VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: lekanema Novembar 23, 2011, 02:13:41 pre podne
-
Procitao sam par slicnih tema, al nisam video problem slican mom, naime meni se lampica od ulja pali (samim tim i ono nepodnosivo zujanje) ISKLJUCIVO kada vozim uzbrdo u 3 brzini (trecem stepenu prenosa :rolleyes: ) i to samo izmedju 2200 i 2400 obrtaja...U ostalim brzinama i pri drugim obrtajima sve funkcionise normalno.
npr. 2000 obrtaja, nista, 2200 pali se lampica i pocinje zujanje, 2400 gasi se lampica i sve normalno...
marka: Golf 2 1.6 benzin - TNG
unapred zahvalan na mogucim resenjima
-
Davac pritiska ulja
-
dali je moguce iskljuciti to zujanje negde na instrument tabli ili negde drugo
-
davač visokog pritiska ulja, nalazi se na filteru za ulje. boja žice - žuta.
poželjno bi bilo zameniti davač a može da se stavi i žica na masu pa neće zujiti ;)
-
pozeljno bi bilo prvo da se prekontrolise pritisak
-
a i kako iskljuciti zujanje mnogo me nervira
-
gedora +1
Sta ako mu otisla uljna pumpa, a on stavi zicu na masu, sta ce da ga obavesti kad
ona ne postize odredjeni pritisak? Jedino kad prolupa, tad ce da primeti. Ako je u ovom slucaju pumpa.
Najbolje bi bilo da je davac
-
ma gdje ce biti losa pumpa ili lezajevi na autu starom skoro 30 godina? samo skidajte kablove s davaca i stavljajte na masu. moze se cak i ona lampa za ulje izvaditi iz table. koji ce vam penis tu samo da vas nervira? pa umjesto nje ugradite neku diodu ili neonku.
a i kako iskljuciti zujanje mnogo me nervira
ovo je zadnja moja poruka u odrzavanje i servisi.
sve sto vam crkne ili izbacite ili ugasite.
ugradnja plina obavezno u svaki vw.
mahac
-
lollol
Dobar si... biggrin
-
Imao sam isti prblem sa golfom 2 1.6td pre neznam ni sam koliko godina (davno sam ga vozio). Sve je bilo u redu oko struje i davača ali je zato karter bio sabijen odozdo na neki ivičnjak i začepio (smanjio) protok ulja kroz onaj mali levak sa rešetkom (ko je skidao karter zna o čem' je reč) tako da uzrok može i to da bude a ne samo davač.
-
Imao sam isti problem pre tri meseca.Oterao kod majstora i bila je u pitanju pumpa za ulje(nije brizgala ulje u motor kako treba).I da ne bi kupovao drugu pumpu,majstor kupio set za reparaciju oko 3500 din i resio mi problem ;)
-
ma gdje ce biti losa pumpa ili lezajevi na autu starom skoro 30 godina? samo skidajte kablove s davaca i stavljajte na masu. moze se cak i ona lampa za ulje izvaditi iz table. koji ce vam penis tu samo da vas nervira? pa umjesto nje ugradite neku diodu ili neonku.
a i kako iskljuciti zujanje mnogo me nervira
ovo je zadnja moja poruka u odrzavanje i servisi.
sve sto vam crkne ili izbacite ili ugasite.
ugradnja plina obavezno u svaki vw.
mahac
Pa plin stavljaju zato sto nema PUMPE i eto ga problem manje hehehehe
dali je moguce iskljuciti to zujanje negde na instrument tabli ili negde drugo
Naravno i evo kako:
Ugasis auto, otvoris haubu, otkacis +, kad si vec pod haubom, pogledas da li uopste ima ulja, onda otvoris vrata vozaceva, pomocu krstastog srafcigera skines tablu, zatim vratis + na mesto, zatvoris haubu, upalis auto, vozis do Brankovog mosta, na pocetku mosta spustis desni prozor i drzis desnu traku, pazis na pesake i kad si tacno na sred mosta, zavrljacis tablu i problem resen ;)
-
Ja mislim da je tebi vrisnula pumpa,meni se to desilo na golfu 3..slični simptomi..pošto je star auto,proveri pritisak ulja,to nije neki problem,davač je najlakše zameniti
-
Ljudi, imao sam isti problem sa istim autom 1.6 +tng.
Svakog leta obavezno na autoputu pri vecim obrtajima na kratko (sekund-dva), upali se lampica za ulje i zujalica pa se odmah ugase. badmood
Nisam znao sta da radim dok auto nisam dao kolegi na par dana.On je cuo lupkanje prvih par sekundi svakog dana pri prvom paljenju. boodala
Ja to nisam uspeo da cujem, a on me nagovori da mi majstor skine malu bregastu kada mi je menjao karter zbog sjeb. navoja srafa za ispustanje ulja i imao sam sta i da vidim blink Lezaji na maloj bregastoj su bili samleveni. Stavio nove ovog proleca i do sada mi se nije ni jednom upalila lampica, clap
Mali savet: ne ignorisite lampicu za ulje i ne iskljucujte je nikako jer moze da ima velikih posledica po vaseg ljubimca. boodala boodala
Ovo sto sam napisao (nema nikakav smisao) lollol lollol lollol lollol lollol
Salim se, ovo ne iskljucuje da imate problem sa davacem, ali davac obicno ili zvekne pa sija stalno ili ne sija uopste, cini mi se da nece da zeza ovako :huh:
-
(http://imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img850/6058/20102010007.jpg&via=mupload&newlp=1#)
-
(http://img15.imageshack.us/img15/6058/20102010007.jpg)
-
Ovo su ti lezajevi o kojima sam pisao
(http://img849.imageshack.us/img849/7628/20102010008.jpg)
(http://img15.imageshack.us/img15/6058/20102010007.jpg)
-
Pozdrav!Javio mi se problem kod golf 2 1.8 16v.Kod ovog motora na kucistu filtera ulja ima dva davaca pritiska.Pre god dana sam zamenio jedan jer je probio i izlazilo je ulje,a pre par dana sam skinuo i ovaj drugi jer se isto desilo i zapazio da jedan radi na 1.6-2.0 bara(ovaj sto sam ranije zamenio) a ovaj drugi na 0.15-0.45 bari.Da li je to normalno da bude tolika razlika u pritiscima,jer ne mogu da nadjem onaj stari sto sam menjao da vidim da li me nisu zeznuli u prodavnici?Kada upalim auto lampica za ulje se ugasi,znaci sve je normalno ali kada odkacim neku od buksni koje idu na davace ili obe nista se ne desava a trebalo bi da upali lampu i zujalicu...
-
sobzirom da je simptom na tim obrtajima u pitanju je davac, ja sam ga 3 puta menjao na razliciti audi i vw vozilima. koliko se secam imaju 2 davaca ovo je onaj na bloku kod filtera.
-
Imam golfa 2 1.3 1991 godiste sa ugradjenim plinom. od pre par dana poceli su da mi se desavaju isti simptomi te cudne bolesti zvane zujanje. ukljuci se lampica od ulje i pocinje neopisivo zujanje koje ne prestaje ni kada skinem buksne sa davaca dok radi motor. pali se lampica i kada obe buksne skinem sa davaca,izolujem ih izolir trakom pa tek onda startujem motor. Inace motor je perfektan presao sam 50000 sa njime od kada sam ga kupio ni gram ulja ne trosi. moze li od necega drugoga da pravi se taj problem. I jos jedno pitanje koji je opseg pritiska na davacima za ulje treba da bude za ovaj model motora
-
mom drugaru na 1.6d je bilo isto,na odredjene obrtaje je palila lampica i zujalo,promenio davac,isto,merio pritisak ulja ok je bio,kvar je bio u samoj tabli,nesto oko same lampice ulja ,e sta tacno ne znam biggrin
-
I jos jedno pitanje to zujanje u tabli jel treba da bude zvucni signal kod g2 u kombinaciji sa treptanjem lampice da nesto nije u redu sa uljem il je zujanje posledica nekog problema oko struje jer sam dugo godina vozio wv polo 82 godiste i vec kada je motor bio pri kraju desavalo mi se da blinkne lampica od ulja al nikada nije bilo zvucnog signala a instrument table su cini mi se iste
-
a jel zna neko koji opseg pritiska treba da su davaci za ovaj model
-
dizem temu iz mrtvih biggrin,danas sam vozio golfinja uz jedan veci uspon sa puno krivina,to pisem jer se dooobro ugrejao,odjednom je na oko 2500 obrtaja u trecoj pocela da blinka lampica za ulje i da pisti,ne u tabli,vec dole u kutiji sa osiguracima,odamh dedno skrenuo i u gasio auto,proverio,ima ulja,krenuo i opet isto,posle toga se vise nije desavalo,sipam polusintetiku,mooozda je retko ulje,mozda su davaci,mozda uljna pumpa,sutra svakako idem kod majstora,kupio sam novo ulje,mineralno,flus za ispiranje motora,sve filtere da menjam,ako ima neko jos ovakvog iskustva,provericu pritisak ulja i voleo bih znati koji je pritisak ok na glavi na leru kad se ugreje,da napomenem,ceo dan ga posle toga vozim,ne pali lampicu ,ne pisti,cak i kad ga namerno ugusim iz mesta i padnu obrtaji do gasenja,gasi je vruc skoro na veglanje,ajde savet mahac
-
meni se desavalo,da kad idem uzbrdo i kad treba da presaltam u nizu ili visu i kad obrtaji padnu ispod 900 obrtaja na trenutak se upali lampica od ulja i cim dam gas se izgasi...to mi se par puta desilo.sta li moze biti....a sipam polusintetiku...
-
Zasto sipate polusintetiku u motor koji je predvidjen za mineralno?
-
Ivane to se i ja stalno pitam i godinama vodim rat sa trgovcima al ne vredi brate dzaba sve to mozez da pricas 100 godina. nas covek veruje trgovcu jer on je to izvuko iz kompa i rekomu a ti kao majstor neznas nista.pa posle kad zuji kuku lele.
-
znaci da je najbolje da se sipa mineralno ulje 15-40...a ono se menja na 5000 km?
-
sipaj 15w50,ako je motor u iole dobrom stanju nece ti više nikad paliti lampicu big_boss
-
ja sipam sad polusintetiku i na 10000h mi potrosi tacno oko 150-200 grama ulja,a tu lampicu mi je upalilo samo do sad mozda 3 puta,tako da ako se bude ponovilo preci cu na mineralno...
-
sipam polusintetiku jer je tako svaba radio,pise u servisnoj,samo sam to nastavio,i nisma nika imao problema a auto vec uvelkiko gazi ka 400000km,pa i da crkne ,on je svoje odradio,danas sam menjao ulje,vise se ne pali,videcemo sta ce biti
-
koju je tebi svaba knjizicu napisao majke ti kad se polu sint koristi od 95 godine samo mi to kazi
-
pisem za vlasnika golfa druze,za njegovu servisnu originalnu i za ulje koje je sipano,mobil polusintetika 10w 40 i gde iskopa to da je polusintetika napravljena 95te ai da jeste ne znaci da ga ne mogu koristiti auta starija od te godine,samo zbog toga sto znamo da je sintetika kvalitetnija od mineralnih ulja a gradacija je mnogo bitnija tu,pa redja ulja treba izbegavat za starija auta
-
MOTUL
1953. prvi u svetu počinje proizvodnju MULTIGRADNOG ulja,
1966. prvi u svetu počinje proizvodnju POLUSINTETIČKOG ulja,
1971. prvi u svetu počinje proizvodnju 100% SINTETIČKOG ulja.
-
U srbiju ta novost stigla 2000 godine , haha , posto gackamo za svima 50 godina +/- .
Meni je ta sintetika za nova kola,cak i nova kola trose to ulje sto je ko voda. To sam video najvise na bmw-u , castrol 0-5 , ful sintetika.
-
pa onda sipajte i terajte tu po forumu te zujalice a zna se kad se zujalica javlja i zasto
-
Pozz...ja imam jedan specifican problem u pitanju je golf 2 1.3 tng...Dok vozim auto sve ok dok ne zagreje vodu malo preko pola crte i onda mi upali lampicu za ulje i pisti...na velikim obrtajima ne svetli...ugradio sam prekidac za ventilator da pali rucno i kada je upaljen crta za vodu ne prelazi pola i lampica se ne pali...ulje ima...skoro sam zamenio zajedno sa filterom...nije mi jasno kakve veze ima temp.vode sa uljem u motoru?zice sam pogledao sve je ok..nigde ne prespaja nista...
-
pozz,sto je motor topliji samim tim je i ulje toplije, a na vecim temperaturama ulje je redje, a kad je ulje redje opadne ti malo pritisak ulja u motoru i zujalica se oglasi, resi to dizanje temperature i resices i ulje a samim tim i sacuvati motor od pregrevanja
-
pa naravno da je pritisak slabiji na vrucem nego na hladnom motoru,hladan tera i do 5,6 bari,vruc pada i ispod 0,5 na leru,po vw specifikacijama dvojke,ne znma za druge vw treba da ima 2 bara na 2000 obrtaja vruc motor,da kazem jos da meni vise ne zuji,bilo je do table,vec je na 410000km,bez otvaranja motora,e zato ga volim,sto je neunistiv uz dobro odrzavanje biggrin
-
ok..hvala...posto mi je bilo malo nejasno...ja pricam mehanicaru..on se cudi....JAK MI MEHANICAR :D....a nervira me to zujanje...:)
-
Izvinjavam se na ponovnom aktiviranju teme.
Pali mi se lampica i zujalica kada vozim konstantno uz brdo, pod konstantnim obrtajima ( 5.brzina / ~2000 obrt.), ali se ugasi bilo da dodam ili popustim gas minimalno i onda se ne pali jedno vreme. Cudi me sto se gasi i kad opustim gas. Ulje je 15-40 polusintetika, al trebalo bi da je zrelo za menjanje. Motor 1.8 8V
-
slab pritisak ulja ili tabla,nema trece
-
ili merac pritiska ulja
-
15-40 nije polusintetika.
Proveri prvo pritisak ulja pa posle idi dalje preko davac do table.
-
Moja greska mineralno TOTAL 15-40. Mehanicar na nevidjeno kaze da promenim ulje i davac na filteru pa da probam. Tvrdi da je losa pumpa uljna da bi se osetilo i po zvuku i temperaturi. Ja sam vozio vise od 1000 km tako i sve radi okej jos uvek.
Inace i pre sam imao slican problem koji je nestajao sa promenom ulja, i ciscenjem kontakata na davacima.