E ovako , kao sto je red , moram da dodam dogadjaj od juce .
Naime ,juce popodne , serviser koji ga odrzava sve ove godine dodje do mene, ponese vakum pumpu , izvuce malo goriva, vrati creva ,upalimo auto odmah, kaze " aj sad natoci do vrha" pa ces tako par puta da izbacimo kompletan vazduh iz sistema pa da vidimo sta i kako dalje . Odem do pumpe, sipam do cepa i stane jedva 30 litara , sto znaci da ja zaista nisam ostao bez goriva kako sam mislio.
Studirao sam u Nemackoj , pa po njihovim forumima citam , da dosta ljudi ima taj problem , ali skoro svako je problem resio na neki drugi nacin , tj jedan je promenio neki " povratni filter" i resio problem, drugom je na filteru " neki O prsten" predpostavljam da je to dihtung pustao vazduh, pa je to promenjeno i auto sad radi, treci je promenio pumpu u rezervoaru i resio problem , cetvrti je samo ocistio tu istu pumpu od mulja , i tako u nedogled . Iskreno vec sam se malo SLUDEO od toliko informacija . E sad jos jedno pitanje , dali kod dizela, kada se da kontakt, treba da se cuje pumpa kao kod benzinca, onako kratko , da je uzacio gorivo u motor ? Zaista svaka informacija je dobrodosla . Pozdrav svima