Autor Tema: golf II 1.6d "tvrd" k'o dusha  (Pročitano 3564 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dejanmartin

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5.5 2.0B
golf II 1.6d "tvrd" k'o dusha
« poslato: Oktobar 30, 2008, 11:08:09 pre podne »
Precesljavajuci teme ovog foruma, cini mi se da nisam naisao na odgovore koji me zanimaju, a u vezi su najcesceg (po mojoj proceni) vw na nasim putevima, vecitog golfa 1.6d. Silom prilika sam morao menjati kola i uzeti nesto jeftinije, pa sam se odlucio za toliko hvaljenog golfa, da vidim o cemu se tu radi. Vozim ga par meseci. I zaista, mala potrosnja, robusnost, jeftin za odrzavanje + neki poseban smek prilikom "druzenja" sa njim. E sad, posto sam ja navikao na mnogo noviji i jaci auto sa full opremom(od opreme podvlacim servo, a ne mozete ni pretpostaviti koliko sam se obradovao kad sam ustanovio da golf pored cb ima i el retrovizore beer clap), golf mi je malo slab i spor(sto sam i ocekivao), ali i neocekivano mnooogo tvrd, prvenstveno na volanu  driving(povuci a bogami i potegni) a onda i dole na pedalama (prvih me dana bolela noga od kvacila). Sve bitno na autu je u dobrom stanju,pa me zanimaju neke sitnice kozmeticke prirode: 1. Mora li volan biti toliko tvrd i moze li se tu nesto uraditi bez ugradnje serva(saznao sam da je i to moguce); 2. Moraju li pedale biti tako tvrde i da li pomaze, recimo, zamena sajle kvacila i gasa ili neko podmazivanje istih; 3. I najnebitnije, ali ako moze - super, moze li se bar malo pojacati motor, sa nekim k&n filterom ili igranjem oko auspuha?
Ili je sve ovo nemoguca misija i da upisem teretanu?

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: golf II 1.6d "tvrd" k'o dusha
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 30, 2008, 11:16:00 pre podne »
napumpaj gume na 2.0 atmosfere (meni su na 2.0) a za pedale probaj da namazes i da vidis jel sajle idu normalno da jel se krive negde ili vijugaju sto manje to bolje (i duze ce ti trajati sajle)

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: golf II 1.6d "tvrd" k'o dusha
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 30, 2008, 12:26:34 posle podne »
Tvrd na volanu - provjeri solje amortizera, letvu volana, kad je sve u dobrom stanju, nije toliko tvrd
Sajle - najbolje promijeniti (nije to skupo), mada mozes i pokusati sa podmazivanjem
K&N  lollol - jedino da mu odvrnes dozu na bosch pumpi, ima da ide kao nevrijeme (a i da trosi i dimi)

Eto, toliko od mene.

Van mreže dejanmartin

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5.5 2.0B
Odg: golf II 1.6d "tvrd" k'o dusha
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 30, 2008, 01:34:50 posle podne »
Sve cu to pregledati i napumpati, ali ipak u potrosnju ne diram. Koliko nafte toliko i muzike. Ide on meni i sad ko nevreme, hehehe. Izgleda da sam, prema Turbo-u, odvalio glupost za k&n. Posto je star auto, verovatno ce biti jos glupih pitanja. Hvala na brzim savetima!!!!

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: golf II 1.6d "tvrd" k'o dusha
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 30, 2008, 02:53:26 posle podne »
Ma lagano, nije sramota pitati, svi smo tu da nesto naucimo.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: golf II 1.6d "tvrd" k'o dusha
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 30, 2008, 02:57:28 posle podne »
kod volana i tezine u upravljanju uglavnom su krive solje amortizera,ili ako je skoro remontovana letva desava se da su stavljene caure mala privreda koje su sa malo manjim unutrasnjim presekom ali nista strasno to nije te caure se razrade-a za solje opet ponavljam glavni krivac teskog volana.sajle mozes da podmazes a ako to nepomaze,zameni i stavi dobre one su oko 700 din komad-nikome ne preporucujem da ide kod onog lika sto prepakuje kineske sajle i valja kao svoje,a znamo svi na koga mislim-isto su solje krivci sto cesto ljudi kazu da je tvrd,jer mk2 moze sa losim soljama da ide bez problema mrcina je to,ali tu tvrdocu ja samo pripisujem neodrzavanju sistema oslanjanja,a svi kazu da je mk2 krut zato sto ostro reaguje na svaki vozacev pokret,pa ga i nije bas lako voziti ali ko se nauci voznji u mk2 taj ZNA da vozi
« Poslednja izmena: Oktobar 30, 2008, 03:28:08 posle podne od strane banderash »
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: golf II 1.6d "tvrd" k'o dusha
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 30, 2008, 04:16:18 posle podne »
e jel moze neko da mi objasni ovo: Meni je sa alu felnama i gumama 175/75 14" bio tvrd volan i kad sam stavio celicne 195/60 14" volan mi je mnogo laksi? (da sve gume pumpam na 2.0)

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: golf II 1.6d "tvrd" k'o dusha
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 30, 2008, 06:54:47 posle podne »
bem li ga prvi put cujem za to.jedino ako ti nisu lose te alu felne pa da te nesto zezaju ili gume ali ---pojma nemam
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: golf II 1.6d "tvrd" k'o dusha
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 30, 2008, 06:55:57 posle podne »
kako mislis lose? sta tu ima da bude lose? gume su mi nove (predjeno jedno 5 000 km) valjda ce znati neko da mi odg.

Van mreže dejanmartin

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5.5 2.0B
Odg: golf II 1.6d "tvrd" k'o dusha
« Odgovor #9 poslato: Decembar 22, 2008, 11:01:45 pre podne »
Zaboravio sam se zahvaliti... Napumpao sam gume na 2 bara i sad volan ide jednom rukom (inace su gume bile izmedju 1.3 i 1.5). A d2 je 60 dinara. Milina!!!!

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 44
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: golf II 1.6d "tvrd" k'o dusha
« Odgovor #10 poslato: Decembar 22, 2008, 11:30:16 pre podne »
aau,,,,pa morao je da bude tezak volan, ja drzim prednje gume na 2,5, i doduse ima i servo, ali mnogo manje se trose gume, a na udobnost i ne vodim racuna,,,,,a kao sto rekose solje, i ugao tockova znace puno za upravljivost, tj lakocu iste, jer ako su dobro podeseni trapovi, ne mislim na to da vuce ili ne, nego ugao prema zemlji i medjusobni ugao tockova, lakse ce da se okrece kad je sto veci ugao i sto manja gazeca povrsina, ali to opet povlaci brze slijetanje guma,i neravnomjerno trosenje,,,pa se mora naci kompromis.
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: golf II 1.6d "tvrd" k'o dusha
« Odgovor #11 poslato: Decembar 23, 2008, 08:46:57 pre podne »
Devojka ima MK1 1.3 gume su standardne, cini mi se 165/60 R13,  malim prstom se okrece volan.
Ja imam MK1 1.6D sa gumama 175/70 R13 i mnoooogooo je tezi na volanu, kad dignem gume na 2.4 onda je malo bolje ali motanje u mestu nije preporucljivo ni za auto ni za vozaca  biggrin
Ako se tesko mota zbog solja amortizera da li bi na svim podlogama bilo isto? Meni je na asfaltu tezak a na travi se vrti skoro pa sam! Da li to iskljucuje solje?

Van mreže dejanmartin

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5.5 2.0B
Odg: golf II 1.6d "tvrd" k'o dusha
« Odgovor #12 poslato: Decembar 23, 2008, 11:15:13 pre podne »
@mkvb, ne znam za te tehnikalije oko solja, ali mislim da je na travi manje trenje(jos ako je pala rosa...). I ja imam 175 gume na mk2, sad se na 2 bara volan vrti dosta lako, nije izgubio na udobnosti. Ne znam bih li smeo jos da ih dunem, na 2.5 (imam trip da ce eksplodirati!!),a servo planiram ubaciti naredne godine, rekose mi da kosta 200eura. Ne znam da li je to mnogo, toliko golf vredi u nemackoj....

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: golf II 1.6d "tvrd" k'o dusha
« Odgovor #13 poslato: Decembar 23, 2008, 11:23:45 pre podne »
Devojka ima MK1 1.3 gume su standardne, cini mi se 165/60 R13,  malim prstom se okrece volan.
Ja imam MK1 1.6D sa gumama 175/70 R13 i mnoooogooo je tezi na volanu, kad dignem gume na 2.4 onda je malo bolje ali motanje u mestu nije preporucljivo ni za auto ni za vozaca  biggrin
Ako se tesko mota zbog solja amortizera da li bi na svim podlogama bilo isto? Meni je na asfaltu tezak a na travi se vrti skoro pa sam! Da li to iskljucuje solje?
na travi se sve vrti samo i kamion biggrin.mala sala-vidi gume su ti malo sire pa samim tim i maaalo teze se okrece volan u odnosu na promer 60.solje--e sad, ima mnogo nacina kako proveriti da li su propale ili ne.ja sam provalio u voznji kad naidjem na manje rupe i neravnine da mi lupa pa slicno ko kad su slabiji amortizeri-kad sam skinuo plasticni poklopac sa onog dela gde se srafi amortizer u koshu mogao sam da vidim da mi se guma od solje amorta odvojila od onog metalnog dela,odnosno od lezaja i to skoro skroz.mozes da dignes auto na dizalicu i da cimas tocak na dole,ako lupa u gornjem delu znaci da je solja gotova
DRIVE IT WITH PRIDE