Autor Tema: Pomoc oko fault kodova  (Pročitano 4263 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Sasa111

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 238
  • Lokacija: Zajecar
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Pomoc oko fault kodova
« poslato: Septembar 24, 2016, 05:18:51 posle podne »
Pre neki dan u voznji izbacio mi je gresku i ispisao, izduvni gasovi servis
inace u voznji sve ok, kazaljka obrtomera je mirna oko 600 rpm u leru...
Danas sam procitao fault kodove
prvi kod (mislim da je zbog njega izbacio check engine) je P0445 - Evaporative emission control System purge control valve circuit shorted  -- meni se dosta cuje ventil preko kojeg isparava benzin bas dosta 'cakce (kada je toplo)
2. P0031 HO2S heater control circuit low (bank 1 sensor 1)
3. P0037 HO2S heater control circuit low (bank 1 sensor 2)
4. P0038 HO2S heater control circuit High (bank 1 sensor 2)
5. P0135 O2 Sensor heater circuit (bank 1 sensor 1)
6. P1178 Linear 02 sensor / pump current open circuit
Pa ako neko zna da mi objasni sta sve u stvari ne valja? Koji deo treba da se zameni ili popravi?
od 2 do 6 je problem sa ho2s sensorom (ho2s sensor je valjda lambda sonda) i o2 sensorom (o2 sensor je valjda sensor temperature motora), kako se ustvari zovu ti sensori da znam sta da kupim u prodavnici, ne znam da li tacno ovo sto sam naveo?
ovo prvo je sa isparavanjem benzina, trebalo bi da je problem sa nekim ventilom kako se kod nas taj ventil zove?
« Poslednja izmena: Septembar 24, 2016, 06:11:14 posle podne od strane Sasa111 »

Van mreže Sasa111

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 238
  • Lokacija: Zajecar
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: Pomoc oko fault kodova
« Odgovor #1 poslato: Septembar 24, 2016, 07:53:15 posle podne »
ovo prvo sam nasao na netu znam gde se nalazi samo ne znam kako mi zovemo taj deo  :83
i izgleda da je o2 lambda sonda
samo jos da saznam sta je ho2s

jos jedno pitanje posto planiram da izbacim katalizator i mozda i izduvnu granu da zamenim ako stara nije bas u dobrom stanju kako ce se vratiti onda ovi senzori koji se vide na snimku - 2:51 ?





Kako dodati video snimak: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=66698.0



« Poslednja izmena: Septembar 24, 2016, 09:42:51 posle podne od strane Joca »

Van mreže Sasa111

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 238
  • Lokacija: Zajecar
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: Pomoc oko fault kodova
« Odgovor #2 poslato: Septembar 25, 2016, 01:53:59 posle podne »
vecinu ovoga sam skontao sta je sta... samo me interesuje posto ih je ovako poredjao ove greske kao sto sam opisao prva je bila greska
P0445 a zadnja  P1178, koja je ustvari greska koju je zadnju nasao odnosno koja se desila veoma skoro (najnovija)? iako je ovu P0445 ispisao kao prvu, izgleda da je ona najstarija, dok je P1178 izgleda najnovija...? Pokusavam da skontam zbog koje greske je upalio check engine
Zato sto je pre neki dan prikazao gresku, kada sam ocitao vidim da ima 6 gresaka, prva je za ventil isparavanja benzina a ostale vezano za lamdba sonde.
« Poslednja izmena: Septembar 25, 2016, 01:55:54 posle podne od strane Sasa111 »

Van mreže Sasa111

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 238
  • Lokacija: Zajecar
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: Pomoc oko fault kodova
« Odgovor #3 poslato: Septembar 29, 2016, 11:49:59 posle podne »
zamenili smo stari i stavili nov ngk sensor pre katalizatora, i on opet izbacuje 2 greske za taj nov sensor. Sa starim je bio problem nije bio dobro namesten i izgorele zice od vreline aluminijuma, posto su zice bile u kontaktu ostale su gole zice... stavimo nov sensor i opet 2 greske. brisane su nekoliko puta te greske se opet javljaju badmood
bile su greske  p0031  p0135 i p1178 a posle promene sensora sada su greske p0030 i p0135 (0030 i 0135 su jedna ista greska) cini mi se da je majstor rekao nema ocitavanja sa sensora
« Poslednja izmena: Septembar 29, 2016, 11:52:37 posle podne od strane Sasa111 »

Van mreže Lepi

  • Moderator
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 4778
  • Lokacija: Canada
  • Karma: +192/-83
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Rabbit 2.5
Odg: Pomoc oko fault kodova
« Odgovor #4 poslato: Septembar 30, 2016, 04:01:08 pre podne »
Da li je senzor koji si namestio original ili kinez?

Van mreže Sasa111

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 238
  • Lokacija: Zajecar
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: Pomoc oko fault kodova
« Odgovor #5 poslato: Septembar 30, 2016, 12:02:09 posle podne »
platio sam 135evra u autocentru (u zajecaru) napred pise NTK a pozadi NGK na kutiji i na omotu pise ngk->ntk pise ngk made in japan naruceno iz deltakomerca iz beograda... kaze mi majstor to je kao sto se fiat pravi u srbiji to je kao to tako i ovaj ntk

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: Pomoc oko fault kodova
« Odgovor #6 poslato: Septembar 30, 2016, 12:19:04 posle podne »
NTK je isto sto i NGK samo sto fabrika za senzore se zove NTK a za svecice NGKto je original

Van mreže Sasa111

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 238
  • Lokacija: Zajecar
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: Pomoc oko fault kodova
« Odgovor #7 poslato: Septembar 30, 2016, 05:57:56 posle podne »
NTK je isto sto i NGK samo sto fabrika za senzore se zove NTK a za svecice NGKto je original
tacno i na originalnoj sondi na kojoj stoji vw audi isto pise NTK...
evo slike kako su izgorele zice od sonde, majstor mi kaze mozda je kratak spoj na tim zicama sjebao kompjuter ili mozda izlaz za tu sondu pa iako je stavljena nova izbacuje gresku  :angry:







Koliko je pametno softverski izbaciti 2 sondu? Da li je to neko radio, kakve su posledice?
« Poslednja izmena: Septembar 30, 2016, 06:03:59 posle podne od strane Sasa111 »