VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: nemanja7 Septembar 26, 2011, 09:57:12 posle podne
-
Posto ovaj sto je kod mene BRC vec 50 000,a plin je bio u njemu pitaj boga koliko je presao pre mene ,radio sam servise redovno i skoro menjao membrane itd...ali mi auto i dalje trosi oko 15 do 17 litara plina...pa sam poceo da sumnjam na njega...2 godine vec vozim i trosi mi 16 litara u proseku po gradu par njih mi reklo da to tako mora i neki servisi (kyro gas jebo im pas mater)ali u zadnje vreme cujem da mora manje da trosi pa sam resio da nesto radim a ne znam ni sam sta...uglavnom lupaju kada kazu da trosi 9 litara ali dosta ljudi koji voze pasata sa ovim motorm su mi rekli da trosi oko 12 do 12 litara...u pitanju je passat b4 1.8 66 kw monopoint 1995 godiste ...
-
Jel taj auto od kad ga ti vozis trosio manje ili uvek toliko koliko pises da trosi?Druga stvar,imas li merenje potrosnje benzina u skorije vreme?Trece,remontom isparivaca,ako se odradi kako je zapovedjeno,dobijas fakticki nov uredjaj.E sad cekamo odgovore...Ko ti kaze da taj auto potrosi 10 u gradu samo te dovodi u zabludu,ili je i sam u zabludi.12 je realno,ako pricamo o gradskoj voznji,pravoj.
-
to i ja znam da je 10 preterivanje...12 je realno ali meni trosi 17 vec 2 godine(govorilli mi da je to normalno tezak auto,star itd itd)reko kad mora mora sta ces...jedno vreme je trosio manje oko 14 max i to na pocetku kada sam ga kupio...servise sam radio uvek redovno na 15 000 km svecice uvek dobre,kapa,ruka kablovi novi skoro stavljeni,membrane pre 15 000 nove stavljenje jest da su duplo losije od ovih sto su bile u njemu bar po debiljini gume one nove su mnogo tanje mnogo,
sta moze da bude problem icicu ovih dana do GTA servisa za BRC i do Rasica moram nesto da radim ,doslo mi i da zemenim i uredjaj reko mozda je do njega da stavim ove sto Rasic ima...
-
Pa ne treba tu ceo uredjaj da menjas, idi do nekog dobrog servisa za plinske uredjaje i neka ti izvre potrebnu kontrolu i po potrebi zamenu dotrajalih delova, zameni mu svecice i filter za vazduh, to ti je kod plina najvaznije pored ispravnog plinskog uredjaja...... alealeee
-
A znaci tu ima jos nekih delova osim isparivaca koji mogu dovesti do vece potrosnje...filter uvek menjam redovno a svecice su stavljenje pre 20 000 km NGK
-
mozda si mislio na NGK svecice, pa dobro pazi u principu ja kad vozim auto na benzin svecice menjam na 20000km, a na plinu prepolovim, cak sta vise menjam ih na svaku drugu zamenu ulja na nekih 7500-8000km, e sad ti si pregurao tako da svecice menjaj obavezno i filter vazduha, a idi pravo u servis za plinske uredjaje, mozda ti negde i pusta plin, nemoguce je da je sve dobro a da ti trosi 17 plina, taj auto ne bi smeo da predje 12l mozda litar gore dole u zavisnosti od guzve u gradu......
odradi servis i obavezno se javi da vidimo kakvi ce biti utisci sa potrosnjom....... clap
-
Ispravio sam NGK ....to za svecice nisam znao da se tako cesto menja ...menjam mozda cak i sutra posto mu radim veliki servis sutra pa cu uzmem i to da odradim ...pa sledece nedelje idem do GTA da zakazem da vidim sta moze da se uradi ...pa vam javljam ...koje svecice da uzmem da nastavim sa tima ili...
-
pa mozes sa tim, nisu to ni malo lose svecice, mada svaka nova je bolja od neke stare koja je presla 20000km, zameni sve to, a vidim i da ides u servis GTA pretpostavljam onaj u Visnjickoj, nisam nikad bio tamo, ali drugar mi je rekao da su malo skuplji nego ostali servisi, ali da momci rade samo tako, kad sve to zavrsis javi se da vidimo kako ce se passat ponasati posle svega toga...... clap
-
Ja svecice menjam na 60000km po knjizi i uvek isto trosi, a sve vreme se auto vozi na plin tako da je bespotrebno tako cesto menjati svecice jer se time nista ne dobija. Filteri za plin hoce da prave problem ako su prljavi, par puta mi se desilo da mi potrosnja poraste upravo zbog toga, i nakon promene filtera, sve se vracalo na normalu. Takodje sam kvalitet plina zna da varira od pumpe do pumpe, probaj da sipas negde gde nisi do sada sipao pa vidi sta se desava.
-
Slazem se sa svrletom, svecice se menjaju na 50-60 hiljada, nema potrebe menjati ih na svakih 10 hiljada. Naravno, to u slucaju da stavite neke dobre svecice kao sto su NGK.
Sto se tice isparivaca, ja koliko znam moze da se koristi bez nekih ogranicenja u predjenoj kilometrazi ako se redovno servisira. Ja konkretno nemam filter za plin, i njega ne menjam nikada. Na 150 hiljada sam zamenio membrane isparivaca koje su poprilicno skupe bile za taj moj uredjaj AG holandski i MAP senzor koji je crkao.
Samo nadjite dobrog majstora za taj konkretni uredjaj i ako se redovno servisira, nece mnogo trositi i radice lepo. Naravno, podrazumeva se da pre svega auto perfektno radi na benzin i tada ce raditi i na plin ako se redovno odrzava uredjaj i nece puno vise trositi nego benzina.
-
Na sekvent uređaju nema potrebe za menjanjem svećica pre poropisanog intervala. Na venturi i lamda kontrol sistemima se preporučuje da svećice, kablovi, kape, ruke ili šta već auto ima vezano za struju budu uvek kvalitetni i u dobrom stanju. Na gas se problem nekako uvek pre ispolji nego na benzin, pa se zato preporučuje menjati ih ranije nego obično.
Idi ti Nemanja u servis pa će oni znati da li i šta treba remontovati, a možda bi i neko štelovanje rešilo problem potrošnje.
Kao što je Ivan rekao: "Samo nadjite dobrog majstora za taj konkretni uredjaj i ako se redovno servisira, nece mnogo trositi i radice lepo. Naravno, podrazumeva se da pre svega auto perfektno radi na benzin i tada ce raditi i na plin ako se redovno odrzava uredjaj i nece puno vise trositi nego benzina."
-
E hvala svima na pomoci ja sam sve zamenio sto se moze zameniti danas radio sam veliki servis sredio auto tip top cak sam menjao i servo pumpu bila losa ,na benzinu radi auto fenomenalno( i pre je radio ) ,mozda cak i sutra odem do GTA cisto da bace pogled na auto.....
-
Bio sam danas u GTA servisu i blago receno razocarao sam se u njih samo tako(bar u jednog lika krupnijeg sto radi tamo, dok je onaj drugi mnogo dobar lik samo sto on nije prisao auto radio nesto ...ja dosao "majstor" podigao haubu i rashladjivao se sa njom spustao dole gore gledao kao tele u sarena vrata cim je video da je VW pao mi mrak na oci neki izlgeda zagrizeni japanac tako mi delovavlo...strasnoo...da bi mi na kraju rekao pa sta ti hoces 17 je ok potrosnja za taj auto ja reko aj ocisti filter uradi nesto nasteluj ga presteluj proveri on nista,kaze ako lepo radi nista ne treba dirati...kakve budale jbt strasno kaze kako ti racunar potrosnju po km ili po satu voznje..pa reko po km 200 km predjem sa 32 litre i tu nema polemike...pa kaze ne mozes tako da racunas poceo da me smara reko aj cao ....
na kraju sam otisao u drugi servis i zamenio svecice stavio Brisk neke svecice za LPG garancija 30.000 km sa nekom srebrnom elektrodom itd itd i ocistio filter plina posto je bio bas bas bas prljav pa cu da vidim sta ce da bude ovih dana...
-
Kako mislis ocistio si filter? Pa jebote taj za plin i onaj mali tecne faze kostaju 20 evra sve sa majstorom da se zamene. Od ciscenja nema nista...
-
Aj vidi kako ide sada pa bi mogao da podelis iskustvo sa tim BRISK svecicama, kontao sam i ja da stavim te jer se preporucuju za plin, ali nisam siguran....
-
Svrle ne prati na casu! bicedobro
-
Kako mislis ocistio si filter? Pa jebote taj za plin i onaj mali tecne faze kostaju 20 evra sve sa majstorom da se zamene. Od ciscenja nema nista...
servis je radjen skoro ne znam tacno kada ali nema potrebe za tim...filter se NE MENJAAAAAA samo se ocisti 800 din je skidanje ciscenje itd sta je sve radio bas bas bas je bio prljav dok je odvrtao prasina je izlazila na sve strane a on je bio skoro zapusen i sve to od loseg plina se deseva,Servis plina je 3500 din za moj uredjaj...daj da vidim gde ima za 20 eura servis ako si to mislio....
Svecice sam platio 1800 din i zadovnoljan sam odma se videla razlika mozda i od ciscenja filtera ali ide malo bolje zivahiji je....a sad mi je nesto rekao za njih sto sam ja shvatio salu ali kao povecavaju konjazu za 3konja sto je po meni glupost ali dobro morao je da nesto prica hehehe...
(http://www.deltaoglasi.com/slike/1060/56654-l.jpg)
i pitao sam za uredjaj rekli su da kada se odradi komplet servis sa membranama dobija nov uredjaj nema potrebe za menjanjem...
-
Ja Imam BRC sequent i zamena oba filtera plina mi je 20 evra, a sve to odradim ovde kod mene kod lokalnog majstora...Meni je fabricki ugradnjen plin, ako je brc ostavio standardne svecice za benzin onda znaci da su one dobre i za plin.
-
Taj auto mora da troši 12 13 litara po gradu i oko 10, možda ispod 10 na otvorenom. Treba samo lepo da se ušteluje, membrane su kod mene menjane posle 60.000 km, filter za gas svake godine.
Za svećice ne znam, menjam ih na 30.000 km i već 6 godina stavljam koje je fabrika preporučila iako vozim stalno na plin.
-
I ja se takodje drzim fabrickih svecica...Sta znam, svi pricaju neku svoju pricu, imam trokrake NGK i nemaju nikakav uticaj ni na snagu ni na potrosnju vezano za plin...
-
Još da dodam, taj motor koji ti imaš u pasatu je jedan od najzahvalnijih motora za plin, više majstora mi je to reklo i sam sam se uverio, ko ne može da namesti da plin radi kako treba na tom autu nek se driži karburatora il nek menja profesiju
-
Onda su GTA servis jedni od njih ,kazu tezak je auto tezi od golfa 3 za 500 kila,poceo da mi prica kako se racuna potrosnja plina da se negledaju kilometrni nego vreme provedeno u autu guzve itd itd itd itd itd....
svrle....care meni nije sequent obican plin mi je....
pa daje mi neki servis gde da odem a da rade BRC da nasteljujem kako treba
-
pa upravo to sam hteo da kazem. Ako za seqent, koji je inace najskuplji sistem, zamena filtera kosta 20 evra, tih 3500 mi zvuci kao dranje za obican plin. BRC ti ti rade ovi http://www.lpgservice.net/strane/kontakt.htm, kod njih sam odrzavao plin dok ovaj moj lokalni majstor nije poceo da dobavlja BRC filtere koji su odgovarali za moj auto.
-
pa upravo to sam hteo da kazem. Ako za seqent, koji je inace najskuplji sistem, zamena filtera kosta 20 evra, tih 3500 mi zvuci kao dranje za obican plin. BRC ti ti rade ovi http://www.lpgservice.net/strane/kontakt.htm, kod njih sam odrzavao plin dok ovaj moj lokalni majstor nije poceo da dobavlja BRC filtere koji su odgovarali za moj auto.
e hvala puno videcu u subotu da odem do njih...oni kada rade taj servis otvaraju isparivac i sredjuju ga peru itd sta vec rade i toje 3500 i jest mnogo sto ti kazes ali tako je svuda
-
cek, juce sam bio u GTA i zamena filtera za venturi me je kostala 700 din... A genijalci koji su prethodno menjali membrane su tvrdili da ovaj model nema filter...Bzvz...
-
Ljudi, ja planirao da idem u GTA sledece nedelje na ugradnju plina, da idem ili ne?
-
Mene je razocarao taj krupniji lik sto radi tamo jednostavno nije hteo da pomogne nikako,dok je ondaj drugi mrsaviji bio mnogo dobar prosli put i sve lepo objasnio...ja da sam na tvom mestu samo bi u kod Rasica otisao i nigde drugde...
-
Proveri dali taj isparivac je adekvatan za kw motora, ako nije moze da je porosnja veca i zbog toga. Ako nije uzmi drugi nebi trebalo da je vise od 100 eur.
-
nemanja7,sta bi na kraju,jesi li napravio nesto?
-
Proveri dali taj isparivac je adekvatan za kw motora, ako nije moze da je porosnja veca i zbog toga. Ako nije uzmi drugi nebi trebalo da je vise od 100 eur.
na isparivacu pise 100 kw...
nisam napravio nista jos nemam vremena da odem nasao sam neke plindzije kod gradske bolnice preko ovoga lika sa otpada preporucio mi ih tj bratu mu radi tamo...pa kada uhvatim prvi dan slobodan icicu do njih ...
i on mi je na otpadu rekao da je to preterana potrosnja on ima dva pasata sa mojim motorom ali b3 i trosi do 12 litara u gradu max...
cim budem isao do ovih javljam sta je bilo...
sve je novo,kapa,ruka,svecice,kablovi,uradjen veliki servis na benzinu radi super trosi do 10 litara i to sam proverio u gradu,nove membrane na uredjaju uradjen servis,i filter taj ociscen pre toga, ako ne uspem opet stavicu neki drugi uredjaj u njega ....
-
ja imam pasata b3 1.8 8v 112ks automatik..kad sam ugradio plin trosio mi je oko 10 litara, sto znaci da sam jednim punjenjem ( uvek sipam 32 litre, tad onaj aparat bocne da zuji ) predjem od 300 do 320 km...medjutim vremenom se je ta kilometraza pocela da varira, desavalo se da predjem i 200km, nekad 250...uglavnom je prelazio 250 i jednom sam isao na neki malo duzi put i presao je 385km sa 32 litre plina, ja nisma mogao da verujem, ali to se desilo samo jednom nazalost...uglavnom sa 32 litre plina predjem 250km ali bas sam nezadovoljan kako auto ide, tako da cu ici da prekontrolisem sistem, mozda mi je taj filter prljav za koji nisam ni znao da ga ima...msm da ovakav auto treba da torsi oko 10 do 12 u gradu, a na otvorenom ispod 10...inace koristim svecice za plin, cuo sam da je to potrebno...
-
filtere obavezno menjajte na 10000km jer kada su oni prljavi performanske su lose i auto vise trosi. I naravno sipajte plin na proverenim pumpama, ne bilo gde, i zbog loseg plina oce da varira potrosnja.
-
Posto ti je sve ispravno promeni samo isparivac, motor ti je 66kw a isparivac za 100 kw, ipak je velika razlika.
-
kako izgleda taj filter i gde on stoji ?
-
na brc-u izgleda nesto slicno ovome (http://inlinethumb11.webshots.com/42186/2468523220058591720S200x200Q85.jpg)nije ovakav ali na taj fazon...kod mene stoji ovde (http://www.dodaj.rs/f/2T/13H/3sJVBNc2/240320111397.jpg)
-
Evo vec 3 sipanja na tri razlicite pumpe ja i dalje ne mogu da predjem 170 km prelazio sam do 200 ...sto kaze koki menjam isparivac i do kurca vise nemam zivaca ni para da se bakcem ako ne uspe ni to ne znam sta da radim vise
-
pogledacu bas kakvo je stanje kod mene...nikad nisam nista dirao na plinskom uredjaju, a imam ga god i po dana...ja sad prelazim sa 32 litre 250 km i to je malo, mora manje da trosi, mada je moj automatik, a kod tebe nemanja je potrosnja bas nenormalna..skoro te izadje isto kao da vozis na benzin, tu sigurno nesto nije u redu...proveri da li ti negde pusta plin, meni je pustao na rezervoaru i na onom rasprsivacu..
-
i meni povecao potrosnju angry2 isti motor kao nemanjin ... ranije nije prelazio 10l plina , mada sam ga ja uvek racunao na 12 .. a sad zna da potrosi koliko mu natocim boodala
-
Kao sto rekoh icicu do rasica ako treba zamenicu isparivac i da mi neko u ovoj jebenoj srbiji proveri cevi i gas kako treba u auto moto savezu samo preleteli u kyrogasu takodje prskaju sa neki deterdzentima kao i ja kada kuci stavljam bocu za sporet hehehe...uskoro cu ici kod rasica ili kod toga kod gradske bolnice pa javljam sta je bilo
-
mozda je plin los .. msm on jeste los biggrin nego da su nam sad uvalili neki extra los lollol
-
brate, ne znam sta da su mu sipali, trosio bi manje :)
-
(http://www.dodaj.rs/f/2T/13H/3sJVBNc2/240320111397.jpg)
E kod mene je isto u ventilu na koji dolazi crevo iz boce, s tim sto nije bas takav oblik filtera koji je nemanja opisao, vec je telo (donji deo) tog ventila u stvari filter, msm da sam negde na netu video kako izgleda njegov presek, sve u svemu kad su mi menjali filter vidim da je taj deo nov...
-
Ne znam koliko su tačni ovi podaci al evo:
Volkswagen - Passat Variant B3,B4 - 1.8 (90 Hp)
Fuel consumption (urban) 11.3 (11.8) l./100 km
Fuel consumption (extra urban) 6.4 (7.1) l./100 km
Fuel consumption (combined) 8.3 (9) l./100 km
Volkswagen - Golf II (19E) - 1.8 Syncro (90 Hp)
Fuel consumption (urban) 8 l./100 km
Fuel consumption (extra urban) 6.5 l./100 km
Fuel consumption (combined) 7.5 l./100 km
Dodaj na ovo potrošnju plina od + 30 do 40% dobije se da je za golfa prosek 10,5L/100km, dok je za pasata ta cifra 11,6L/100km (12,6L/100km).
-
Pa tu tezina odradi svoje... A sto se tice konkretno potrosnje plina kod mene, godinu dana mi je po gradu i sa povremenim gazenjem trosio plafon 11l i isao neverovatno, uradio sam servis pre 2-3 nedelje i potrosnja je oko 10l s tim da je slabije vukao...Opet, od pre nekih nedelju dana potrosnja 10-11l a ide kao djavo, nista nisam stelovao, odvrtao, zavrtao...Ko ce ga znati ali dokle god se isplati dobro je...
-
Jeste, al njemu troši 16L po gradu pa pokušavamo da ustanovimo jel u pitanju majstor, uređaj ili velika težina karavele =)...
Biće da je jedno od prva dva.
Edit:
Kod mene je isparivač malo drugačiji i crevo koje ide iz isparivača u ajnšpric se račva u dva, ne znam da li mu to može pomoći što se tiče potrošnje (mislim da je ovako efikasnije):
(http://img845.imageshack.us/img845/1825/hpim4493.jpg)
-
kod mene je isparivac na drugoj strani .. i ne ide kao djavo bicedobro ali osetno bolje vuce kada je hladnije vreme
-
ma dobro, ja napisah ono samo iz razloga da ni filter ne treba zanemariti, jbg ne moze da se trci sa krpom preko usta...
@Desmo I ja takodje imam racvu, posto je dvogrli karb u pitanju, i mixer ima 2 grla i 2 creva kroz koja plin dolazi...
E da, jos jedna bitna stvar koju su mi rekli u servisu, ali mi crv nije dao mira pa sam i kod svaba proverio (postavicu link ako ga nadjem u history): mali sraf na isparivacu steluje kolicinu plina tj. smesu prema protoku vazduha, sam ler diktira karburator zato je potrebno da je karburator ispravan i ler na benzinu nastelovan...A sraf na racvi diktira dotok plina u motor. Ovo se sve odnosi na motore sa karbusom, a napisao sam jer sam razne stvari cuo sa raznih strana, te se steluje ovako te onako, ovo sluzi ovome blablabla...
Prema ovim saznanjima sam stelovao plin tako da ako imate problema, probajte sami, ja sam stelujem prema vremenskim uslovima jer bas sad kad je hladnije i vazduh je gusci, smanjim dotok plina, potrosnja se drzi i dalje na 10-11l a performanse ostaju iste...
-
daj link da odvrcemo lollol
-
Evo linkova iz kojih sam ja ponesto koristio, nadam se da cete naci nesto korisno:
http://www.propanecarbs.com/questions.html
http://holdenpaedia.oldholden.com/LPG#Timing:
Nemacki postavljam cim nadjem, nisam siguran da li je bio na fazon ovih gore ili je forum u pitanju...
-
Skoro sam radio servis isparivacha i zamenu filtera za plin. Lovato isparivach. Filter je bio u katastrofa stanju isto kao i membrane. Problem je shto je do leta troshio 10l a onda pocheo da se gushi, gasi i potroshnja se lansirala na 17l. Filter za vazduh je takodje bio losh. Sve je zamenjeno i nekako ushtelovano. Potroshnja se vratila na 10l. Ali samo na mesec dana. Pretpostavljam da je to zato shto su se membrane malo razradile i omekshale, pa treba da se doshteluje ponovo.
Iz lenjosti i zaborava, plin uglavnom sipam na nis-ovoj pumpi. I da, definitivno je najgori moguci plin koji moze da se sipa, je kod njih. Jednom sam sipao na MBG pumpi na smederevskom putu i iznenadio se koliko dobro vuche i chini mi se da sam i vishe preshao.
Ove nedelje cu ponovo zameniti filter za plin i doshtelovati prema uputstvu sa linka koje je dao blackwood. Pa da vidimo shta ce onda da kaze.
Ako plin nigde ne curi, i ako su filteri za plin i vazduh dobri, ne vidim razlog zashto kod nemanje toliko troshi...
-
a zasta sluzi onaj ventilcic na crevu koje ide od isparivaca do karb-a ?? posto sam vidjao kola i bez toga
-
Za stelovanje protoka plina od isparivaca do karba...
-
znaci to ako odvrnem nece da poveca potrosnju ?? jer isparivac izbacuje visak ?? i uvek kad ugasim auto imam visak , i to dugo izbacuje .. znaci mogu slobodno to da odvrnem
-
Ako odvrnes znaci da ce vise plina vuci samim tim ces imati i vecu potrosnju...
-
cekaj zar nema neko stelovanje na isparivacu za dotok iz boce ?!?! ... ne razumem zasto bi se povecala potrosnja ako malo odvrnem na to crevo .. msm i ovako mi visak izbacuje .. bolje neka ide u masinu :huh:
nema tu logike bonk
-
A gde ti to izbacuje visak??? Na isparivacu imas stelovanje smese, tj. kolicine plina, racva na crevu ti prosto kontrolise odnos performansi i potrosnje, a posto je ceo taj sistem zatvoren, taj ˝visak˝ za koji si ubedjen da postoji bi se talozio ili u usisu i cilindru pa bi pri paljenju imao jake detonacije ili u izduvnoj grani (sto se meni desilo usled loseg plina koji nije potpuno sagorevao) pa bi ti pri paljenju jaka eksplozija odjeknula u izduvnom sistemu i verovatno bi ti neki lonac ili cev stradala (kao sto je meni stradao zadnji lonac)... Vakum tj. kretanje klipa na dole ti povlaci gorivo (plin ili benzin, svejedno) a bas ta racva na crevu u zavisnosti od svog polozaja tj. koliko je odvrnuta ti diktira koliko ce plina povuci, samim tim kako ce auto ici i koliko ce plina potrositi...
Znaci: sraf na isparivacu kontrolise smesu ( odnos plin/vazduh) a sraf na racvi koliko ce motor te smese povuci... Evo, potrudio sam se da ti na vise nacina objasnim, nadam se da ces ti tu pronaci logiku...
-
izbacuje na ono dugme gde se izbacuje visak .. uvek kad ugasim auto .. mada kod mene malo vise izbacuje coilleo2tj
-
A gde se tebi nalazi to dugme???
-
na isparivacu sa desne strane ..
-
Na isparivacu postoji pored srafa za stelovanje smese jos i mali srafic za, koliko se secam stelovanje razlike izmedju atmosferskog pritiska i pritiska izmedju membrana i otpust za ulje...Nisam siguran da znam na sta mislis...
-
ovakvo dugme na sredini
http://www.kupindo.com/plinski-isparivac-konjic-vakum-_slika_O_945244.jpg
-
Ne bi trebalo da izbacuje plin jer elektroventil zatvori dotok plina i prebaci na benzin čim ugasiš auto.
Creva iz boce prvo idu taj elektroventil (gde je mali filter za plin) pa tek onda u isparivač...
i onda gumeno crevo sa šrafom za štelovanje potrošnje u ajnšpric a šraf na isparivaču podešava ler.
-
Ako on tebi izbacuje vishak plina, tebi bi auto trebao da smrdi do zla boga na plin. To dugme koje si ti uslikao mi lichi na polugicu membrane. Njega privuche jedan elektro ventil sa druge strane isparivacha kada nadrukavash plin. Ako ti tu pushta, proveri membrane.
Plin ne bi smeo nigde da pushta. Jer chim pushta, moze i da se upali.
Ispravka, nema iza isparivacha elektro ventil. Ali to "dugme" sluzi za nadrukavanje plina.
(http://www.kupindo.com/Plinski-uredjaj-komplet-sa-papirima_slika_XL_822984.jpg)
-
kakvo nadrukavanje wacko tu se ispusta plin ... kad stisnes dugme plin izlazi .. e sad kad elektroventil zatvori plin , plin ostaje u crevu do isparivaca i u isparivacu koji mora da izadje negde ;)
upali auto pa ga ugasi i proveri isparivac , mora da ispusti visak
-
Chemu ti sluzi crno dugme na ovom prekidachu?
(http://s4.postimage.org/4i5khm144/prekidac_LPG.jpg)
Crveno je za prebacivanje sa plina na benzin i obratno...
-
Dugme za hladni start...Obogacuje smesu radi lakseg startovanja...
-
blackwood91 - hvala na informacijama ... imas beer od mene kad se vidimo
-
Dugme za hladni start...Obogacuje smesu radi lakseg startovanja...
No to sam mislio kada sam napisao "nadrukash plin". Loshe sam se izrazio. U principu, (bar kod mene) kada se obogacuje smesha, to "dugme" na isparivachu se uvuche.
I dalje mislim da isparivach ne sme da pushta nikakav vishak plina kada se auto ugasi. Pogotovo ne u motorni prostor. Ako greshim, neka me neko ispravi.
-
A zamisli da palis na kablove ili da ti alternator baci varnicu ili bilo kakvu slicnu situaciju a tebi motorni prostor obogacen plinom...To ne sme da se desava, meni se jedino plin VRLO MALO osecao kod filtera za plin ali od kad je promenjen vise se ne oseca...I dalje tvrdim da plin ne treba ni da se oseca a kamoli da je sistem takav da mora da se ispusta u motorni prostor, ispravite me ako gresim... beer
-
ne oseca se on u radu .. nego tek kad se ugasi motor ... jos sam ja pokusao da upalim upaljacem boodala boodala
-
ne oseca se on u radu .. nego tek kad se ugasi motor ... jos sam ja pokusao da upalim upaljacem boodala boodala
blink blink blink Nadam se da se shalish
-
ne boodala nisam normalan boodala moglo je da bude bum bum pao bonk sva sreca pa nije
nece grom u koprive biggrin
-
xD Srecom pa nece lollol Da ne idemo vishe u off. Ako ti ispushta plin negde, teraj kod majstora da vidi shta, gde i zashto.
Slazem se sa blackwoodom da plin uopshte ne bi smeo da se oseti. Jer chim se oseti, negde pushta...
-
ne oseca se on u radu .. nego tek kad se ugasi motor ... jos sam ja pokusao da upalim upaljacem boodala boodala
Onda je logicno da pusta plin negde jer ga vakum motora ne uvlaci u cilindar na sagorevanje nego ostaje slobodan u crevu i izadje kroz neku pukotinu... I nemoj da se zezas sa tim, da vidis kako mala plinska lampa sa pritiskom od 0,6 bara i kapacitetom 0,5kg baca plamen od 2 metra...Govorim ti iz licnog iskustva... boodala boodala boodala
Idi lepo kod majstora, cuvaj sebe, kola i sam uredjaj ako ti se vec isplati voznja na plin...
-
Za predatorars
care menjao sam sve i svasta,kapa,ruka,svecice,filter vazduha,kablovi servis plina i dalje je isto sa 32 litre predjem jedva 200 km......nekada i manje....mnogo trosi a niko ne zna zasto...
-
e jbg, nzn sta da ti kazem ides li kad prema cacku imam dobrog majstora za plin dole
-
Tesko da cu ici,nego cuo sam od nekih majstora sa foruma da BRC isparivac zna da zeza posle prvog otvaranja pa sam mislio da zamenim uredjaj za lovato,ali opet vecina kaze da je brc najbolji uredjaj...meni auto ide ok mogao bi bolje jer je 1.8 90 konja(nekada me oduva raspali punto)pa se zamislim dali treba bolje da ide hehehe...videcu kada malo otopli da odem do GRA servisa(ovlasceni su za brc) da mi bolje to pogledaju jer proslo put su bili jako neljubazni tj jedan lik
-
a jel ti to samo na plinu, jesi probao na benzinu
-
Benzina trosi 10-11 litara max probao i tao ..pregledam ceo komplet sve u redu sa benzinom
-
ae slikaj onu budzu gde se odvrce plin
-
Koju budzu...isparivac ili
-
ono crevo sto ide iz isparivaca u ainspric , ima ona budza za stelovanje na crevu , e tu budzy slikaj
-
Мени б5 1.8 троши 13-14л. Намеравам да то смањим сервисом и штеловањем. Идем сутра па ћу да јавим ако сам нешто успео.
-
Ma kakvi 11-12 litara ko mi da njegov auto i ja sipam 11 litara i predjem gradske voznje 100 km sipacu mu pun benzina i pun plina....to su gluposti i lazi nema sanse da tako trosi malo...jedino ako je seqvent.....evo meni leti trosi 32 litre 200 km..zimi 32 litre 170 km...nema gde nisam bio i promenio i sve isto..tako da batalite te bajke
-
ajde javi se kad budeš dolazio u Zemun da mi sipaš gorivo u trojku :D
sekvent je doduše al 11-12 ne prelazi.
-
Za seqvent znam da moze preci 11 -12 litra pa i audi a4 1.8 T prelazi oko 11 litara na 100 km ali na seqvent...na ovaj obican plin nema sanse da mogu preci sa 11 litra 100 km po gradu
-
meni 14-15 litra na 100 sa normalnom voznjom a sa nenormalnom oko 20 tako da se ja vracam na stari dobri benzin.
-
Moze se dosta km preci, ali je neka granica za zamenu isparivaca 50 hiljada km.
Moze i cesce, ako pocne zezati paljenje, pocne da ledi itd. big_boss
-
Jel ti to iz iskustva o zameni isparivaca na 50hkm? bicedobro
-
Ja koliko me sećanje drži sam negde čitao da se membrane menjaju tek posle nekih 70-tak hiljada km
-
gt3,
ja sam servisirao isparivac, kad je poceo da me prilikom paljenja i povecanjem potrosnje...... otprilike je moj dogurao 60 hiljada km.
Odradio mi zet mog ortaka, koji inace radi u servisu za plin u Banatskom Brestovcu (Banat).
Od tada radi kao sat.
pozz
-
Pa to se razlikuje od onoga sto si napisao u prethodnom postu!Gore si napisao da se on MENJA na 50 hkm i manje,a sad kazes da si svoj remontovao na 60 hkm!
-
Moj isparivac ko programiran na 60,000km pocne da zeza sa paljenjem kad je hladan motor
-
gt3,
svoj sam servisirao na 60 hiljada, jer jer tek tada poceo da pokazuje znake trokiranja.
Inace, neko pravilo je da se menja na 50 hiljada.
-
Ja sam se ukljucio u diskusiju zato sto si napisao da se menja isparivac,ti sada pricas o remontu istog!Bitno je da si objasnio na sta si zapravo mislio,zbog drugih koji mozda imaju slicnih problema.E sad,sto se samog isparivaca(membrana) tice,moras znati da pravilo jednostavno ne postoji!Kvalitetan isparivac moze bez problema da traje daleko vise od 50 hkm ako se zagreje auto na benzin i ako se filter menja na vreme.Kad se pali na plin hladan onda je i vek trajanja daleko kraci.A ovde (u Srbiji) svi nesto vole da ga kresnu ladnog na plin,sto veci mraz on veci "baja"(ako je uspeo da upali)!aj uzdravlje
-
E to je i meni plinadžija reko, da duže traje membrana ako se zagreje na beznin pa se onda prebaci na plin
-
Ljudi, da li je nekao imao slican problem? Auto na konstantnoj brzini od recimo 100-110km/h povremeno kao da malo pocne da trza, a kad sklonim nogu sa gasa pri tako malo vecoj brzini auto nastavlja da ide, umesto da koci motorom? Ima li neko ideju sta moze da bude, uredjaj je nov, pre 5000 km ugradjen.
-
JOCA88,
mozda ti sajla za gas zaglavljuje negde, pa kad pustis papucicu on i dalje ide.
Proveri je celom duzinom.
pozz
-
Ma samo na plinu zajebava, na benzinu radi savrseno.
-
Cao ljudi,imam problem,nadam se vasem odgovoru.Vozim Golf3,2.0 benzin/plin.Sve je u redu islo do prosle nedelje kada je poceo naglo da trosi plin.Sipah mu 10l - potrosio je na 50km.Sipah mu opet 20l, sto bi mi trajalo barem 200km jer ga ne gazim preko 2300obrtaja,umerena voznja ali i ovih 20l mi je isparilo na 80ti kilometar,ali bukvalno prazna boca. Ne mirise nista sto bi ukazalo na isparavanje plina,sve se ponasa isto.
-
Provjeri da li pusta negdje.... Od boce do injektora
Послато са HTC One M9
-
Menjaju li se membrane na sekventu kao na venturi sistemu ili dok radi,radi ??
-
Naravno da se menjaju
Послато са HTC One M9
-
Onda radi odlicno uredjaj, ja sam presao oko 60 000 km a ugradjen je pre 6 - 6,5 god. i ko zna koliko drugar pregazio, samo filteri menjani. :14