Autor Tema: iskustva sa mk5 2.0tdi  (Pročitano 11792 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Igor_RS

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1008
  • Lokacija: Banja Luka - Beograd
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Passat driver
  • Auto: Passat 3C 2.0 TDI 170ks
Odg: iskustva sa mk5 2.0tdi
« Odgovor #20 poslato: Februar 15, 2011, 03:00:10 posle podne »
kupio sam novog passata 2.0TDI sa motorom "BKP" i price da se kvare nemaju veze sa vezom, znaci preuzeo sam ga sa 0 KM i do sada presao oko 130000 i nista na autu nisam radio osim redovnog servisa...prezadovoljan sam tim motorom i nikada ne bi uzeo 1.9

Pa, predstavi novu masinu beer Jesi prodao 1.8T?

Nisam jos prodao 1.8T, ali to mi je drugi Passat u kuci, vozimo ga ja i stari, najcesce se vozi na duza putovanja, retko ga vozim po gradu, ali iskustva extra  clap

Van mreže predrag

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 278
  • Age: 54
  • Lokacija: Brus
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat cc
Odg: iskustva sa mk5 2.0tdi
« Odgovor #21 poslato: Februar 15, 2011, 06:02:23 posle podne »
ako kupuješ ,kupi da znaš tačno koliko je auto prešao,a to možeš ako ga kupiš u Nemačkoj i da je auto održavan u ovlašćenom servisu, sa brojem šasije zovneš neki naš ov. servis i on ti kaže sve.Što se tiče motora i jedan i drugi su dobri,mislim da za golfa nije slab 1.9 a i malo manje troši.Ja imam b6 2.0 sa BMP motorom prešao 165000 netroši ni gram ulja...

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: iskustva sa mk5 2.0tdi
« Odgovor #22 poslato: Februar 26, 2011, 11:24:07 posle podne »
2,0 TDI BMM je najbolji jer je to motor sa 8v a nastao je povecanjem zapremine starom dobro poznatom 1,9 TDI 96kw i ovaj motor ima 136ks tj 100kw a ne 103!
U pravilu je ovaj motor uvijek išao sa DPF-om mada su neke verzije bile bez njega. Kod njega nema klasičnih problema sa krivljenjem glave, zamjacima, diznama, turbinama, onim sistemom za umirivanje rada motora pokretanim pumpom za ulje (ne znam kako se zove al kad to podje rasvjetli se lampica motora i ako se taj dio ne zamjeni zataji pumpa za ulje a ishod toga svi znate biggrin).

Od ovih 16v verzija BKD je vele jako dobar motor mada u pravilu rijetko koji pregazi 180-200 iljada bez nekog problema (kažem u pravilu jer uvijek postoje izuzeci).

Takođe vele da je 2,0 TDI mnogo mnogo pouzdaniji posle 2007 godine kada je VW malo poradio na njima te više nijesu toliko loši kao što se priča.

Eto nisu moja iskustva ali ono takva neka uopštena priča važi za 2,0 motore! Dosta su me zanimali uvijek baš zbog te priče da su jako loši pa sam malo šnjuvao oko njih i ovo je neki moj zaključak  biggrin

mladen3103

  • Gost
Odg: iskustva sa mk5 2.0tdi
« Odgovor #23 poslato: Februar 27, 2011, 04:14:53 pre podne »
potraga jos traje  biggrin,sad kao sto sam rekao par majstora koji odrzavaju petice znaci samo golf me interesuje i motori tdi u njemu prvenstveno
mi preporucuju 1.9 tdi 105ks bkc motor kazu jedina mana je dmf al motor kako motor je perfektan,e sad nije iskljuceno ni 2.0tdi,zato redovno pratim ovu temu i iskustva o njemu,koliko znam u golfove se jedini ugradjivao 2.0tdi oznake bkd ako gresim volio bi da me neko ispravi,devil kaze da nema problema sa svojim autom ali opet i kod njega je jos neka realno mala km tj kako je rekao oko 200tkm,a sto je gore neki dan sam sipao gorivo i ugledam peticu i pitam lika koji sipa cija je stvarno ekstra izgleda pa me zainteresovala,kaze njegova,i pitam kako sluzi kad poce te oslo ovo ono,
a ja u sebi e jbg,te skidao glavu pukla te ovo te ono,a da jos bude gore to je auto kupio od gazde a on ga kupio novog,presla kao 140tkm,
e to mi je bilo onako vece razocarenje,za sad nekako mi izgleda najbolja solucija ovaj 105ks sa mjenjacem 6 brzina i  driving