VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: Audi kupe GT Septembar 02, 2015, 09:00:33 posle podne
-
Situacija je sledeca padne mi ler gas na pasatu b3 digfant 1.8 cim auto upali ventilator svuce mi ler gas sa 1000rpm na 400-500 hoce da ga ugasi do tad sve normalno radi dok neuplai ventilator,danas mi je izgoreo osigurac od ventilatora zamenio sam ga bio kod elektricara i on kaze da je bio los osigurac da je sve ok ostalo ....na plinu je sve zamenjeno creva boca mebvrane u isparivacu...neam regulator lera vec racvu obicnu.
-
povuce ti ventilator puno struje i zato ti padnu obrtaji. moras kod autoelektricara ali ne kod tog sto si bio danas
-
Ma nije covek video na brzinu juce,problem je bio zato sto je neko premostio hladanjak od klime posto meni neradi klima i standardni ventilator da rade zajedno pa je zbog toga goreo osigurac...i padao ler otkacio je hladnjak od klime i sad radi sve extra:) Imam pitanje za tebe da li je normalno da mi auto malo duze vergla pri prvom paljenju moj motor je digifant tj sa protokomerom palim ga na plin benz ne radi ....posle prvog paljenja pali cim zavergla.
-
sigurno lose pali zato sto je projektovan u fabrici da radi na plin
-
vozio bih ja brate na benz,sve si ti upravu al sa platom od 30000 hiljada nije moguce predejem oko 1000km mesecno .... :25
-
ja bi sa primanjima od 250eu vozio sdi ili d. sigurno ne bi vozio tu trulju koju ti danas vozis
-
Audi kupe GT, trebao bi pored prekidaca za prebacivanje plin/benzin. Da imas i prekidac za prinudno dodavanje plina ( blizu su jedan drugoga, obicno je crvene boje prekidac za prinudno dodavanje plina ).
Kad ujutru palis motor, obavezno pritisni taj prekidac u trjanju od 1 - 2sec. Zatim zaverglaj motor, trebalo bi bez problema da prihvati tu kolicinu plina motor tvog auta. Ako treba ponovi postupak, ali malo dodaj nogom gas, upalice ti sigurno, postepeno popustaj gas da motor radi u svom projektovanom rezimu.
majstor1