,posle mogu 20 puta da se pali,pali na pola kljuca... Uvek je redovno servisiran i uvek stavljam ful sintetiku i sve filtere menjam na 10000 km
-
Trebaš sniziti servisni interval.
-
Ako dimi dok vergla znači da ima goriva u cilindrima a to što neće da zapali tu naftu moguće je što kaže Gedora da je slaba kompresija, što je opet po meni malo verovatno sobziorm na kilometražu !
Probaj vrati "film u nazad", seti se da li se nešto desilo pre nego što je počeo loše da pali. Da se nije pregrejao ili ostao bez ulja, loše gorivo, filter, grejači, elektrika..
-
ovako, cuo sam za to mjerenje kompresije da je zivo njeSra, poslusaj mene, zagrij motor, i dok radi dignes stap za mjerenje ulja i vidis ako prska ulje ili ako dimi da je los motor, koliko ti trosi ulja? da li si provjerio filter nafte i vazduha, mozda treba samo da naspes aditiv za ciscenje ubrizgavanja goriva, jer ako si vozio na ovom nasem smecu od goriva, moguce je da je to. Ima jos 1000 stvari do kojih to moze biti, samo di govorim nesto sto mozes iskontrolisati.Nadam se da ce ti ovo biti od pomoci
nema hiljadu stvari ima samo 3
4 ispravna grijaca
da u pumpi ima goriva
da valja motor
-
ma ajde? tdi pali sa sva 4 neispravna grijaca da si ti ziv i zdrav. u pitanju je 1,9tdi a ne 1,6d
-
tdi sa sva 4 neispravna grijaca pali bez problema kad je sve ostalo u redu.
procitaj 3 stavke koje sam mu rekao da pogleda i ne izvrci ono sto sam mu napisao.
sad ako ti je taj motor nepoznat to je druga stvar i nema veze sa ovom temom
-
rekao si dovoljno i vidi se koliko znas.
nemoj offovati temu sa svojim nagadjanjima.
procitaj pravila foruma i ne pisi ono za sta nisi sto posto siguran
tdi na -10 sa dobrim motorom i ispravnim bosch sistemom PALI BEZ PROBLEMA!
-
motor nije nikad pregrejan,uvek je sve na njemu radjeno na vreme,probacu od novih grejaca,pa cu ici redom jedno po jedno....hvala puno na informacijama, stvarno i mene pocinje nervirati kad ujutru vergla ko nenormalan...
-
Poslusaj gedoru izmjeri kompresiju ako je to ok onda kreni od goriva.Po ovome sto pises to mi lici da pumpa ostane bez goriva i vergla dok ne navuce naftu pa zato mu je tesko prvo paljenje a ostala idu lako tacnije pali iz prve.
Ovo za grijace je tacno TDI moze da upali da mu ni jedan grijac ne radi ali su grijaci ubaceni iz tog razloga da se motor ne pati i lakse je raditi u toplom nego u hladnom naravno.
-
cim dimi iz auspuha dokle vergla, sistem dovoda goriva je ok.covjek je rekao da mu ne dimi na cepu od ulja, pa ne moze da mu je losa kompresija
-
meni su na dijagnostici rekli da su mi crkla 3 grejaca,jos letos,cekao sam zimu i docekao danas rekordnu temp.ispod nule u mom kraju, minus 12, auto mi je u garazi otvorenoj na promaji, 1.9 tdi, UPALIO NA POLA KLJUCA BEZ IKAKVIH PROBLEMA, e sad to za grejace stvarno ne znam sta da kazem...?
-
cim dimi iz auspuha dokle vergla, sistem dovoda goriva je ok.covjek je rekao da mu ne dimi na cepu od ulja, pa ne moze da mu je losa kompresija
legendo ja mu pokusavam pomoci koliko mogu ovako na daljinski i iz nekog jebenog iskustva.
radim ta auta svaki dan
neznam cim se ti bavis osim sto u isto vrijeme visis na 15 razlicitih foruma i postavljas pitanja sto ti pasat duva na iber i tesko pali. evo pomozi mu ti sa svojim iskustvom sa vrelih guma.
ja se iskljucujem iz teme
-
Mislim da je najbolje da sacekamo miroslava da to sredi pa da nam kaze sta je uradio.
-
Sad probani svi grejaci i svaki je ok, sledeca stvaka mi je merenje kompresije pa javljam kad izmerimo....
-
Slazem se sa gedorom, a da kazem na licnom primeru. Cale vozi A4 1.9TDi PD 130KS, kad je otisao na redovan servis u martu 2011. konstatovali su mu da 3 grejaca ne rade. A secate se da je prosle godine bila temperatura ispod -10c u februaru. E pa on je palio skoro normalno, samo se malo drmusao prvih par sekundi jer nije zagrejana smesa. Inace auto je tada imao oko 135k km na satu, pravih naravno, 2004. godiste, tj. prva reg. 2005.
A grejaci su tu da lakse upali i da se zagreje smesa, naravno treba promenuti neispravne grejace, ali da pali kad je motor dobar pali.
A ako stoji u toploj garazi pa ne pali,, a skoro si menjao filter goriva mozda je i do njega ili negde vuce fals vazduh ako je odjednom poceo lose da pali.
-
Imao sam četvorku sa istim motorom (imala je još i chip, ali to je sad manje bitno)... Sličan problem mi se javio oko 220k. Kada su niske temperature, na prvom paljenju sam je šlepao, drugog načina nije bilo. Nakon toga cijeli dan pali kao mina, do sljedećeg jutra. Razlog - slaba kompresija, dotrajale karike... Ne znam zašto ljudi bježe od mjerenja kompresije. Moj prvi korak je bio grijači, drugi kompresija, da znam na čemu sam. B)
-
E ja bi prvo gledao akumulator i alnaser... Kad oslabe vergla ali ne sastavlja... tako je meni bilo... Pa onda grejace, pa filter za naftu, pa tek onda kompresiju i karike... Nisam majstor, to ja na osnovu nekog mog vozackog iskustva pricam, i iskustva sa ovom cetvorkom koju vozim...
-
meni je jutros jedva saastavio,isti je motor u pitanju 90hp,ali problem je akumulator,jedva vergla
da li ce punjenje od 12 sati malo oporaviti akumulator
-
Meni je prosle zime teshko verglao, nekada se desi da i stane, i tada resetuje tablu... Ali akumilarot je bio krsh, mislim napunim ga ja, posle par dana, opet, a auto konstantno stajao u garazi... Posle toga sam ubacio Vartu sa nekom besnom udarnom strujom i sa njom sa zadovoljan... cukam u drvo da ga ne ureknem... Najzeshce je shto taj isti akumulator je normalno josh neko vreme palio dva benzinca, dok jesenas nismo ustanovili da su mu 2 celije bile probile....
A shto se punjenja tice, neki strucni ljudi su mi rekli da se akumilator puni sa najmanjom mogucom strujom koju punjac moze da da, i da se drzi na punjacu bar duplo duze od njegovog kapaciteta... dakle ako je 72 Ah onda je potrebno da stoji kobnstantno na punjacu bar 72hx2... Cak iako punjac pokaze da je pun, kad se ohlade celije on krene opet da puni, i tako u krug... Mislim da se razumemo, to je mom ocu rekao covek koji odrzava industrijske akumulatore, tj mashine, one viljuskare na struju i tako to... tako da ipak verujem coveku, ima iskustva u tom poslu koji radi...
-
Evo nekih informacija, danas provereni grejaci,svi su ok, posle podne stavljen nov filter za naftu i nove gumice na njemu i stavljen akumulator da se puni.......veceras idem na njemu na posao u nocnu smenu,stajace napolju i tacno ujutru cu da vidim dal se nesto promenilo, ako ne ide merenje kompresije tako sam se dogovorio danas sa majstorem.....pozzzz
-
meni je jutros jedva saastavio,isti je motor u pitanju 90hp,ali problem je akumulator,jedva vergla
da li ce punjenje od 12 sati malo oporaviti akumulator
oće ga napuniti, ali da li će i držati do sledećeg jutra to je pitanje.
Shomi, ne znam koliko su isti tj različiti novi akumulatori i industrijski. Kao npr nova kola i stara kola, nove baterije za laptopove i stare i sl. Ne kažem da nije taj čovek u pravu već da li je upućen u nove tehnologije.
-
stavljen akumulator da se puni.......veceras idem na njemu na posao u nocnu smenu,stajace napolju i tacno ujutru cu da vidim dal se nesto promenilo,
hladnoća loše utiče na akumulator, ja bih u sličnim situacijama punio akumulator po noći da bih ga ujutru montirao na vozilo i palio bi bolje, već sledeće jutro lošije,i što je duže izložen noćnoj hladnoći, sve lošije pali. ali to je ako ti je akumulator loš. ako je nešto drugo u pitanju, ne lomi glavu, kod jednog istog majstora sve ostalo možeš pregledati i riješiti problem.
-
meni je jutros jedva saastavio,isti je motor u pitanju 90hp,ali problem je akumulator,jedva vergla
da li ce punjenje od 12 sati malo oporaviti akumulator
oće ga napuniti, ali da li će i držati do sledećeg jutra to je pitanje.
Shomi, ne znam koliko su isti tj različiti novi akumulatori i industrijski. Kao npr nova kola i stara kola, nove baterije za laptopove i stare i sl. Ne kažem da nije taj čovek u pravu već da li je upućen u nove tehnologije.
Apsolutno razumem tvoju sumlju... Jes cova upucen i celu pricu, to mu je zanimanje, samo to radi, koliko sam ja caleta ukapirao... Inace kada su pricali radilo se o mom starom akumulatorum, nekoj slovenacnoj topli, koju je punjac iz wobihouse-a uspevao da napuni za nepunih 8h, ali ista posle 24h nije mogla da pokrene 1.9tdi...
-
E ovako prijatelji izgleda da je sve bio problem u filteru goriva, juce stavljen nov filter goriva, ociscen onaj plasticni beli filter sto se nalazi pozadi ispod klupe u tanku, golfic stajao celu noc napolju i ujutru oko sedam upalio iz prve i bez problema, danas takodje ga ostavljam napolju da vidim sta ce da kaze ujutru....
-
meni vergla malo duze upali i ugasi se odma,nece sastavi...i onda iz drugog puta upali..mislim da me dizne malo jebu ili je gorivo...kad upali amlo zadimi i cuje se kako neravnomerno radi nekih deset sec kao da prekida...posle sve ok..do cega to moze biti? dizne?
-
Moguce pocni od dizni.
-
Zamalo da ostanem juce na Divcibarama. xa xa
Tu noc kazu da je bilo -24c, a u 11h je bilo -15c. Uglavnom sednem ja u auto, i sav vazan reko sad ce on na po'kljuca. Kad ono nista. Drugi put, treci put verglanje par sekundi nista, kao da hoce da uhvati ali nece da proradi. 4x ga izverglam jedno 6-7s sigurno i opet isto hoce ali nece da sastavi, 5-i put sam resio da mu j.k. i veroglao sam sigurno 8-10s i sastavio nekako uz dimcugu. Reko garant se zgusnula nafta jer je bio velik minus. Medjutim jutros u NSu bilo -10c i opet prvi put nista, drugi put upali uz verglanje. E tu mi vec probudili sumnju grejaci jer je u subotu, pre 3 dana palio kao vruc pri prvom jutarnjem paljenju. Posto sam ceo dan bio u guzvi, veceras uzeh da ih proverim. Prvi pipnem zicom nista, drugi nista, treci baci varnicu, a do cetvrtog sam dlazio h vremena, jer mora glupavo kuciste filtera da se skine, i naravno i on nista.
Nije mi bas najjasnije kako od jednom da crknu sva 3. Tj. verovatno nije bas odjednom, ali opet do pre 3 dana je palio opusteno na -10.
Sutra uzmima sva 4, tako da ne bi trebalo da bude vise problema. Sad su bili Bosch-ovi u njemu. Povadio sam ih sve, samo sutra da zasrafim nove kad ih uzmem.
-
nadam se da ce ovaj tvoj post procitati ajnstajn iz nisa. kom nikako ne ide u glavu da tdi moze paliti bez grijaca...
-
Pouka iz ove teme!!! Zamenite filter goriva pred zimu OBAVEZNO ZA DIZELE zbod kvaliteta nafte koja se prodaje kod nas u Srbiji. A i samo da dodam iz licnog iskustva. Neki znaju da sam do skoro bio zavejan 10-ak dana na Goliji u Ivanjickoj opstini. Upalio sam svog Pola posle 10-ak dana na -20 sa fabrickim grajacima od 2002g i predjenih 167000km iz cuga. Evrodizel, sipam strogo na Lukoilu. Jos jedna pouka... mahac
-
I ja bez problema palim Ibicu 1.9 SDI posle 6 dana pod snegom, grejači takođe fabrički 2002 godina, LUKOIL D2 i EVRO, mešano lollol
-
ljudi danas sam zamenio sva 4 grejaca koja nisu radila,a auto mi je palio svako jutro,najhladnije mi je pokazao -12,i meni na poslu neveruju ,jos su se hteli kladiti u 1000e,al kad treba lova da se izvadi nigde nikoga
-
Meni sa jednim verglao 2x na -10.
Upalice naravno ako je dobar motor, ali bez obzira ne sve ne treba ga muciti.
Evo jutros posle promene grejaca sam ga upalio kao i prosle nedelje sto je palio na po'kljuca.
-
I meni pali s dužim verglanjem. Ne vozim ga nego samo svako jutro upalim na par minuta da odradi malo, vergla 4 do 5 sekundi i onda sastavi. Živo me interesuje koliko mi je grejača pocrkalo.
-
Kod mene prosle godine dvojka palila sa dva grijaca, doduse iz drugog puta :)
-
Ja imam neko cudno purnjanje nakon 5 minuta rada motora i stipajuceg smrada ali auto pali ok, 2-3 puta zavergla i upali, sekundu-dve radi malo neravnomerno i zadimljuje, nakon toga sve super, nema veze u koje doba dana ili noci, uvek isto pali jedino topao ne dimi :) Jedino turbina malo zauljuje bonk
-
kako najlakse da ispitam grejace? da ne idem kod majstora?
-
Provozas se do mene i provjerimo cas posla :)
-
2busy
I,ništa!Upalio čovek i zaboravio na naš forum!
Nisam vas zaboravio, tu sam ja... clap clap clap
hvala svima na predlozima,ipak je bio filter goriva,sad je sve ok pali golf po ovoj hladnoci bez problema.... alealeee alealeee alealeee
-
@Turbo a kako da provere grejace oni koji ne mogu da navrate do tebe boodala
Npr. ja na ibici 1.9 SDI mahac
-
Zica i stavis jedan kraj na + akumulatora, drugi na vrh grejaca. Kad dodirnes grejac ako baci varnicu radi, ako ne ne radi.
Naravno skines one kapice sa grejaca.
-
uzmes unimer i ispitas
najlakse
-
@turbo
dosao bi rado ali k....nisam ga palio 2,3 dana..i jutros nece...verglam i ne moze da sastavi...ne znam da li je gorivo smrzlo ili akumulator oslabio..sporo vrti,a iza se oseca nafta...probacu kasnije opet..msm da su mi svi grejaci pocrkali,ali moram da proverim..
-
Evo imate i ovde, koristite malo pretragu biggrin
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=3724.msg39881#msg39881 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=3724.msg39881#msg39881)
-
Hvala na informacijama, korisno je tapsac alealeee
-
Pozdrav svima!
Imam problem. U pitanju je passat b5.5 1.9 tdi. Jutros nisam mogao da upalim auto. Zaverglao sam 2-3 puta i posle toga mi se upalila lampica od ulja i STOP. Skinem ga sa kontakta i ponovo dam kontakt grejac odradi i ostale lampice se pogase ali ostaje lampica od akumulatora. Nisam hteo vise da verglam. POMAGAJTE!
-
gedora brate nemoj da se uznemiravas, vecina nas na forumu zna da si jedan od najboljih strucnjaka za VW. posto vidim da je gospodin krckalica iz nisa moze da dodje do mene da mu otklonim svaku sumnju da TDI moze da upali ujutru na -10 bez ijednog ispravnog grejaca. iz licnog iskustva pricam za ALH 66kw motor koji je presao 230 000.
-
Pozdrav svima!
Imam problem. U pitanju je passat b5.5 1.9 tdi. Jutros nisam mogao da upalim auto. Zaverglao sam 2-3 puta i posle toga mi se upalila lampica od ulja i STOP. Skinem ga sa kontakta i ponovo dam kontakt grejac odradi i ostale lampice se pogase ali ostaje lampica od akumulatora. Nisam hteo vise da verglam. POMAGAJTE!
Proveris grejace prvo.
A to sto pise STOP pri verglanju jbg, jako je gladno pa nema pritiska ulja. Ali slobodno verglaj i kad ispise STOP, ne sad 30s, ali 5-10s nece mu nista faliti, u razmacima od po 30ak sekundi.
Ali prvo grejace, pa onda pali, tj. onda ces upaliti vervovatno. Ako nisu grejaci smrzla nafta.
-
Jos jedan + da TDI pali na -15 bez ispravnih grejaca (doduse sa duzim verglanjem).
Od kako su nocne temperature pale, prvo paljenje ujutru je kod mene sa verglanjem od 10 sec u kontinuitetu. Kad upali, izbaci oblak crnog dima i posle par sekundi sve OK. Svako sledece paljenje bez broblema.
Prvo sam sumnjao da je zaledila nafta u filteru jer sipam na NIS-ovoj pumpi a jednog jutra nisu tocili ED i D2 jer su zamrzli pistolji boodala Zatim sam ispraznio rezervoar i sipao na LUKOIL - ovoj i opet ista prica, tesko pali. Dodao sam i aditiv K2 DFA-39 (protiv smrzavanja) i isto.
E tek onda mi je palo na pamet da proverim grejace i ispostavilo se da 4 od 4 ne rade uopste.
Zvao sam radnju gde godinama uzimam delove za sve automobile, ponudio mi lik sve varijante od Boscha, preko NGK, Lucas, Beru.... sa cenom od 6 do 12e po komadu ali mi je savetovao da sacekam subotu jer mu stizu neki iz VW prve ugradnje po ceni od 15e i na njih daje garanciju 2god, nezavisno od predjene km.
Ako sve to bude gotovo sutra, vec prekosutra javljam utiske.
-
Pozdrav svima!
Imam problem. U pitanju je passat b5.5 1.9 tdi. Jutros nisam mogao da upalim auto. Zaverglao sam 2-3 puta i posle toga mi se upalila lampica od ulja i STOP. Skinem ga sa kontakta i ponovo dam kontakt grejac odradi i ostale lampice se pogase ali ostaje lampica od akumulatora. Nisam hteo vise da verglam. POMAGAJTE!
Proveris grejace prvo.
A to sto pise STOP pri verglanju jbg, jako je gladno pa nema pritiska ulja. Ali slobodno verglaj i kad ispise STOP, ne sad 30s, ali 5-10s nece mu nista faliti, u razmacima od po 30ak sekundi.
Ali prvo grejace, pa onda pali, tj. onda ces upaliti vervovatno. Ako nisu grejaci smrzla nafta.
Ipak je akumulator. Oslabio je i nije bila dobra struja. Stavio sam ga na punjac 5 minuta (brzo punjenje) i upalio je na pola kljuca.
-
Ovo vazi za sve tdi motore. Na niskim temperaturama da bi upalio pored ispravnih grejaca izuzetno je bitno da imate dobar akumulator ali jos bitniji je ANLASER! Zato sto ni jedan Vagenov tdi bilo toplo ili hladno nece upaliti dok ne postigne 280 obrtaja u minuti koje registruje preko senzora radilice i tog momenta procesor motora odobrava ubrizgavanje. To na toplijem vremenu necete primetiti ali kada su niske temperature anlaser vuce vise struje, a ako nije sto posto ispravan onda nece upaliti iako imate dobar akumulator i ispravne grejace. koji se inace pale od 2 stepena pa nanize. problem kompresije je izrazen i moze se uglavnom javiti ko VE motora( bosh pumpa) dok kod PD motora nema puno problema te prirode jer je sitem EGR-a drugacije regulisan. Takodje vlasnici starijih modela sa VE sistemom bi trebalo da prekontrolisu zaprljanost EGR ventila i usisne grane jer mogu izazvati niz problema vezanih za paljenje. Tako da pre nego nasumicno peocnete da jurite po majstorima na zamenu grejaca imerenje kompresije, PROVERITE ANLASER! Pozz :)
-
Zica i stavis jedan kraj na + akumulatora, drugi na vrh grejaca. Kad dodirnes grejac ako baci varnicu radi, ako ne ne radi.
Naravno skines one kapice sa grejaca.
uzmes unimer i ispitas
najlakse
Ovo nije precizno uopste meni se desavalo da neispravan grijac pokazuje da je ispravan.Skines na ispravljac i sve znas i vidis kako i sta.
-
odem na servis pre neki dan i reko aj da ispitam sad grejace da vidim kakvo je stanje...kao ono 4/4 ne rade...sad mi jasno zasto na -24 nije hteo da upali jedno jutro.. tapsac boodala wacko
-
Kod mene na onom najgorem minusu nije radio relej za grejace tako da nije radio ni jedan, ali je palio bez problema iz prve, jes da je u garazi i nov akumulator ali minus je minus ;)