Raskopao i našao krivca. Postoje 2 motorića za 2 klapne koje kontrolišu da li vazduh ulazi spolja ili se vrti unutrašnji. Jedan iza drugog. Plavi konektori.
Prednji (kad se gleda sa prednjeg desnog sedišta) je ispravan. Iza njega je još jedan (na njemu je nazubljeni zupčanik). E taj pravi buku.
Skinuo ga, otvorio, probao na akumulator - sam motorić je ispravan ALI je došlo do oštećenja na rotacionom potenciometru (koji dojavljuje krajnji položaj otvoreno/zatvoreno). Verovatno se okrunio otporni premaz... Probao da očistim 70% alkoholom.
Prvih sat vremena bilo OK.
A onda opet krčanje.
Zbog lošeg potenciometra, računar je zbunjen i non stop dobija protivrečne podatke i non stop drži motorić pod naponom a onda plastični zupčanici prave buku.
Sad valja tražiti gde ima da se kupi .... ili ga otkačiti pa se pozdraviti sa mogućnošću blokade spoljašnjeg vazduha.