Autor Tema: Golf GTI 1.8t  (Pročitano 98866 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #80 poslato: Decembar 09, 2018, 08:43:28 pre podne »
Jeste Fico, ali posle golfa trojke ako hoces wagena benzinca koji nije kamila, mora turbo.

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #81 poslato: Decembar 09, 2018, 06:07:51 posle podne »
predji na bmw onda  biggrin

Sprdam se malo, sve ima svoje prednosti i mane

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #82 poslato: Decembar 23, 2018, 02:21:31 posle podne »
Igrao sam se malo danas sa VCDS-om i napravio log. Zamolio bih nekoga ko se razume da protumaci. :)

Ovo sve sam testirao u drugoj brzini potapanjem gasa od 2000 obrtaja do blokade, nisam imao puta za 3. i 4.

Absolute Pressure (mbar) pokazuje 170-175 sve do blokade. Nisam siguran da li je ovo u stvari ikakav pokazatelj pritiska turba, nisam uspeo nista slicnije da nadjem?

U stvarnosti kad boost satic zakuca 1.5 bara (mozda toliko maksimalno pokazuje, realan pritisak je mozda i veci), Diverter Valve popusti na trenutak i posle krene ponovo da puni. Tipujem da je pritisak prevelik da bi DV izdrzao, inace ne pravi problem na manjem pritisku.

Mass Air Flow (g/s) na oko 6500 obrtaja pokazuje maksimalnu vrednost oko 171.61. Na 5500 obrtaja je 161.19.

Sto se tice gresaka, zamenio sam senzor temperature i N75 i od tada NE prijavljuje gresku za iste.

16502 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62): Signal too High
17956 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Open Circuit

Jedine greske koje sada imam su ove 3:
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #83 poslato: Decembar 23, 2018, 07:46:30 posle podne »
Sad sam malo istrazivao, izgleda da ima opcija za boost logovanje na vcds-u, 115 je kod. Probacu ponovo sledeci vikend i snimicu tablu. ;)

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2021
  • Age: 47
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +26/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7 R
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #84 poslato: Decembar 24, 2018, 11:12:18 pre podne »
115 kanal ti je za boost, tu imas zadatu  i trenutnu vrednost, pratis da li ti trenutna prati zadatu vrednost, a testira se u trecoj brzini od 2500 obrtaja pun gas do crvenog, ne u drugoj brzini ;)
drive

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #85 poslato: Decembar 24, 2018, 11:32:28 pre podne »
Hvala Pekare, a koja treba da bude zadata vrednost? Nisam siguran da li cu moci da pratim bilo sta, posto ja vozim i snimam biggrin Mislis posle na log-u da pratim?

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2021
  • Age: 47
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +26/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7 R
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #86 poslato: Decembar 24, 2018, 03:04:31 posle podne »
mozes i tako da snimis log, ako je 150ks fabricki pritisak treba da ti bude 0.6 bara ili na VCDS bice 1200 milibara, ako ti je na vcds 2000 milibara to ti je onda 1 bar pritisak turba...
drive

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #87 poslato: Decembar 24, 2018, 03:21:26 posle podne »
fabricki pritisak treba da ti bude 0.6 bara ili na VCDS bice 1200 milibara

Mora da si na dnevniku gledao prognozu za vazdušni pritisak  biggrin
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2021
  • Age: 47
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +26/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7 R
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #88 poslato: Decembar 26, 2018, 12:05:42 posle podne »
 lollol  nije mesto ali  kad vec pisem @raca1 srecan rodj drug :26
@Madison da te ne bune moji milibari koje sam napisao biggrin na VCDS pisa ce ti (mbar) ;)
drive

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #89 poslato: Decembar 26, 2018, 01:22:47 posle podne »
Pekar  :26

biće ih oko 1600 a ne 1200 na 0,6bar nadpritiska plus oko 1000mbar za atmosferu.
Madison, najbolje da se odradi data logging u toku vožnje, izveze se u CSV i posle možeš da prebaciš u Excle i napraviš grafik sa dve krive, jedna za zadate (specified) a druga za ostvarene vrednosti (actual).
Zadate vrednosti ti pokazuju stanje mape, odnosno na koliki pritisak je mapiran ECU, a ostvarene vrednosti pokazuju stvarni pritisak.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #90 poslato: Decembar 26, 2018, 01:31:03 posle podne »
Hvala obojici na odgovorima, koliko vidim 115-3 ce biti Boost Pressure Specified a 115-4 Actual, tako da cu ceo 115 kanal da ubacim. Ne bi bilo lose i pritisak goriva, imate jos neki predlog?

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #91 poslato: Decembar 26, 2018, 09:32:15 posle podne »
Odradio sam log u 3. brzini, na prvom od 2 merenja sam morao da pustim gas oko 5500 obrtaja na trenutak, posto lik nije hteo da se skloni. Napravio sam grafikon i evo screenshotova iz excela. Zanemarite mart (datum), ovaj laptop svaki put resetuje vreme kad se gasi, ne znam zasto :)

VCDS Log by Mladenovic1989, on Flickr
VCDS Log table 2 by Mladenovic1989, on Flickr
VCDS Log table 1 by Mladenovic1989, on Flickr

Ovi trenuci kad MAF ocito bas malu vrednost se otprilike gadja sa tim kad sam pustao gas, tako da mislim da on ne zeza, inace sam ga cistio skoro.
Sto se tice boost-a, od ove cifre mbar skinem 1000, podeljim sa 1000 i dobijem boost u barima? Koliko vidim, VCDS ne pravi logove toliko cesto da bi pohvatao pad pritiska koji se realno oseti i vidi na mehanickoj cukici (kad DV popusti).

Vidite li vi nesto sa ovoga sto ja ne vidim?  biggrin

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #92 poslato: Decembar 26, 2018, 10:08:45 posle podne »



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #93 poslato: Decembar 26, 2018, 10:38:00 posle podne »
Sto se tice boost-a, od ove cifre mbar skinem 1000, podeljim sa 1000 i dobijem boost u barima?
Vidite li vi nesto sa ovoga sto ja ne vidim?  biggrin

Tacno, oduzmes 1000 i podelis sa 1000, sad da li je u trenutku atmosferski pritisak 990 ili 1001 ne pravi razliku. Ja iz ovih podataka mogu da vidim da nisi dobro uradio data logging  :), napisacu kasnije kako da se odradi logging a da vrednosti budu zapisivane u istom vremenskom intervalu. Kod tebe nije isti time stamp u redovima, ali moze da se vidi da stvarni pritisak lepo prati zadati sto pokazuje da je sistem u redu sto se tice mehanike i vakuma. Zadati pritisak je veci od standardnog jer je najverovatnije promenjena mapa.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #94 poslato: Decembar 26, 2018, 10:56:36 posle podne »
To za vreme sam primetio i ja kad sam citao log :) Slobodno napisi kako to da ispravim, ubacivao sam parametre preko Adv. Meas.Blocks stiklirajuci koji sam hteo.

E sad, meni se iskreno cini da satic za pritisak belezi i veci boost od ovog koji vcds cita. Je li moguce da wastegate previse otvara? Koliko vidim, najveci zadati pritisak je oko 1.1 bar, ali satic zakuca 1.5 bari pri najjacem obrtnom momentu, makar u drugoj brzini. Snimicu sledeci put uporedo i log i instrument tablu sa vdo cukicom.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #95 poslato: Decembar 26, 2018, 11:50:41 posle podne »
Zavisi od verzije VCDS ali treba da se grupišu zahtevi da bi ih ispisivao redno po istom vremenu.



Štikliraj Group UDS request
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #96 poslato: Decembar 27, 2018, 12:40:37 pre podne »
Hvala Raco, obraticu paznju bas na to.

Inace, isao do grada neplanirano pa sam snimio i tablu. Nisam imao pravca za celu trecu brzinu, ali dovoljno da vidite o cemu se radi. Po VCDS-u boost nije skoro nikad preko 1 bar, dok cukica pokazuje dosta vise. Sta moze biti? :) Cukica je povezana na vakuum od regulatora pritiska benzina, ne znam gde VCDS meri boost?


Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #97 poslato: Decembar 27, 2018, 09:23:19 pre podne »
Meni ne deluje da je ovaj cajger ok
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #98 poslato: Decembar 27, 2018, 09:28:44 pre podne »
I meni je cudno da onako skace gore dole, al nem iskustva s tim pa cemo cekati nekog "turbasa" da se javi, garant pekar zna

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока


Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #99 poslato: Decembar 27, 2018, 09:32:55 pre podne »
Gas je bio potopljen sve vreme, stvar je u tome da Diverter Valve popusti/otvori jer je previsok pritisak, zato kazaljka pada na trenutak. Cim se vrati na neki normalan boost koji DV moze da izdrzi, onda krene da puni ponovo. Tako se i oseca u voznji, ja bih iskreno rekao da sat pokazuje dobro. To je ono sto me muci od pocetka. :)