e pa drugar nemogu da uploadujem slike,,,ali da vidis kako se meni desilo kada sam sustio auto, spustim dizalicu i branik pade na put,,,,ajmo brusilica i skrati,,,,
mora amort da prati oprugu,,,,
u cemu je caka, ako skratis vreteno, tj izvod amort. skratices mu hod, ali posto je auto spusten lupace u gornjoj zoni, kada tocak ide gore,,,,ako oatavis stock,,,onda ce da lupa u donjoj zoni, jer ce imati luft u solji,,,,
Iskreno cudi me za gorana da ne zna u cemu je problem,,,jer iskreno receno skoro 3 godien saradjujemo sa njim,,,i do sada ni jedan, ali ni jedan problem nije ostao ne rijesen...
pa vidi samo calibru,,,kod nje je hod prednjeg tocka oko 1-2 cm,,,ne moze vise...
jel probao da ti napuni amort da ih otvrdne,,,,jer kad se napune postaju ko beton tvrdi,,,i nema lupanja,,,
a cekaj malo stavljali ste krace opruge ili amortizer,,,,jer kao sto rekoh opruha je visina a amortizer cvrstoca,,,,,i to je to,,,,
vidio sam mnog primjera skracivanja opruga, grijanja, skracivanja amortizera,i nista niej radilo kako treba dok se ne usaglasi,,,sto nizi auto,,,mora da prati i tvrd amortizer jer ne moze tocak koji isto radi da ne lupa u nesto ako je spusten 5 cm...
e sad kao sto rekoh za spojler,,,,,ili ga skini ili prepravi ako hoces nisko