Autor Tema: Pukao zupcasti kais  (Pročitano 22717 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1785
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #20 poslato: Februar 10, 2019, 11:00:53 posle podne »
Preko VCDS dijagnostike može da se uključi N75 testiranje, a umesto aktuatora se priključi vakummetar. Vrednosti na vakummetru trebaju ići od ~ -0.07  do -0.7bar, na svakih 5 sekundi. To je potvrda da je vakum sistem ispravan.
Vrati se vakum crevo na aktuator pa se opet odradi N75 test i posmatraju se vrednosti pritiska ususne grane. Nisam siguran za vrednosti ali u leru bi promena trebala biti oko 30mbar do 80mbar na 1400rpm. Ako to sve radi kao i očekivano turbina je dobro podešena.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 950
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #21 poslato: Februar 13, 2019, 12:03:01 posle podne »
Raco ako ovi ne srede jel mogu tebi da se obratim za pomoc?
Situacija je sledeca, vakumi su "dobri", pod navodnicima dobri jer posle ovog sto je raca napisao nisam siguran da su ovi dobro to premerili. Uglavnom na N75 povezali su vakummetar i sta je pokazao ne znam, ali ovaj je rekao da je ok. Posle je proverio i da li do aktuatora drzi dobro vakum. I to je bilo ok. Zatim me je poslao kod njegovog nekog mehanicara koji je ustanovio na dijagnostici da motor nema greske i da definitivno turbina nije dobro naostrena, pokazivala je dijagnostika da prepunjava. Taj mehanicarj je video da neki srafic na turbini koji valjda sluzi za stelovanje nije zategnut...
Danas se opet skida turbina i sutra na ponovno stelovanje i uvece na ugradnju. A sad sta ce biti ziasta ne znam. Javicu

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1785
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #22 poslato: Februar 13, 2019, 01:39:28 posle podne »
Taj šraf koji nije zategnut je jedini šraf koji služi za štelovanje geometrije turbine. Kada se podesi onda se stegne kontra maticom da se ne bi odvio, to što je nezategnut ti je jasan dokaz da štelovanje geometrije nije dobro odrađeno ako je uopšte i rađeno.



Štelovanje ne može da se radi odokativno već mora da ide na profi opremu za podešavanje i zbog toga se i nosi u turbo servis. Imaju li u tom turbo servisu opremu za tako nešto, ako nemaju bolje ti je da se oprostiš od para koje si do sad platio i da pošalješ turbinu u Užice na štelovanje.
Podešavanje aktuatora prema geometriji preko dužine šipke je prosta stvar i to može svako da uradi sa opremom od 10-20€, a za stop šraf treba profi oprema.



Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 950
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #23 poslato: Februar 13, 2019, 02:13:29 posle podne »
Tako je i serviser iz turbo servisa prokomentarisao, ako je taj sraf odvijen onda mu je sve jasno. Covek je jako ljubazan i korektan i naravno ko radi taj gresi pa gledamo svi da se samo to zavrsi kako treba. Kakav alat poseduju ne znam, taj servis radi vec sigurno deset i vise godina i vidim da su dosta zaposleni.
Raco hvala na informacijama i svaka cast na znanju

Van mreže Алал вера!

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 455
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Поштуј друге да би други поштовали тебе.
  • Auto: Golf 2 GTI 1.8 8v '88
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #24 poslato: Februar 13, 2019, 04:22:04 posle podne »
Kod nas je malo ko covek da prizna svoju gresku u poslu. Drugar je tako tri puta nosio turbinu u servis. Tek treci put su mu uradili turbinu kako treba a sve vreme su poricali da je greska njihova. Prvo su okrivili mehanicara pa onda redom losa creva,busan interkuler,motor produvao i tako neke gluposti navodili. Budi covek priznaj gresku ili reci ne znam to da uradim i sve je mnogo lakse.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 950
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #25 poslato: Februar 14, 2019, 10:53:06 posle podne »
Da javim sta sam uradio. Sinoc skinut turbo jutros odnesen u servis.jos nisu ni uzeli turbinu vec su poceli da kenjaju kako je mozda do aktuatora. Taj aktuator je nov novcat garet ali sam ga ja kupio i doneo. I onda oni predloze da stave njihov da vidimo sta ce biti. Prihvatim i kazem samo neka valja. Prvo su sa tim mojim aktuatorom stavili na taj sto povezali sve i testirali. Ja sam to posmatrao iz daljine i samo sam na monitoru video kao dve onrtaljke sa mala dva zelena polja na njima. Uglavnom taj prvi test je bio katastrofa. Onda su stavili njihov aktuator i posle par stelovanja i finesa oba pokazivaca na monitoru dodju na zelelno polje i kao ti je to. Ako ne bude valjalo onda je do geometrije kao losa onda mora sve da se reparira...ja ćutim i glumim debika jer sve razmisljam bice dobro da ne pocinjem svadju. I montira se posle podne turbina probamo suto ide za nijansu bolje ali i dalje les. Povezemi na komp da vidimo parametre turbine i bukvalno ni jedan ne valja. U leru zadata vrednost je 998mbar a trenutna 1050.6. U voznji ne puni preko 2100 a valjda treba 2500. I prosti probali nas trojica auto i svi se slozimo da je sranje. I meni tu pukne film. Da sad ne lricam kome sam trebao da se jabim i ko je ispalio...uglavnom javi mi se taj covel s kojim sam ovih dana bio u pregovoriima inace korektan lik. I ja mu kazem da sam popizdeo i krenem. Zasto ako moj aktuator nije valjao zasto ste ga stavili i kako ste uopste nastelovali turbinu? ??? Na sta je on davao neke bzv odgovore. Onda ako je vec kineski aktuator bolji zasto sada ne valja??? Auto je pre svega ovoga i pre njihovog servisiranja turbine punio trecom do stotke lepo. Sada trecom navlaci do 60. Pita on tako mene za jos neke vrednosti sa dijagnostike i kaze neverovatno ali definitivno nije uradjeni kako trreba. Vakume je covek sam proverio na kolima i rekao da je zo ok. Na kraju kaze njihiva ta masina za testiranje vuce jace taj vakum pa vise pomeri tu poligicu... pa čekajte gospodine jel cu ja da vozim vasu test masinu ili mija kola. Kada je ispucao sve argumente rekao je kada sw vratim sa puta da mi se jabim i da ce napraviti da auto leti ili kupuje novu turbinu. Sta ce biti i kako to ne znam. Tek onog tamo utorka cu videti. Taj covek je i dalje bio ok i korektan pa sam se  i ja trudio da ostsnem smiren i kulturan. Na kraju mozda se dogodi da nije do turbine u sta sumnjam pa ne bih bez veze da napadam dok se ne otkrije sta je.
Primetio sam i da mi potrosnja skace ludački. Vozim lagano na vrh gasa dodje do 5.3 i onda ga pricelim druga treca i cetvrta i on odmah skoci na 7l. Pricam o prosecnoj potrosnji na bordu. Posto je sutra praznik a ja u subotu putujem jedino sto mi lreostaje je da skinem kleme od akumulatora mozda kao prestane da bagzje...hvatam se za slamku...
Eto, na svaki moguci nacin sam usrao auto pocevsi od srafa pa preko toga da sve dovedem u stanje bolje nego sto je bilo. Kad tako krene kofurinu pod presu i postedi covek zivce

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1785
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #26 poslato: Februar 15, 2019, 02:11:24 pre podne »
Turbo servis koji čisti turbinu pa posle ne zna je li dobra geometrija ili nije, pa ko je čistio, šta je gledao u pm, a podešavaju geometriju sa labavim šrafom... a i onaj vakum na mašini im je sigurno ispod 0 bara apsolutnog pritiska, teraj to u tri lepe na vreme. E sad s obzirom da i ćorava koka ubode neko zrno moguće da su ti dobro podesili turbinu, ove vrednosti u mbar su približno normalne i ne treba da puni breko 2100 mbar. Šta te je pitao serviser sa dijagnostike pa je zaključio da ne valja?
Možda je problem u novoj glavi ili nije dobro uzupčen, proveri zupčenje za početak.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 950
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #27 poslato: Februar 15, 2019, 09:00:38 pre podne »
Raco pitao je serviser za zadati pritisak i trenutni pritisak u leru. Zadatije bio 998, a trenutni 1050.6  prvu put kada je stelovao zadati je bio isti, a trenutni valjda 1020. Na osnovu tih vrednosti na leru je sam rekao da to nije dobro. Ja se oko tih stvari zaista ne razumem. Ali deset godina vozim ovaj auto i tacno znam kako se ponasa i kako turbina treba da se cuje kad mu u niskim obrtajim dam gas. Prosto kasni turbina sa punjenjem.
Sto se tice zupcenja, moze biti i to mada potam majstora kaze ma sve je to ok. Kako zna ne znam. Auto potpuno isto radi kao i pre ovog sranja. Bas lepo pali. Ne cekica ne klapara mirno radi. Ne dimi i kada mu pribodem gas ne vidim neki dim. Jedino sto je ta prosecna potrosnja na bordu drasticno veca.
Posto skoro dve nedelje sve ovo traje izgubio sam zivce i putujem pa kada se vratim krecem iz pocetka.
I da. Da je do glave i zupcenja onda ne bi malo bolje isao posle ovog drugog stelovanja turbine, bar tako ja razmišljam.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #28 poslato: Februar 15, 2019, 11:06:00 pre podne »
Kod mene je u najboljim danima kada je turbina čista, zadati pritisak pri testu u trećoj brzini sa punim gasom na oko 4000 obr/min 1948,2, a aktuelni pritisak isto toliko. Tad mi auto najbolje ide. Kad treba da se čisti, zadati je isti, a aktuelni ide oko 2500, pa se desi da obori, tada auto dobije knedlu, ali ga ne baca u safe mod, a ranijih godina je išao u safe mod. Prošlo leto sam probao čišćenje sa MR. Muscolo i nema više prepunjavanja, nego sad zadati 1948,2, a aktuelni recimo 1850... Sad ispade da negde gubim pritisak. proverih sva creva i ništa nisam našao.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 43
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #29 poslato: Februar 15, 2019, 11:37:08 posle podne »
E jesi ga nege srece brale,da neverujem sta citam....
Nema zanata bez alata

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1785
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #30 poslato: Februar 16, 2019, 12:08:36 pre podne »
Maksimum pritisak koji sistem može da meri je 2500, preko toga ne može MAP da registruje, neka bude pritisak 3 bara MAP će i dalje prikazivati 2,5. Zadati pritisak je upisan u mapu i on će uvek biti isti dok se ne odradi promena mape, a aktuelni pritisak je stvarni pritisak koji se meri preko MAP senzora i on se trudi da prati zadati. Kad bi se odradio data logign moglo bi se lepo preko grafika videti koja su odstupanja. Limp mod bi trebao da se aktivira kada je razlika između zadatog i stvarnog pritiska preko 200 mbar.
« Poslednja izmena: Februar 16, 2019, 12:11:17 pre podne od strane raca1 »
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #31 poslato: Februar 20, 2019, 09:26:52 posle podne »
Ja bih turbinu samo servisirao u Uzicu i nigde vise, pa makar je peske nosio....

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk

Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže mboy87

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1724
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 1.9 TDI
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #32 poslato: Februar 20, 2019, 10:48:28 posle podne »
Ja turbinu ne bih poslao u Uzice tacno da ce dzabe da je urade.  biggrin

Izvikani servis sa bezbroj reklamacija.

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1699
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +62/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #33 poslato: Februar 20, 2019, 11:48:51 posle podne »
Odakle ti ta info?

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #34 poslato: Februar 21, 2019, 10:22:24 pre podne »
Uzice usko saradjuje sa Britanskim Malett-om i to je najbolji i najveci turbo servis u Srbiji a i sire, po onome sto sam propratio.... Njihov remont t7rbine jenprofi i sa malett delovima. Imaju posebno odeljenje za hibride i sl... Reklamacije su u svakom poslu neminovne, bitno da se resavaju...

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
« Poslednja izmena: Februar 21, 2019, 10:24:01 pre podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #35 poslato: Februar 21, 2019, 11:07:45 pre podne »
Ja znam pouzdano kad je Turbo servis Ue radio 90 posto ovih danasnjih servisa nije ni postojalo..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Алал вера!

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 455
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Поштуј друге да би други поштовали тебе.
  • Auto: Golf 2 GTI 1.8 8v '88
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #36 poslato: Februar 23, 2019, 09:13:06 pre podne »
Taj zvuk koji proizvodi vas auto nije od turbine nego od toga da je poceo klip u cilindru da vam se kruni.
To je odgovor na reklamaciju turbo servisa iz Uzica.
Sigurno da znaju posao ali reklamaciju eskiviraju na sve moguce nacine.

@duletdi - Sta bi druze jel resena agonija?

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #37 poslato: Februar 23, 2019, 10:33:03 pre podne »
Da znaju znanje i imaju mašine, sigurno. Moje mišljenje je da se takve firme koje su bile pioniri u svom poslu, posle mnogo godina rada opuste, pa se radi malo ofrlje, nema provere kvaliteta, gazde se napune para, slabije se kontroliše kadar.... A stara narodna kaže: tuđa ruka svrab ne češe!
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 950
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #38 poslato: Februar 25, 2019, 11:55:41 pre podne »
E ljudi vratio sam se sa puta. Novina nema za sada. Auto ide lose i vise trosi. U povratku na ibarskoj ona uzbrdica pred spustanje ka orlovaci, stisnem do kraja gas u cetvrtoj on ne moze preko 2400 obrtaja. Imam utisak da kada ga vozim po ravnom u cetvrtoj ili petoj ume lepse da povuce, ali uglavnom lose. Kada ga stisnem u drugoj kao da je vezan za banderu. Cuo sam se sa serviserom turbine, covek je odmah hteo da vidimo sta je medjutim ja sam zauzet par dana pa cemo odloziti za koji dan. U svakom sucaju njega zanima zasto jee oba puta u leru pritisak bio veci od zadatog i nije mu jasno da je pre ciscenja turbine auto isao mnogo bolje jer je polugica na turbini bila zaglavljena do pola...
Taj lik je korektan i rekao je da vidimo sta je, ako je do turbine stavlja on novu...
Nesto me plasi da ipak nije do turbine ali ko ce ga znati. Inace presao sam 600 km puta posle svega ovog, motor lepo radi ne dimi, jedino sto sam ga posle nekoliko dana stajanja i posle nocne temperature od -17 palio skoro dva minuta, ali je na kraju upalio iz cetvrtog puta

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4817
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #39 poslato: Februar 25, 2019, 09:45:43 posle podne »
Taj motor nije u 100% noj fazi. Vidi tajming pumpe
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup