VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: miroslav985 Januar 02, 2019, 11:58:12 posle podne
-
Pozdrav ljudi, da li neko zna sta je pametno raditi ,kupio sam golfa 2 1.8 66kw monopoint za projekat restauracije, pa me muci malo samo jedna stvar oko motora, ne trosi ulje kompresija vise nego dobra , motor lepo radi ali ne vuce kako treba, vuce konstantno bez gusenja ali slabo, da li je pametno ugraditi dvogrli perburg 2e2 karb umesto monopointa ,ili monopoint servisirati, sa kojim bi karbom auto imao bolju vucu...???
-
2e2 je koriscen kod 1.6 od 75ks, mislim da ti je prevelika zajebancija to sve prebacivati i zezati se.
A sto bi menjao monopoint, sta ti se dogadja?
-
Slabo povlaci i vuce, vuce konstantno bez knedli,stucanja, ali slabo, pa sam mislio da sve poskidam i stavim klasiku jer sam na prethodnom koji je bio isti ovakav motor imao malo drugacije podeseno palenje,taj dvogrli karb,svecice kablove poskupe...auto je isao kao nevreme...tipa nekih 7-7,5 do 100 a ovome treba mozda i 15 sec
-
7-7.5 sekundi do 100 sa golfom 2 66kW? blink
-
Probaj da sredis taj monopoint, stavi pumpu i rezervoar od g3 i izbaci spoljnu pumpu
-
Da 7-7,5 sec auto je isao kao nevreme ali je i trosio mada mi potrosnja i nije bitna dok ne predje 10-11 litara
Mislite da je bolji monopoint...od dvogrlog?
-
Mislim da ti je lakse i da za monopoint ima vise delova
-
Ok,a sta mislite do cega jos moze biti...
-
Jel ima tng? Proveri paljenje struju dal je uzubcen kakotreba
-
Ima tng, palenje je bilo naj kasnije postavljeno, pomerio sam na ranije i sad povlaci 50% bolje,mozda jos da se servisira karburator... pali kao i pre na dodir kljuca,nestuca,nema knedli....
Isto se ponasa i na tng i na benzinu
Koje bi ulje bilo dobro za njega...razmisljam o mobil ili shell 10-40 ili 15-40...ili neko drugo...vlasnik prethodni kaze da ne trosi ulje...iberlauf nije mastan, nema dimova itd...
-
Promeni svecice i filter za vazduh, servisiraj tng (filter i isparivac + stelovanje), ulje sipaj koje oces
-
Svecice , kablovi...naravno a plin je sredjen i ugradjen nov isparivac...
Jel zna neko kako je upisan br motora na golfu 2
Normalnim brojevima -arapskim ili kao kidnerom-kao sivacom masinom...ne znam kako blize da objasnim
-
Imas 2 pocetna slova normalna latinicom
I 4-5 bojeva standardnih.
Tipa
*PG4445*
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Kod mene je ovako tackast, ovo je slika od pezoa
(https://i.postimg.cc/PvmMSvQj/5a60bac0-8484-45e6-a406-9864024ba182.jpg) (https://postimg.cc/PvmMSvQj)
I slova i brojevi su ovakvi
Da li je to ok ili...
-
Oznake br motora nisu tackaste. Vec normalna slova i brojevi
-
e jbg...
-
Tačkasto i slova i brojevi. ;) Šta je bilo sa tim golfom što ide do 100 za 7 sec.
-
Prodat u bg
-
Jel sa mojim brjevima sve ok ili su divlji????
-
Jel su prva tri PUS?
-
Ne
Tackasto PR i tackasti brojevi
-
noviji modeli su tackasti a stari obicni
-
Moj je 1990 god
-
tačkasti brojevi i slova su fabrički na tom bloku
-
Sta da se radi auto Poceo je da brlja na leru nestabilan ler kao da hoce da se ugasi kad je ler 850-900 rpm , kad se doda gas brlja do 2300 rpm posle toga je ok,sto se vise blizi 2300 rpm sve se manje oseca brljanje
i na plinu i na benzinu isto se desava samo sto je na benzinu izrazenije
Monopoint
Auto vuce odlicno
Kad se vozi jednim gasom od 1300rpm do 2300 i tad u voznji se oseca brljanje kad se drze jedni konstantni obrtaji
-
vuce fals zrak negdje. flanca ispod monopointa, crijeva vakuma...
-
Ok provericu, hvala.
-
Proverio sam na brzinu...kad pomerim karb rukom (malo vise snage treba da se pomeri-nagne u stranu) auto krene da trokira puno i ugasi se, svlacio sam kablove sa svecica i ni jedna ne menja rad motora...verovatno guma ispod karba ne dihtuje dobro...
-
Promenio sam i malo ali malo je bolje sad, malo losije radi na benzinu na leru nego na plinu kad je zagrejan,kad radi pod saugom skoro pa idealno radi samo desi se na svake 2 sekunde kao da jedna svecica preskoci sa bacanjem varnice-tako neki zvuk, i kad se pusti gas u toku voznje kao da stuca nebitno da li je na plinu ili benzinu..naj izrazenije kad se vozi oko 1800rpm u 2 ili 3 brzini pa se pusti gas
da motor koci do nekih 1500rpm,ili se vozi u koloni u prvoj brzini, pregledana dizna super baca gorivo a pumpa benzina je elektricna
Nigde ne vuce fals vazduh svi vakumi rade odlicno
A primetio sam da ako skinem jedan bilo koji kabal sa svecice auto nastavlja da radi ,nema onog rada na tri klipa vec kao i do sada radi i prima gas....????
Da li menjati kapu,ruku,kablove,svecice...sve to radi odlicno a svecice su sa tri kraka NGK, a kapa je BERU.
Kablovi su sa metalnom navlakom preko crne gume sto se nabija na svecicu,e sad konektor koji ide na svecicu je uvucen u kabl oko 15mm od pocetka kabla i preko toga je neka kao limena caura,u mraku gledano nema probijanja dok motor radi ali kad se svlaci kabal i kada se svuce sa svecice on pocne da tuce struju ...varnica skoci tih 15mm iz kabla na tu cauru pa sa caure na glavu motora ili svecicu,,sve zavisi gde se drzi, da li je to normalno ili da kupim kablove ili ima bas jaku struju....
-
Normalno je da baci, ako se kabal svuce skroz sa svecice morao bi da trokira motor, ali skloni se kabal od svecice da ne baca varnicu na nju
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Ne znam sta jos moze biti
-
zamjenis sve, kablove, kapu, ruku i svjecice
-
Mislis da ima potrebe,sve je to zamenjeno pre nekih 5000 km
-
Ma vuce kao lud samo nema lep rad na leru kao da stucne na svake dve sekunde tako i u voznji do 2300 obrtaja i kad se vozi jednim gasom do 2000 obrtaja, i kad se pusti gas u voznji tad je naj gore, sve je kupljeno pre 5000km i sve je juce provereno sve u odlicnom stanju ,kapa beru, svecice ngk sa 3 kraka ,kablovi ,ruka to sam zaboravio ko je proizvodjac ali su poskupi
-
I zaboravio sam pomenuti da obrtaji variraju od 850 do 900
-
Sad na benzinu ka dam gas do kraja u voznji auto povuce i posle 3 sekunde pocne da se gusi kao da nestaje goriva ,do 3500rpm je sve ok
-
Da ti nije pumpa u maleru, teraj kod mehanicara da ti to resi.
-
Sad se napakovalo praznika pa niko neradi...
-
najveci maler mu je sto se vozio na plin godinama, a odzavanje na nivou bilo. sad potrosis brdo zivaca i para da ga vratis u normalu
-
To si u pravu ,sad cekam da majstor pocne da radi, a pocelo je da trokita na leru,i u vozni, i gasi sr i u leru i u voznji,kad hoce da se ugasi nekad sam doda gas,pa kad padne opet doda,i trokira i strasno znaci,ako nebude i sutra radio majstor, sve ovo cu da pocupam ,stavim obican dvogrli karb ,mehanicku pumpu,otkacim komp i lamba sondu,stavim normalne bakarne kablove za svecice,rucni saug i resim problem i vozim ko covek
-
Samo da javim ,kvar je otkljonjen,
Posle celog dana ciscenja, uzupcenja ponovnog motora ,ciscenje karburatora...menjanja kablova ,svecica,kape ruke...opet isto
Na kraju sam popustio senzor polozaja leptir gasa(elektronski deo sa desne strane karba sraf inbus ) i zakretao u smeru kazaljke na satu dok nisam dobio idealan ler,sad radi kao svajcarski sat,vuce odlicno,svi problemi reseni sa pomeranjem tog senzora.
(https://i.postimg.cc/zHDhLBDr/senzor-leptira.jpg) (https://postimg.cc/zHDhLBDr)
-
Juče i pre toga nekoliko puta mi se desilo da se auto gasi u vožnji prilikom menjanja brzina. Čim pustim gas naglo padnu obrtaji i ugasi se. Ne reaguje na gas, moram skoro do kraja da pritisnem, a onda trzne i primi gas, ali nedovoljno i posle par kilometara proradi.
Obrtaji na leru su 850-900, neravnomeran rad i trese se kao dizel. Pritom se s vremena na vreme čuje neki čudan zvuk. Retko kad se desi da su obrtaji 1000, ali tada radi normalno bez problema.
Svećice su nove.
Prilikom skidanja kablova na tri promeni zvuk dok na četvrtom nisam siguran. Kao da ne menja ili je ta promena manja u odnosu na ostale kablove.
Da li neko zna u čemu je problem?
monopoint 1.8, 1990., kat
-
Provi tu zadnju svecicu, desava se da jedna svecica pravi takav probem dok se neugreje tj vozna par km i onda proradi
Proveri tako sto svuces kabal i pomeris nekih 5mm od svecice dok auto radi (cim ga upalis dok je hladan) i ako promeni zvuk na bolje onda je svecica
(Imao sam takav probllem i resio zamenom jedne svecice,dok je hladan jedva ide,trokira,radi kao dizel dok se nezagreje,kad zagreje ide kao formula)
-
I karb obavezno pogledati, mozda neradi automatski sauh dok je hladan,kad se ugreje radi odlicno
-
Juče su stavljene nove svećice. Da li mogu biti kablovi, dizna? Vruć i hladan isto radi u leru neravnomerno
-
Kako prima gas?vruc /hladan
-
Nema razlike vruć ili hladan. Isto je. Nemam sauh
-
A posle par kilometara proradi kao to kazes, ili je saug (svaki auto ima saug ili rucni ili elektronski)
Ili je svecica ili kabal
Zameni ti zadnju svecicu sa tvojom starom koja je ispravna pa probaj
Probaj zameni taj kabal koji nemenja zvuk ili veoma malo menja
-
Mislio sam nemam ručni saug. Pogledao sam malo detaljnije i nije kao što sam napisao u prethodnom postu da je isto kad je vruć i hladan. Kad je hladan nema trokiranja ili se to trokiranje ne primeti. Radi saug jer su tada obrtaji na 1100-1200 i posle par minuta kad se zagreje padaju i trokira. Ići ću kod majstora za koji dan pa ćemo videti šta je.
-
Javi sta je bio kvar ,jer i meni se pojavio slican problem
-
Sistem za dovod goriva, treba da se očisti ... Jedan majstor me pošalje u drugi servis, kaže nema kadicu. Odem tamo i kažu da je čišćenje u kadici preventivno i da ne mogu da garantuju, daju mi broj za trećeg majstora, treći majstor mi da broj četvrtog i on mi zakaže za sledeću nedelju.
-
Sta time misle kad kazu sistem za gorivo? Izvade pumpu ociste sito rezervoar cevi diznu od monopointa ceo monopoint?
-
Prvi majstor mi je rekao da treba dizna da se očisti jer ne baca dobro i zato guši i ne sagoreva. Odem gde mi je preporučio a oni kažu da mogu da očiste ali ne daju garanciju
-
Pa i meni je jedan rekao da moze da ocisti ali ne moze da je ispita da proveri kako radi
-
Kako si rešio problem?
-
Ja sam se raspitivao kod mene ne valja ceo monopoint. i ja ga vozim samo na plin benzin mi je da upalim i bas ako nestane plina pa do pumpe. jer meni ne valja ni tps senzor i naliva goriva koliko ti volja.
-
Ja nemam plin tako da moram da rešim taj problem
-
Kolika ti je potrosnja benzina grad/otvoren put/kombinovano
-
Nisam merio. Ne radi mi brojač kilometara
-
Zna li neko kolika je potrosna benzina a kolika plina za golf 2 1.8 8v mono point 90ks
grad/otvoren put/kombinovano
-
Golf 2 1.8 mono potrosnja plina grad 12-15 otvoren 8-9 kombinovano 10-12 prosek neki u svim uslovima msm zima mrazevi i to..E da neka lokal voznja sa 7-10 hladnih startova na 100 km potrosnja je 15-20l :)
-
Koliko bi benzina trosio na 100 km po gradu sve su voznje 2 km pa gasi auto i za par sati opet 2-3km... Ili da vadim i bacam plin meni trosi oko 1000 din-13 litara plina na 100km plina i da vozim na benzin....