Moji problemi sa čelom radilice su opisani ovde
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=70703.0,
radilica je zamenjenja zimus, menjao dobar serviser, za sada non-stop pratim tajming preko dijagrama VAG-COMa.
Problem lošijeg paljenja imam još od pre problema sa čelom i remenicom radilice, a zanimljivo je to da kad sam prvi put imao problem da je totalno ispao iz faze, znači tajming nula, tad je ujutru čudno palio i bacao oblak dima, jer gura gorivo a ne upali, ali je preko dana bolje palio nego sada kad je u fazi i kad je tajming visoko gore....
To je bilo poodavno, pa se vremenom verovatno i to pogoršalo.. Sad kad mu vratim tajming na sredinu, još gore pali Znači to je nešto što sa kilometražom napreduje.... Ali dobro, idemo sistem eliminacije..
Prvo da ponovo proverim fazu i da li je klip u gornoj mrtvoj tački kad su reperi na mestu, ako je to u redu da odem do bošiste da pitam da li dizne ili treća dizna mogu da prave taj problem, onda da uradim leak Off test (test propustljivosti), on će da pokaže da li su ventili, a ako je on u redu, onda mi ostaje da se prekontroliše pumpa, i na kraju da radim glavu
Evo juče sam stavio podmazan anlaser, bolje pali i kad je topao, ali ima zadršku, dobro vrti jer je svež, pa je zadrška manja, ali vremenom za 6 meseci motor mi umori anlaser i on polako počinje da slabije vrti...
Kad je zimus menjana radilica, u karteru nikakvog đubreta ništa loše.
Drugar na Ventu 1,9 dizel običan, godinama zimi palio na gurku, karter pun nekog đubreta bio, zimi ni da čuje, kompresija mu bila lošija nego meni, pa je leti najnormalnije palio....