Interesuje me da li ti je majstor u novom motoru mijenjao samo osovinu uljne pumpe ili je nesto radio i na zupcaniku?
Sto se tice turbine, ako ne trokira, ne propusta ulje (motor ne trosi ulje) i ne cuje se previse u toku voznje, nista ne diraj. Sama kvalitetna reparacija je kod nas oko 200€.
Sto se tice bregaste, licno ne poznajem neke specificne simptome, ali nislim da motor postaje bucniji, lose pali i lose vuce.
Sve u svemu, sva auta sa predjenih 200000 i vise samo donose trosak.
Ako ces uzimati drugo auto gledaj da je preslo manje od 150000km.
Prije sam vozio Audi A4 B6 1.9 96kw. Kupljen sa 152000...prodao ga sa 246000...od kvarova u 7 godina voznje (od tih 7 god, 2 godine sam uglavnom vozio drugo auto) sam imao remenicu alternatora i kompresor klime i redovan servis. Kada sam ga odlucio prodati, cijeli trap je bio zreo za zamjenu, mada nista nije kuckalo. Set kvacila je bio takodjer pri kraju.
Jedino je motor i dalje bio bez greske. Ulje nikada nije trosio na 10-12000km.
Dobri stari 1.9 TDI 96kw PD AVF. I dalje pamtim te oznake