Drugari pomoć!
Konačno sam uspeo da navatam nekoga da ugradim multimediju, ali ne i da osposobim istu do kraja.
Prvo ne mogu nikako da provalim kako da ugasim multimediju, a da to nije preko "kontakta" jer je prvo bila ideja da mi električar poveže multimediju na stalni napon i da multimedija radi nezavisno od toga da li je auto na "kontaktu" ili ne. Ali kada smo skapirali da nema trika da se što bi se reklo "na dugme" izgasi multimedija (Pioneer AVIC F930BT), digli smo ruke da multimedija ostane na stalnom naponu jer bi tako akumulator brzo "iscureo". Probali smo sve živo, i najbolje što sam uspeo je da ugasim ekran, ali ne i sam uređaj, čak ne može da se isključi ni osvetljenje tastera, tasteri svetle nezavisno da li je upaljen prekidač za svetla ili ne.
E sad da li ima neka caka da se na samoj instalaciji "prespoji" neka žica, tipa da kada je ključ u poziciji pre kontakta, kako ga već zovu ACC pozicija, da se multimedija pali, a kada je na početnoj poziciji ključ da se gasi to bi moglo da bude prelazno rešenje?
A druga igranka je sa GPS signalom i antenom. Naime provukli smo GPS antenu do ispod taracirunga suvozačevih vrata i zelepili magnetom koji je na anteni na stub vrata, ali nema signala ni za lek, a mape stoje zakucane na Nemačku (gde je prethodni vlasnik koristio navigaciju), ne pomaže ni zadavanje nove adrese ni ništa! Čak sam zvao i prethodnog vlasnika multimedije , da mi kaže da li mu je uopšte i radila navigacija. I on mi kaže da je čak GPS antenu držao iza multimedije i da nije ni provlačio na neko vidljivo mesto sa dobrim signalom i da mu je u Nemačkoj sve radilo u fulu! Inače u originalnom pakovanju se uz navigaciju dobije i kao neka metalna pločica pomoću koje kažu bar tako u zvaničnom uputstvu da je signal mnogo jači, a bez nje veoma slab. Naravno tu metalnu pločicu nisam dobio, a ovaj tip me ubeđuje da je njemu radila navigacija i bez te pločice i sa antenom u "rupi" iza navigacije...E, sad ko je tu lud!