Autor Tema: Golf - auto br. 1  (Pročitano 35877 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 47
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #60 poslato: Maj 12, 2013, 09:46:47 posle podne »
EGR hladnjak se nalazi kod EGR ventila i služi da ohladi izduvne gasove pomoću rashladne tečnosti pre nego što se vrate na usis. Nalazi se sa zadnje strane motora prema kabini, ispod turba i DPF filtera, od gore se ne može videti.

http://www.motor-talk.de/bilder/schaden-in-abgasrueckfuehrung-agr-kuehler-defekt-g56172669/imag0149-i205962010.html

Na prvoj slici levo je EGR venti, a na desno je hladnjak. Ovo je inače celina, ne može se odvojeno menjati.

Javljaju se dva problema. Zapušenost ili curenje. Ovlašćeni bez obzira šta je u pitanju menjaju. Curenje se manifestuje gubitkom rashladne tečnosti prevasnodno kod starijih G6. Kasnije je urađena izmena hladnjaka pa nema curenja. Ako je samo zapušen može uspešno da se očisti. Ovo ću uskoro morati da radim pa će biti neki DIY.
VW über alles.

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #61 poslato: Maj 13, 2013, 05:47:18 posle podne »
Jel imaš neke simptome ili ceš ga(hladnjak), preventivno čistiti? Mislim da je ipak mala kilometraža,a u sistemu je g12+ pa ne znam od čega bi se mogao zaprljati?Jedino ovaj deo gde prolaze izduvni gasovi?

Do skoro je kod nas u oglasima bio jedan g6 iz mislim 2008 godine sa 290000km isto 1.6 tdi,kupljen nov ovde i sve vreme održavan u ovlašćenom servisu.Drugar ga je zvao jer je bila povoljna cena za koju se nije mogla uzeti ni dobra petica iz uvoza sa neproverenom kilometražom. Tada je od vlasnika dobio sva moguća uveravanja sa mogućnošću provere u servisu gde je održavan od prvog dana da na autu nije bilo maltene nikakvih vanrednih intervencija sem problema sa DPF filterom na oko 200000km kada je rađeno neko vanredno čišćenje istog(ne ono standardno koje auto sam odradi) i zamene plivajućeg zamajca na oko 250000km...E sad,pošto je on prešao enormno za naše uslove veliku km i većinom na otvorenom putu,može biti da mu kao i većini novijih dizel motora,ne prija baš gradska i vožnja na kratkim relacijama...
« Poslednja izmena: Maj 13, 2013, 05:50:47 posle podne od strane vaske2 »

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 47
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #62 poslato: Maj 13, 2013, 10:25:16 posle podne »
Čisti se samo onaj deo gde prolaze izduvni gasovi, to su one kao cevčice što se vide na jednoj od onih slika.

Kada sam uzeo dijagnostiku video sam da ima zabeleženu grešku "povremene smetnje u protoku - nije potvrđeno" koja se desila pre nekoliko meseci jedan put. Nisam pridavao tome važnosti, ali mi u zadnjih desetak dana ponekad u vožnji zablinka lampica grejača. Proverim ponovo na VCDS i greška je i dalje ista, s tim da je broj pojavljivanja greške 5-6. Ovo nije zabrinjavajuće sve dok ne bude "smetnje u protoku - potvrđeno". Tako da planiram da odradim čišćenje pre polaska na godišnji. Inače u vožnji nema apsolutno nikakvih problema niti simptoma.

Našao sam gomilu nemaca koji su sami čistili EGR hladnjak na 50-60k km, mnogima je menjan u servisima na 20-30k km, opet ima i onih koji su prešli 300k km i ništa. Pravila nema.

To što pišeš za DPF i nije kvar, to je ustvari prevencija da do kvara ne dođe. Meni se jednom desilo da sam morao raditi to prinudno čišćenje DPF-a, ali čisto mojom krivicom. On ponekad pokreće samočišćenje, primeti se po povećanom leru na oko 1000 obrtaja. Ako nekoliko puta pokrene proces a ne završi pali ti lampicu za DPF, to je znak da treba da voziš na oko 1800-2500 obrtaja u drugoj ili trećoj dok se ne ugasi. Ako ga više puta pališ i gasiš dok je ova lampica upaljena ući će u safe mod i onda moraš da pokreneš prinudno čišćenje preko dijagnostike.

Za plivajući je to ok koliko je izdržao.

A za gradsku vožnju si potpuno u pravu uopšte im ne prija.
VW über alles.

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 47
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #63 poslato: Maj 20, 2013, 10:16:11 pre podne »
Epilog priče sa klimom.

U petak zamenjeni kompresor i isparivač. Dinara jednog nisam platio.

VW über alles.

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2595
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #64 poslato: Maj 20, 2013, 10:35:22 pre podne »
E,sad kad si ga popravio menjaj za mk7.  thumbup
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 38
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #65 poslato: Maj 20, 2013, 12:18:54 posle podne »
Kako treba ;)

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #66 poslato: Avgust 25, 2013, 12:44:36 posle podne »

@biliJavljaju se dva problema. Zapušenost ili curenje. Ovlašćeni bez obzira šta je u pitanju menjaju. Curenje se manifestuje gubitkom rashladne tečnosti prevasnodno kod starijih G6. Kasnije je urađena izmena hladnjaka pa nema curenja. Ako je samo zapušen može uspešno da se očisti. Ovo ću uskoro morati da radim pa će biti neki DIY.
[/quote]

Kako služi auto,jesi li odradio ovo čišćenje(sam ili u servisu),pozdrav?...

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 47
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #67 poslato: Avgust 27, 2013, 01:12:48 posle podne »
Da bi se skinuo EGR kuler mora se skinuti DPF, a moguće i još nešto. To je otprilike ceo dan crnačkog posla.

Poznanik mi je skinuo cevi ulaza i izlaza sa EGR kulera i provukao četkicu koliko se moglo međutim ovo nije dalo neke rezultate, i dalje mi se ponekad upali lampica. Mora se kompletno skinuti i detaljno očistiti.

Tražim nekog ko bi se latio posla ali da ne filozofira, nego da uradi kako treba, svi bi da uzmu lovu i da zbudže nešto. Ja jednostavno nemam uslova da sve sam uradim.

Inače auto se sasvim normalno ponaša, i normalno ga vozim.
VW über alles.

Van mreže zlaja011

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 336
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +13/-12
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #68 poslato: Septembar 26, 2013, 12:14:49 pre podne »
Odlican je auto, steta malo sto je ostao stock, mogao je malo da se usminka... ;) sto se tice 1.2tsi od 86ks pre neki dan sam se probao sa mojim golfom protiv Toleda sa tim motorom i na moje neprijatno iznenadjenje isli smo isto! :(
Nego da pitam posto vidim da si usao u tematiku problema na 1.6tdi znas li nesto o curenju ulja na deklu motora, konkretno oko dizni?

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 47
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #69 poslato: Septembar 26, 2013, 10:51:30 pre podne »
Nisam ništa čuo o tome.

Ako poznaješ nemački traži po nemačkim forumima motor-talk.de ili golf-6.com. Forumi na engleskom nisu od pomoći jer su uglavnom ameri, a kod njih su motori potpuno drugačiji i nema vajde.
VW über alles.

Van mreže zlaja011

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 336
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +13/-12
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #70 poslato: Septembar 26, 2013, 11:03:42 pre podne »
Pa da, to sam i ja primetio, ali od nemackog znam samo Volkswagen! :)

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #71 poslato: Oktobar 02, 2013, 10:57:32 pre podne »
@bili

Pošto vidim da si dosta po Nemačkim forumima gde sigurno ima više informacija o novijim automobilima nego ovde,da li možda znaš nešto u vezi plivajućeg zamajca na Golfu 6 1.6 tdi kakav posedujemo,pošto sam se pre neki dan veoma iznenadio kada sam pročitao da ovaj Golf u stvari nema klasičan plivajući već da je u njega ugrađeno nešto što je preteča u auto industriji tj. radi se o novoj vrsti zamajca, fiksnom ali sa setom kvacila sa oprugama koji je zamenio klasičan  plivajuci zamajac, a cena je  dosta niza i ubrzo ce se pojaviti zamenski setovi za automobile koji su do sada koristili plivajuce zamajce da ovaj nov sistem moze da se ugradi. Zna li neko nesto o tome?

Radi se o Golfu 6 isključivo sa 1.6 tdi motorom...

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9780
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #72 poslato: Oktobar 02, 2013, 04:11:05 posle podne »

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 47
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #73 poslato: Oktobar 02, 2013, 08:17:29 posle podne »
Nemem informacija o plivajućem, a nešto sam tanak s vremenom da bih to proučavao sad.
VW über alles.

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 40
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #74 poslato: Oktobar 04, 2013, 03:05:33 posle podne »
@vaske2
Ti si pobrkao neke stvari, ako spominješ plivajući z. onda je u pitanju noviji tip zamajca(fiksni z. je dakle stariji tip i on je kako si rekao ''klasičan'').Ovo što si naveo kao ''preteča'' plivajućem na golfu 6 je ustvari običan fiksni zamajac(''sa setom kvacila sa oprugama'').
Земунчанин

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #75 poslato: Oktobar 04, 2013, 07:06:13 posle podne »
Ne mislim da sam ja išta pobrkao,na jednom veoma stručnom forumu se pojavila rasprava o tome,a ja sam samo hteo da je prenesem i ovde. Ako nije preteča,reci mi koji još noviji model auta poseduje ovakav sistem zamajca osim Golfa sa 1.6 tdi motorom?

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 40
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #76 poslato: Oktobar 04, 2013, 07:19:21 posle podne »
@bili

 ovaj Golf u stvari nema klasičan plivajući već da je u njega ugrađeno nešto što je preteča u auto industriji tj. radi se o novoj vrsti zamajca, fiksnom ali sa setom kvacila sa oprugama koji je zamenio klasičan  plivajuci zamajac,
Brate ovo što si napsao znači da je umesto plivajućeg u golf 6 ugradjen fiksni z. i to nije nikakva nova vrsta nego kako si ti ovde napisao običan fiksni z. jer su na fiksnom i inače opruge na lameli a na plivajućem setu na zamajcu.
I da ne gušimo čoveku temu...

Земунчанин

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 47
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #77 poslato: Oktobar 04, 2013, 10:01:17 posle podne »
Na nemačkom plivajući zamajac je Zweimassenschwungrad

Jedinu sliku sam nasao ovde:

http://www.ebay.de/itm/Zweimassenschwungrad-Schwungrad-Audi-Seat-Skoda-VW-1-6-TDI-03L105266BS-/150835069176?nma=true&si=ZRk9bXKxX%252Bsto7klPoWnULX2Uyk%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

Meni deluje kao običan plivajući, ali možda i grešim.
VW über alles.

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 47
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #78 poslato: Decembar 04, 2013, 07:32:04 posle podne »
55000 km i novi problem.

U vožnji mi je spao kaiš, ništa se nije osetilo samo se upalila lampica za akumulator, sreća na 500 m od kuće. Dignem haubu i imam šta da vidim, otpao španer i skliznuo kaiš.

Španer nije samozatežući već fiksan i zategnutost se reguliše jednim M8 šrafom koji je pukao.

Ova varijanta španera se ugrađivala samo par meseci i posle su ponovo prešli na samozatežući.

Moja pretpostavka je da je kada je menjan kompresor klime kaiš pretegnut jer je šraf bio zavrnut do kraja i da je zato pukao. Naravno, kaiš istegljen, a roler španera ima lufta u ležaju.

Montiran novi tip španera sa rolerom (samozatežući) i nov kaiš. 100 e i vozi dalje.

VW über alles.

Van mreže archi

  • Redžo je drifter, on ga tera u crveno po bašči
  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Age: 34
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +43/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 74KW ATD
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #79 poslato: Januar 03, 2014, 04:43:05 posle podne »
Auu bili sto su tebe okrenuli problemi sa tim autom, taman prodaj to i kupuj 7icu :D