Autor Tema: VW normativi za ulja  (Pročitano 222541 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže slavkodzek

  • VW Početnik
  • Poruke: 134
  • Age: 2019
  • Lokacija: Pozarevac
  • Karma: +5/-1
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #240 poslato: Septembar 21, 2020, 09:05:44 posle podne »
Ako bi neko hteo od poznavalaca meni reci. Koje ulje  sipati u Golf 7 1.2 TSI ? 2017 godiste

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6850
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #241 poslato: Oktobar 24, 2020, 10:21:13 posle podne »
Evo jos jedan tekst ili pomoc oko Gradacija namena Ulja za koje uslove itd    :46

http://www.maziva.org/izbor-maziva/motorna-ulja/ulja-za-cetvorotaktne-motore/sae-viskozne-gradacije/
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže DjoleBGD

  • VW Početnik
  • Poruke: 182
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +8/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK5 1.9 TDI BKC
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #242 poslato: Oktobar 27, 2020, 12:42:52 posle podne »
Cao drustvo imam pitanje u vezi aditiva “Abro”. Naime drugar ima isti auto kao i ja ( passat b5.5 2001godiste ). Kaze majstor mu je preporucio da sipa aditiv za ulje kao da dolije tu celu ali da ne prepuni. Sada mene zanima da li bih smeo i ja posto mi to iz konzerve deluje dosta gusto i kosta svega 500din, ne bih da kupim i sipam u nadi da ce mi pomoci motori ( tisi zvuk, manje habanja ) pa na kraju da dodje do nus pojava. Da li bi neko mogao da me posavetuje?
Hvalaa

Do sada se nisam bavio tematikom aditiva za ulja, ali se dosta pisalo o Mannol ester aditiu.
https://youtu.be/4Tjgixp2yuQ
https://youtu.be/Sy51r8XR8tI

Ima par klipova baš za ovaj aditiv ali i dalje ne kontam, šta će on to da uradi ako već sipaš dobro ulje.

I don't have a short temper, I just have a quick reaction to bullshit !

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6850
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #243 poslato: Decembar 13, 2020, 05:26:48 posle podne »
Uništavanje motora menjanjem ulja na 30.000 km ???

Odakle nam uopšte ideja da neko menja ulje na čak 30.000 km? Mnogim vozačima ovo deluje smešno.

Odgovor - mnogi proizvođači su propisali servisni interval na 30.000 km. To znači da se mali servis, odnosno zamena ulja obavlja na 30.000 kilometara.

Reč je o novijim kolima, koja koriste isključivo sintetičko ulje. Takođe, govorimo o automobilima koji su prešli “manje” kilometraže. Neki proizvođači automobila i ulja, kao i serviseri, savetuju da se skrati interval zamene kada auto pređe npr. 200.000 km.

Zar ovlašćenim servisima nije u interesu da češće rade male servise i tako više zarade? 
Naravno da im je u interesu. Međutim, proizvođači automobila određuju na koliko kilometara se menja ulje, a ne servisi.

A jedna od strategija proizvođača automobila da povećaju prodaju jeste da kupce novih automobila ubede da će imati manje troškove održavanja. Ne zaboravite da vozači u inostranstvu obično voze više od nas, kao i da velike firme imaju čitave flote vozila i da se procenjuje koliko će koštati njihovo održavanje.

Ako je servis na 30.000 km umesto na 15.000 km, ta ušteda nekoga može da privuče da kupi auto. Na primer, ukoliko auto godišnje prelazi 30.000 km, to znači da će za 4 godine samo 4 puta menjati ulje umesto 8 puta.

Kupili ste nov auto i radujete se zbog te uštede – mali servis na 30.000 km
Kupite nov auto i radujete se što pare za mali servis treba da dajete tek na svakih 30.000 km. Ne zaboravite da vlasnik mora da ide u ovlašćeni servis (tamo je malo skuplje) i to sledećih ko zna koliko godina, pošto ga je verovatno uzeo na kredit.

Čak i ako ga je uzeo za keš, tu su danas garantni rokovi od 3, 4 ili 5 godina. Naravno, vlasnika niko ne primorava u tom slučaju da ide u ovlašćeni servis, ali – da li je vredno rizika?

Uzbuna – treperi lampica za ulje!
Na „novom“ autu posle 10.000 km počne da treperi lampica za ulje. Vi proverite nivo ulja – ima ga dovoljno.

Bez brige, auto je pod garancijom. Odete u servis da reše problem. Međutim, tamo vam kažu da treba da se menja motorno ulje.

"Šta, bre, da se menja?! Mali servis je na 30.000 kilometara!"

Dobijate odgovor da je auto registrovao da je ulje izgubilo odgovarajuća svojstva i da ga treba zameniti. Naravno, o vašem trošku.

"Ma kakva, bre, svojstva - piše da se ulje menja na 30.000 kilometara!"

Ipak, serviseri su u pravu. Ako auto „kaže“ da ulje mora da se menja, onda mora da se menja... Dobro, u ovom slučaju menjate samo ulje i filter ulja. Ne plaćate filtere vazduha i kabine.

O čemu je ovde reč?
Zaboravimo za sada ovaj primer i to šta auto „kaže“.

Stvar je u tome što taj servisni interval od 30.000 km praktično važi ako se auto vozi u idealnim uslovima.

Ako se vozi u otežanim uslovima, servisni interval treba prepoloviti – na 15.000 km. Ovo „upozorenje“ piše u bukvalno svakom uputstvu za automobil, ali malo vozača to pročita.

Ne piše u svakom uputstvu da interval treba prepoloviti, ali u svakom postoji napomena i objašnjenje koliko bi trebalo skratiti period između menjanja ulja, odnosno malog servisa, šta se smatra otežanim uslovima vožnje, i slično.

Zato uzmite uputstvo za svoj auto i pročitajte.

Šta su to otežani uslovi zbog kojih treba prepoloviti servisni interval?
Proizvođači automobila u uputstvima navode razne primere za otežane uslove vožnje, kao i koliko bi u takvim uslovima trebalo skratiti interval zamene ulja.

Navešćemo neke primere:

učestala vožnja na kratkim relacijama (naročito zimi), kada motor ne stigne da se ugreje
gradska vožnja – što više stani-kreni vožnje, naročito pri visokim spoljašnjim temperaturama, to gore po motor
mnogo hladnih startova
mnogo rada u leru (npr. 50% vremena)
duga vožnja pri niskim obrtajima
oštra/sportska vožnja
vuča teške prikolice
retko korišćenje vozila (verovali ili ne)
Ima još raznih primera, a i na razne načine se definišu otežani uslovi.

Dodajmo i da korišćenjem dizel vozila uglavnom za gradsku vožnju, dolazi do češće potrebe za regeneracijom DPF filtera. Pošto u gradu bukvalno nikada ne možete da postignete uslove za pasivnu regeneraciju, dolazi do aktivne regeneracije.

To podrazumeva ubrizgavanje više goriva da bi se podigla temperatura u DPF-u. Međutim, nešto od tog goriva prolazi iz cilindra i stiže u motorno ulje. Situacija se pogoršava ako prekidate aktivnu regeneraciju npr. gašenjem auta.

Dizel u velikoj meri negativno utiče na motorno ulje. Stoga savremeni automobili imaju sistem za upozorenje koji javlja kada je ulje suviše zagađeno gorivom (dizelom).

Problem razređivanja ulja gorivom javlja se i kod benzinaca, ali nećemo sada ulaziti u tu problematiku. Uglavnom, koliko će goriva dospeti u ulje zavisi od auta do auta, motora do motora, načina i uslova vožnje, stanja DPF-a, stanja karika...

Zašto su hladni startovi toliko štetni po stanje motornog ulja?
Zato što hladan motor ne koristi optimalnu smešu goriva i vazduha, već takvu koja nema optimalno sagorevanje – zbog toga se stvaraju čestice čađi, odnosno stvara ih se znatno više nego inače, u zavisnosti od generacije, konstrukcije i vrste motora.

Čestice čađi stižu do motornog ulja. One mogu da se ponašaju abrazivno, odnosno bukvalno „šmirglaju“ površine kojima bi čisto ulje trebalo da obezbedi da uz što manje trenje klize jedna preko druge.

Dakle, što više hladnih startova, to će više čađi završiti u ulju.

Skraćuje se i životni vek lanca
Koliko puta ste čuli „ima lanac, nema veliki servis“.

Lanac ipak nije večan. On se vremenom haba i praktično isteže. Može i da pukne. Kod nekih automobila je i predviđeno da se menja na određenoj kilometraži.

Međutim, ono što je važno jeste to da se lanac podmazuje motornim uljem. Ukoliko u ulju ima čestica čađi i raznih nečistoća, one se ponašaju abrazivno i vremenom dolazi do raznih negativnih efekata.

Kako auto zna da je vreme za zamenu ulja?
Vratimo se na primer vozača koji se razočarao kada je shvatio da će morati da menja ulje onda kada mu auto „kaže“, a ne na 30.000 kilometara.

Pitanje je – kako auto zna u kakvom je stanju motorno ulje?

Neki automobili rade to ovako – njihov kompjuter uzima u obzir razne faktore vožnje i na osnovu njih procenjuje kada je vreme za zamenu ulja. Među te faktore spadaju npr. pređena kilometraža, varijacije temperature ulja i vreme rada motora sa određenom temperaturom ulja, spoljašnja temperatura, vreme rada u mestu, broj hladnih startova...

Ali postoji i način da se direktno proverava stanje ulja uz pomoć senzora. Ovi senzori mogu da provere kontaminiranost ulja česticama čađi, gorivom, viskoznost, prisustvo vode...

Proizvođači koriste različite načine da reše ovaj problem, a mnogi koriste kombinaciju procene kompjutera i podatke sa senzora.

Kada auto proceni da je vreme za zamenu ulja, obavestiće vozača – npr. treperenjem lampice za nizak nivo ulja. Ako ignorišete treperenje lampice, nakon nekog vremena ona će početi konstantno da svetli, možda i uz prateću poruku kao „Change Engine Oil Soon“.

Auto može da ode i u „sejf-mod“ - tj. na primer da ograniči broj obrtaja na 3.000 o/min, da bi se zaštitio motor. Ako ste i dalje tvrdoglavi, nakon određenog broja kilometara, maksimalan broj obrtaja može da padne na 1.500 o/min.

Kod nekih automobila možete da vidite procenu koliko vam je još ostalo do sledeće zamene ulja, na osnovu vašeg stila i uslova vožnje, kao i drugih faktora. Naravno, da bi ovo funkcionisalo, svaki put kad se menja ulje, mora da se obavi resetovanje.

Šta je sa onim kolima koja ne upozoravaju kada treba da se menja ulje?
Ostaje na vozaču da bude sam proceni na osnovu svoje vožnje kada bi trebalo da menja ulje. Mnogi se čvrsto drže „obećanih“ 30.000 kilometara, drugi prepolove period zamene ako mnogo voze po gradu i u drugim teškim uslovima...

Uglavnom, tako može doći do situacije da je samo 4 puta menjano ulje na automobilu koji je prešao 120.000 km zato što vlasnik nije pročitao uputstvo, već je slepo pratio savet o 30.000 km, a njegov auto nije imao nikakav sistem upozorenja.

Zaključak
Menjanje ulja na 30.000 km je verovatno potpuno "bezbedno" ukoliko uglavnom vozite na otvorenom putu, pri konstantnoj brzini i broju obrtaja, koristite kvalitetno originalno ulje i izbegavate sve stavke koje smo nabrojali kod „otežanih uslova“.

Ali retko koji vozač je te sreće. Dakle, ne postoji univerzalna/idealna kilometraža na kojoj treba menjati ulje.

Da ne bi bilo nesporazuma, uzmite uputstvo za svoj auto i pročitajte deo o servisiranju, odnosno o menjanju motornog ulja. Pročitajte pažljivo – do kraja.

I da naglasimo - sada govorimo o iole novijim automobilima sa ispravnim motorom. Ne diskutujemo o tome kada treba preći sa sintetike na polusintetiku, da li koristiti drugo ulje kada motor počne da ga troši, itd. To je potpuno druga tema.




Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže aleksiczoki.76

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 5
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #244 poslato: Mart 23, 2021, 04:56:42 posle podne »
Liqui moly 5w 40 top tec 4100 sipano u golfa 5 1.4 tsi,za sad prezadovoljan,kao da radi malo tise i mirnije motor u odnosu na castrol magnatec 5w40 c3,ispunjava normu 502 za turbo benzinca...

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока


Van mreže Night King

  • VW Početnik
  • Poruke: 127
  • Age: 23
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6 2.0tdi
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #245 poslato: Avgust 03, 2021, 12:04:20 posle podne »
Jel zna neko koliko ulja ide u passata b8 2.0tdi 150ks 2015god.

Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 933
  • Lokacija: bg
  • Karma: +18/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #246 poslato: Avgust 03, 2021, 02:12:21 posle podne »
5l sa filterom ulja.

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #247 poslato: Decembar 22, 2021, 06:08:52 pre podne »
Kakva je razlika ako se uzme jeftino ulje npr oko 700 din litra u odnosu na 1200 koliko je castrol iste specifikacije 505.01 .

Prave li kakvu stetu ili koja je negativna korist tih jeftinijih ulja ako neko ima iskustva da napise.

Auto je star 19 godina b5,5 pasat tdi.

Jednom prilikom sam kupio litar tog ulja i nista se nije razlikovalo u potrosnji od castrola.e sad da li na sam motor sta utice losije to jeftinije pojma nemam.

Sipao sam sell ulje iste specifikacije prosli put 505.01 i to mi je bilo najgore ulje sto sam sipao kao i castrol,,,,verovatno neke teske kopije,,,iz one bacve mi sipao mehanicar...Najmanje mi do sada pio Rawenol neki lik iz Subotice mi slao....5 w 40 505.01

Ali izgleda vecinom to sv eisto pa cu preci na neko jeftijije ne znam mu ni ime pa da vidim razlike...
« Poslednja izmena: Decembar 22, 2021, 10:16:36 posle podne od strane Zgubidan »

Van mreže VladPet

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 627
  • Age: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +16/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2010 2.0TDI STG 1
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #248 poslato: Decembar 22, 2021, 10:47:10 pre podne »
Sta znam, meni na primer Castrol LL uopste ne trosi mnogo ulja za B6. Taxi Bg je preporucio Wolf ulje, da ima u  Gazela komercu u Bg-u, e sad, kakvo je, ja ne znam. Ravenol klepa po usima cena..

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #249 poslato: Decembar 22, 2021, 01:45:27 posle podne »
Castrol 5w 40 sintetica  edge nakon 10.000 km na sipci malo iznad minimuma....Shel  nakon 7000 km   ispod minimuma hahahah...neverovatno..
Rawenol mi ulje bilo na polovici sipke  sto sam bio iznenadjen..Ali ne volim vozati na minimumu pa dolevam da mi bude na sredini lakse mi motor radi,,,
Uglavnom su cene tih ulja oko 11oo/1200 din po litru....neki dan uzeh neki krs i dolevao da ne bude na minimumu i nikakve razlike...pije mi isto i taj krs i castrol....Krs ulje oko 700 din...Ako je uopste krs?Neko talijansko..

https://www.silux.rs/proizvodi/dodatna-oprema/motorna-ulja/236736/motorno-ulje-wolf-vitaltech-5w40-pi-5l

Nije najskuplje kakvo je taxy?
Taxy je preporucivao i rawenol i dobro je.
« Poslednja izmena: Decembar 22, 2021, 02:00:40 posle podne od strane Goranbanjica »

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #250 poslato: Decembar 22, 2021, 03:33:56 posle podne »
Ne mora da znaci ako postoji razlika u potrosnji ulja da je neko bolje ili losije, mrzi me da trazim tekst gde je to objasnjeno. Drugo, nivo ulja zavisi od temp ulja

Van mreže VladPet

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 627
  • Age: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +16/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2010 2.0TDI STG 1
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #251 poslato: Decembar 22, 2021, 05:08:03 posle podne »


Da li si merio kad je motor hladan i na ravnoj povrsini da ti auto bude minimum pola sata? Ne znam, meni to ne lici da je problem u ulju. Inace Ravenol je dobar, ali klepa dobro po usima sa cenama. Ja koristim Castrol, po preporuci, kupujem u ovlascenoj radnji, verujem im jednostavno i ne doticu me toliko price o kopiji koja se prodaje "samo u Srbiji", inace nikada problem nisam imao.
« Poslednja izmena: Decembar 22, 2021, 10:18:38 posle podne od strane Zgubidan »

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #252 poslato: Decembar 23, 2021, 09:28:50 pre podne »
Da merio sam par puta ujutro na ravnoj povrsini sve te kombinacije ulja.....kada je hladan motor...Gde kupis castrol u Bg?U kojoj ovlascenoj?
Ne pisem bez veze zaista mi se to desava .Pre 2 godine sam radio glavu motora i tu polugeneralnu .
Castrol 505.01 je za njega realnost ali zasto mi je rawenol bio veci novo nakon 10.000 pojma nemam.....

https://www.ravenol.rs/proizvodi/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40

Neznam zasto ga samo u Subotici prodaju koja je to fora?
« Poslednja izmena: Decembar 23, 2021, 09:32:04 pre podne od strane Goranbanjica »

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #253 poslato: Decembar 23, 2021, 09:41:26 pre podne »
Ne mora da znaci ako postoji razlika u potrosnji ulja da je neko bolje ili losije, mrzi me da trazim tekst gde je to objasnjeno. Drugo, nivo ulja zavisi od temp ulja

Sta to znaci desmo?Npr kada sam sipao taj shell i kada bi je na nepunih 7000 km vec bio ispod minimuma  na sipci(nikad pre mi se to nije desilo)sta je konkeretno uzrok tome?

I ja sam misljenja ulje je ulje ali zasto mi jedino na tom shelu tako nisko palo a 10 puta pre i posle nakon 10.000 km uvek iznad minimuma saldo intervala malog servisa?

Moram naglasiti da su mi tada taj sel(ako je bio sel)sipali iz one bacve jer imaju u servisu to.Pre toga bih ja kupovao u prodavnici ulja i nikada mi se to nije desilo.Uvek 505.01 naravno.Moguce da u bacvi nije bio pravi sell hahaha...Neznam salim sem...

« Poslednja izmena: Decembar 23, 2021, 09:44:46 pre podne od strane Goranbanjica »

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13069
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #254 poslato: Decembar 23, 2021, 09:44:04 pre podne »
Mislim da mi se u zivotu nije desilo da ne dolijem bar litar ulja u bilo koji auto koji sam vozio od zamene do zamene, pritom sam promenio barem 8-9 marki i vrsti ulja, 4 razlicita auta, 3 benzinca i 1 dizel. Svi motori bili u odlicnom stanju.
Ne opterecujte se previse potrosnjom ulja...

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #255 poslato: Decembar 23, 2021, 09:47:22 pre podne »
Imas pravo Madisone....ne opterecujem se litrusa ide obavezno da odrzim ulje na sredini sipke na 10.000 km  bilo koje sipam...A inace auto jeste b5,5 tdi i ima kilometara ali ide ko zmaj utegnuto i sve stima...Litar rezerve u gepeku malo antifriza na godisnjem nivou i udri.....
....Ima li veze da mu probam uvalit neko talijansko 505.01 za 700 dindji?Nadjoh neki dan u lukas comerce.


https://www.svezaauto.net/ulja-i-maziva/motorna-ulja/syntium-3000-5w40-1l/?tt=111

https://www.svezaauto.net/ulja-i-maziva/motorna-ulja/syntium-3000-5w40-1l/?tt=111

E sad duplo jeftinije nego castrol sta se desava da se ovo saspe?
https://autogigant.rs/ulja/mannol-energy-formula-pd-5w-40-motorol-1l.html
« Poslednja izmena: Decembar 23, 2021, 10:08:11 pre podne od strane Goranbanjica »

Van mreže marko012po

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 211
  • Lokacija: Požarevac
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 1.6 16V FSI 85KW
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #256 poslato: Decembar 23, 2021, 10:03:15 pre podne »
Možeš da probaš sa Mannol uljima, dosta niska cena za to što pružaju. Imaš ih na više mesta u Bgu, možeš i direktno uvoznike da kontaktiraš.

Sent from my M2101K6G using Tapatalk


Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #257 poslato: Decembar 23, 2021, 10:11:14 pre podne »
Puno autoput kilmotera pravim i uvek sam sipao ova bolja ulja castrol itd....sad cu probat jedan interval jeftinija ako sta ne stete motoru?1,9 tdi 130 konja Pumpa dizna je motor...Mehanicari ali bas svi su uvek insistrirali na castrolu kao da drugih ulja nema...Rawenol mi najtisi motor bio kada sam sipao to ulje...
« Poslednja izmena: Decembar 23, 2021, 10:12:56 pre podne od strane Goranbanjica »

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #258 poslato: Decembar 23, 2021, 10:22:59 pre podne »
Možeš da probaš sa Mannol uljima, dosta niska cena za to što pružaju. Imaš ih na više mesta u Bgu, možeš i direktno uvoznike da kontaktiraš.

Sent from my M2101K6G using Tapatalk

2750 din 5 litara  probat cu taj manol za promenu dosta je  jeftiniji...ili ono wolf sto taxy kaze.
« Poslednja izmena: Decembar 23, 2021, 10:42:14 pre podne od strane Goranbanjica »

Van mreže marko012po

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 211
  • Lokacija: Požarevac
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 1.6 16V FSI 85KW
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #259 poslato: Decembar 23, 2021, 10:25:24 pre podne »
Javi obavezno promene u međuvremenu. Da vidimo štabse dešava sa Manolom. Pozdrav.

Sent from my M2101K6G using Tapatalk