Autor Tema: Tesko pali.....  (Pročitano 19199 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #60 poslato: Februar 09, 2012, 11:44:57 posle podne »
@Turbo a kako da provere grejace oni koji ne mogu da navrate do tebe  boodala
Npr. ja na ibici 1.9 SDI  mahac

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #61 poslato: Februar 10, 2012, 02:06:18 pre podne »
Zica i stavis jedan kraj na + akumulatora, drugi na vrh grejaca. Kad dodirnes grejac ako baci varnicu radi, ako ne ne radi.
Naravno skines one kapice sa grejaca.

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #62 poslato: Februar 10, 2012, 02:12:31 pre podne »
uzmes unimer i ispitas
najlakse
  champ1

Van mreže koshke86

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 15
  • Lokacija: Bgd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #63 poslato: Februar 10, 2012, 11:07:22 pre podne »
@turbo
 dosao bi rado ali k....nisam ga palio 2,3 dana..i jutros nece...verglam i ne moze da sastavi...ne znam da li je gorivo smrzlo ili akumulator oslabio..sporo vrti,a iza se oseca nafta...probacu kasnije opet..msm da su mi svi grejaci pocrkali,ali moram da proverim..
Vozim i slusam TDI!!!

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #64 poslato: Februar 10, 2012, 11:42:40 pre podne »

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #65 poslato: Februar 10, 2012, 12:18:43 posle podne »
Hvala na informacijama, korisno je  tapsac alealeee

Van mreže zelezni

  • VW Početnik
  • Poruke: 33
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd/Zeleznik
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5 1.9 tdi
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #66 poslato: Februar 10, 2012, 12:45:24 posle podne »
Pozdrav svima!
Imam problem. U pitanju je passat b5.5 1.9 tdi. Jutros nisam mogao da upalim auto. Zaverglao sam 2-3 puta i posle toga mi se upalila lampica od ulja i STOP. Skinem ga sa kontakta i ponovo dam kontakt grejac odradi i ostale lampice se pogase ali ostaje lampica od akumulatora. Nisam hteo vise da verglam. POMAGAJTE!

Van mreže nemanja2468

  • VW Početnik
  • Poruke: 159
  • Age: 35
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +7/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9 TDI, Golf 2 1.3
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #67 poslato: Februar 10, 2012, 04:02:49 posle podne »
gedora brate nemoj da se uznemiravas, vecina nas na forumu zna da si jedan od najboljih strucnjaka za VW. posto vidim da je gospodin krckalica iz nisa moze da dodje do mene da mu otklonim svaku sumnju da TDI moze da upali ujutru na -10 bez ijednog ispravnog grejaca. iz licnog iskustva pricam za ALH 66kw motor koji je presao 230 000.

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #68 poslato: Februar 10, 2012, 04:40:02 posle podne »
Pozdrav svima!
Imam problem. U pitanju je passat b5.5 1.9 tdi. Jutros nisam mogao da upalim auto. Zaverglao sam 2-3 puta i posle toga mi se upalila lampica od ulja i STOP. Skinem ga sa kontakta i ponovo dam kontakt grejac odradi i ostale lampice se pogase ali ostaje lampica od akumulatora. Nisam hteo vise da verglam. POMAGAJTE!

Proveris grejace prvo.
A to sto pise STOP pri verglanju jbg, jako je gladno pa nema pritiska ulja. Ali slobodno verglaj i kad ispise STOP, ne sad 30s, ali 5-10s nece mu nista faliti, u razmacima od po 30ak sekundi.
Ali prvo grejace, pa onda pali, tj. onda ces upaliti vervovatno. Ako nisu grejaci smrzla nafta.

Van mreže sale-nis

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 354
  • Age: 39
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat 1.9TDI - 96kw
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #69 poslato: Februar 10, 2012, 04:54:46 posle podne »
Jos jedan + da TDI pali na -15 bez ispravnih grejaca (doduse sa duzim verglanjem).
Od kako su nocne temperature pale, prvo paljenje ujutru je kod mene sa verglanjem od 10 sec u kontinuitetu. Kad upali, izbaci oblak crnog dima i posle par sekundi sve OK. Svako sledece paljenje bez broblema.
Prvo sam sumnjao da je zaledila nafta u filteru jer sipam na NIS-ovoj pumpi a jednog jutra nisu tocili ED i D2 jer su zamrzli pistolji  boodala Zatim sam ispraznio rezervoar i sipao na LUKOIL - ovoj i opet ista prica, tesko pali. Dodao sam i aditiv K2 DFA-39 (protiv smrzavanja) i isto.
E tek onda mi je palo na pamet da proverim grejace i ispostavilo se da 4 od 4 ne rade uopste.
Zvao sam radnju gde godinama uzimam delove za sve automobile, ponudio mi lik sve varijante od Boscha, preko NGK, Lucas, Beru.... sa cenom od 6 do 12e po komadu ali mi je savetovao da sacekam subotu jer mu stizu neki iz VW prve ugradnje po ceni od 15e i na njih daje garanciju 2god, nezavisno od predjene km.
Ako sve to bude gotovo sutra, vec prekosutra javljam utiske.
 

Van mreže zelezni

  • VW Početnik
  • Poruke: 33
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd/Zeleznik
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5 1.9 tdi
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #70 poslato: Februar 10, 2012, 06:18:35 posle podne »
Pozdrav svima!
Imam problem. U pitanju je passat b5.5 1.9 tdi. Jutros nisam mogao da upalim auto. Zaverglao sam 2-3 puta i posle toga mi se upalila lampica od ulja i STOP. Skinem ga sa kontakta i ponovo dam kontakt grejac odradi i ostale lampice se pogase ali ostaje lampica od akumulatora. Nisam hteo vise da verglam. POMAGAJTE!

Proveris grejace prvo.
A to sto pise STOP pri verglanju jbg, jako je gladno pa nema pritiska ulja. Ali slobodno verglaj i kad ispise STOP, ne sad 30s, ali 5-10s nece mu nista faliti, u razmacima od po 30ak sekundi.
Ali prvo grejace, pa onda pali, tj. onda ces upaliti vervovatno. Ako nisu grejaci smrzla nafta.

Ipak je akumulator. Oslabio je i nije bila dobra struja. Stavio sam ga na punjac 5 minuta (brzo punjenje) i upalio je na pola kljuca.

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #71 poslato: Februar 11, 2012, 06:03:10 posle podne »
Ovo vazi za sve tdi motore. Na niskim temperaturama da bi upalio pored ispravnih grejaca izuzetno je bitno da imate dobar akumulator ali jos bitniji je ANLASER! Zato sto ni jedan Vagenov tdi bilo toplo ili hladno nece upaliti dok ne postigne 280 obrtaja u minuti koje registruje preko senzora radilice i tog momenta procesor motora odobrava ubrizgavanje. To na toplijem vremenu necete primetiti ali kada su niske temperature anlaser vuce vise struje, a ako nije sto posto ispravan onda nece upaliti iako imate dobar akumulator i ispravne grejace. koji se inace pale od 2 stepena pa nanize. problem kompresije je izrazen i moze se uglavnom javiti ko VE motora( bosh pumpa) dok kod PD motora nema puno problema te prirode jer je sitem EGR-a drugacije regulisan. Takodje vlasnici starijih modela sa VE sistemom bi trebalo da prekontrolisu zaprljanost EGR ventila i usisne grane jer mogu izazvati niz problema vezanih za paljenje. Tako da pre nego nasumicno peocnete da jurite po majstorima na zamenu grejaca imerenje kompresije, PROVERITE ANLASER! Pozz :)
Say no to spark plugs!

Van mreže Xenon

  • VW Početnik
  • Poruke: 129
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #72 poslato: Februar 11, 2012, 06:46:01 posle podne »
Zica i stavis jedan kraj na + akumulatora, drugi na vrh grejaca. Kad dodirnes grejac ako baci varnicu radi, ako ne ne radi.
Naravno skines one kapice sa grejaca.
uzmes unimer i ispitas
najlakse
Ovo nije precizno uopste meni se desavalo da neispravan grijac pokazuje da je ispravan.Skines na ispravljac i sve znas i vidis kako i sta.

Van mreže koshke86

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 15
  • Lokacija: Bgd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #73 poslato: Mart 11, 2012, 12:06:18 posle podne »
odem na servis pre neki dan i reko aj da ispitam sad grejace da vidim kakvo je stanje...kao ono 4/4 ne rade...sad mi jasno zasto na -24 nije hteo da upali jedno jutro.. tapsac boodala wacko
Vozim i slusam TDI!!!

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Tesko pali.....
« Odgovor #74 poslato: April 02, 2012, 06:50:34 posle podne »

Kod mene na onom najgorem minusu nije radio relej za grejace tako da nije radio ni jedan, ali je palio bez problema iz prve, jes da je u garazi i nov akumulator ali minus je minus ;)