Autor Tema: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem  (Pročitano 73278 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže c-z-b

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Passat B6 2.0 TDI Bluemotion
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #100 poslato: Jun 29, 2022, 06:04:24 posle podne »
Imam B6 CR 2.0 81kw. Krenuo da mi radi česte regeneracije, svaki drugi dan po malo, krene pa stane, ne može da završi pa ne radi dva dana itd. Čak mi se desilo da mi je gorivo spalo na rezervu i on opet upalio regen.

Zar može da radi regeneraciju sa tako malo goriva? Zar ne treba da bude 1/4 tanka ili sl?

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #101 poslato: Jun 29, 2022, 11:36:43 posle podne »
Ne pokreće se regeneracija DPF-a dok svi uslovi nisu ispunjeni, a to su radna temperatura i minimum 1/4 goriva u rezervoaru. Pogledaj da zbog nečeg drugog ne podiže obrtaje kao da radi regeneraciju, za početak bi trebao da odeš na dijagnostiku da vidiš da li ima neka greška.

Van mreže c-z-b

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Passat B6 2.0 TDI Bluemotion
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #102 poslato: Jun 30, 2022, 10:44:38 pre podne »
Za vikend ću na dijagnostiku pa da vidim. Malo mi čudno upravo zbog toga, da radi na rezervi. Ali djeluje kao čista regeneracija, obrtaji na 1000, potrošnja u leru 0.8 i radi ventilator koji se ugasi kad ugasim kola. Nema veze ni s klimom, radio je to i kad se ugasi klima.

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #103 poslato: Februar 11, 2023, 01:44:04 posle podne »
Pozdrav drugari, pisao sam i u temi za vgate, ali rekoh možda bolje I ovde s obzirom da se odnosi na samu regeneraciju i DPF. Naime nakačio sam vgate adapter na drugarov auto (motor 2.0 tdi CFFD 81kw) i u VAG DPF aplikaciji dobio jako čudne podatke. Naime iako je DPF odradio regeneraciju pre nekih 60km,  DPF je već 50% pun. Što bi trebalo da znači da je DPF prilično zapušen i da radi regeneraciju po gradu na nekih cca 150km. S druge strane nivo pepela (Oil Ash Residue) je na 0.4l (1%) - buni me ovo 1%, da li je 1% loše ili dobro. A u  polju "Low pressure EGR closing"  stoji crvena tačkica (vodi se kao greška u aplikaciji) nije definisano (nd). Je l može neko da pomogne da rastumačimo vrednosti?

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #104 poslato: Februar 11, 2023, 02:18:01 posle podne »
Jedino što može da bude je da je auto prije 60km počeo da radi regeneraciju DPF-a i da je ugašen prije nego što je završio regeneraciju. Regeneracija se pali kada auto napuni DPF do 40% a uslov da je odradi je da ima više od 1/4 rezervoara i postignuta radna temperatura. Kad dođe do 60-70% napunjenosti onda upali onu žutu lampicu na tabli. Meni je jednom do sad upalio, jer obično vozim kraće relacije i auto ne stigne da se zagrije, a ne da izvrši regeneraciju. Od tad barem jedamput u 10 dana odem na otvoren put i vozim četvrtom na 2000 obrtaja, tada najbrže postigne temperaturu potrebnu za regeneraciju i nemam nikakvih problema.

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #105 poslato: Februar 11, 2023, 04:08:03 posle podne »
Ma odradio je on regeneraciju tačno tada kada piše, da nije - vrednost u procentima zapušenosti DPF-a bi bila mnogo veća. DPF kada se očisti vrednost zapušenosti u procentima bude oko 5%. Meni je čudno što je za jako malu kilometražu napunio na 50%. E sad verovatno je tome doprinela vožnja po gradu - kratke relacije ali opet mnogo se to brzo napunilo. A s druge strane mislim da količina od 0.4l pepela je previše i takođe simptomatično što je greška na low pressure EGR closing - kao da nešto nije u redu sa EGR-om...kapiram da može da sve bude uzročno-posledično povezano...

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #106 poslato: Februar 11, 2023, 10:10:06 posle podne »
Ispravka, tek sada sam video da sam napisao 0.4l. Vrednost je zapravo 0.4g, što skroz menja stvari...Jedino ne kapiram sta se dešava sa EGR-om ili je samo VAG DPF loše očitao vrednosti...

Van mreže Marko667

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #107 poslato: April 20, 2023, 11:31:08 posle podne »
Pozdrav, čitam komentare i reko ajde i ja da podelim kako sam rešio problem koji imate. Kupio sam golf 5 2008 i sve je bilo super prvih mesec dana dok nije upalio lampicu za regeneraciju, tada kreću problemi za mene, svi majstori su mi govorili da moram da vozim na 3.000 obrtaja da moram aditive da stavljam i da ga vozim tako dok ne ugasi lampicu, pritom nikad mi nije ugasio lampicu u vožnji. Nosio sam filter u železnik u dpf servis na čišćenje, očistio g sve super bilo mesec dana i sve ispočetka kreće dok nisam otišao da rešim nešto drugo u auto centar Ninić, oni su mi rešili taj problem posle godinu dana u pitanju je bio senzor temperature za koj se ispostavilo da se ne pali stalno. Ako je sve ispravno na autu on sa normalnom vožnjom 80- 100 km/h za 15 min mora da odradi regeneraciju pod uslovom da je digo radnu temperaturu, evo već dve godine nemam nikakav problem i ako ga vozim dosta po gradu poz kolege vagenovci.  B) B)

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6849
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #108 poslato: April 21, 2023, 04:00:42 posle podne »
Citat
senzor temperature

nije uvek samo dpf , ali kad se ode kod majstora isti mora sve da proveri mnogi kazu mora se cisti dpf ,

e pa eto jos jedan dokaz da se treba sve proveriti
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #109 poslato: April 21, 2023, 04:35:58 posle podne »
Što da provjeravaju kad mogu sve da izmijenjaju i naplate? biggrin
Stalno idu sistemom eliminacije, pa kvar od 20e košta 200, ne riješe problem i opet bez i malo grižnje savjesti naplate. Čast izuzecima.

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #110 poslato: Jun 05, 2023, 05:01:38 posle podne »
Što da provjeravaju kad mogu sve da izmijenjaju i naplate? biggrin
Stalno idu sistemom eliminacije, pa kvar od 20e košta 200, ne riješe problem i opet bez i malo grižnje savjesti naplate. Čast izuzecima.
Nema izuzetaka tako rade po Beogradu...ja vozim auto uvek izvan Bg na popravke...Ovi glume frajere a 1 popravka im 3000 din pa na koliko zavrse...

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #111 poslato: Jun 08, 2023, 03:39:09 posle podne »
Pozdrav, da li je neko koristio Motip DPF Cleaner 500ml u spreju? Cena mu je i više nego povoljna oko 800 dinara, za razliku od recimo Wurth varijante koja je oko 3000 dinara. Nije ni 3000 mnogo ako radi posao, a opet ako je isti đavo ne vidim razlog za bacanje para. Ključna stvar je da li ovaj DPF cleaner sprej išta pomaže u čišćenju DPF-a (ne pričam za situaciju kad je DPF već zapušen i kad se pali lampica na tabli)? Mislim na to da li recimo nakon primene ovog spreja i uspešno određene regeneracije da li se poveća interval u pređenoj kilometraži između dve regeneracije?

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #112 poslato: Jun 08, 2023, 06:39:15 posle podne »
https://youtu.be/YbHSXTypz34
Evo detaljno šta i kako :37

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #113 poslato: Jun 09, 2023, 01:43:54 pre podne »
Dobar klip, nema šta. Izgleda da je ovaj tip koristio Wurth DPF cleaner. Sve je na klipu manje-više jasno, osim dela gde on nakon sipanja cleaner-a i odrađene regeneracije uradi "reset na nulu" DPF-a (kao da je zamenjen nov DPF) preko dijagnostike. Pitanje za poznavaoce (čini mi se da je @PaulGT i još neko na ovoj temi pisao o adaptaciji DPF-a nakon čišćenja) da li je potrebno/pametno uraditi tu adaptaciju - "reset vrednosti DPF-a na nulu" nakon korišćenja ovog spreja, a ne mašinskog čišćenja ili zamene novog DPF-a?

P. S. Pričamo o varijanti kada se nije upalila lampica za DPF na instrument tabli, niti dijagnostika prijavljuje neku grešku vezanu za DPF. Znači samo varianta kada se sprej naprska preventivno u cilju smanjenja zapušenosti DPF-a i intervala između regeneracija.
« Poslednja izmena: Jun 09, 2023, 01:57:52 pre podne od strane Filke »

Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 933
  • Lokacija: bg
  • Karma: +18/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #114 poslato: Jun 09, 2023, 04:36:02 pre podne »
To su sve gluposti kao i ono sa penom, dpf mora da se skine i "opere".

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #115 poslato: Jun 09, 2023, 09:46:24 pre podne »
Ja mislim da ne moraš da vraćaš vrijednost poslije korištenja ovoga. Mada kad nemaš lampicu i probleme ne znam zašto bi išta dirao oko DPF-a.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #116 poslato: Jun 09, 2023, 10:10:06 pre podne »
Pa ako je količina čađi i pepela 0, onda je logika da "restartuješ" DPF, to je onda kao zamenjen... Ali, da li je to tako?
Posle restarta mu je pokazalo da je sve 0, zašto nije uradio pre restarta da se vidi koliko je...
Prema tome, može biti ali ne mora da znači... lollol
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #117 poslato: Jun 09, 2023, 12:14:40 posle podne »
@Vwasil
Poenta je da preventivno očistim DPF koliko je moguće dok još DPF nije skroz zapušen ili oštećen. Kapiram kad DPF dođe u taj stadium da se pali lampica ili počne da baca greške na dijagnostici bojim se da mu tada sa ovim sprejom (a ne verujem ni nečim drugim) nema pomoći.
Reset (adaptacija) DPF-a mi ima smisla ako se nakon upotrebe cleaner-a znatno smanji količina čađi i pepela u odnosu na regeneraciju koja se pokreće automatski svakodnevno i da sam motorni računar skapira da je sada količina čađi i pepela manja nego što je bila pre čišćenja.

@knalek
Upravo to ovaj tip na klipu je odradio reset DPF-a na nulte vrednosti kao da je ubacio nov DPF koji nema grama čađi i pepela. Ovaj stari ma kako očišćen nema šanse da nema ni gram čađi i pepela odnosno da je 100% čist i samim tim da ima nulte vrednosti. Bojim se da se na ovaj način samo lažiraju vrednosti koje iščitava kompjuter te da se tim dobija još gora situacija jer onda računar u nekom trenutku misli da recimo DPF nije zaprljan još uvek (a fizički u stvarnosti jeste) i ne pokreće regeneraciju, a trebalo bi odavno...
Ne znam, to su samo moje pretpostavke vođene nekom zdravom logikom. Bilo bi lepo neko ko poznaje materiju da nam malo pojasni šta šta se tu zapravo dešava...

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #118 poslato: Jun 09, 2023, 03:19:23 posle podne »
Mislim da ovo sredstvo ipak odradi svoj posao. Nema šanse da će ga očistiti 100%, ali dosta toga će sigurno biti očišćeno. Ja nemam iskustva sa preparatima poput ovog, ali imam sa aditivima za gorivo koji smanjuju vrijednost čađi i pepela u DPF-u tako što smanjuju temperaturu potrebnu za izgaranje čestica i mogu reći da baš dobro rade svoj posao. Ako hoćeš preventivno da djeluješ aditiv ti je sigurnija opcija. Imaš varijantu i Tunapovog sredstva iste namjene.
https://youtu.be/u4Zd7Jthbdc

Van mreže Алал вера!

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 455
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Поштуј друге да би други поштовали тебе.
  • Auto: Golf 2 GTI 1.8 8v '88
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #119 poslato: Jun 10, 2023, 12:14:07 pre podne »
Moj kum je imao strah od dpf kao djavo od krsta. I kad je uzeo auto koji je tada imao 15.000km na satu svaki put kad bi isao na letovanje/zimovanje on je sipao u rezervoar sredstvo za dpf. Auto je prodao sa 280.000km i nikada nije imao problem sa dpf. I ako sam ga ja ubedjivao da je to zato sto je imao 50% voznje po otvorenom putu on tvrdi da su aditivi pomogli. Bitno je da ne odmogne a za 800 dinara niko nece da propadne sto se kaze...