Autor Tema: Problem posle chipovanja - 1.8T  (Pročitano 45553 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #100 poslato: Jul 31, 2014, 09:48:16 posle podne »
Veci deo posla je odradjen...ostalo je da se postave otpornici koji ce da zavaraju ECU da ne prijavljuje greske....cekam strugara da mi napravi plocicu kojom cu zatvoriti otvor od combi ventila...

Moram da na dizalici od dole skinem pumpu sekundarnog ubrizgavanja vazduha,sada je raskacena i samo stoji na nosacu...

Visak  :)





Ovako izgleda motor bez tih silnih creva..


pekar

  • Gost
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #101 poslato: Jul 31, 2014, 11:07:18 posle podne »
racerupa ga ti brate sve biggrin

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #102 poslato: Jul 31, 2014, 11:44:55 posle podne »
Jesi primetio Sasa da svi koji imaju ove ramove samo cerupaju svoja kola...
« Poslednja izmena: Avgust 01, 2014, 12:00:25 pre podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #103 poslato: Avgust 01, 2014, 12:18:53 pre podne »
 :) :) :)

Samo da nabavim Oil Catch kanticu i bice jos toga za vadjenje  :) :) :)

Inace za ove dve godine koliko je auto kod mene, barem 5 puta sam imao gubitak boost-a zbog ovih malih creva....malo-malo neko crevo preobije i onda lupaj glavu,trazi gde pusta...

Sve ovo je zbog EURO 4 standarda...

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #104 poslato: Avgust 02, 2014, 07:33:10 posle podne »
Zavrsena operacija!

Postavljeni otpornici 10w 330R, nema prijavljenih gresaka.....

Danas mi je stigao N75 ventil polovan, i onaj jednosmerni vakum ventil ( puno hvala Nosferatu)....pritisak na 3000 obrtaja kad ga stisnem 1.3 - 1.35 bara, na 6500 obrtaja je 1.85 bara...
Auto puno bolje ide, cini mi se bolje nego pre kvara...tada je punio nekih 1.1 - 1.2 bara...

Sledi pranje motora, jer je slinio oko lulice iberlaufa i EGR ventila...pa ce biti slika kako to sada izgleda...




Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #105 poslato: Avgust 02, 2014, 08:03:41 posle podne »
1,85 bara drzi?
Sa tolikim pritiskom mora imati preko 300ks.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #106 poslato: Avgust 02, 2014, 08:29:59 posle podne »
greska 0.85 bara....

Nisam oduzeo atmosferski pritisak :)

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #107 poslato: Avgust 05, 2014, 11:38:20 posle podne »
I dalje imas veliki pad busta ali dosta manji nego sa otkazanim ventilom :),sada ti pada pola bara sto je i dalje mnogo ali bar moze da se vosti,nadji nekog pametnhog da ti malo popegla mapu, mnogo bolje ce ti se auto ponasati sa malo konstantijim pritiskom,nema veze ako to bude 0,9 ili 1 bar ali da bude konstanta do blokade.Neocekuj cuda preko mape i konstantne pritiske oko 1,2 ili 1,3 bara,to mozes samo da prevaris sa manuelnim kontrolerom ali je veliki rizik po motor ako si krvnik za voznju,ako to teras povremeno za svoj gust mozes da probas kako ce biti.
Ako hoces 1,2 ili 1,3 bara zdravog i pravog pritiska u konstanti, onda ti netreba drugi N75 ili W/G vec ti treba kolicina goriva i kolicina izduvnih gasova da tera turbinu a da to komp necita kao siromasnu smesu,svaki put kada sonda ocita siromasnu smesu N75 ce oboriti bust,jednostavno cipovanjem nemozes povecati protok dizni i do besvesti menjati njihov inetrval brizganja,nevozis TDI vec GTI da u 3000 obrtaja imas 190 ks a u 6000 imas 160ks
Ovo ti je dobronameran savet a ti ga prihvati kako ti zelis  :26

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #108 poslato: Avgust 06, 2014, 08:01:27 pre podne »
Hvala na savetu! Skroz si u pravu...

Zadovoljan sam kako auto ide, a ide dosta bolje neko pre cipovanja sa 150 ks....

Osetim da mu snaga pada na nekih 5500 obrtaja, voleo bih to jos samo malo da popravim,ali s`obzirom da je u pitanju chip tuning od 100e od starta nisam ocekivao cuda...
Mada mi je momak koji je radio chip stvarno izasao u susret i minimum pet puta sam se vracao na popravke mape....mislim da je to neki maksimum sto se njega tice i sto je on znao da uradi...

Iskreno ni ostali tuneri za mnogo vece pare nisu obecavali cuda i uglavnom su obecavali pritisak od 0.8 bara i 180ks....to je situacija od pre skoro tri godine...








Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #109 poslato: Avgust 09, 2014, 01:17:30 posle podne »
evo sve spakovano...opran motor... :)


Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #110 poslato: Avgust 09, 2014, 02:20:00 posle podne »
nisi prijavio hks... ;)
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #111 poslato: Avgust 09, 2014, 02:43:29 posle podne »
Da,da stavljen HKS....vracen fabricki FPR 3 bar-a i bakarne svecice BR7ES (stepen hladnije od fabrickih)... driving

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 668
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #112 poslato: Jun 11, 2021, 08:20:10 posle podne »
Pozz, golf 4  1.8t 110kw, imam problem na nekih 5000 obrtaja vise ne puni kako treba i gusi se, nekada kada popustim gas pa dodam on dobije kao i nastavi da puni ali nesto nije ok... sad bih ja zamenio benz pumpu i regulator pritiska da probam sa tim pa me zanima koju pumpu tj od koliko bari i regulator pritiska isto koji treba? Bio sam kod majstora i ceo dan se njakali i otres'o me BRDO para i nista nije bolje, cak je mrtviji na nizim obrtajima jer je cackao polugu aktuatora podesavao i sad je jos gore... ne znam oko toga nista da bih cackao da bih je vratio kako je bila tj ne znam kako je bila a vratio bih je lako.... on kaze moram da ocistim benz dizne zato auto ne ide kako treba. Nije problem ocisticu ih ali zasto ne ide ni kako je isao pre nego sto sam dosao kod njega... znaci zanima me koju pumpu i regulator da uzmem?

Van mreže Limitless

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Age: 39
  • Lokacija: Prijepolje
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 1.8T Quattro (B6)
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #113 poslato: Avgust 13, 2022, 03:36:01 posle podne »
Mislim da imaš problem sa N75 ventilom. Najbolje bi bilo ako možeš da uradiš logove i da vidiš šta se dešava sa N75 ciklusom(Westgate Duty Cycle). Možeš koristiti VCDS ili po meni još bolje VisualME7 logger. Vrlo je moguće da ti N75  ostaje rano otvoren i propusta sve izduvne gasove kroz turbo. Pre svega uradi logove vidi šta će pokazati da ne bacas pare na razne stvari.

Za početak možeš multimetrom izmeriti otpornost N75 ventila. Izdzekaj ga, podesi multimeter na 2000 ohma, i spoj ga na N75.
Ispravan N75 trebalo bi da pokaže od 025 do 035. Sve ispod ili iznad toga je neispravan ventil. Što možda i ne treba da te čudi obzirom da je auto već odslužio vojni rok i već odavno je punoletan 😊👍




« Poslednja izmena: Avgust 13, 2022, 05:56:22 posle podne od strane Modus »