VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: buster_merryfield Decembar 27, 2008, 03:59:01 posle podne
-
Golf II TAS
Pa nishta mnogo, ali primetih od kako sam pocheo da palim grejanje u kolima, da ponekad se nafta oseti... Onako... Ne kao inache... Nego malo vishe... Podignem haubu, i vidim da je malo vlazhno oko bosh pumpe, tamo kod poluge za gas, konstatno tu pushta naftu... Ne curi na litre, ali kontam da to ne treba... A i oseti se u kabini.. Pa to nervira...
E sad... Ima dobar servis bosh pumpi u Staroj Pazovi pa bih to morao tamo da vozim, ali rekoh daj da pitam ovde pre nego shto bilo shta uradim... A i nisam pri parama :D Tako da tje to morati da cheka :D Nego jel neko ima fon tog lika iz Pazove?
Pozdrav.
-
Nikad nisam imao taj probem ali sam vidjao taj slucaj kod par ljudi. Ako osovinica koju okrece poluga gasa nema lufta problem se resava samo zamenom gumice ili semeringa sta vec tu ide, ali ako ima lufta onda je potreban malo veci servis pumpe. Srecno! beer
-
sta sam ja cuo :)
da ako si koristio euro dizel .. on hoce da nagrize te gumice i da slini pumpa ..
pazi kada mi je lik na pumpi reko da imaju problema sa tocilicom kada je hladno vreme da gumice odlaze .. ali samo na euro dizelu ..
ja ga pito sto ne stave teflone .. a on me gleda i kaze pa isam ja mastor sta me to pitas:)
-
Khm... Mogutje... Sipam stalno eurodisel... Nishta... Posle praznika ga vozim u servis...
-
Evo ja sam mehanichar i radim samo vw i audi vec nekih 10tak godina pa da ti dam odgovor na tvoje pitanje :
E pa ovako prvo da ti kazem da pravish jednu VELIKU grshku shto sipash samo euro dizel u taj auto, jer euro dizel nije masan kao d2 pa se pumpa slabije podmazuje pa cesh da napravish shtetu vecu nego korist, sve shto nije euro 3 motor TREBA da ide na D2
D2 je kao shto rekoh masniji a ta masnoca i sluzi da se odredjene komponente u samoj pumpi podmazuju, ako stalno sipash euro dizel napravicesh shtetu nego moj ti je savet da kombinujesh pa recimo na nekih 10-15 litara sipanog D2 sipash jedno 5 litara euro dizela ali to samo sad zimi da ti nebi smrzlo gorivo a leti cepaj samo D2
a shto se tiche tvog problema sa naftom koja curi na pumpi pa evo, vidi ovako gore gde se kachi sajla gasa na pumpu tu ispod dole ima jedna biksna koja treba da se zameni a to morash da odesh u servis za bosh pumpe , ovde u bg-u ti je zamena te biksne oko 1500dinara.
-
Aham, zanimljiva analiza problema... Ja sam sipao euro dizel u njega, jer je kao chistiji, odnosno nemam blage veze... Ima logike to shto prichash... Za servis se ne cimam, samo da dobijem prvi slobodan dan i vozim ga u servis... Mada i eurodizel malo smrzava... Pa tju da idem na varijantu, nekoliko litara D2, pa 1dl benzina ili onog za lampe one stare (stao mi mozak ne mogu da se setim kako se zove to biggrin )
Uglavnom... Koliko to otprilike ide?
-
petrolej,,,hahah,,,,nemoj to da sipas,,,,parafin iz njea hoce da zapusi filter,,,slobodno sipaj jedno litar benzina na rezervoar,,,ili kupi onaj castrol aditiv, kosta oko 500 dinara i ide na 500 litara,,,sigurno ne mrzne na -28
A to je posledica eurodizela,,,koji em sto ga vise trosi, em skuplji em razjeda,,,,a nista ne koristi...
-
pa hehe jbg kad nema nishta drugo onda moze i petrolej nekad se chak dosipao i benzin u rezervoar...jbg kad te muka snadje a auto ti hitno treba onda su sve moguce opcije u opticaju.
uglavnom nemoj bzvz da sipash eurodizel jer cesh samo da napravish shtetu na svom autu koja moze vrlo skupo da te koshta. sipash D2 i dodash malo aditiva nekog i nema da brinesh, ja recimo u trojku sipam D2 i dodam malo eurodizela i to na shta znam 15-20 litara D2 sipam 5 litara eurodizela
-
Imao sam isti problem, izlizala se ta biksna, bosch-ista mi skine staru biksnu, stavi novu a nova samo propadne kroz poklopac pumpe blink Zamenili smo ceo poklopac...
-
koje su posledice ovog problema ?? samo to sto smrdi nafta u kabini ili nesto vise ???
kod mene je isto slinavo na tom delu pumpe (polugice gasa)... ali sam cuo da to moze da pravi neke probleme, ali zaboravih koje...
-
Da ujutro tesko upali jer se nafta vrati u rezervoar pa pumpa ostane suva... E sad zamisli da ujutro palis kola, hladno a pumpa nema podmazivanje.
Ali ako ti pali bez duzeg verglanja onda jos uvek nemas taj problem ali bi valjalo da resis to.
-
ja od kad je ovo sibirsko vreme ni ne mogu da upalim auto wacko
-
meni nestane snage i padnu mi obrtaji....pogledam pumpu kad ona masna okolo te polugice i vidim posto je providno crevo da mi setaju mehurici iz pumpe ka filteru a kad dam jak gas onda ti mehurici se pretvore u penu......jel moguce da kod te polugice ulazi toliko vazduha ili je rec o necem drugom???
-
meni pusta naftu tu gore na pumpi ali nema ni jednog mehurica u crevu od pumpe do filtera....
(crevo je isto provifno)
-
resen problem stavljeno crevo bez nepovratnog i sa 3 zida armirano...ovo staro se pretvorilo u plastiku od zime i pustalo vazduh negde. a oko polugice jos nije reseno cekam da pocnu radni dani.
ps: i okaljene su podloske na filteru tako da vise nigde ne ulazi vazduh.
-
sad je u potpunosti popravljeno....promenjena buksna i gumica na pumpi i stavljene nove podloske na filter...i filter je zamenjen....smorio sam se kad sam video koliko ima taloga u starom filteru,skoro do pola je talog a zamenjen je pre 3000.
sve me izaslo 20 eura
mahac
-
da priupitam nesto a da ne otvaram novu temu... a vezano je za ovaj problem pumpe...
elem... promenjene dizne, grejaci , uradjena glava , kompresija 22 (losa, ali bas ne toliko...), nov acc, odradjen servis ( ulje , kaisevi , filteri... ) ......
auto nece da upali ! vergla i ne daje znake zivota ! kao da nema nafte !! suvo !
crevo od filtera do pumpe providno , nema vazduha/mehurica....
da li je moguce da samo pumpa izgubi naftu ako pusta gore na tim caurama i gumicama pa da zato nece da upali ili je mozda motoru kraj ili je mozda nesto trece !!
mada problemi su poceli i dok jos nije bilo minus sibirsko vreme !
kad ga poslepam upali brzo, malo mu treba i odmah ugasim i pali bez problema ( ne ostavim da se ugreje...)
ajde drugari pomoc !! :rolleyes:
-
ima tu svega pomalo, srevisiraj pumpu odnosno zameni te biksne na njoj , ali kompresija ti je losha, recimo sa aparatom koji ja imam u radionici minimum mora da bude 28, ali recimo i da su sva 4 cilindra po 25 palio bi
-
golf II 1.6d kompresija novog motora 28-30 bar-a. minimum 22 bar-a
-
znaci jos i pumpu da probam da iservisiramm i da se nadam da ce paliti....
hvala na odgovorima !
ako se neko seti jos necega neka rekne !
znam da je motor los, ali mislim da bi sa ovim gore nabrojanim morao da pali...
-
golf II 1.6d kompresija novog motora 28-30 bar-a. minimum 22 bar-a
ja sam rekao da sa aparatom koji imam u radionici treba da mude minimum 28 , a uradjen motor sa istim aparatom pokaze i preko 30
-
Zar nije 34 bara za nov motor?
Moj 28 godina star motor pre zamene karika na prvom cilindru je imao 23 a na ostalima 27, 28, 28. Posle zamene karika nije mereno. Kada sam radio taj posao pronasao sam podatak da je kompresija novog motora 34 bara, ispod 22 ne moze da upali
-
e sto se tice petroleja moram da ti kazem jednu istinu.Posto sam ja iz SJENICE,ako si cuo za to najhlkadnije mesto evropi,mi dolje koristimo petroleja kao i goriva,znaci na rezervoar od 50L D2 se stavlja ok 2-3 L petroleja,to je jedini ali jedini nacin da se upali auto na -33,-35C.I apsolutno nije stetan kad se stavlja u ovoj kombinaciji,50L nafte i 2 -3L petroleja,nikako vise .
-
E da... Pa nishta, ja zaboravio da se javim i zahvalim svima na savetima... Taj problem sa verglanjem dugim jeste u vezi sa b. pumpom... Povuche vazduh i vrati gorivo u rezervoar... E ako ste imali kombinaciju problema kao i ja... Onda ste ga nagrabusili, sretjom pa je sad toplije... Shta je mene josh zezalo... Prljav filter + crevo koje ide iz filtera do pumpe dobijalo vazduh + zveknuo jedan grejach + losh akumulator :D Pa sad jel ima neko neshto gore?! Prva plata, umesto da se popije, popio mi golf :D Ali ne zhalim... Sad pali kao mina... Zagrejem ga jednom, zavergla nekoliko puta i upali... Servis kod boshiste 1500 dinara znachi nistha strashno, samo mi rekao da dodjem josh jednom da mi zameni uloshke na ventilima, to ide od druge plate :) Onda akumulator nov kupljen, nov filter (plus antifriz i technost za pranje da i to ne zaboravim :D ) Zamenjeno crevo... I sipan D2... Manje se greje, nekako mi "lepshe" radi sa D2... Ne znam kako da opishem to... Ali eto ovu zimu uopshte nisam sipao u njega niti benzina niti petroleja... Sretjom u sremu nije bila toliko jaka zima... E da... I chak sam presvlake nove kupio... To sam se chastio... I jelkicu... I narezao par mp3 diskova sa Blues muzikom... Valjda sam sada sve shto sam hteo napisao :D
-
ljudi, evo pisem u ovoj odavno neaktivnoj temi da ne bih otvarao novu sa istim/slicnim naslovom. nadam se da to nije neka greška.
naime, zadnjih par dana osjecam miris nafte poslije voznje auta (golf 3 tdi je u pitanju), danas skinem onu zastitnu plastiku sa motora, da vidim o čemu se radi i vidim da je vlazna bosh pumpa. to me već samo po sebi iznerviralo jer znam da je svaki posao oko bosh pumpe skup.
ali mene interesuje sad jedna druga stvar, i tu mi treba vas savjet. s obzirom da auto radi normalno (pali na minusu, brzo ide, vuce, ne trza u voznji), mora li biti da je bosh pumpa odradila svoje, i da li postoji neka jeftinija varijanta rjesavanja ovog problema osim kompletnog remonta pumpe? reče mi čovjek jedan maločas da gumice od hladnoce postaju krute i da se ovo često zimi dešava, da odem do bošiste, da će najvjerovatnije trebati "predihtavanje" da se odradi?
šta je to i koliko to može koštati?
unaprijed hvala na pomoci
-
Ja sam pre neki dan radio ceo remont boš pumpe kod bošiste, znači zamenio biksne, gumice, semeringe, prekontrolisao dizne (kompletan remont) i koštalo me 5500 din, plus sam zamenio zupčasti( 1800din) iako je bio menjan pre 8,500 hilj. km jer je curila nafta po njemu, zamenjen je i zatezač zupčastog. U pitanju je pasat B3 1.9 dizel.
-
krivi_GT jel boš pumpa ili tandem pumpa kod tebe? Ako je prva to je zbog evrodizela koji sipas a nije preporucljiv za tvoju pumpu u cistom vidu. Isto kao kod clana moskva iz CG.
-
ljudi, evo pisem u ovoj odavno neaktivnoj temi da ne bih otvarao novu sa istim/slicnim naslovom. nadam se da to nije neka greška.
naime, zadnjih par dana osjecam miris nafte poslije voznje auta (golf 3 tdi je u pitanju), danas skinem onu zastitnu plastiku sa motora, da vidim o čemu se radi i vidim da je vlazna bosh pumpa. to me već samo po sebi iznerviralo jer znam da je svaki posao oko bosh pumpe skup.
ali mene interesuje sad jedna druga stvar, i tu mi treba vas savjet. s obzirom da auto radi normalno (pali na minusu, brzo ide, vuce, ne trza u voznji), mora li biti da je bosh pumpa odradila svoje, i da li postoji neka jeftinija varijanta rjesavanja ovog problema osim kompletnog remonta pumpe? reče mi čovjek jedan maločas da gumice od hladnoce postaju krute i da se ovo često zimi dešava, da odem do bošiste, da će najvjerovatnije trebati "predihtavanje" da se odradi?
šta je to i koliko to može koštati?
unaprijed hvala na pomoci
sipaj samo D2 i prestaće da vlaži,tačno,to je od eurodizela,i kod mene vlaži kad sipam ed,samo NIS ima pravi masni D2
-
još bolje lož ulje biggrin
-
I ja vozim na lozu, ali imam taj problem na pumpi kod osovinice za gas.
Ali ne osecam unutra miris goriva i ujutru upali ko mina.
Ne vraca gorivo i ne pravi takve gluposti.
Tako da ce pumpa da se radi kad budu poceli problemi.
Da napomenem da nisam nikad ni litar sipao euro-dizela.
Verovatno i gumice imaju svoj vek.
-
e ljudi, hvala puno svima na odgovorima.
@kosjerac : kad prevedem to u eure, čini mi se da si jako dobro prošao sa odradjenim remontom, ako si zadovoljan uradjenim, meni se to čini baš jeftino. ja sam čuo da su remonti bosch pumpi jako skupi.
@boban-68: kod mene je golf trojka '97 god, 110 ks, zadnja serija, ono što kažu motor od četvorke :D, tako da ti ne znam reći o kojoj se pumpi radi ali pretpostavljam da godina proizvodnje rješava tu dilemu za one koji bolje poznaju materiju.
ja sam takodje u crnoj gori i mi ovdje nemamo dje točiti D2, ali ja i na dvojci 1.6D i na ovoj trojci točim pa recimo na svaki treći rezervoar 1l dvotaktola upravo da bih podmazivao bosch pumpu.
zar je stvarno moguće da bi to curenje na pumpi jednostavno prestalo da korisitim d2 gorivo? šta mislite o ovoj količini dvotaktola što sipam, dal bi trebalo više, manje, češće, redje?
-
Stalno, jer je ED mnogo posniji od D2 mahac
-
pa što mi savjetujete, dal da vodim auto bošisti, ili da probam da ga vozim jedno vrijeme ovako, normalno sa više dvotaktola u svakom rezervoaru? ili sam već u fazi da treba neka stručna reakcija na pumpi?
-
Ja i dalje mislim da je do godine proizvodnje i pređenih km nego do ED.. beer
-
ajde neka mi neko objasni kako moze da vlazi od euro dizela?koliko ja znam,ako se biksna,semering ili sta vec pojede nema nikakve veze jeli posnije ili nije.meni je na g1 vlazilo na klapni gasa,tj imala je lufta vlazila i uvlacila fals vazduh.bio kod bosiste zamenio biksnu i cepaj dalje.
-
Mnogo pre pocne da vlazi zbog ED jer je dosta posniji od D2. U tome je poenta svega, nista drugo.
-
bobane mislis da se biksne i semerinzi mogu brze pojesti zato sto je ED posniji nego D2?krivi_GT po meni treba da teras kod bosiste jer,ako ti vec vlazi pumpa onda i tu mora da vuce malo fals vazduha.ako gresim neka me isprave iskusniji.
-
kako ja shvatam, duži vijek pumpi bi bio da se toči D2 ako je fabrički predvidjena ta vrsta goriva, ovako ED ubrzava njeno da kažem propadanje, odnosno potrošnog materijala u njoj, biksni i semeringa, a to svakako nisu nezamjenljive stvari, već nešto što mora sa godinama slabiti. i kad sabereš malo godine, malo slabo gorivo, malo loše sreće, odoh ja kod bošiste poslije praznika. :D
što me navodi na pomisao da smo mi kao potrošači u potpunosti nezaštićeni uvodjenjem tih eko standarda i goriva.
a tragajući po internetu malo o ovom problemu, vidim da u velikoj mjeri zavisi i gdje se gorivo toči, da li pumpa mulja sa gorivom ili ne i ostalih sličnih isključivo ljudskih faktora.
ljudi, još jednom hvala svima na pomoći.
-
Pozdrav ljudi nadam se da je još uvek aktivna tema u poslednje vreme imam problem na autu :pali on kao mina na ovom minusu koji je prošao i ako stoji napolju garaža mi nije u funkciji trenutno nego problem je sledeći kada upalim auto i on dostigne radnu temperaturu pojača se ler gas kao da gas ostane zaglavljen ali nije u servisu gde održavam auto mi kažu da je boš pumpa i ja mislim da jeste.Može neki vaš predlog gde da idem na servis boš pumpe i ako neko zna koliko bi to koštalo.Da zaboravih da napomenem da ima malo goriva oko boš pumpe ništa strašno i neznam u kojim količinama ali se vidi da je pumpa počela malo da pušta gorivo. driveIma još nešto kada radi i kada poveća ler gas majstor pritisne prstom ništa jako deo označen na slici i onda radi kako treba a kada pusti onda se ponovo poveća evo slika (http://img46.imageshack.us/img46/2885/capturezn.jpg)
-
Menjao sam prosle godine na trojki biksnu gasa i gumicu. Pocelo bilo da vlazi.
Kod bosiste delovi i zamena 1500 dinara.
Nakon toga sve radilo normalno. driving
-
Ok tako ce i biti idem kod bosiste znam da je najbolji u Novom Milosevu to mi je daleko da idem cuo sam da ima dobar u Novoj Pazovi,da li je neko isao kod njega.
-
Pozdrav ljudi nadam se da je još uvek aktivna tema u poslednje vreme imam problem na autu :pali on kao mina na ovom minusu koji je prošao i ako stoji napolju garaža mi nije u funkciji trenutno nego problem je sledeći kada upalim auto i on dostigne radnu temperaturu pojača se ler gas kao da gas ostane zaglavljen ali nije u servisu gde održavam auto mi kažu da je boš pumpa i ja mislim da jeste.Može neki vaš predlog gde da idem na servis boš pumpe i ako neko zna koliko bi to koštalo.Da zaboravih da napomenem da ima malo goriva oko boš pumpe ništa strašno i neznam u kojim količinama ali se vidi da je pumpa počela malo da pušta gorivo. driveIma još nešto kada radi i kada poveća ler gas majstor pritisne prstom ništa jako deo označen na slici i onda radi kako treba a kada pusti onda se ponovo poveća evo slika (http://img46.imageshack.us/img46/2885/capturezn.jpg)
baš tu na slici gde je zaokruženo pušta nafta i razlabavi se ta poluga pa kad se pusti gas ne vraća na ler -oba problema se rešavaju zamenom biksne,a cena je koliko vidim ujednačena svuda oko 1500 din
ja sam to uradio koji dan pre onih velikih minusa,prošle nedelje sam sipao neki ložak i opet počelo da pušta,sad sam prešao na D2 opet pumpa suva ko barut
gledao sam nisovu specifikaciju EL lož ulja i velika je razlika od D2,mnogo je posniji i bliži eurodizelu,nije to ono lož ulje ko nekad tako da ću ubuduće koristiti samo D2
i da upozorim,MOL nema pravi D2,kad sam jedno vreme kod njih sipao vlažila mi je b pumpa,tako da što se tiče D2 jedini pravi D2 (sa 1% sumpora)ima NIS,možda i lukoil,ali nisam siguran...
-
Bas tako ove nedelje ili mozda sledece videcu zavisi od majstora kako bude imao vremena da mi to odradi mada sam se cuo juce sa njim kaze da bi to mozda moglo da se odradi na licu mesta bez skidanja bos pumpe ali otom potom videcemo javljam kako je proslo.
-
može i bez skidanja boš pumpe ako majstor hoće....
-
Ne mora da se skida pumpa zbog biksne gasa i gumice, na mk2/mk3, osim ako ima jos neki problem pa je za veci remont.
-
ja sam radio u decembru bosh pumpu, pocela bila sa doljnje strane da mi pusta....kostalo me 85e a majstor je iz prijepolja i zadovoljan sam kako je uradio...imam i garanciju 1 god....remont je trajao nekih 5 sati
-
Ево да јавим да сам решио проблем био сам код човека у Новој Пазови и завршио посао није ми мењао биксну нити ишта само је дотегао неку полугицу иза пумпе и све је опет у најбољем реду за цену не могу ништа да вам кажем пошто човек није хтео ништа да наплати иначе тарирање пумпе је код њега како ми је рекао око 65 евра. clap alealeee
-
jaooo citam sad vase postove i shvatam da i moj golfic ima iste simptome, odumiru mi te gumice i zajebancije.. boodala
jel znate neki dobar servis u bg-u a da nije preterano skup.. meni drugar rece remont b.pumpe u borci negde 80e ... meni zvuci malo previse
-
curi ovde
(http://s18.postimg.org/ty490a2h1/curi_bo_pumpa_ozna_eno_png1.jpg) (http://postimg.org/image/ty490a2h1/)
jel ima neko iskustva sa saniranjem takvog curenja bez skidanja pumpe,navodno je neka membrana ili gumica u pitanju...
-
zbog toga ne mora da se skida pumpa. samo se skine taj gornji deo pumpe. i imas 2 kuglice sa strana pumpe, one se moraju izbiti. i menja se neka mala gumica. bosista to sve sredi za 30min, ako ne razvlaci. :)
-
zdravo Drugari :26
imam slican vas problem valjda se sve javlja od ovog dres goriva angry2
i meni na bosh pumpi curi oko poluge za gas...i uz to mislim da je otisao malo lezaj jer kad pristisnem na dole polugu ,ona menja rad motoru ,da li znate nekog boshistu u ovom mom delu beograda ?
da mi namesti to bez skidanja ako je moguce ?
hvala puno :46
-
Sale a koji je to "TVOJ" deo Beograda i gde je on napisan??? Jbt kao da treba da je nosis za Vranje dole ili Presevo pa imas nekoliko stotina kilometara pa se pitas cime i kako, a ne tu gde i biciklom mozes bukvalno to uraditi....Pokusavam da shvatim tvoje pitanje,....ali ne mogu....
-
izvini nisam lepo objasnio ,vidikovac i taj deo ,posto auto nije registrovan ,pa nemogu bas daleko da idem bez registracije,a nekad nece da sastavi ,samo verglapumpa ne daje goriva , samo prvo paljenje ,i posle sve normalno..i ono iznad navedeno
-
Eto lepo ti covek napisao.