Autor Tema: SERVO ???  (Pročitano 3087 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže StevaV

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 44
  • Lokacija: FUTOG
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
SERVO ???
« poslato: Decembar 08, 2007, 12:01:28 pre podne »
Menjao sam nedavno servo pumpu jer je skripala pistala itd. stavio sam polovnu sa otpada ali imam utisam da se sada volan malo teze okrece nego sa starom pumpom tj sada je malo tezi na volanu. Jel to moguce i kako da to resim  ili se ja samo tripujem  mozda ?? i da upitanju je Golf 3
« Poslednja izmena: Decembar 08, 2007, 12:09:38 pre podne od strane StevaV »
VW Das Auto

Van mreže Bojan_GTI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 835
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijelo Polje
  • Karma: +2/-3
    • http://
SERVO ???
« Odgovor #1 poslato: Decembar 08, 2007, 12:48:16 pre podne »
pa cim je polovna mora da je losa ili je lose ozracen sistem za servo.

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
SERVO ???
« Odgovor #2 poslato: Decembar 08, 2007, 03:29:26 pre podne »
prelivni ventili servo pumpe su ti stradali,sigurica,imao sam isti problem,a novi prelivni ventil su ti papreno skupi.moj savet ti je da uzmes tvoju staru pumpu i da je remontujes,imas remont pumpi na putu beograd-obrenovac, cijena je 50e,i plus garancija godinu dana.
« Poslednja izmena: Decembar 08, 2007, 03:31:14 pre podne od strane borko83 »

Van mreže StevaV

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 44
  • Lokacija: FUTOG
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
SERVO ???
« Odgovor #3 poslato: Decembar 08, 2007, 06:59:55 posle podne »
hm, vec sam kupio polovnu pumpu i platio isto toliko koliko je i remont ne isplati mi se da opet dajem lovu za istu stvar, a odlucio sam se da kupim polovnu na predlog majstora je kaze da kad se remontuje pumpa previse gura prititisak pa hoce da izbije ulje na letvi volana, a ova pumpa lepo radi ne cuje se ni kad smotas pun za razliku od prosle pumpe. jel ima neko drugo resenje osim remonta i kako se ozracuje sistem serva da i to probam ??? a gde stoji prelivni ventil u samoj pumpi ili ...  da vidim i tu opciju.
« Poslednja izmena: Decembar 08, 2007, 07:06:04 posle podne od strane StevaV »
VW Das Auto

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
SERVO ???
« Odgovor #4 poslato: Decembar 09, 2007, 12:51:33 pre podne »
Prelivni ventili se nalaze  u samoj pumpi,a majstor je uvijek majstor,i misli da je najpametniji,polovna pumpa moze da bude mucak i onda dajes dva puta pare za istu stvar,a ovako remontujes tvoju pumpu i imas gotovo novu stvar,i ta prica da previse gura pritisak ne pije vodu,naprotiv remont vraca pritisak koji treba da bude u pumpi,vjeruj mi da ti prodaje muda za bubrege.uzmi tvoju pumpu,remontuj je kod ovlascenih servisera,rekao  sam ti da ima jedan na putu obrenovac-beograd,i neka ti niko ne maze oci.pozzz

Van mreže StevaV

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 44
  • Lokacija: FUTOG
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
SERVO ???
« Odgovor #5 poslato: Decembar 09, 2007, 03:41:40 posle podne »
tako sam i mislio, nek radi sad kako radi pa kad se pogorsa onda cu na remont pumpe, hvala na pomoci
VW Das Auto

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
SERVO ???
« Odgovor #6 poslato: Decembar 09, 2007, 07:42:31 posle podne »
Vrti malo volan u mestu nekih 10 min, pun levi pa pun desni, i gledaj oce li se smanjivati nivo ulja, ako se bude smanjivao, dolivaj, moguce da treba vazduh izbaciti.
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))