Autor Tema: Električni trotineti i skuteri  (Pročitano 17774 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #20 poslato: April 30, 2022, 07:43:20 posle podne »
Imas biciklisticku stazu preko mosta na Adi. Na nju se ulazi (ili izlazi) dole kod buvljaka iz Jurija Gagarina. Tuda sam se vracao juce. A i da vozis preko mosta gde idu automobili imas pola metra ocrtano od krajnje desne trake do ograde na desnoj strani.
Elektro skuter iako i on zakonski (jos uvek) je neregulisan nema ove prednosti da mozes da vozis svuda kao trot niti da ga savijes i stavis kola/autobus/voz. Konstrukcija skutera je dosta teza, pa samim tim efikasnost je manja. Ovaj model ima sediste, ali ga ja namerno nisam uzimao jer mi nekako smesno izgleda kao da sedim na WC sholji.
Kod ovog modela mi se svidja visok polozaj stajaceg dela tako da bez problema silazim (sletim) sa visokih ivicnjaka dok sa obicnim (MS Energy E10) to nije izvodljivo. Penjanje na manje ivicnjake lagano, dok za one standardne gde nije napravljen ispust (rampa) mora da se sidje i podigne trotinet. Srecom takvih je malo u Beogradu danas. Zbog mase, sirokih offroad guma i amortizera rupe upija odlicno, a na velikoj brzini je stabilan na volanu, tj nema ni malo drmusanja.
Uzivo trotinet izgleda dosta veci nego na slikama, a kad bi poredio sa E10 koji je sasvim dobar trotinet, T107 nije za one koji se lako uplase. Definitivno nije igracka. Treba da se nauci i navikne na njegovo ponasanje. Citao sam dosta komentara ljudi koji voze ovako jake trotinete (Nami, Kaabo, Dualtron, Weped...) da otprilike 80% voznje je SINGLE motor sa limitom brzine jer u suprotnom treba da se bas pazljivo vozi.
Mislim da ce ovi trotineti biti odlicni komutatori kada rese "problem" sa baterijom tj kada baterije budu lakse i jeftinije.
« Poslednja izmena: April 30, 2022, 08:08:38 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže vllada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 486
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +9/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #21 poslato: April 30, 2022, 07:52:01 posle podne »
Све више ми се то свиђа .
Знам да има на мосту део за пешаке и бицикле, али ја идем ка Милошевом конаку, а нисам видео да у том делу моста после спуптања за Аду има таквог простора.
Слажем се за Е10 што си написао, јако мали точкови, ови твоји изгледају баш озбиљно. Верујем да ће их бити на сајму па ћу уживо боље погледати...

Sent from my vw mk5


Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #22 poslato: Maj 01, 2022, 09:31:03 pre podne »
Ja se nadam da imaš kacigu na tome, ja sam iskreno mišljenja da ti preko 250w bi trebalo da imaju obaveznu opremu + položeno teoriju, i naravno nikako mlađima od 16 bar.
lollol

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #23 poslato: Maj 02, 2022, 06:08:42 posle podne »
Imam kacigu i rukavice, ali cu uzeti drugu jer sada imam Enduro kacigu i malo me stiska, a hocu fullface zbog buba koje kidaju na vecoj brzini i broj vecu. Imam kolegu bajkera, pa me uhodava u svet dvotockasa. Nikola, bio sam u LJ pre 10 dana. Seljak sam, nisam se javio, setio sam se u povratku kod Zagreba :(
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #24 poslato: Maj 03, 2022, 12:54:40 posle podne »
Gde si nasao el.trotinet za tolicne pare da ga i ja kupim biggrin
230€ u Tempu ms energy neutron
Sasvim ok karakteristika
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #25 poslato: Maj 06, 2022, 04:51:08 posle podne »
Juce pre podne divno vreme nigde nikoga kroz Bulevar Mihajla Pupina - u trecoj 87km/h :)
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #26 poslato: Maj 06, 2022, 10:44:28 posle podne »
je-bo-te :D
ja ne bih iskreno imao muda, ne dao bog da ti uleti pod točak kamen i slično, bilo bi jebeno. ja sam jednom imao tako pizdariju sa 25km/h koliko fura xiaomi default pa sam nogu sjebao.
inače nema veze, bitno da si se setio u nekom momentu, biće prilike :D
lollol

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13067
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #27 poslato: Maj 07, 2022, 07:20:29 pre podne »
Polako Wele, nemo' panaiju da ti spremamo. lollol

Koliko mu treba da ukoci sa tih 90 ma sat?

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #28 poslato: Maj 07, 2022, 07:42:48 posle podne »
Recimo da to nikad necemo da saznamo :)
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #29 poslato: Maj 09, 2022, 11:48:11 pre podne »
Evo da prenesem iskustvo od vikenda. Pokušali smo žena i ja da proverimo da li može regularno trotinetom da se dođe do Aerodroma. Uslov je da se ne izlazi na autoput jer zakon to zabranjuje. Ona na trotu, ja na bajsu. Prva putanja preko plavih horizonata i instituta za stočarstvo. Iako je super put, ta putanja na žalost ima 50m autoputa do isključenja za aerodrom i ne može ni po travi da se vozi. Dakle bez kršenja zakona i ozbiljnog rizika tuda nije moglo da se prođe.
Posle smo išli drugu putanju od aerodroma preko Surčinske ulice i tu može zakonski da se prođe, ima jedno 200m vožnje uz prometnu Surčinsku, ali postoje trotoari (kakvi takvi). Dalje preko Bežanije postoje široke staze. Stoga putanja preko Bežanije je izvodljiva.
E sad, ko kaže da je vožnja bajsom i trotom ista, pojma nema :) Ljudi, ona na pravcu u roku od 10 sekundi nestane iz mog vidokruga, a ja izbacim džigericu na usta da bih 5min kasnije došao do mesta gde me čeka u ladovini. Neuporedive su stvari bajs i trot. Sad se razmišljam se da za nju uzmem jedan sličan model.
I da, trotinet nije zamena za automobil, kao što nije automobil zamena za kombi ili kamion, ali kao gradski komutator može da ima klasu za sebe, a najpribližnije skuteru. Idealno bi bilo da mi svi idemo peške na posao, ali to nije moguće u gradovima iz više razloga, a najveći razlog je udaljenost od kuće do posla. Kada idemo pešice mi imamo neki lični prostor oko sebe u radijusu od otprilike jedan metar što je slično prečniku koji zauzimamo sa trotinetom. Razlika je samo što pešice idemo 5km/h, a sa trotinetom pet do deset puta brže.
Gledajući trendove u svetu, mislim da će gradovi uskoro isterati veliki broj automobila iz centra, a motivisati alternativne načine prevoza. U Holandiji el. trotineti su zabranjeni, ali u drugim zemljama su dozvoljeni ako idu do 25km/h. Npr Pariz je uveo trake za bicikliste na cesti (ne po trotoaru) i tamo gde su bile dve trake u jednom pravcu, jedna je ostavljena za automobile, a druga za bicikliste gde se odvija kreativni haos. Mislim da je to neminovnost i za Beograd za nekih 5 do 10 godina. Mislim da mi sami treba da promenimo razmišljanje kada je prevoz u pitanju. Da se zapitamo da li je stvarno potrebno pokretati 4 metra i 1.5 tona čelika baš svaki put?
Prvo što u Beogradu treba uvesti jeste da su sve ulice jednosmerne. Na taj način dobijamo prostor da se vozila parkiraju na ulici u traci koja se ne koristi, a da se trotoari oslobode za pešake. Parkiranje na trotoaru ili zelenoj površini sankcionisati sa 80 tj 120evra, kao u Ljubljani, ali sankcionisati. Ukoliko nema dovoljno radnika komunalne službe uvesti opciju građana uzbunjivača. Građani prijave prekršaj (slikaju ili snimaju kroz zvaničnu app) i ukoliko organi utvrde opravdanost prijave, uzbunjivač dobija 30% vrednosti kazne. Na taj način svaki građanin može da bude komunalni milicajac, a ovi što pale sva 4 žmigavca da bi otišli u pekaru mogu da budu sigurni da će neko na njima da zaradi 3000 dinara u par sekundi.
« Poslednja izmena: Maj 09, 2022, 11:50:15 pre podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1227
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #30 poslato: Maj 09, 2022, 04:10:33 posle podne »
To sa trakom za bicikla u vec postojecim trakama za vozila je strasna stvar...kod nas su to napravili i sad ulicama u kojima nikad nije bilo guzve bukvalno ne moze da se prodje! Da barem ima biciklista nego jednom u 5dana prodje po neki

Van mreže Алал вера!

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 455
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Поштуј друге да би други поштовали тебе.
  • Auto: Golf 2 GTI 1.8 8v '88
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #31 poslato: Maj 09, 2022, 08:54:20 posle podne »
Teško je našem narodu objasniti neke stvari. Polazim od svog komsiluka. Registruju automobile, kupuju gume i rade servise da bi godisnje presli 5000km. Parkiraju po travi i trotoaru i bune se kako za njih nema mesta da tacno ispod svojih terasu parkiraju. Komšija koji ima 80 i kusur godina drži na parkingu dva automobila. Kaže covek ja moram da imam auto sta ako mi pozli kako cu do lekara. Covek je ubedjen da ako mu pozli ili se nesto desi da ce biti sposoban da sebe odveze kod lekara. Tezak smo narod koji ne ume ni prostom matematikom da se sluzi. Kad sam mu rekao komsija pa vi za te pare mozete svaki dan taksijem da se vozite kao da sam ga prstom u oko ubo...

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13067
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #32 poslato: Maj 09, 2022, 11:51:57 posle podne »
Wele, resenje je nesto izmedju - elektricni bicikl. :)
Imas stabilnost mnogo vecu od trotineta a brzinu dovoljnu, mnogo sigurnije i ako slucajno ostanes bez baterije, mnogo si mobilniji od trotineta. Mislim da je kod trotineta ogroman problem sigurnost i po korisnika i po ostale ljude. Nadam se da ce se nesto brzo regulisati, jer trotinet koji ti imas je realno brzi od mnogo motora za koje treba A kategorija, a okrenost i kocenje je u odnosu na motor ili biciklu mnogo, mnogo losije.

To da li ce neko da ima 2 auta, a da ih ne vozi, je apsolutno njegova stvar. Sta onda reci za kolekcionare koji imaju po 50, 100 auta? Da im svima oduzmemo kao u vreme komunizma? Parkiranje nepropisno nema veze sa tim, nego sa mentalnim sklopom vozaca. Cak i oni koji svakog dana voze auto, koriste ga 5-10% vremena, tj. 22-23h dnevno sva kola stoje parkirana.

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #33 poslato: Maj 10, 2022, 08:44:32 pre podne »
Bicikl je problem odneti u ofis u većini slučajeva. A da držiš 2k na trotoaru zavezano, a pritom se iz aviona vidi da toliko košta, nije najbolje rešenje. Trotinet je idealan za te kuća-posao akcije i za kraće jurcanje po gradu, gde možeš sa njime da odeš u lokaciju, ili da ostaviš da ga neko pazi aktivno.
lollol

Van mreže Алал вера!

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 455
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Поштуј друге да би други поштовали тебе.
  • Auto: Golf 2 GTI 1.8 8v '88
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #34 poslato: Maj 10, 2022, 08:58:13 pre podne »
Kolekcionar ne drzi 50 automobila na parkingu ispred stambene zgrade sigurno. Niti ih parkira preko trave i trotoara pa gleda sa prozora kad cu ja da odem na posao ujutru pa da on brzo svoja dva auta prebaci da mu budu ispod prozora. A kad dodje zima pa odu akumulatori onda 100 metara produznog kroz celu zgradu da puni akumulatore ispod prozora. Svi parkiraju automobile ravno on svoje iskosi pa zauzme 3 parking mesta i cudi se otkud dignuti brisaci.
Peonta price je da bi nesto funkcionisalo u gradovima narod treha da shvati da nije sam i da nije stambena zgrada njegovo vlasnistvo kao ni parking kao ni park pa da moze sam da odlucuje i radi sta hoce i kako hoce.
Ko tako razmislja on nije za grad. Nego za kucu pa lepo u svojoj kuci da gazduje i radi sta hoce.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #35 poslato: Maj 10, 2022, 11:27:40 pre podne »
Svaka cast AV

To sa trakom za bicikla u vec postojecim trakama za vozila je strasna stvar...kod nas su to napravili i sad ulicama u kojima nikad nije bilo guzve bukvalno ne moze da se prodje! Da barem ima biciklista nego jednom u 5dana prodje po neki
Sličnu priču sam imao sa mojim prijateljem koji je tvrdio da previse ima parking mesta za invalide jer su gotovo uvek prazna, a iskustvo je pokazalo da se invalidi ne usuđuju da koriste vozila jer ne mogu da nađu parking mesto tj kada dođu gde treba, invalidsko mesto je zauzeto i onda su u velikom problemu. Npr pogledaj svaki Lidl. Svaki put su zauzeta invalidska mesta jer je lošim ljudima teško da naprave 20 koraka više do sledećeg slobodnog mesta. Ako bar nemaju obzira, da li mogu da ne staju na takva mesta bar zbog karme? Broj parking mesta se određuje na osnovu broja registrovanih osoba sa invaliditetom.
Dozvoli ljudima da uvide infrastrukturu za bicikle, možda vremenom progledate.

Teško je našem narodu objasniti neke stvari. Polazim od svog komsiluka. Registruju automobile, kupuju gume i rade servise da bi godisnje presli 5000km. Parkiraju po travi i trotoaru i bune se kako za njih nema mesta da tacno ispod svojih terasu parkiraju. Komšija koji ima 80 i kusur godina drži na parkingu dva automobila. Kaže covek ja moram da imam auto sta ako mi pozli kako cu do lekara. Covek je ubedjen da ako mu pozli ili se nesto desi da ce biti sposoban da sebe odveze kod lekara. Tezak smo narod koji ne ume ni prostom matematikom da se sluzi. Kad sam mu rekao komsija pa vi za te pare mozete svaki dan taksijem da se vozite kao da sam ga prstom u oko ubo...

Starog psa je teško naučiti novim trikovima. Mi upravo sada budimo svest o tome. Vreme će da ispravlja te stvari, a državni aparat bi trebao da pomogne u tome. Trenutno oni samo odmažu, što i nije čudno jer na tim pozicijama rade keramičari, roštiljdžije, burazeri, koji nisu mrdnuli dalje od svog sela, a mozak im je zauzet kombinacijama za sticanje ličnog bogatstva. Očigledan primer je prevara kada građani uvezu automobil u Srbiju i plaća se 100evra ekološka taksa za reciklažu tog automobila kada odradi svoj životni vek. Prva prevara je ... što uvoznik plaća reciklažu za koju on neće biti zadužen? Naplaćena je uvozniku usluga koju on neće koristiti niti će biti zadužen za istu. Lepo poslednjem vlasniku ukoliko 6 meseci po isteku registracije nije podneo potvrdu o prodaji vozila ili potvrdu o reciklaži naplatiti reciklažu. Druga prevara je što svi mi koji smo platili tu reciklažu državni aparat i dalje ne odnosi vozila već prave ekološki otpad opasan za građane Srbije. Otiđite na bilo koji veći parking i otprilike 10-15% vozila nije registrovano, niti mogu da se registruju već trunu tu. Vlasnici misle "leba ne traži, a komšiju ko jebe" i nada se da će jednog dana da ga proda za .... bilo šta. Čak i da ih prijavite parking servisu, oni imaju problem da ih odnesu jer su im takvi centri prepuni, a i tu ima rupa koje neću da otkrivam.

Wele, resenje je nesto izmedju - elektricni bicikl. :)
Imas stabilnost mnogo vecu od trotineta a brzinu dovoljnu, mnogo sigurnije i ako slucajno ostanes bez baterije, mnogo si mobilniji od trotineta. Mislim da je kod trotineta ogroman problem sigurnost i po korisnika i po ostale ljude. Nadam se da ce se nesto brzo regulisati, jer trotinet koji ti imas je realno brzi od mnogo motora za koje treba A kategorija, a okrenost i kocenje je u odnosu na motor ili biciklu mnogo, mnogo losije.

To da li ce neko da ima 2 auta, a da ih ne vozi, je apsolutno njegova stvar. Sta onda reci za kolekcionare koji imaju po 50, 100 auta? Da im svima oduzmemo kao u vreme komunizma? Parkiranje nepropisno nema veze sa tim, nego sa mentalnim sklopom vozaca. Cak i oni koji svakog dana voze auto, koriste ga 5-10% vremena, tj. 22-23h dnevno sva kola stoje parkirana.
Glomazno, ako mene pitaš, manje energetski efikasno, dobro je što ima pedale, dobro je za rekreaciju, loše je da dođeš na posao kao iz teretane. Osećaj za vožnju je kompletno drugačiji. Nema lansiranje iz mesta kao trotinet, a lakše upija veće prepreke na putu. Imam osećaj da je trag kočenja bolji na bajsu, ali opet to je zbog toga što na trotu nikad nisam pritisnuo kočnice do kraja da se ne lansiram jer na trotu se koči guzicom tj kada pritisneš kočnicu spuštaš se nisko i unazad kao da ćeš da sedneš. Bezbednost za druge je do vozača. Ja sam pre neki dan video biciklistu kurira koji kuca poruke sa obe ruke i vozi el. bajs. Balansero. Bajs ima veću toleranciju na grešku. Juče sam bio na semaforu sa Bigpica brendiranim el. biciklom (lepo su se toga setili) i ono su ozbiljni gabariti, a pretpostavljam i masa po izgledu baterije.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13067
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #36 poslato: Maj 10, 2022, 02:43:01 posle podne »
Bajs nije za varijantu posao-kuca, osim ako nemas mesta kod kuce i na poslu gde da sigurno parkiras, ali za ove tvoje avanturisticke voznje, definitivno bolja opcija. Naravno da bezbednost zavisi od vozaca, ali pitanje je kakav je prosecan vozac, ako tako gledamo, sta ce nam i ABS i Esp i pun q sigurnosnih sistema na kolima.

Alal Vera, uzimas pojedinacan primer, parkiraju i ljudi koji imaju samo 1 auto po travi, na trotoaru itd. Ako covek uredno placa porez za oba auta i registruje ih, ima pravo da ih parkira na dozvoljenom mestu. U delovima grada gde se parkiranje placa, dozvoljen je samo 1 automobil po osobi kad je u pitanju ona jeftina mesecna karta za parkiranje.
A to kako ce neko da trosi svoje pare i da li mu se vise isplati taksi niie na nama da pametujemo, sve dok se postuje zakon.

Ne znam kako je u drugim delovima, ali na Vidikovcu komunalci redovno pisu kazne za parkiranje na zelenoj povrsini, dva puta sam video da pauk odnosi. Za neregistrovana vozila je slicna situacija, ostave im onaj papir da sklone voziloi nakon toga ga odnesu, u poslednjih 5-6 godina sam primetio da je uklonjeno sigurno 7-8 auta, mada se po neki i dalje nadje.

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1227
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #37 poslato: Maj 20, 2022, 01:22:47 posle podne »
Koje su snage punjaci za taj trotinet? Da vidim da li bih to mogao da punim u kamion, valjao bi mi jedan

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #38 poslato: Maj 21, 2022, 09:55:25 posle podne »
42V - 2A, znači oko 84W .. to je cifra za ove xiaomijeve, ovo weletovo čudo boga pitaj koliko vuče :D
lollol

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1227
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #39 poslato: Maj 22, 2022, 08:39:28 pre podne »
Pa dobro! Ja imam na pretvarac oko 375VA to je valjda dovoljno za skoro pa svaki?