Autor Tema: Problem posle chipovanja - 1.8T  (Pročitano 45548 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 20
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #40 poslato: Septembar 15, 2012, 07:09:30 posle podne »
Ma zemljace idi u Pozegu i resi sve svoje probleme vezano za chipovanje tvog auta
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #41 poslato: Septembar 15, 2012, 07:26:50 posle podne »
Snimak je posle cipa i tek je od 45 sekunde je pun gas....vidi se da ga ne navlacim drugom i da drzim trecom 130-140 dok se namestala kamera...bila je guzva na putu i nasam mogao da ga cepam..

Uostalom ne bitno je kako ide, nego zasto ne trokira...

Napravicu snimak ovih dana sa stock mapom....

~Pekare odlicno ti ide auto, znam i ja da je boost najjaci na 3000 obrtaja  biggrin...

Meni je posle cipa kad ga vozim prvom na 3000 i stisnem pun gas slajfovao do blokade u prvoj i drugoj...

~ Pile nije mereno uopste koliko konja je imao pre i posle cipa, a iskreno ni ne interesuje me...

~ Wele druze hvala, namesticemo ga mi ima da ide kao tvoj i ja zadovoljan!!!  biggrin




pekar

  • Gost
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #42 poslato: Septembar 15, 2012, 07:33:27 posle podne »
da ne shvatis pogresno,ne radi se o tome ciji auto bolje ide,ovaj ili onaj, vec da ti urade auto kako treba i da ide kako treba,bez ikakvih problema  beer

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #43 poslato: Septembar 15, 2012, 07:53:59 posle podne »
Znam druze opusteno...  beer

Pre cipovanja dobro sam iscitao i nas i strane forume....Uglavnom svi voze 1.8t na pritisku 1.2-1.3 bara
Krenuo sam da zovem..
Prvo REVO - prva varijanata 1bar 180KS i druga varijanata 1.2 bara 195KS uz skidanje katalizatora i gasenje sonde (300 i 400e)
Drugi - SM varijanata sa 180KS, 1 bar pritisak - 300e
Treci - Gumetina, varijanta 1 bar 180KS - 150e
Ostali nisu hteli ni da cuju za cipovanje 1.8t motora i da samo rade dizele...

Momak koji mi je radio cip isto nije hteo ali posto se znamo i na moje insistiranje je pristao i rekao mi da su mu se svi 1.8t motori vracali 1-2 puta na neke ispravke na mapi i da ne voli da ih radi...

Ovo sa snimka je prva verzija mape sa 1 bar pritiskom.



Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #44 poslato: Septembar 15, 2012, 11:46:34 posle podne »
Evo malopre sam stigao iz NS-a...zadnja sumnja je skiniuta sa spiska..kupio sam NGK BKR7E (bacio 1600 din) i auto se isto ponasa...
Posle sam otisao kod lika i vratio fabricku mapu....
U povratku auto sam ubijao, treca blokada 160km/h, i posle sam ga na dugom pravcu drzao cetvrtom 200km/h i nije ni zastucao...

Kad sam stigao preskenirao sa VCDS i nikakvih gresaka...

TT objasni mi postupak chip tuninga kod vas u SM-u?  Mozda nisam u pravu,ali i kod vas se radi klasican remap...nema valjaka, slanja mape u okolne zemlje i ostalo...

i jos da pitam...

Ako recimo Weletov GTi ima isti AUM motor, isti kompjuter,istu elektroniku...............i on je zadovoljan svojom mapom, ja odem kod njega i onaj momak mi ucita Weletovu mapu...da li bi to trebalo da radi?

Recimo da imam iskustva oko racunara i znam kako funkcionise BIOS na racunaru,  chip tuning mu dodje nesto slicno??


Mi radimo mapu koju uscitamo iz samog auta,nema univerzalnih mapa niti slicnih stvari.Samo tako se moze dobro uraditi.Naravno da imamo valjke,to je osnov za chip tuning.S tim sto distributeri nemaju jer oni ne prave mape tako da nisu u obavezi ni da imaju valjke

Ja sam ti dao iskren savet jer vidim da niste menjali svecice posle remapa,a na turbo benzin motorima to je obavezno uraditi cak i pre chip tuninga.Ja ih poklanjam uz remap za turbo benzin motore.
Kod tebe je najverovatnije problem u mapi paljenja,ali ne bih da ulazim duboko,jer ne volim da komentarisem nesto sto nisam ni video,ni cuo pa na kraju ni provozao.

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #45 poslato: Septembar 15, 2012, 11:50:28 posle podne »
Tema ode u totalno pogresan smer...

Jos jedno pitanje i zavrsavam....

Ako je auto posle cipovanja isao ovako,

http://youtu.be/77nO1mfOpRs

sta se desilo da posle samo 100km, pocne da brljavi i da pravi detonacije...zasto nije odmah posle ucitavanja mape pravio problem?

Da ponovim auto je savrseno ispravan, kompletno pregledan,premerena kompresija, skinuta i pregledana turbina,ociscene dizne,provereni svi senzori i ventili,svi filteri novi,nove svecice,ociscen interkuler,testiran pritisak u crevima i nigde ne gubi pritisak....



Postoji adaptacija racunara sa svim senzorim posle upisivanja nove mape koja traje otprilike 100km,tako da moze da pobrljavi u medju vremenu

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #46 poslato: Septembar 16, 2012, 12:00:55 pre podne »
E to je odgovor koji sam trazio...hvala TT!!

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #47 poslato: Septembar 20, 2012, 07:29:47 posle podne »
Postoji mogucnost da je nadjen uzrok problema...
Juce premerimo pritisak pumpe za gorivo,prema fabrickim podacima pritisak treba da bude 2.5 bara sa vakumom i 3 bara bez vakuma...

Na mom autu kada radi na leru:

Kada je hladan : sa vakumom 2.4 bara i bez vakuma 2.9 bara.

Kada se dobro ugreje : sa vakumom 2.2 bara i 2.8 bara bez vakuma.

Prilikom turiranja ili na konstantnim vecim obrtajima pumpa bi trebalo da drzi pritisak i da ga povecava , a kod mene su velike oscilacije, pritisak pada i na 1.8-1.9 bara :(
Pokusali smo da ocistimo pumpu (sito) ali bez rezultata - sve je cisto...

Odem danas za NS, vratim chip i kupim novu jacu pumpu (4 bara) i novi jaci regulator pritiska 4 bara....

Sutra se stavlja na auto, nadam se da ce biti nekih rezultata...


Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #48 poslato: Septembar 21, 2012, 12:54:40 pre podne »
nadam se da ces nas sutra obradovati dobrim vestima :)

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #49 poslato: Septembar 21, 2012, 08:07:48 posle podne »
Proradio auto!!!

Zamenjena pumpa i regulator pritiska goriva....nema trokiranja!
Kao da sam seo u drugi auto, vuce od samog starta ravnomerno do blokade...Prva,druga stalno pali ASR...prezadovoljan sam!!
Konacno posle toliko zezanja da resim problem  alealeee

Ipak je bilo onih 1% verovatnoce da je neispravan auto, a ne chipovanje...

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #50 poslato: Septembar 21, 2012, 08:17:31 posle podne »
super,bas dobro sto si naso sta je bio problem
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #51 poslato: Septembar 23, 2012, 12:39:47 posle podne »
Jesam ti rekao deluje kao relacija FPR<->Pumpa, kao da ne dobija dovoljno goriva, a pritisak u redu :)
Nisam ni sumnjao da ces resiti  tapsac
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

pekar

  • Gost
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #52 poslato: Septembar 23, 2012, 01:05:54 posle podne »
svaka cast na upornosti tapsac

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #53 poslato: Septembar 23, 2012, 02:00:17 posle podne »
Hvala ljudi!

Zamisli mereno je kad je auto hladan i pokazivao je 2.4 bara pritisak i majstor kao to je to, verovatno instrument nije 100% tacan...
Sad kad je i pumpa 4 bara i FPR 4 bara nema brige oko snabdevanja gorivom...
Ono sto je mene bunilo je to sto nije izbacivao nikakvu gresku, ali u pitanju je bio mehanicki kvar i nema senzora koji detektuje pritisak goriva...

Sad je kompletno ispregledan - nova pumpa i FPR,ociscene dizne,ocisceni svi senzori i ventili,ociscen interkuler,pregledana turbina,nove svecice,sva vakum creva nova,skinut katalizator,remontovan alnaser......

Juce je proban Golfic, do 200 puni kao od sale...a na 230 je auspuh poceo da vibrira od vetra i tu smo stali  biggrin...




Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #54 poslato: Septembar 23, 2012, 07:48:10 posle podne »
ajmo novi snimak da se vidi razlika od pre
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže dax

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Age: 41
  • Lokacija: Senta
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #55 poslato: Septembar 25, 2012, 02:37:43 posle podne »
da neotvaram novu temu vezanu za chipovanje golfa 4 1.9tdi 74kw, interesuje me dali postoji neki chip program koji posle nekog izvesnog vremena istekne i vrati se sve na prvobitno stanje?tj vrati fabricke parametre, nisam upucen u ove teme pa me interesuje.

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #56 poslato: Septembar 25, 2012, 03:34:51 posle podne »
ne postoji. jednom ga ca cipujes ti parametri ostaju uvek isti, sem ako ti ne izrazis zelju da se vrate na fabcike..

Van mreže dax

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Age: 41
  • Lokacija: Senta
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #57 poslato: Septembar 25, 2012, 03:50:00 posle podne »
Ja bi da se vrati posto mi se nemenja jos jednom plivajuci i set kvacila (360eu), danas menjao :(
« Poslednja izmena: Septembar 25, 2012, 04:08:27 posle podne od strane dax »

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #58 poslato: Septembar 25, 2012, 04:08:04 posle podne »
tvoj auto je cipovan ? postoji vise razloga zato je zamajac ostisao..los cip tuning, zestoka voznja ( stiskanje iz mesta ili naglo ubrzanje u velikim stepenima prenosa ) ili ie jednostavno auto dosta presao i zamajac i kvacilo su dotrajali, to je deo koji se trosi i koji se menja..

Van mreže dax

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Age: 41
  • Lokacija: Senta
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #59 poslato: Septembar 25, 2012, 04:17:02 posle podne »
tesko da golf 1.9tdi 74kw 1-2 brzina slajfuje na asfaltu ponekad i treca kad mu naglo dam gas da nije chipovan, mislim da jeste. Evo da ispricam celu pricu da bude jasnije. Kupio sam auto pre mesec dana, znaci posle clia ovo je svemirski brod za mene, sasvim slucajno dodavanjem gasa osetio sam da auto cupa asfalt cak i u trecoj brzini sto mi je bilo sumnjivo za autom od 100ks, vracajuci se neki dan sa auto puta u petoj dodam  gas da ubrzam on krene ko lud i u jednom momentu uspori na tren i od tada se vuce ko baba, obrtaji idu a auto jedva ubrzava, sto smo onstatovali da je lamela kandela :) i plivajuci, druk lager itd..., sto je stvarno i bilo danas kad su skinuli stvarno je otislo, zamenjeno nebitno, sad je sve mirno i kvacilo i necuje se druk lezaj sve ok, al auto neubrzava u 1-2 brzini ko pre tog incidenta, znaci nema sanse da zaslajfuje ako dam gas naglo, no necu vise ni da probam, ikde on super ali je bolje vuko pre,sve je super na njemu pregledano u vw servis nema greske ni na kompu, pa sam zato pitao da nema neki softwer koji istekne pa se vrati sve na normalu. pozdrav