Autor Tema: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema  (Pročitano 45509 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #20 poslato: Februar 18, 2019, 03:40:39 posle podne »
Sto se tice Alte, imam je ja u porodici 1.6 lpg 2007. Za 30.000 km osim redovnih servisa, promjenjen jedan stabilizator. Nije unutra tabla onako bogata kao u Passatu, ali ako imas mogucnosti, uzmi facelift. Ljepsi je unutra.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže bimbrlok

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: BiH
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #21 poslato: Februar 19, 2019, 12:01:36 posle podne »
 I kod mene je BMP :11
Preko vikenda planirana zamjena zamajca (DSG mjenjac)a kada bude vrijeme za zamjenu ulja, imam u planu skidati karter i provjeriti stanje uljne pumpe.

Sto se tice moga licnog misljenja, mislim da ukoliko nemas namjeru izdvojiti dodatnih 5000€ za kupovinu novijeg auta, mislim da si otklanjanjem navedenenih kvarova rijesio one najslabije karike toga auta i samim tim produzio njegovu funkcionalnost duzi vremenski period.

Van mreže Serpico

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Lokacija: Banja Luka
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW passat B6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #22 poslato: Februar 19, 2019, 05:12:25 posle podne »
5000 bas i ne ali bi recimo oko 3000 mogao. Srecom pa se za passata uvijek moze naci kupac...

Vise me brine ta turbina, posto nemam pojma koliko je presao taj ugradjeni motor, a i bregasta osovina me brine. Doduse nakon te havarije, svaki iole neobican zvuk meni pali alarm za uzbunu u glavi...

Nego koji su simptomi kad bregasta pocne da otkazuje kod tih motora? Na sta bih trebao obratiti paznju?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk


Van mreže bimbrlok

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: BiH
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #23 poslato: Februar 19, 2019, 07:27:13 posle podne »
Interesuje me da li ti je majstor u novom motoru mijenjao samo osovinu uljne pumpe ili je nesto radio i na zupcaniku?
Sto se tice turbine, ako ne trokira, ne propusta ulje (motor ne trosi ulje) i ne cuje se previse u toku voznje, nista ne diraj. Sama kvalitetna reparacija je kod nas oko 200€.
Sto se tice bregaste, licno ne poznajem neke specificne simptome, ali nislim da motor postaje bucniji, lose pali i lose vuce.

Sve u svemu, sva auta sa predjenih 200000 i vise samo donose trosak.
Ako ces uzimati drugo auto gledaj da je preslo manje od 150000km.

Prije sam vozio Audi A4 B6 1.9 96kw. Kupljen sa 152000...prodao ga sa 246000...od kvarova u 7 godina voznje (od tih 7 god, 2 godine sam uglavnom vozio drugo auto) sam imao remenicu alternatora i kompresor klime i redovan servis. Kada sam ga odlucio prodati, cijeli trap je bio zreo za zamjenu, mada nista nije kuckalo. Set kvacila je bio takodjer pri kraju.
Jedino je motor i dalje bio bez greske. Ulje nikada nije trosio na 10-12000km.

Dobri stari 1.9 TDI 96kw PD AVF. I dalje pamtim te oznake driving

« Poslednja izmena: Februar 19, 2019, 07:30:22 posle podne od strane bimbrlok »

Van mreže Serpico

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Lokacija: Banja Luka
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW passat B6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #24 poslato: Februar 19, 2019, 09:14:17 posle podne »


Interesuje me da li ti je majstor u novom motoru mijenjao samo osovinu uljne pumpe ili je nesto radio i na zupcaniku?
Sto se tice turbine, ako ne trokira, ne propusta ulje (motor ne trosi ulje) i ne cuje se previse u toku voznje, nista ne diraj. Sama kvalitetna reparacija je kod nas oko 200€.
Sto se tice bregaste, licno ne poznajem neke specificne simptome, ali nislim da motor postaje bucniji, lose pali i lose vuce.

Sve u svemu, sva auta sa predjenih 200000 i vise samo donose trosak.
Ako ces uzimati drugo auto gledaj da je preslo manje od 150000km.

Prije sam vozio Audi A4 B6 1.9 96kw. Kupljen sa 152000...prodao ga sa 246000...od kvarova u 7 godina voznje (od tih 7 god, 2 godine sam uglavnom vozio drugo auto) sam imao remenicu alternatora i kompresor klime i redovan servis. Kada sam ga odlucio prodati, cijeli trap je bio zreo za zamjenu, mada nista nije kuckalo. Set kvacila je bio takodjer pri kraju.
Jedino je motor i dalje bio bez greske. Ulje nikada nije trosio na 10-12000km.

Dobri stari 1.9 TDI 96kw PD AVF. I dalje pamtim te oznake driving


Mislim da je samo promijenio osovinu. Spominjao mi je nesto oko tih prepravki na 1.9, ali kao sto rekoh nesto nisam bas ljubitelj tih improvizacija... Mozda i grijesim... Doduse upozoravali su me na taj VW 2.0 TDI motor, ali sam auto kupio od poznanika, koji ga je prilicno dobro odrzavao, pa sam isao na tu varijantu kao neku garanciju...

Sa druge strane trenutno mi se nudi citroen c5 1.6  hdi, sa originalnih i potvrdjenih 72000 Km za nekih 7500 eura pa sam u dilemi...

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk


Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4812
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #25 poslato: Februar 19, 2019, 09:18:37 posle podne »
Sa tim c5 ces bas da se usrecis. Motor je poslab za tako tezak auto, a kakvo je vrijeme i atmosverski pritisak tako brljave razno razni senzori
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže bimbrlok

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: BiH
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #26 poslato: April 09, 2019, 09:50:12 posle podne »


Interesuje me da li ti je majstor u novom motoru mijenjao samo osovinu uljne pumpe ili je nesto radio i na zupcaniku?
Sto se tice turbine, ako ne trokira, ne propusta ulje (motor ne trosi ulje) i ne cuje se previse u toku voznje, nista ne diraj. Sama kvalitetna reparacija je kod nas oko 200€.
Sto se tice bregaste, licno ne poznajem neke specificne simptome, ali nislim da motor postaje bucniji, lose pali i lose vuce.

Sve u svemu, sva auta sa predjenih 200000 i vise samo donose trosak.
Ako ces uzimati drugo auto gledaj da je preslo manje od 150000km.

Prije sam vozio Audi A4 B6 1.9 96kw. Kupljen sa 152000...prodao ga sa 246000...od kvarova u 7 godina voznje (od tih 7 god, 2 godine sam uglavnom vozio drugo auto) sam imao remenicu alternatora i kompresor klime i redovan servis. Kada sam ga odlucio prodati, cijeli trap je bio zreo za zamjenu, mada nista nije kuckalo. Set kvacila je bio takodjer pri kraju.
Jedino je motor i dalje bio bez greske. Ulje nikada nije trosio na 10-12000km.

Dobri stari 1.9 TDI 96kw PD AVF. I dalje pamtim te oznake driving


Mislim da je samo promijenio osovinu. Spominjao mi je nesto oko tih prepravki na 1.9, ali kao sto rekoh nesto nisam bas ljubitelj tih improvizacija... Mozda i grijesim... Doduse upozoravali su me na taj VW 2.0 TDI motor, ali sam auto kupio od poznanika, koji ga je prilicno dobro odrzavao, pa sam isao na tu varijantu kao neku garanciju...

Sa druge strane trenutno mi se nudi citroen c5 1.6  hdi, sa originalnih i potvrdjenih 72000 Km za nekih 7500 eura pa sam u dilemi...

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Evo slucajnosti da i ja na svom passatu BMP dozivim da se upali upozorenje niskog pritiska ulja. I ako sam u posljednja dva mjeseca namjeravao da preventivno pregledam uljnu pumpu, moj majstor mi je sugerisao da nema potrebe dok se ne upali upozorenje. Kaze da je najbitnije da se sto prije zaustavi auto i ugasi.
Kada mi se to desilo, zaustavio sam u nekoliko sekundi auto, ugasio ga, pozvao slep sluzbu i pravac majstor.

Danas je skinuo uljnu pumpu i osovinu iz iste. Provjerili smo i onaj "zenski" dio koji ulazi u balanser. Sve to nije bilo strasno. Osovina blago izjedena ali kao sto rekoh, nista strasno.
Odlucio sam se za reparaciju "zenskog" dijela i ugradnje nove osovine, koja ce vjerovatno biti od nekog kvalitetnog imbus kljuca, jer je covjek koji obavlja reparaciju rekao da on ne vjeruje u fabricke osovine.
Provjerio sam karter i nije bilo spene, koje sam se najvise bojao.

Javim se kada sastavimo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
« Poslednja izmena: April 09, 2019, 10:59:30 posle podne od strane Desmo »

Van mreže bimbrlok

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: BiH
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #28 poslato: April 10, 2019, 09:47:34 posle podne »
Danas zavrsen posao. Uljni modul je repariran i ponovo ugradjen. Zamjenjeno ulje i filter.
Za sada je sve ok.
Ukupna cijena oko 130€.
Kod mene nije modul koji pokrece lanac, vec ide preko zupcanika.




Sent from my iPhone using Tapatalk
« Poslednja izmena: April 10, 2019, 09:50:34 posle podne od strane bimbrlok »

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #29 poslato: April 10, 2019, 11:25:59 posle podne »
Na koju li foru ja sa Alteom koja ima isti motor i sve ostalo kao ovaj Pasat od 2007g pa do sada nisam imao ama bas ni jedan kvar i menjao sam samo x2 akumulator, plocice mali i vel. servisi, na 189k km set kvacila i dve sijalice.... Kupio sam je u Weltauto sa 8000km bila test vozilo...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže bimbrlok

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: BiH
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #30 poslato: April 10, 2019, 11:33:54 posle podne »
Problem imaju oni modeli iz VAG grupacije koji se vode kao "luksuzniji", kao sto su passat, skoda superb, audi i kod njih je ugradjen ovaj uljni modul sa balanserima da bi se dobio ugladjeniji i tisi rad motora, sto za cijenu ima upravo ovo gore navedeno.
Nizi rang kao sto su Golf 5, Seat modeli, Oktavia nemaju ove uljne module. Njihovi moduli su malo jednostavniji i doprinose robusnijem radu motora, ali su dosta izdrzljiviji.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #31 poslato: April 11, 2019, 02:52:04 posle podne »
Ako se uporede lancanici, uljna pumpa sa modulom se vrti 4 puta brze od pumpe bez modula, otuda mozda i kratak vek trajanja komponenti thumbdown

Van mreže bimbrlok

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: BiH
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #32 poslato: April 11, 2019, 02:56:13 posle podne »
Mislim da je ipak nedovoljna cvrstina( kvaliteta) materijala osovine i nedovoljna tehnicka rjesenja mjesta gdje ulazi osovina pa dolazi do zamora materijala.
Namjerno ili slucajno prosudite sami.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #33 poslato: April 11, 2019, 06:53:34 posle podne »
Danas zavrsen posao. Uljni modul je repariran i ponovo ugradjen. Zamjenjeno ulje i filter.
Za sada je sve ok.
Ukupna cijena oko 130€.
Kod mene nije modul koji pokrece lanac, vec ide preko zupcanika.




Sent from my iPhone using Tapatalk


I meni majstor naplatio toliko reparaciju uljne pumpe...

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #34 poslato: April 11, 2019, 08:42:56 posle podne »
Moj majstor kupio  Audi A4 2.0tdi 2007g sa tom pumpom, i odmah stavio pumpu od 1.9tdi iako je ova bila ispravna, i zali mi se kako je auto primetno bucniji, i uzivo se bas primeti, bucniji je od 1.9tdi, toliko da bih ja na tom motoru ostavio staru pumpu. Ne ide da onako Audi drnda...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #35 poslato: April 11, 2019, 08:49:33 posle podne »
golf 2 nema pumpu.  misli1

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #36 poslato: April 18, 2019, 12:08:54 posle podne »

Van mreže kojicm93

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #37 poslato: Jul 03, 2019, 10:54:32 posle podne »
Evo ljudi i ja vozim b6, 2.0 tdi. Kupio sam ga pre 2000 km. Odmah sam zamenio osovinicu i majstor kaze da je i stara bila dobra. E sad posle 500 km nakon zamene cuo sam kad radi na leru povremeno kao titranje metal o metal. Kao da neki lim vibrira. Kad dodam gas to stane. Cim padne na ler odmah drnda. To samo ponekad. Cuo sam tad, a drugi put danas isto na leru. Cini mi se da je iz motora ili oko motora... Jel to znak da ce uljna pumpa da otkaze ili je nesto drugo?

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #38 poslato: Jul 04, 2019, 12:08:04 pre podne »
Verovatno remenica alternatora.

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока


Van mreže kojicm93

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #39 poslato: Jul 04, 2019, 02:32:34 posle podne »
Neko rece da kad se cuje taj zvuk kotrljanja da je to pumpa...
 Mada ovaj zvuk nije konstantan i cuje se samo na leru. Da je pumpa valjda bi zezao i na gasu.

Jel na pasatu cc sredjeno ovo sa diznama i uljnom pumpom? Na 2.0 tdi?