Autor Tema: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima  (Pročitano 20267 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Bojan5

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Lokacija: Niksic
  • Karma: +25/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5 tdi AVF
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #20 poslato: Avgust 07, 2012, 05:29:52 posle podne »
ako na autu imas EGR onda mora da je zaprlja, koje ti je boje dim?

Van mreže amazonac

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Age: 45
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #21 poslato: Avgust 07, 2012, 05:37:00 posle podne »
EGR je ociscen, to sam cistio zajedno sa majstorom. pa crn, purnja, kao klasican dizel. ali egr nije, proban je i radi
Devojka može da bude sa sela, ali auto mora da bude iz Nemačku

Van mreže Bojan5

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Lokacija: Niksic
  • Karma: +25/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5 tdi AVF
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #22 poslato: Avgust 07, 2012, 06:01:45 posle podne »
pitao sam jer da baca sivi moglo bi biti zbog ulja i intercooleru i usisu, jer kad motor povuce to ulje onda moze doci do problema kao kod tebe, sta znam mozda je od toga, provjeri

Van mreže amazonac

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Age: 45
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #23 poslato: Avgust 07, 2012, 07:39:12 posle podne »
Evo sada sam cackao...
Na skoro 20 000 kilometara, motor je potrosio nesto manje od litra ulja. Gledao sam i brisao sve, nigde neko curenje ulja drasticno nisam mogao da primetim osim par kapkica na onim gumicama na poklopcu motora. Skidao sam kablic sa protokomera, ali tada uopste ne ukljucuje turbinu. Tako da, idemo dalje  :angry:
Najzalije mi sto cu uskoro na more, pa moracu sa ovom bagaljivom turbinom da idem
Devojka može da bude sa sela, ali auto mora da bude iz Nemačku

pekar

  • Gost
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #24 poslato: Avgust 07, 2012, 11:44:54 posle podne »
cim ti uopste ne ukljucuje turbinu kada si iskljucio protokomer, 99% te on zeza kada ti se ugasi turbina u voznji, nadji negde ako mozes na pozajmicu drugi protokomer stavi i teraj ;)

Van mreže Bojan5

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Lokacija: Niksic
  • Karma: +25/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5 tdi AVF
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #25 poslato: Avgust 08, 2012, 12:54:18 pre podne »
+1

Van mreže amazonac

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Age: 45
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #26 poslato: Avgust 08, 2012, 07:26:16 pre podne »
E, stvarno ne bih da ispadne da pametujem ili sta vec, posto stvarno princip rada elektronike i kompjutera na tim automobilima ne poznajem. Ali, zar nije smisao kompjutera da ucini rad motora efikasnijim i da zastiti komponente od eventualnog ostecenja. Po toj logici i na osnovu onih podataka koje sam nasao o kompjuterima na automobilima, ako ne moze da ocita neki podatak, on taj sklop iskljucuje. Totalno sam zbunjen i sludjen. Evo jutros sam isao za smederevo i vilenio po putu kao nezdrav, prvo jutarnje paljenje, ide kao zmija. A u povratku opet isto, kilavo, kilavo...
Devojka može da bude sa sela, ali auto mora da bude iz Nemačku

pekar

  • Gost
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #27 poslato: Avgust 08, 2012, 01:26:02 posle podne »
u vecini slucajeva desava se da na dijagnostici uopste ne prijavi da je crko protokomer,a on je crko i pravi ti probleme dok ne poludis boodala dijagnostika ce ga prijaviti jedino kad skroz crkne,jer ovako protokomer po malo radi i onda dodje do prevare glavnog racunara,gde ne prepozna da protokomer ne radi ;)
moraju crkavati ostale komponetne,kako bi se zaradeo jos koji euro  kroz delova.
svaba se jednom zajebo kada je napravio mercedesa 123-ku, koja je prelazila milion kilometara da nista ne crkne driving

Van mreže amazonac

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Age: 45
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #28 poslato: Avgust 08, 2012, 01:33:36 posle podne »
Da bude sve interesantnije, danas sam nasao jedan 2,5 tdi, ne mogu da mu drpim protokomer, ali mogu da mu ga iskljucim, da vidim kako ce njegov kompjuter da se ponasa :))))
Devojka može da bude sa sela, ali auto mora da bude iz Nemačku

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2415
  • Age: 46
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +38/-32
  • Pol: Muškarac
  • 125kw DSG lux oprema
  • Auto: Sharan 7n,PASSAT B6,Golf5 plus
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #29 poslato: Avgust 08, 2012, 01:54:28 posle podne »
Da bi bio siguran idi kod coveka sto rastura  cetvorke ili auddije.uzmi kod njega ispravan protokomer na probu ,i ako je do njega problem a tebi se neisplati vrati mu ga i reci da se isto ponasa a ti kupi nov u prodavnici
Ja sam tako uradio biggrin
« Poslednja izmena: Avgust 08, 2012, 01:58:50 posle podne od strane miki978 »
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Van mreže amazonac

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Age: 45
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #30 poslato: Avgust 08, 2012, 03:15:32 posle podne »
Ma vise nisam pametan ni gde da idem u koji servis, da li da pitam majstor gedoru? :)
Devojka može da bude sa sela, ali auto mora da bude iz Nemačku

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #31 poslato: Avgust 09, 2012, 04:34:23 posle podne »
Koko vidim bio si kod nekog *elektronicara* koji je rekao najvecu glupost za koju sam cuo u skorije vreme, citiram:
Citat
Otisao do majstora koji je rekao da je problem u kompjuteru, posto kada se zakaci na dijagnostiku pokazuje da ECU jedinica nije ispravna. Elektronicar je rekao da je to tipicno kod svih automobila VW grupacije i da to nije razlog iskljucivanja turbine.
  bonk

Totalna nebuloza, takodje nem pojma sta ti je uopste radio elektronicar i otkud mu to da je tipicno za VW automobile da ECU crkava, pa nije to OHpel jbte . . .  angry2
 coilleo2tj Ukoliko je skidana i ciscena klapna gasa, protokomer i ostali senzori, vecina mora da se adaptira i kalibrira po montiranju nazad na motor, a da bi ECU znao sta je uradjeno i da u skladu s tim komanduje radom motora i u tvom slucaju turbine...
Posalji mi tvoj broj sasije, zadnjih 6 brojeva mi nisu potrebni, pa da pogledam u ETKI i Elsi...
Interesuje me koja je platforma auta? 8D2 A4(1995 - 2001) ili je 8E2 A4(2001 - 2005) ili je 8EC A4(2005 - 2008)
Na koju dijagnostiku si kacio auto?   blink
Da li slucajno imas log, puno bi nam znacilo kad bi nam mogao reci koji kodovi kvara su te snasli?
Nesto poput ovoga: 009571 / P2563 ???
 big_boss I jos nesto, turbina nije fen za kosu, ventilator ili kosacica za travu, pa da se iskljucuje ili ukljucuje :)
Cim upalis motor ona se vrti, ali pocinje da PUNI, tj duva tek posle odredjenog broja obrtaja, sto je u tvom slucaju negde izmedju 1600 i 1800 RPM, a opet u zavisnosti od opterecenja motora, jer na leru pri tururanju ona mnogo slabije puni, jer nema opterecenja.
Ona sipka i klapna koju si cistio sa majstorom je waste gate i njom komanduje ECU, a preko vacuum sistema pomocu solenoida.
Elem, kada turbina postigne odredjeni pritisak i senzor posalje podatak ECU, on otvori tu klapnu i premosti (bypass) lopatice turbine, tacnije izduv ide direktno u auspuh . . .
BTW da li si proveravao senzor pritiska turbine, mozda je u njemu problem?
U tvom slucaju, turbina se NE iskljucuje, vec te komp baca u limp mode ili safe mode, tako sto pomenutu klapnu drzi otvorenom, a da nebi mogao da zavrti vise od 3000, cudi me da nije upalio ni jednu lampicu na tabli, poput zutog motora i trepcucih grejaca...

pozz
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže MICOB

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +39/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 5,5
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #32 poslato: Avgust 09, 2012, 04:42:51 posle podne »
Isti problem na golfu 4 66kw imao je moj drugar i znam da mu je resio majstor gedora.
Otidji do njega i posavetuj se.

Van mreže amazonac

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Age: 45
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #33 poslato: Avgust 09, 2012, 05:02:45 posle podne »
E timbe, ulepsa mi dan :)))
hajdemo redom... Kod elektronicara sam bio u Velikoj Plani, zove se Rajko Struja, a auto mi je gledao njegov sin Vlada.  Rekao je da postoji odredjeni problem sa imobilajzerom, prvo je mislio da je brisan kod, ali kada sam mu objasnio da se auto gasi kada blinka zut kljuc na instrument tabli, onda je rekao da je to tipski kvar i da ne bi bilo lose da nadjem bravicu, kompjuter i imobilajzer sa nekog auta na otpadu i da to prepakujemo.
Tako ce da resimo i ovo ECU  jedinica nije ispravna, jer mu nije jasno zasto prijavljuje tu gresku, kada kompjuter radi i cita sve parametre. E sad, sto se tice njihovog kvaliteta kao majstori, otkud znam, ovde u Sumadiji su na dobrom glasu i skoro svi majstori su mi njih preporucili.
Od dijagnostika kacen je na Texu, koja je kupljena od ove firma iz Niša krajem pretprošle godine i stavljen je na Boschov KTS 550, koji je kupljen od nekog lika iz Kule koji se zove cini mi se Milan, ja sam isao i da je preuzmem ( ne radi se o kinezima ili o nekim kopijama, zato te davim podacima o dijagnostici)
E, sad, ti si iz Uzica koliko vidim, verovatno si cuo za ovog lika koji drzi Turbo dijagnostiku, mislim da se zove Dule, broj telefona mu je  on je ovom mom majstoru objasnjavao sta da radi, sta da cisti i posle svega toga se isto to ponavlja. Ja sam hteo da odem do njega, on je rekao da nema potrebe da dzabe bijem put, jer turbina sigurno nije, ako ne trosi ulje, vec da postoji nesto drugo sto zeza.
Kodove gresaka nemam, ali mi dobar drugar drzi servis, pa cu skociti do njega da ga cas zakaci na komp i da kodove koji se pojavljuju.
A Audi je A4, 1997 godiste, AHU je tip motora a broj sasije je WAUZZZ8DZVA285088, to je ceo broj.
Senzor pritiska turbine, to je egr ventil ili onaj kod hladnjaka etc? Egr ventil je ociscen, sredjen, a etc ventil nam je rekao ovaj iz turbodijagnostike da premostimo, tacnije, objasnio mom majstoru iz one tri sise koje izlaze sa njega gde da prebaci creva, tako da mentil radi cisto mehanicki. I posle svega toga se nastavilo isto. Kada se izvuce dzek iz etc ventila, onda cim se upali auto, krene sa safe modom. Isto to se desava i kada iskljucim protokomer.
A sto se tice magicne cifre od 3000 rpm, on ide preko 3000, samo dok dodje do 4000rpm treba mu bar 20 kilometara pravca  :angry: :angry:


« Poslednja izmena: Avgust 09, 2012, 11:43:00 posle podne od strane amazonac »
Devojka može da bude sa sela, ali auto mora da bude iz Nemačku

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #34 poslato: Avgust 09, 2012, 09:51:07 posle podne »
Senzor pritiska turbine, tj konverter pritiska je 1H0 906 627 ili  intake manifold pressure sender -G71
ETC senzor nem pojma sta je, etc na engleskom je skracenica za *kao na primer* . . .
Takodje nem pojma gde se nalazi senzor fizicki, ali znam da mora biti na cevi od turba, preko aftercoolera, pa do usisne grane
ELSA kaze da je to ovaj, nadam se da  prepoznajes nesto sa ove slike.

A moras skinuti poklopac da bi do senzora dosao . . .


I javi kodove koje prijavljuje dijagnostika . . .

 mahac
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #35 poslato: Avgust 09, 2012, 09:58:48 posle podne »
http://art.rexbo.net/pierburg/pdf/pg-si-0102-en-web.pdf
The Manifold Absolute Pressure, or MAP, sensor is a common component on modern vehicles. The purpose of the MAP sensor is to measure the pressure within the intake manifold relative to the ambient barometric pressure. This information is sent to the engine computer, which adjusts other variables such as the rate of fuel injection to maintain optimal performance. While a vehicle will usually continue to run with a faulty MAP sensor, engine performance may suffer significantly and result in increased emissions.

Malo usran prevod al ajde . . .
Колектор апсолутни притисак, или МАП сензор је заједничка компонента на модерним возилима.Сврха МАП сензора за мерење притиска унутар усисну грану у односу на барометарски притисак околине. Ове информације се шаљу компјутеру мотора, који подешава остале променљиве као што су стопе убризгавањем горива за одржавање оптималне перформансе. Док возило ће обично наставити да раде са неисправног МАП сензора, перформансе мотора и може значајно да пате довести до повећања емисије.
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže amazonac

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Age: 45
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #36 poslato: Avgust 09, 2012, 10:19:23 posle podne »
E, sad, jedno pitanjce, posto smo sumnjali na njega
n a njega je prvo sumnjao i dule iz autodijagnostike.
Onda mi je objasnio, meni i mom majstoru kako da ga premostim, sta sam i uradio. tim premoscenjem, po njegovim recima, smo ga iskljucili elektricno i ostavili da radi mehanicki. Danas sam napravio jos jedan eksperiment. Posto ga nisam palio, napravio sam krug od 30 tak km i radila je turbina super. Onda ga ugasim, krenem da zalicem i on u cetvrtoj na 2800 rpm ga iskljuci. onda stanem, ugasim, upalim i vozio sam ga u 30 jedno 10 kilometara na skoro 4000 obrtaja i radio je super. cim sam ga ubacio u cetvrtu, iskljucio je turbinu.
Zato uvek u cetvrtoj iskljucuje... Cak sam posle probao da ga presaltujem u 5 tu na 2500 rpm i cim dosao do 2700 on iskljucio. Sto je u vecoj brzini, on na nizim obrtajima iskljucuje
Devojka može da bude sa sela, ali auto mora da bude iz Nemačku

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #37 poslato: Avgust 09, 2012, 10:30:12 posle podne »
Ne svidja mi se to sto ste vi zicili i premostavali . . .
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže amazonac

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Age: 45
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #38 poslato: Avgust 09, 2012, 10:45:52 posle podne »
Pa srpska posla :)
Ako moze sa njim, moze i bez njega, samo ga lagano zaobidjes :)
Otkud znam, on rekao da se tako ispituje map senzor :)))
Ja sam duduk za to, jbg, racunam covek ima servis koji radi turbine, strucnjak je za to... Nisam ga dugo vozio sa tim, odmah je propao i vratili smo na staro
Devojka može da bude sa sela, ali auto mora da bude iz Nemačku

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #39 poslato: Avgust 09, 2012, 11:20:21 posle podne »
A ja opet kazem da je pre do same turbine.....
Boban-Rus