Ako ne ideš negdje gdje ti je potreban 4x4 nemoj ni gledati njih. Jedan moj prijatelj ima B6 karavan 4motion 2.0 103kw sa BMM mototom (8 ventila PD) i potrošnja po gradu kaže da mu je oko 9l, a živimo u malom gradiću u kojem nema puno gužve ni semafora. Otvorena se kreće oko 5.5l. Po meni ta razlika u potrošnji je velika ako se ne opravdava potrebom za pogonom. Održavanje nije puno skuplje, kako sam razumio ulje u mjenjaču i diferencijalu se mijenja svakih 60 000km sa tim što ide malo više ulja u mjenjač u odnosu na standard, ostalo je sve isto. Limarijski teško da ćeš naći da nije rađen ili da nije truo, osim ako ga neko nije garažirao. Kažu da za švajcarko tržište i za tržišta sjeverne Evrope B6 ima mnogo bolju zaštitu patosa i karoserije, pa su zbog te zaštite oni teži, i to po saobraćajnoj oko 100kg. Moj rođak je radio na B6 DSG 2.0 125kw zamajac i ispalo ga je sve sa rukama i servisom DSG oko 500e. Mislim da u startu nije strašno dati još toliko para ako ćeš kad to zamijeniš imati jedan dobar auto koji će te služiti, barem kasnije ne razmišljaš o tome.