VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: sasapk Septembar 11, 2020, 08:20:06 pre podne
-
Zdravo,
imao sam problem sa EGR ventilom, gasio turbinu... nakon toga je ociscen i mehanicki blokiran, tako da trenutno nije u funkciji.
Medjutim, i nakon brisanja greske ponovo se pojavljuje natpis GAS SCARIC OFFICINA i svetli zuta lampica, koje je TRAJNO resenje?
-
Promena elektricara. Ima kod mene u subotici koji se kunu da ce ugasiti lampicu i da se vise nece pojavljivati greska, a to zna samo jedan od njih 14 da ugasi. Naplacuje kao suvo zlato
Послато са Mi 10 Pro помоћу Тапатока
-
A problem kod ovih sto misle da znaju sa dijagnostikom je da ne naprave neku vecu stetu... Jako iritira lampica a hteo bih da izbegnem kupovinu ispravnog (novog) EGR ventila
-
Trajno resenje je da popravis ili promenis, ako ne moze da se popravi EGR ventil, a i sa turbinom da se uradi isto. Nije to Golf 2 1.6 TD, pa je turbina crkla, pa cu da je skinem i bice obican 1.6d.
U stvari, sta ce ti turbina i EGR...To izmislili trgovci da uzmu sirotinji pare, sto kaze majstor Života...
Šalimo se malo, ne zameri...Drugarski savet, probaj da ocistis EGR ventil ili kupi polovan na otpadu, ako ti je mnogo za novi. Nije Švaba glup sto ga je stavio, a neki Srbin Milojica veliki majstor iz Rače rekao da moze bez toga i hoće da skine...Veruj mi na reč. Mnogi smo ovde imali problem sa EGR ventilom, pa nismo skidali, nego smo rešavali, zamenom ili čišćenjem.
-
Svaba ga je stavio zbog regulativa, nije isto sto i turbo. Tesko ce to obican elektricar da ugasi, idi u neki servis koji radi mapiranje kompjutera/chip-tuning, meni su ugasili i za egr i za pumpu sek. vazduha.
-
Da bi se EGR na četvorci ugasio, mora mapa da se uradi koja ima EGR off ili postojeća da se modifikuje.
E sad, ja iskreno bih pošao na otpad i kupio ispravan EGR, očistio i namontirao. Ujedno bih i usisnu skinuo i takođe dobro očistio.
-
Svaba ga je stavio zbog regulativa, nije isto sto i turbo. Tesko ce to obican elektricar da ugasi, idi u neki servis koji radi mapiranje kompjutera/chip-tuning, meni su ugasili i za egr i za pumpu sek. vazduha.
Nisam ni rekao da jeste, poenta mog posta je da pokvareni deo treba da se resi (remontuje, ako moze, kupi ispavan polovni ili novi), a ne to sto si ti shvatio. Ja sam juče menjao pumpu za dodatni vazduh na 2.0 benzincu i sada lampica više ne gori. Najbolji nacin da se neka lampica na tabli ugasi je da se ono sto je neispravno, a zbog cega ona gori, zameni ispravnim. Ja tako radim, sebi i drugima kojima radim. A drugi neka rade kako hoce.
-
EGR i SAI imaju jedino ekolosku funkciju, za SAI mi je i to sumnjivo, odnosno nisam nesto ubedjen da ce spasiti planetu za tih 3 minuta koliko radi pri hladnom startu. Ja sam obe stvari izbacio i nemam problema, greske obrisane. Na autu starom 20 godina menjati pumpu sek. vazduha, pogotovu u Srbiji, mi nema nikakvog smisla. Sto se tice EGRa, ne osecam nikakvu grizu savesti prema majci prirodi s obzirom da vozim benzinca, prelazim relativno malo km godisnje u odnosu na EU i US gradjane i trudim se drugim nacinima da cuvam sredinu cistom. Kome smeta, neka menja egr, na performanse izbacivanje ne utice. beer
-
Moja etika je takva da volim i zelim da svaki uredjaj koji je fabrika stavila na auto popravim ili zamenim, ako ne radi. Tako radim na svom autu i drugima kojima popravljam savetujem da uradim isto. Naravno da ima i onih koji imaju drugacije misljenje, kao ti i sa tim nemam problem. To je legitimno pravo svakoga od nas. beer
Konkretno, ta Skoda SuperB1 na kojoj sam menjao tu pumpu, po crevima i samoj pumpi, kada sam je skinuo, video sam da ne radi, ko zna od kad. A da ista ne radi sam, naravno, otkrio dijagnostikom. Vlasnik kaze da lampica gori od kada je auto kod njega, oko 3 godine i zeleo da montiram polovnu, ispravnu, koštala je 30e. Nova je bila, najjeftinija koju sam nasao, 9000 dinara.
-
Kad je riječ o egr u vw dovoljno je ovaj kataloski samo ukucat na google. Prijatelj koji radi 10god u ovlaštenom na prodaji dijelova nije mogao vjerovati kad sam mu ovo pokazao. Ista tvornica koja je ugradila egr napravila i ploču za egr off.
Evo i kataloski da sad ne uplodam sliku :038 131 925
Poslano sa mog EVA-L19 koristeći Tapatalk