VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Dexrobi Maj 25, 2014, 01:56:24 posle podne
-
Pozzz svima. Nov sam. Kupio sam pre desetak dana pasat b3 1.8 79kW benzinac na plin. Neradi na benzin,pali i ide direktno na plin. 91 godiste. Auto je prethodni vlasnik kupio od carine tako da imam pus motora i sasije. Naime primetio sam da na auspuhu nema ili ima minimalno garezi,nije mastan niti crn od ulja. Kad se dignu cep na motor i sipka nema da duva uopste. Ili se nevidi jasno. Kad se isturira motor na visoke obrtaje oce da baci malo plavkast dim ali to je bas kad zapnete i samo u jednom dahu i vise nema i to bas slabo se vidi i primeti. Oprao sam motor da vidim dali negde curi ili vlazi i nigde posebno se neprimecuje. E sad presao sam 2000 km i potrosio mi je 1l ulja. Prodavac mi je rekao da je sipao Castrol 10-40 polusint pa sam to i dolio litar i presao toliko. Sad sam sipao 15-40 polusint Teksako. Videcemo kako ce s novim uljem da se ponasa. Motor pali ujutru iz druge,preko dana iz prve. Ide kao metak. Trosi mi mesanu voznju 9l na 100 a kad vozim malo zustrije 10-10.5l. Gubi mi se i tecnost u bidon za hladjenje. Dolivam dest.vodu pa mozda 0,5l na 4-5 dana. Neki dan mi pukao plin i izletela on creva gde sam video da ima dosta masnoce i prljavstine u kucistu za vazduh. Verovatno da duva na iberlauf. bio sam kod dva majstora i dosta su zbunjeni. Motor radi mirno i tiho,pali,ide,netrokira,vuce u 3 ide 100km-h,negasi se,nedize temperaturu. Jedan mi je savetovao da probam da zamenim gumice ventila bez skidanja glave direktno da probam. I ovo me buni sto on nedize temperaturu iznad 80 C? Ventilator se ukljucuje,sad kad je bila ova kisa i ladno pustao sam grejanje i super greje. Ima li neko neki savet,sta da gledam,probam,na sta da obratim paznju. Hvala unapred svima!
-
Ovako za vodu kazu da sam prepunio bidon. Da je to zatvoren sistem i da mora da bude na minium ili sredinu ne na max. Menjali su mi i gumicu na cepu. Voda mi je malo rdjava pa mi savetuju zamenu dihtunga na glavu. E sad kad menjaju dihtung videce u kakvom su stanju karike pa mi savetuju i zamenu istih. T.J. Da ga osvezim kobel smit karike i lezajevi leteci,semerinzi ventila getz,ajusa sa hidrom i topran dihtunzi,set razvoda Dajko...valja li to sto god. Iznosi sve 12 500 din za delove,plus ravnanje glave i ruke majstora. Jbg ga u srecu mesec dana ga vozim!
-
U njega bi trebalo da ide mineralno ulje. Ako ti gubi vodu ( antiftiz ) otvaranje motora ti ne gine. Jel meša ulje i vodu?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
-
@leskovac uradi komplet masinsku obradu glave i vrati, dole blok i karike nista ne diraj. dobro ti nisu predlozili i prvu pomoc da promijenis
-
Komplet masinske obrade glave podrazumeva sta? Sicovanje,ravnjanje i prpvera da nije prsla negde ili ne ilista vec? Ja ulje u bidon sa vodom nisam video. Kada je izbacivao vodu video sam da je voda sva onako rdjava. Sada nakon zamene gumice u cepu nemoz se otvori poklopac od bidona kolko je jak vakum. Kad se otvori ko boca pod pritiskom tako se cuje. Juce sam video nekoliko mehurica i otada vise nijednom jel to mozda bio vazduh u sistem pa izbacio? Jutros sam malo dolio na hladno mislim da nije na maxm,ozda je min ili malo iznad. Mnogo se lose vidi od one plastike u bidonu. Vozio sam danas bez prolema,nije izbacivao vodu. Nezna koje treba ulje sipao sam 15 40 polu sint teksako. To mu je sad. Majstor mi savetovao da sipam kesicu sodu u bidon pa da vozim i ispustim,pa ponovim bar jos jedno dva puta. Sta bi ja tu jos onda trebao? Da promenim gumice na ventile,taj semering bregaste,onaj dihtung poklopac odozgo i to je?
-
Polusintetika je 10-40.poteraj ga negde uzbrdo kad se zagreje ako pocne da izbacuje plavi dam onda su gumice
-
alo mladenovac? ko tebi daje za pravo da drzis predavanja ovde? ti znas koje se ulje sipa u taj auto a nemas pojma kako se steluje rucna na pasatu 5? a?
vrati se cuvanju ovaca. ima ovde pametnih i bez tebe
-
Tu smo da pomognemo jedni drugima.pasata sam tek uzeo zato nisam znao za rucnu
-
Srece kur..e! Gumice ventila su menjane skoro. Majstor otvorio i zatvorio. Nije hteo da menja i uzeo mi crvenku umesto vise. Mora da se proba s karike. Zvao prethodnog vlasnika pravi se da nezna,saznao sam da je vlasnik pre mene bio vlasnik nekoliko dana.
-
pitaj majstora kako je mogao viditi da su gumice ventila dobre i da su skoro mijenjane?
-
Zvao me je sam sam video. Zelene su i meke isto kao ove sto su kupljene nove. Jbga
Odozgo je otvorio,skinuo poklopac,bregastu i onda skinuo hidropodizaci one caurice i ispod mi je pokazao jednu od njih. Verujem da su sve iste. Reko je da kupim standard karike kolben smit,leteci lageri i dihtunzi. Po karteru odozdo smatra da nisu menjane dosad,tako ga ceni. Majstor mi je drug,radi u AMSS u LE,zavrsio je srednju mehanicarsku,isao kod rodjenog ujaka na zanat ovamo radi vec 10tak godina tako da mislim da dosta dobro zna. A vidim da kod njega doteruju i Audi A8 2000 i neko godiste i jos tako neke limuzine. Nije da ga hvalim ali mislim da je jako dobar. Dosad mi je radio polugeneralne na Zastavu 101 i Ladu 2107 sa obe sam presao po 100 000 km. Ima samo jednu manu mora ga uhatis kad mu se radi,kad mu se neradi bolje mu se i nejavljaj! lollol
-
eeee ako doteruju A8,tu nema sta vise,nema dalje.... lollol
-
Po vama koje bi bilo merilo da je neko dobar majstor? Po meni auto od 10k evra sa v8 motorom nebi bilo ko rasturao. Ipak se ovde radi o mojoj nesreci,a ne mom majstoru. Ili mozda da ga teram u Porshe u Bg?
Imate li preporuku sta da kupujem od delova? Kobl smit ili Gec karike? Drugo nesto bitno da se naglasi ili preporuci?
Послато са SK17i уз помоћ Тапатока
-
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.
-
Hahahahaah mislim da je strucan al je za kompjutere duduk! Mogu ja da ga pitam nekad nesto i ovde da prenesem al on nema internet niti koristi komp. On ti je stara skola radi,pivka i juri zenske.
-
E sad ovako. Glava motora komplet obradjena,sicovani ventili,zamenjene vodjice,poravnjana i jos nesto. Karike nove standard Kobel'Smit,leteci lageri ista firma,svi moguci dihtunzi i sve to napakovano. Ulje bilo na pola,presao sam 1500 km i ulje je na min. Ajd sad kazite mi koj mu je kur. Majstor kaze da nema sanse da ga trosi. Iberlauf nema dim,auspuh nema,sve suvo. Mozda malo na semering na radilicu gubi,ali nema sanse toliko. Kaze da probam sa drugim uljem. Ima neki hladnjak za ulje mozda tu neki dihtung i neko crevo ima da se promeni i vise neznam nista.... Druga stvar rastelovali su mi plin! Auto je ranije bolje palio,bolje vukao,bolje isao,manje trosio. Sad losije pali,vise trosi,slabije vuce. JBM li ga! Jesam ja lud ili sta. Nov filter za vazduh,za plin, nastelovan plin na kompjuter i ajd sad. Neko je okretao onaj sraf na usis i tu ga sredili. Ko sad da ga steluje plindzija ili mehanicar.
-
Druze sve to sto si odradio je slaba vajda ako nisi premerio stubline tj ako su se one izjele tu nove karike ne pomazu.
-
@leskovac uradi komplet masinsku obradu glave i vrati, dole blok i karike nista ne diraj. dobro ti nisu predlozili i prvu pomoc da promijenis
Majstor mi je drug,radi u AMSS u LE,zavrsio je srednju mehanicarsku,isao kod rodjenog ujaka na zanat. A vidim da kod njega doteruju i Audi A8 2000 i neko godiste i jos tako neke limuzine. Nije da ga hvalim ali mislim da je jako dobar. Dosad mi je radio polugeneralne na Zastavu 101 i Ladu 2107
dogovorite se ti i ujkin pa po pola kupite drugi motor.
-
Bem li ga! Rekao je da su stubline dobre! Nisu sjajne al nisu ni lose kakve je sve video. Nije nista merio,bar kolko ja znam ako se misli na merenje tamo kod ovih sto su obradjivali. Ma boli njega,kaze da promenim ulje da sipam mobil ili castrol ako i dalje isto da mu sipam neki aditiv.
-
I to je majstor zesci puknes para a ne resis problem i posle tamo nekim aditivom da resis problem.Menjaj majstora!!
-
ma majstor je dobar to nije sporno,nego je auto zajeban ;)
-
Na gazdu!
Nije to nista! Mrdnuo je nesto za smesu ili vazduh ili sta vec i trosi ko zaulav. Trosio mi je 9 na laganu voznju a 11 na zestoku. Sad od 13 do 15 i to trom do 2000 obrtaja samo se cuje nece da vuce. Juce posle komp.stelovanja 16,5! Bio sam na reklamaciju videcu danas kako cu prodjem. Prelazim dnevno 100-150km dovoljno da proverim.
Послато са SK17i уз помоћ Тапатока
-
A sto ti neodrobijas tog majstora? Stubline nisu sjajne, ali je video i gore.... bicedobro I na te ovalne cilindre kada dodju nove karike i jao pa "Bog da te vidi".... On kako je krenuo uskoro ce sipati ulje za menjac u motor... :26
-
Ovako bio sam kod dva majsora za plin i stelovali oba na kompjuter kod prvog potrosnja 11do11,5 kod drugog 13,7 e sad sto je kod ovog drugog neuporedivo bolje isao. Opet to nije to! Jedan drug me odvede kod njegovog komsije. Covek ima Ladu Nivu i ide po njive i popravlja traktore na licu mesta. Navatam ja njega slucajno kuci,dize haubu i vata se za zicu,ona malo zaguljena puce. Upali kola,nece aj sad oce. Trese auto,drhti,pipnu onu zicu on radi normalno. Kaze da zato nisu mogli da nasteluju,fakticki je zica varala i davala lazne informacije. To je od automatski sauh,bio je ukljucen celo vreme. Zato je i trosio od 13,7 do 16,5. Zatim mi je nastelovao paljenje stroboskop lampom,kaze da je bilo dosta kasnije,pa ga je poranio-paljenje. Zatim sam stelovao plin bez kompjutera i vrzdanje na 2-3000 obrtaja. Samo na ruku i zvuk i od 0 obrtaja povuce gas do 1500 i to u delicu sekunde. Suma sumarum auto ide kao projektil,potrosnja 11,5. Savetovao mi je da ga sam malo stegnem na racvu i sad je 10,5! Jos mozda samo malo da ga fino presteluje i to je to. Mozda malo da mu smanji ler jer radi na 950 obrtaja,i varira do 800 al vise radi na 950. E sad mene brine ovo drugo. Ovaj moj drugi majstor-ujkin kaze da netreba da sae presteluje ni doteze glava motora. Presao sam 2800 km pa me interesuje da li je stvarno tako? Da nepojebem kola? Inace bacene 200 evra na osvezenje motora. Ulje pusta na hladnjak za ulje koji je iznad filtera i na semering na radilicu. Kod prvog kaze to linija,a kod drugog sliva je na sastav menjaca a nema nigde drugde.
-
mrs
-
O cemu ti ovde pricas ustvari?!
-
Radio je i moj komsija osvezavanje motora na Fiesti 1.6D na ovalne cilindre....leti pali po nekad i na kljuc, nizbrdo ide lepo, po ravnom bolje nego ocajno, a uzbrdo necu da komentarisem lollol . Bacio covek 300e, a istupio sam zube pricajuci mu. Od tih majstora sto od oka mere cilindar i rade ''osvezavanja'' bezi u penis, bolje da si mu litar ladne vode Knajz Milos sipao, bolje bi ga osvezio biggrin .
-
Pa pricam o tome sta se i kako se dalje zdesavalo s kolima. Eto ako nekog zanima.
-
pop1