Za tri meseca kad krene pregled na tehničkim pregledima po novim pravilima igre biće dan D (ako po svemu sudeći ne odlože datum zbog Korone). Mada ima i tehničkih koji su već nabavili opremu i krenuli da rade po novim pravilima uveliko...Elem u mnogim zemljama EU je to što kod nas treba da stupi na snagu, na snazi već godinama, a nismo mi Srbi jedini koji su se dosetili da umesto kupovine novog DPF-a , EGR-a i troška od hiljadu i koliko hoćeš evra, lepo skinu DPF i EGR i reše se bede. Ne znam u čemu je fora, odnosno kako to izvedu ali čitao sam tipovi sa isključenim DPF-om i EGR-om lagano prolaze tehničke u Velikoj Britaniji i Nemačkoj koji nisu sprdnja kao kod nas, gde das 2 crvene i ne moraš ni da teraš auto na pregled. E sad na koju foru prođu tamo, odnosno kako varaju sonde koje mere količinu CO, C02, azotnih oksida i ostalih štetnih gasova kada se eliminiše DPF, EGR, SCR i ostale gluposti to mi nikako nije jasno. Ali ako bude izvodljivo i kod nas prvi ću da eliminišem DPF, pa sve nek je i na 0% zapušenosti!