VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: miki123 Jul 07, 2010, 10:06:19 pre podne
-
Imam tempomat na Bori 1.9 tdi ali nesto ne radi. Na dijagnostici pokazuje da tempomat daje signal kada se pritisne dugme ali auto jednostavno ne odrzava konstantnu brzinu vec se ponasa kao da nista ne pritisnem i usporava kada pustim gas. Da li neko ima ideju sta bi moglo da mu fali?
-
jel moguce da niko nema ni ideju? nista, izgleda da cu morati da habam djonove i ubuduce biggrin
-
Za takve stvari teraj u servis druze, tesko ces to preko foruma resiti
-
Jesi li siguran da znas kako se pali? Jel ti radio ranije?
-
Jesi li siguran da znas kako se pali? Jel ti radio ranije?
Nije to neka filozofija, zar ne? ;)
Zanima i mene isto, jer SET dugmence na rucici ne reaguje, pa tempomat aktiviram na volanu.
-
Ma znam kako se pali, imao sam i pre ovog Bore drugih VW sa tempomatom. Pomerim na rucici onaj kao prekidac da aktiviram tempomat i onda stisnem ono dugmence sa strane na odredjenoj brzini kada hocu da je odrzava.
-
Ne, samo se pritisne to dugmence sa strane i tako se aktivira, pustis gas i odrzava brzinu, a na tom prekidacu koji si pomenuo na rucici imas (+) gde ubrzavas (ovo mi je extra opcija, kao na igricima biggrin) i druga pozicija za deaktiviranje tempomata ;)
Bar je tako kod mene, ja ga cesto koristim kad god imam priliku, jako korisna stvar.
-
Ne znam kako je kod tebe, ali i kod mene mora prvo da se pomeri prekidac na ON, pa tek onda da se pritisne SET na rucici....ili na volanu.
(http://vwgolfr32.co.uk/images/1J0-cruise.jpg)
-
Verovatno se razlikuju jer je moj za usa trziste, pa mi ovaj prekidac ima 3 funkcije, a na ovaj bocni se aktivira.Bas cu da slikam ;)
-
Pokusavam da stavim sliku moje rucice ali nesto nece, nije kao ova. Ima na sebi off, on i pomeranje + za povecanje brzine a bocno ima dugme za set brzine...
-
mene interesuje kakva je potrosnja kad se koristi taj tempomat , jel se povecava za neki procenat ?
-
Ne povecava se, smanjuje se...
-
Nema razloga da se poveca potrosnja....osim ako ne aktiviras tempomat pri brzini od 200 km/h driving biggrin
-
Imao sam slican problem na Bori. Kada pomeris on-off prekidac prema off (naravno mora prvo da bude na on), ali ne do kraja nego par milimetara, to je neki kao reset tempomata. Meni je tu otisao neki kontakt, pa je tempomat imao lazno resetovanje. Kad ga ukljucis, dal ti se upali lampica na tabli? Ako ne ili treperi, probaj sa kontakt sprejom...
-
probaj da ga ukodiras ponovo, ja sam skoro ugradio naknadno i ponasao se isto ko tebi sve dok ga nism ukodirao , u uputsvu sam dobio broj i kako se kodira, sad je samo pitanje da li je isti broj za Boru i za Golfa
-
Nema razloga da se poveca potrosnja....osim ako ne aktiviras tempomat pri brzini od 200 km/h driving biggrin
pa i tad trosi manje, znam iz ...iskustva jel'te lollol
Inace i moja rucica je ista... i prvo ga upalis pa onda set, i mozes na + i - da povecavas i smanjujes brzinu, sto kaze Boban ko na konzola
Nego, da se vratim na tvoj problem, postoji niz razloga, jedan je da moras da kad dodjes do zeljene brzine, moras da drzis gas dok kliknes SET, jer ako pustis pa stisnes, radi to sto ti kazes...
Onda, tempomat oce da zeza (sto je i logicno) kad malo lamela popusti, ali doduse drugaciji je simptom...
Moja pretpostavka zbog simptoma je da te verovatno dugme SET zeza da moras ili jace da ga pritisnes ili gubi kontakt, posto cisto sumnjam da ne znas da treba drzati gas dok podesavas tempomat, sam si rekao da si imao vec pre VW sa tempomatom... proveri rucicu eto...
-
datum
-
znam 3,4 meseca, al' eto, mozda nije resio haha bicedobro
-
Kolege aj da ne otvaram novu temu, kada se podesi zeljena brzina, stisne koc./kvac. tempomat se gasi, ponovnim pritiskom na dugme on pamti brzinu na kojoj je bio i ponovo se aktivira. Sa dugmetom reset, jel se samo resetuje brzina koja na kojoj je prethodno bio namesten, ili ima neku drugu primenu? :huh:
-
koliko ja znam, reset dugme-prekidac(kako gde) sluzi samo za resetovanje prethodne brzine da bi se zadala nova. Ako gresim neka me ispravi neko.
-
Jeste, reset dugmetom vracas na predhodnu memorisanu (zadanu) brzinu. Kod mene sluzi i za ubrzavanje kada je aktivan tempomat a set dugme za smanjenje brzine i setovanje brzine kad ukljucis tempomat.
-
da tako je i kod mene na passatu, prekidac gore dole je ujedno plus minus, set i reset, ali na borama je drugacije mislim da je neko to vec pominjao :)
-
Storing a speed
The cruise control system is operated by means of the slide switch A and
pushbutton B in the left lever of the multi-functional switch.
– Move the slide switch A ⇒ into the ON position.
– Press pushbutton B once the required speed has been achieved.
After you have pressed press button B , the speed you have just selected is maintained
at a constant speed without having to depress the accelerator.
You can increase the speed by depressing the accelerator. Releasing the accelerator
will cause the speed to drop again to the set speed.
This does not apply, however, if you drive at a speed which is more than 10 km/h
higher than the set speed for a period of more than 5 minutes. The stored speed will
be cancelled in the memory. You then have to re-store the desired speed.
One can reduce the speed in the usual manner. The system is switched off temporarily
by actuating the brake or clutch pedal
WARNING
First ensure that it is not too high for the traffic conditions which exist at that
moment before resuming the stored speed.
Changing a stored speed
You can also change the speed of the vehicle without depressing the
accelerator.
Faster
– You can increase the stored speed without depressing the accelerator
by shifting the slide switch A ⇒ to the left into the RES position.
– If you hold the button pressed in the RES position, the speed of the car
will increase continuously. Release the slide switch once the vehicle
has reached the desired speed. The set speed is then stored in the
memory.
Slower
– You can reduce the stored speed by pressing button B .
Pressing and holding down the slide switch in this postion will cause
the speed of the vehicle to be decreased continuously. Once the car
has reached the desired speed, release the button. The set speed is
then stored in the memory.
– If you release the button when the car is travelling at a speed of less
than 30 km/h, the speed is not stored, the memory is erased. It is then
necessary to increase the speed of the car to more than 30 km/h and
to once again store the speed with the pushbutton B,
Switching off the cruise control system temporarily
– You can switch off the cruise control system temporarily by
depressing the brake pedal or clutch pedal, on models with automatic
gearbox and only with brake pedal.
– You can likewise switch off the cruise control system by pushing the
switch A to the right into the intermediate position
before the position OFF. The slide switch then moves back automatically
into the ON position.
The set speed remains stored in the memory.
The Resumption of the stored speed is achieved by releasing the brake or clutch
pedal, on vehicles fitted with automatic gearbox only after releasing the brake pedal
and after shortly shifting the slide switch A to the left up to the
stop into the position RES.
WARNING
First ensure that it is not too high for the traffic conditions which exist at that
moment before resuming the stored speed.
Switching off the cruise control system completely
– Move the slide switch A up to the stop into the
OFF position.
(http://img15.imageshack.us/img15/5161/a04fabiaownersmanualpdf.jpg) (http://img15.imageshack.us/i/a04fabiaownersmanualpdf.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Evo nasao sam uputstvo, sada ako nekoga ne mrzi da prevede i da postavi kao lepljivu, bilo bi lepo da ima, jer dosta nas ima kojima to nije bilo jasno.
I res, nije reset bleh bleh
-
Pa pomeris prekidaz na ON i kada postignes zeljenu brzinu pritisnes SET i pustis gas zatim pritisni RES i auto ce ubrzati na brzinu na kojoj si pritiskuo SET !
-
RES taster nije RESET vec RESUME taster ... posto vidim da mnogi grese ;)
-
RES taster nije RESET vec RESUME taster ... posto vidim da mnogi grese ;)
tapsac tapsac tapsac
Resume = Nastavi
Resetuje se na off only
-
Па људи помисле да је ресет зато што пише ПЕС али се на то дугме ниста не ресетује већ се постиже задата брзина. :rolleyes:
-
Надам се да ће ово помоћи http://www.youtube.com/watch?v=q9nRe_tOV3E&NR=1 (http://www.youtube.com/watch?v=q9nRe_tOV3E&NR=1)
-
Pomoc drugari, na golfu 5 pokusao sam da ugradim tempomat. Sve je uradjeno ali mi zelenu lampicu pali na kratko samo kad dam kontakt kljucem. Majstor je pokusavao da ga dekodira i navodno treba kodirati modul volana. Ima li neko ideju sta raditi? Veliki poz...
-
Ljudi jos nisam resio problem, moze li neko da pomogne?
-
popuni lokaciju u profilu !
kako mislis pokusavao? kako nije uspeo ? nema kod il sta ?
-
Nece da prihvati tempomat. Dijagnostika ne prijavljuje gresku, kao da je sve u redu. Zelena lampica se upali samo kad dam kontakt. Da li je kod ili nesto drugo ne znam. U pitanju je mk5 sport-line 1.9tdi motor BKC iz 2004-te koji nema fabricki tempomat. Sem rucice i kodiranja da li je potrebno jos nesto od instalacije? Profil je popunjen kako se ne vidi? Poz...
-
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Cruise_Control_Retrofitting_%281K%29
evo ti procedura, proveri listu modula i da li je tvoj kompatibilan ili moras i njega da menjas
-
dijagnostika i ne registruje gresku nego treba da se aktivira tempomat
nadji nekog ko ima dijagnostiku da ti to aktivira ili javi odakle si da ti pomognemo blabla
-
neko je gore pitao za potrosnju. kada vozis zadatom brzinom na tempomatu i pritisnes jednom ili vise puta plus, auto naglo ubrzava, nastojeci da sto pre postigne zadatu brzinu, ako to uradis nogom postepeno, potrosices dosta manje goriva. inace pri konstantnoj brzini, nema razlike u potrosnji, ako umes mirno da drzis nogu. jedino pri usponima, dok je na snazi zadati tempo, krne gorivo ko lud da ne izgubi brzinu i tu isto trosi vise nego sto mora kada vozac pametno koristi inerciju jer vidi koliko traje uspon.
-
Kako da proverim modul tj. kako da dodjem do liste kompatibilnih modula. Da li postoji mogucnost reprogramiranja vec postojeceg modula?
-
neko je gore pitao za potrosnju. kada vozis zadatom brzinom na tempomatu i pritisnes jednom ili vise puta plus, auto naglo ubrzava, nastojeci da sto pre postigne zadatu brzinu, ako to uradis nogom postepeno, potrosices dosta manje goriva. inace pri konstantnoj brzini, nema razlike u potrosnji, ako umes mirno da drzis nogu. jedino pri usponima, dok je na snazi zadati tempo, krne gorivo ko lud da ne izgubi brzinu i tu isto trosi vise nego sto mora kada vozac pametno koristi inerciju jer vidi koliko traje uspon.
Upravu si samo sto gore pricaju o Bori , kod njega nema + vec res i ser ali ista je stvar ... zadas mu vrzivu , dotaknes kocnicu i on ce opustiti gas , pritisni res i on ce s DOSTA snage nastojati da postingne vec zadatu brzinu.....
-
ima i + i - ;)
-
naravno da postoji mogucnost obrati se nekom ko ima dijagnostiku