E moj paulvandyk68, kakva nebuloza ili ti neistina a jos bolje receno glupost
. Cudno je u ovoj lazi da je taj karburator trebao: " posle pregleda i podesavanja istrpi jos tri karb servisa, zapusio si crevo od vakuma i blokirao suspenzor gasa " .
Kad bi samo znao o kakvom suspenzoru gasa mislis
. To su ocigledno neki novi konstruktivni delovi tog karburatora. Sve u svemu neverovatna budalastina i izmisljotina.
Ako je tako kako tvrdis zasto se nisi javio da vidim u cemu je problem, nego si navodno isao kod tri majstora
. Mislim da si nekorektan ( najblaze receno ), ako si uopste i dolazio kod mene ( sto sumnjam ).....
Maksimalno se trudim da svoj posao odradim kvalitetno i na obostrano zadovoljstvo. Prilog mojoj tvrdnji je da sam opstao u ovim vremenima i da sam zadovoljan sa obimom posla koju imam.
Evo jednog svezeg primera ovoj tvdnji, dolazi mi lepo ocuvan audi - jaje sa motorom 1,8. Vlasnik auta zali se na teze paljenje, trzanje i povecanu potrosnju benzina i plina. Predlozio sam da odradimo moto test motora, odnosno da proverim kako je motor podesen. U moto testu motora video sam da je nenormalno kasno podeseno paljenje. Pravilnim podesavanjem paljenja ( rad motora na benzin ), dobio sam da je motor podigao oko 700 O/min vise. Doteram obrtaje i ponovo prekontrolisem paljenje, posto sam dobio tacno paljenje i obrtaje proverim sagorevanje benzina na leru. Vrednost od 0,9% CO je mala, pa sam i sagorevanje doterao na 2% CO. Obrtaji motora su porasli za nekih 140 O/min, ponovo doterani obrtaji na leru, musteriji receno da ugasi auto i ponovo ga upali.
Motor je upalio besprekorno
, kod dodavanja ostrijeg gasa, izuzetno lako i tacno prihvatanje. Proverio sam sagorevanje benzina na 3000 O/min, posto je bilo u dozvoljenim granicama presli smo na podesavanje plina.
Kad je motor prihvatio plin, osetan pad obrtaja ( nekih 150 - 200 ) motora. Sa analizatorom izduvnih gasova video sam da se motor davi u prebogatoj smesi plina. Doterivanjem pravilnog sagorevanja plina, obrtaji su se vratili ( isti kao na benzinu ). Na turazi je bila izuzetno mala konceracija CO%, doterivanjem i te smese predlozim da se provozamo i da vidimo kakvi su sad rezultati.
Vlasnik nije mogao da veruje da vozi njegov auto
, motor lepog audija je odlicno prihvatao gas u svim rezimima rada i u svim stepenima prenosa. Sa lakocom je prelazio sa jednog goriva na drugi, zamolim vlasnika da ugasi motor i bez gasa upali motor sa sto kracim verglanjem ( kako se kaze - na pola kljuca ). Motor je besprekorno palio na benzinu i na plinu, vratili smo se nazad u servis.
Vlasnik je prezadovoljan postignutim rezultatima
, posteno me isplatio i castio, imam svaku preporuku od njega.