E pa 'vako... Znaci ATF nigde ne curi... Vazduha u sistemu nema...
Hmm
Ulje se vraca . . . Po svemu sudeci, imas problem u delu 17 (izmedju 18 i 29)
... Najverovatnije je u sklopu 17 ventil prljav ili je klip zaglavio ...
Nikad nisam video taj sklop, ali sam se susretao sa nekim slicnim aplikacijama ...
27 je pretpostavljam senzor koji ti i pali lampicu na tabli, mozda da skines senzor i zaverglas na kratko, mozda izbije djubre na tu rupu ...
Ja bih to rasturio i pregledao ceo sistem. U sklopu 17 su verovatno normalni (lako ih je naci) orinzi (O ring), za razliku od glavnog kocionog koji ima specificne gumice...
Takodje bih promenio kocionu tecnost i ATF, ali komplet kociono. Inace se kociono i menja svake dve - tri godine
, mada se to kad nas slabo praktikuje
...
Vredno je napomenuti da je vrlo lako i da sam covek moze da promeni KOMPLET kocionu tecnost, za jedno popodne . . .
Ako neznate kako, pitajte
Sto se bombe tice moguce je da odradjuje posao regulatora pritiska i protoka, posto je posle pumpe, povezana i sa volanom i sa kocnicama, i neverujem da je tu problem . . .